NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: ZÆOSS و Mghool
  • عجبني
التفاعلات: ZÆOSS و Mghool
عااش

• عجبني
التفاعلات: ZÆOSS، Mghool و (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ
كلامك مزبوط مع اني لما دخلت المنتدي كنت متحول بين الشخصيات لحد لما وصلت لشخصيه اساسيه وبس :)

• عجبني
التفاعلات: Ahmed3309, ZÆOSS, Mghool و شخص آخر
فعلا كلام اكتر من رائع
وده بيدل علي خبرة كويسه ومعرفة مميزة وطريقتك في الاسترسال فيها كوميديا ممتازة
أحييك بجد (y)(y)

• عجبني
التفاعلات: Ahmed3309، Mghool و (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ
باإختصار خااااااااااااالص
الناس الكبيره علمونا زمان جملة تتكتب بمية الذهب :
نيك أفكارها قبل ماتنيك كسها

• عجبني
برافو ♥♥

• عجبني
كلام رائع فعلا وياريت الكل ياخد بيه تحياتى

• عجبني
طبعاً عنوان الموضوع شدك وقولت في نيكه هنا خصوصاً الي منزل الموضوع مشرف بقي
ماشي يا صاحبي هقولك تعمل ايه بس كمل للأخر يمكن تستفاد .
في ناس فاكره أنها لما تنزل موضوع مثلاً صوره بتاعه الستات هتجري تكلمه خاص وتنبهر بحجم بتاعه أو تجري تكلمه بعد ما ريقها يجري علي منظر بتاعه الي مفيش منه اتنين
وفي ناس تانيه أنصح سيكا بقي بتاخد طريق تاني الي هو يعرض مشكله فيها تفاصيل زبه العملاق زي مثلاً
يا جماعه زبي ٨٢ سم وعلي طول واقف ومش لاقي حل ليه اعمل ايه
يا سيدي الستات عرفت انك كده عنتيل وقابل بقي الرسايل علي الخاص من الستات الي قطعت شرايين كسها علي حجم بتاعك
وفي نوع تالت بقي انصح منهم الي هو جامد زوحليقه وشبح وكده
ده بقي بيبقي غالباً بتاع دكتور مشاكل زوجيه خريج جامعه تشريح أكساس
ويفضل يهري بمواضيع ويحزق علي كلام أغلبه هبد ورزع ونصه من تقارير من عمه جوجل طبعا بيبقي متخيل الستات هتجري تقوله الحقني يا دكتور مش قادره عايزه حل بسرعه وياريت بعد الحل بما أنك فشيخ وجامد جدآ تنيكني بسرعه علي البيعه بنفس سعر الكشف اهو توفير بقي
أما بقي النوع النحنوح ده قصته قصه
وبيبقي غالباً متخصص مساج وتدليك ومعاه شهادات عالميه حلزونيه محدش خدها قبل كده وطبيعي يحكي تجربتين من خياله وهو بيعمل مساج لوحده اعجبت بزبره الي طوله ٦ متر الي خبط في وشها غصب عنه وهو بيدعك ضهرها بقي
في نوع بقي بيلعب لعبه حلوه اوي
وبصراحه انا بحب اللعبه الحلوه بغض النظر عن أنها هبله واتهرست كتير بس بيعجبني مجهوده
ده بقي الي بيفضل ينزل نصايح للديوثي وتعمل ايه مع امك وازاي تقنع مراتك ويحط التاتش بتاعه أنه نصح ديوثين كتير قبل كده وجرب معاهم طبعاً والي عايز نصايح هو متواضع ممكن يقبل يقوله نصيحته في الخاص لو وقته يسمحله لأنه مش ملاحق علي الرسايل
وهو أصلا عبده الهبيد
.......................
كل الطرق دي يا صاحبي شوفناها كتير اووووووووي علي مدار تعاملنا في المنتدى التاني أو منتديات تانيه او حتي تواصل الاجتماعي وأغلبها مبتحببش نتيجه
امال ايه يعم احمد غلبتنا معاك انت عمال تهري ومقولتش هنيك إزاي انت كده قفلتها في وشنا خالص يعم أنجز
هقولك انا علي الزتونه يا صاحبي وعن تجارب كتير جداً ونجحت
هتبدأ تتعرف هنا لما الناس تحسك راجل ودماغك حلوه وتفكيرك ناضج مش شرط مهندس ولا دكتور ولا حتي سواق توكتوك
مواضيع حلوه أفكار جميله قصص خياليه بس فيها إبداع مش نط ورزع ونيك بس
لما الناس تشوف تعليقاتك علي اغلب المواضيع واحده مش بتتغير مع كل نوع موضوع
وتشوفك بتنصح بعقل وبحكمه وعقلاني مش شايله علي كتفك وماشي تقول عاااااايز انيك يا ناس
الستات يا صديقي بتحب الأمان الراجل التقيل العاقل الي متخافش منه ولا من أنه يغدر بيها أو يبيعها أو يعاملها علي انها صفيحه بيفضي فيها شهوته وخلاص
لا مش كده خالص
بص خد نصيحتي وجربها وانت كده كده هنا مش بتخترع الذره فاضي يعني ولو منفعتش مش هتخسر حاجه بس صدقني هتنفع اووووووووي وعن تجربه وتعارف علي ناس كتير وماذالت العلاقه معاهم مستمره مش شرط اكون مارست معاهم الجنس بس علي الأقل بقينا أصحاب بجد بنتكلم سوا
جرب وهتشوف النتيجه
وأخيراً انت حر في قرارك بس حبيت انصحك يمكن انفعك

تحياتي
Eng.ahmed zidan
تحليل حضرتك وقراءتك للاشخاص كويسه جدا

• عجبني
شكراً لردودكم وتعيقاتكم الجميلة واتمني الناس تقدر تفهم الكلام ده كويس

• عجبني
التفاعلات: Ahmed3309، Mghool و 父_LOL_父
مش بحجم زبك ولا انك تفهمهم انك عنتيل ولا انت برنس ولا اي هري من دا كله كلامك مظبوط ١٠٠ بالميه
٣ نسوان اللي نمت معاهم جنس فعلي حقيقي مش فون ولا شات ولا فيديو
مفيش وحده فيهم نمت معاها خبطت لزق كدا غير بعد تعارف وكلام وارتياحيه بعد فتره فيه منهم بعد بعد شهرين تلاته وفيه بعد سنه واكتر كمان الموضوع مش نيك الموضوع حب اه حب حبت شخصيتك هدوئك رجولتك وجدعنتك شهامتك خوفك عليها حتي لو اتناكت من ١٠٠٠ قبلك لازم يبقي فيه خوف عليها وعلي نفسك
انت فحل وماشي تنيك ف كل النسوان اللي قدامك بس مش لازم الناس كلها تعرف انك زبير خلي الحاجه دي ليك انت بس......

• عجبني
التفاعلات: Ahmed3309, Mghool, Jwnyla و شخص آخر
ايوه فعلا انا شايل زبي علي كتفي وعايز انيك وخلاص وبقالي اكتر من ٤ شهور في المنتدي ومتعرفتش علي حد جاد

• عجبني
التفاعلات: Ahmed3309 و Mghool
بس كلامك صح بس انا من النوع البحبش الف والدوران النت بتقول فيه وجع دماغ

• عجبني
مش بحجم زبك ولا انك تفهمهم انك عنتيل ولا انت برنس ولا اي هري من دا كله كلامك مظبوط ١٠٠ بالميه
٣ نسوان اللي نمت معاهم جنس فعلي حقيقي مش فون ولا شات ولا فيديو
مفيش وحده فيهم نمت معاها خبطت لزق كدا غير بعد تعارف وكلام وارتياحيه بعد فتره فيه منهم بعد بعد شهرين تلاته وفيه بعد سنه واكتر كمان الموضوع مش نيك الموضوع حب اه حب حبت شخصيتك هدوئك رجولتك وجدعنتك شهامتك خوفك عليها حتي لو اتناكت من ١٠٠٠ قبلك لازم يبقي فيه خوف عليها وعلي نفسك
انت فحل وماشي تنيك ف كل النسوان اللي قدامك بس مش لازم الناس كلها تعرف انك زبير خلي الحاجه دي ليك انت بس......
عشان انت بتفهم

• عجبني
التفاعلات: Ahmed3309، Mghool و الفشخانجي
ايوه فعلا انا شايل زبي علي كتفي وعايز انيك وخلاص وبقالي اكتر من ٤ شهور في المنتدي ومتعرفتش علي حد جاد
والمنتدى مش للتعارف المنتدي ترفيهي روح أقف في جامعه الدول يمكن تلقط رزقك أو شوفلك واحده بفلوس بلاعه تفضي فيها وخلاص
معلش يا عماد النمره غلط

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
والمنتدى مش للتعارف المنتدي ترفيهي روح أقف في جامعه الدول يمكن تلقط رزقك أو شوفلك واحده بفلوس بلاعه تفضي فيها وخلاص
معلش يا عماد النمره غلط
فهمك يا زميلي وعندك حق بس الواحد يشوف حاجه اضمن من هنا

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed3309، Mghool و 𝔸𝔹𝕆 ℕ𝔸ℕ𝔸
طبعاً عنوان الموضوع شدك وقولت في نيكه هنا خصوصاً الي منزل الموضوع مشرف بقي
ماشي يا صاحبي هقولك تعمل ايه بس كمل للأخر يمكن تستفاد .
في ناس فاكره أنها لما تنزل موضوع مثلاً صوره بتاعه الستات هتجري تكلمه خاص وتنبهر بحجم بتاعه أو تجري تكلمه بعد ما ريقها يجري علي منظر بتاعه الي مفيش منه اتنين
وفي ناس تانيه أنصح سيكا بقي بتاخد طريق تاني الي هو يعرض مشكله فيها تفاصيل زبه العملاق زي مثلاً
يا جماعه زبي ٨٢ سم وعلي طول واقف ومش لاقي حل ليه اعمل ايه
يا سيدي الستات عرفت انك كده عنتيل وقابل بقي الرسايل علي الخاص من الستات الي قطعت شرايين كسها علي حجم بتاعك
وفي نوع تالت بقي انصح منهم الي هو جامد زوحليقه وشبح وكده
ده بقي بيبقي غالباً بتاع دكتور مشاكل زوجيه خريج جامعه تشريح أكساس
ويفضل يهري بمواضيع ويحزق علي كلام أغلبه هبد ورزع ونصه من تقارير من عمه جوجل طبعا بيبقي متخيل الستات هتجري تقوله الحقني يا دكتور مش قادره عايزه حل بسرعه وياريت بعد الحل بما أنك فشيخ وجامد جدآ تنيكني بسرعه علي البيعه بنفس سعر الكشف اهو توفير بقي
أما بقي النوع النحنوح ده قصته قصه
وبيبقي غالباً متخصص مساج وتدليك ومعاه شهادات عالميه حلزونيه محدش خدها قبل كده وطبيعي يحكي تجربتين من خياله وهو بيعمل مساج لوحده اعجبت بزبره الي طوله ٦ متر الي خبط في وشها غصب عنه وهو بيدعك ضهرها بقي
في نوع بقي بيلعب لعبه حلوه اوي
وبصراحه انا بحب اللعبه الحلوه بغض النظر عن أنها هبله واتهرست كتير بس بيعجبني مجهوده
ده بقي الي بيفضل ينزل نصايح للديوثي وتعمل ايه مع امك وازاي تقنع مراتك ويحط التاتش بتاعه أنه نصح ديوثين كتير قبل كده وجرب معاهم طبعاً والي عايز نصايح هو متواضع ممكن يقبل يقوله نصيحته في الخاص لو وقته يسمحله لأنه مش ملاحق علي الرسايل
وهو أصلا عبده الهبيد
.......................
كل الطرق دي يا صاحبي شوفناها كتير اووووووووي علي مدار تعاملنا في المنتدى التاني أو منتديات تانيه او حتي تواصل الاجتماعي وأغلبها مبتحببش نتيجه
امال ايه يعم احمد غلبتنا معاك انت عمال تهري ومقولتش هنيك إزاي انت كده قفلتها في وشنا خالص يعم أنجز
هقولك انا علي الزتونه يا صاحبي وعن تجارب كتير جداً ونجحت
هتبدأ تتعرف هنا لما الناس تحسك راجل ودماغك حلوه وتفكيرك ناضج مش شرط مهندس ولا دكتور ولا حتي سواق توكتوك
مواضيع حلوه أفكار جميله قصص خياليه بس فيها إبداع مش نط ورزع ونيك بس
لما الناس تشوف تعليقاتك علي اغلب المواضيع واحده مش بتتغير مع كل نوع موضوع
وتشوفك بتنصح بعقل وبحكمه وعقلاني مش شايله علي كتفك وماشي تقول عاااااايز انيك يا ناس
الستات يا صديقي بتحب الأمان الراجل التقيل العاقل الي متخافش منه ولا من أنه يغدر بيها أو يبيعها أو يعاملها علي انها صفيحه بيفضي فيها شهوته وخلاص
لا مش كده خالص
بص خد نصيحتي وجربها وانت كده كده هنا مش بتخترع الذره فاضي يعني ولو منفعتش مش هتخسر حاجه بس صدقني هتنفع اووووووووي وعن تجربه وتعارف علي ناس كتير وماذالت العلاقه معاهم مستمره مش شرط اكون مارست معاهم الجنس بس علي الأقل بقينا أصحاب بجد بنتكلم سوا
جرب وهتشوف النتيجه
وأخيراً انت حر في قرارك بس حبيت انصحك يمكن انفعك

تحياتي
Eng.ahmed zidan
طب والى عنده ٢٧ سنة وممسكش ايد حتى يعمل ايه يا كوتش علشان تعب اوووى

• عجبني
برنس من الاخر

• عجبني
مفيش حاجه مضمونه وهنا مش شراميط واقفين علي باب المنتدى مستنيين يتناكو يعني احسبها بالعقل
فهمك انا بتكلم انك ممكن يقعلك حد خام مثلا مه اكيد مش هيخش علي مندي علي النت واو هيه هتخش علي علي مندي الا لما تكون محرومه في الحقيقه وخيفه وصلت الفكره بمعني ان المجتمعات مبتقبلش الكلام ده فبيدورو علي اي طيره يفرجغو رغبتهم ونا عايز اتصاحب مش اكتر

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%