NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فالجون👌

• عجبني
التفاعلات: marvel, Mghool, 🅐︎𝗩𝗔𝗧𝗔𝗥 و شخص آخر
طبعاً عنوان الموضوع شدك وقولت في نيكه هنا خصوصاً الي منزل الموضوع مشرف بقي
ماشي يا صاحبي هقولك تعمل ايه بس كمل للأخر يمكن تستفاد .
في ناس فاكره أنها لما تنزل موضوع مثلاً صوره بتاعه الستات هتجري تكلمه خاص وتنبهر بحجم بتاعه أو تجري تكلمه بعد ما ريقها يجري علي منظر بتاعه الي مفيش منه اتنين
وفي ناس تانيه أنصح سيكا بقي بتاخد طريق تاني الي هو يعرض مشكله فيها تفاصيل زبه العملاق زي مثلاً
يا جماعه زبي ٨٢ سم وعلي طول واقف ومش لاقي حل ليه اعمل ايه
يا سيدي الستات عرفت انك كده عنتيل وقابل بقي الرسايل علي الخاص من الستات الي قطعت شرايين كسها علي حجم بتاعك
وفي نوع تالت بقي انصح منهم الي هو جامد زوحليقه وشبح وكده
ده بقي بيبقي غالباً بتاع دكتور مشاكل زوجيه خريج جامعه تشريح أكساس
ويفضل يهري بمواضيع ويحزق علي كلام أغلبه هبد ورزع ونصه من تقارير من عمه جوجل طبعا بيبقي متخيل الستات هتجري تقوله الحقني يا دكتور مش قادره عايزه حل بسرعه وياريت بعد الحل بما أنك فشيخ وجامد جدآ تنيكني بسرعه علي البيعه بنفس سعر الكشف اهو توفير بقي
أما بقي النوع النحنوح ده قصته قصه
وبيبقي غالباً متخصص مساج وتدليك ومعاه شهادات عالميه حلزونيه محدش خدها قبل كده وطبيعي يحكي تجربتين من خياله وهو بيعمل مساج لوحده اعجبت بزبره الي طوله ٦ متر الي خبط في وشها غصب عنه وهو بيدعك ضهرها بقي
في نوع بقي بيلعب لعبه حلوه اوي
وبصراحه انا بحب اللعبه الحلوه بغض النظر عن أنها هبله واتهرست كتير بس بيعجبني مجهوده
ده بقي الي بيفضل ينزل نصايح للديوثي وتعمل ايه مع امك وازاي تقنع مراتك ويحط التاتش بتاعه أنه نصح ديوثين كتير قبل كده وجرب معاهم طبعاً والي عايز نصايح هو متواضع ممكن يقبل يقوله نصيحته في الخاص لو وقته يسمحله لأنه مش ملاحق علي الرسايل
وهو أصلا عبده الهبيد
.......................
كل الطرق دي يا صاحبي شوفناها كتير اووووووووي علي مدار تعاملنا في المنتدى التاني أو منتديات تانيه او حتي تواصل الاجتماعي وأغلبها مبتحببش نتيجه
امال ايه يعم احمد غلبتنا معاك انت عمال تهري ومقولتش هنيك إزاي انت كده قفلتها في وشنا خالص يعم أنجز
هقولك انا علي الزتونه يا صاحبي وعن تجارب كتير جداً ونجحت
هتبدأ تتعرف هنا لما الناس تحسك راجل ودماغك حلوه وتفكيرك ناضج مش شرط مهندس ولا دكتور ولا حتي سواق توكتوك
مواضيع حلوه أفكار جميله قصص خياليه بس فيها إبداع مش نط ورزع ونيك بس
لما الناس تشوف تعليقاتك علي اغلب المواضيع واحده مش بتتغير مع كل نوع موضوع
وتشوفك بتنصح بعقل وبحكمه وعقلاني مش شايله علي كتفك وماشي تقول عاااااايز انيك يا ناس
الستات يا صديقي بتحب الأمان الراجل التقيل العاقل الي متخافش منه ولا من أنه يغدر بيها أو يبيعها أو يعاملها علي انها صفيحه بيفضي فيها شهوته وخلاص
لا مش كده خالص
بص خد نصيحتي وجربها وانت كده كده هنا مش بتخترع الذره فاضي يعني ولو منفعتش مش هتخسر حاجه بس صدقني هتنفع اووووووووي وعن تجربه وتعارف علي ناس كتير وماذالت العلاقه معاهم مستمره مش شرط اكون مارست معاهم الجنس بس علي الأقل بقينا أصحاب بجد بنتكلم سوا
جرب وهتشوف النتيجه
وأخيراً انت حر في قرارك بس حبيت انصحك يمكن انفعك

تحياتي
Eng.ahmed zidan
كلام جامد ويحترم ولازم يكون فيه ثقه ف التعارف الاول

• عجبني
التفاعلات: makola, Mody99, Ahmed3309 و 4 آخرين
انت مجتهد ياصديقي وبسبب اجتهادك انا فضولي خدني اشوف كلامك لاني ملاحظك من يوم مارجعت المنتدي الجديد كلامك مفيش اختلاف عليه ومقتنع بيه جدا من زمان اوووي استمر ياصديقي منور المنتدي دايما بوجودك 👌👌

• عجبني
التفاعلات: ahashemm, Ahmed3309, marvel و 2 آخرين
كلامك صح و حقيقي

• عجبني
التفاعلات: ahashemm, Ahmed3309, marvel و 2 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: ahashemm, marvel, Mghool و شخص آخر
انت مجتهد ياصديقي وبسبب اجتهادك انا فضولي خدني اشوف كلامك لاني ملاحظك من يوم مارجعت المنتدي الجديد كلامك مفيش اختلاف عليه ومقتنع بيه جدا من زمان اوووي استمر ياصديقي منور المنتدي دايما بوجودك 👌👌
حبيبي دي شهادة اعتز بيها طبعاً وكلامك يذيدني شرف اكيد واحنا بنحاول نوعي الناس بس مش اكتر

• عجبني
التفاعلات: ahashemm, Mody99, marvel و 2 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: ahashemm, Mody99, marvel و شخص آخر
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
انت رايق ي زيزو
عارف احلي حاجه ف المنتدي هنا بعيدا عن المحتوي أنه في قسم كوميدي فشيخ وهما الاربع انواع ال قولت عليهم دول 😂😂😂😂😂😂
سيبك انتا فعلا انك تدخل ف علاقه صداقه مع واحده هنا من المنتدي هي متعه بجد
صداقه من غير قيود ولا حواجز ولا اي شئ
انا شايف انها امتع من العلاقه الجنسيه بكتيييير

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت رايق ي زيزو
عارف احلي حاجه ف المنتدي هنا بعيدا عن المحتوي أنه في قسم كوميدي فشيخ وهما الاربع انواع ال قولت عليهم دول 😂😂😂😂😂😂
سيبك انتا فعلا انك تدخل ف علاقه صداقه مع واحده هنا من المنتدي هي متعه بجد
صداقه من غير قيود ولا حواجز ولا اي شئ
انا شايف انها امتع من العلاقه الجنسيه بكتيييير
حبيبي تسلم علي ذوقك
الصداقه الغير مشروطه أمتع من ممارسة الجنس لأن ممارسه الجنس فتره وبتنتهي لكن الصداقه بتدوم لفترات طويله جدا
بس الي يفهم

• عجبني
بصراحه موضوع جامد جدا

اولا ضحكتنى جدا وثانيا بيقول كلام حقيقى تعالى شوف الخاص عندى عامل ازاى وانا بقا كمان بنشر افلام

متخيلين بقا انى حيحانه على نفسى ههههههههههههههههههههههههههههه

انا فعلا بيشدنى شخصيه الى قدامى مش صوره بتاعه هههههههههههههه

موضع جميل جدا

اه هو فيه صحيح حد بتاعه 82 ههههههههههههههه

• عجبني
  • جامد
  • بيضحكني
التفاعلات: طبيب من الاقصر, ahashemm, Mody99 و 3 آخرين
كلامك كله مظبوط ويحترم بس في حاجه ان كلامك مش تبع عنوان الموضوع دا اولا
ثانيا فعلا فعلا الصداقه اهم بكتير عشان هي اللي بتدوم ووقت ما اي طرف عايز شوية متعه بتلاقي الكرف التاني طلقائي بقا عايز متعه وعن تجربه فعلا

• عجبني
التفاعلات: marvel و Mghool
بصراحه موضوع جامد جدا

اولا ضحكتنى جدا وثانيا بيقول كلام حقيقى تعالى شوف الخاص عندى عامل ازاى وانا بقا كمان بنشر افلام

متخيلين بقا انى حيحانه على نفسى ههههههههههههههههههههههههههههه

انا فعلا بيشدنى شخصيه الى قدامى مش صوره بتاعه هههههههههههههه

موضع جميل جدا

اه هو فيه صحيح حد بتاعه 82 ههههههههههههههه
إحنا في قاع قاع العالم يا امنيه طبعا 😂😂
طبعاً في واحد بتاعه ٨٢ سم ده عبده حناكه مأكدلي الكلام ده بذات نفسيته هتهزري
عشان الناس تعرف حجم المعاناة الي بنشوفها كمشرفين
ولسه ياما هنشوف 😂😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: ahashemm, marvel, Mghool و شخص آخر
كلامك كله مظبوط ويحترم بس في حاجه ان كلامك مش تبع عنوان الموضوع دا اولا
ثانيا فعلا فعلا الصداقه اهم بكتير عشان هي اللي بتدوم ووقت ما اي طرف عايز شوية متعه بتلاقي الكرف التاني طلقائي بقا عايز متعه وعن تجربه فعلا
ازاي يا صديقي العنوان مالوش علاقه بالموضوع انا قولتلك الزتونه الي تعرف توصل وتنيك بيها لو عايز
لكن لو عايزها صداقه تدوم يبقي ده بدماغك ركز في كلامي هتفهم أن الموضوع صلب العنوان
تحياتي

• عجبني
التفاعلات: ahashemm، Mghool و Mohamedmiidoo2022
كلامك صح لكن للأسف الكثير لا يفكر بهذه الطريقة

• عجبني
التفاعلات: ahashemm، Mghool و (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ
حلى مسا عليك يامحترم

• عجبني
التفاعلات: ahashemm، Mghool و (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ
ازاي يا صديقي العنوان مالوش علاقه بالموضوع انا قولتلك الزتونه الي تعرف توصل وتنيك بيها لو عايز
لكن لو عايزها صداقه تدوم يبقي ده بدماغك ركز في كلامي هتفهم أن الموضوع صلب العنوان
تحياتي
اقرب عنوان بالنسبالي هي ازاي تكون صداقه

• عجبني
التفاعلات: ahashemm و Mghool
  • عجبني
التفاعلات: ahashemm، marvel و Mghool

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%