NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

mrwan tawfik rabia

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
صباح الخير دلوقتى يا جماعة انتو عارفين ان انا سينجل وانا كمان مبحبش الارتباط ولا الجواز ومتعود منهم كمان لا عايز اكون متجو. واحدة تنكد عليا عيشتى و متسحملنيش وانا متعصب وتتلكك علشان تنطلق و كمان متكونش ست بيت وتكون بتاعت بابى ومامى ولا تكون بتسمع كلام امها وتطلع أسرار البيت برا وتخلى أهلها يدخلو فر حياتنا وكدا والحجات الى بنسمع عنها اليومين دول ف انا نش عايز اتجوز لكن فى نفس الوقت عايز اكون اب عايز يكون عندى ابن كده حتة منى ويكون شبهى وملامحها تكون بريئة كده واخده فى حضنى ويكون تصرفاته زى ويكون واخد عينى او مناخيرى او شعرى او اى حاجة عايزه يكون بيلعب قدامى كده واعلمه المشى والكلام ويقول ليا يا بابا الكلمة الى هموت واسمعها لكن مش عارف ف مفيش اى طريقة اكون فيها اب من غير جواز ....بلاش هزار يا جماعة او تريقة والنبى​

صباح الخير دلوقتى يا جماعة انتو عارفين ان انا سينجل وانا كمان مبحبش الارتباط ولا الجواز ومتعود منهم كمان لا عايز اكون متجو. واحدة تنكد عليا عيشتى و متسحملنيش وانا متعصب وتتلكك علشان تنطلق و كمان متكونش ست بيت وتكون بتاعت بابى ومامى ولا تكون بتسمع كلام امها وتطلع أسرار البيت برا وتخلى أهلها يدخلو فر حياتنا وكدا والحجات الى بنسمع عنها اليومين دول ف انا نش عايز اتجوز لكن فى نفس الوقت عايز اكون اب عايز يكون عندى ابن كده حتة منى ويكون شبهى وملامحها تكون بريئة كده واخده فى حضنى ويكون تصرفاته زى ويكون واخد عينى او مناخيرى او شعرى او اى حاجة عايزه يكون بيلعب قدامى كده واعلمه المشى والكلام ويقول ليا يا بابا الكلمة الى هموت واسمعها لكن مش عارف ف مفيش اى طريقة اكون فيها اب من غير جواز ....بلاش هزار يا جماعة او تريقة والنبى​
مفيش

• عجبني
التفاعلات: mrwan tawfik rabia
مفيش حل غير انك تتجوز واحد من جنسيه اجنبيه وتتفق معاها بعد الانجاب الانفصال وتاخد الطفل

• عجبني
اعمله داونلود 😒
هتبقي اب من غير جواز ازاي يعني !
اتجوز وطلق بس مفيش واحده برده هتسبلك ابنها او بنتها مهما اتفقتوا وده مش صح اصلا للطفل حتي لو حصل الطفل هيبقي غير سوي نفسيا سواء ابوه مش موجود او امه مش موجوده

• عجبني
مفيش حل غير انك تتجوز واحد من جنسيه اجنبيه وتتفق معاها بعد الانجاب الانفصال وتاخد الطفل
ممكن ...حل حلو

• عجبني
التفاعلات: شوق وحب
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كان فيه دكتور هنا قال انه بعد شهور نيك في مراة صاحبه بعلمه الاتنين ضحكوا عليه
والولية حملت وخلفت منه وكان متضايق من الموضوع وشايفه خيانة

انت بقى عايز كده؟

• عجبني
التفاعلات: شوق وحب
اتكفل باطفال او اتبنى بما انك مش حمل مسؤولية

اللي انت عايزه دا مش هتلاقيه غير في دولة أجنبيه مع جنسيه غير مصرية او عربيه عموما
إلا لو قدرت توصل لواحده عربيه مستبيعه الدنيا و تكون أوبن مايند تتفق معاها ع الجواز و بعد الحمل و الولادة تنفصلوا و الولد يكون معاك
او بقي تدور علي واحده تكون شمال تتفق معاها و تديها فلوس علشان ترضي بكده

بس معتقدش انك هتقدر اصلا تكون أب حتي لو لقيت الست اللي هترضي بكده
أنت أب أناني لأن علشان عايز ترضي نفسك جاي علي حساب البيبي بتاعم اللي ابسط حقوقه يكبر و يتربي ف حضن والدته

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: gasser selim و kidding samo😂🫂😈😜❤️

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%