NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا شاب عشريني جسمي مشعر رجولي وعندي دقن مهتم بنفسي وبشرتي ودقني وبحب شكلي كدة اوي 🥰
وبميل للي شبهي من المشعرين والملتحيين
رولي ؟ انا فرجن ممارستش لا توب ولا بوتوم قبل كدة 😁
بس لما بفكر في الجنس مش بنجذب اوي للازبار الكبيرة ولا الموجبين المسلوعين ولا حتي السوالب التوينكات الناعمين
بنجذب للشاب الوسيم ابو دقن اللي جسمه مشعر وتحسه بيفرز تيسترون حرفيا 😆 وبحس انه ذكر كامل الفحولة لما بفكر فيها جنسيا بحب امصله وابوسه واحضنه واتحضن منه واشم طيزه اللي مليانة شعر والحس خرمه وانيكه وافشخه واتمتع بيه وانا شايف انه راجل كامل الفحولة وانا بينكه وبختصب فحولته وبستمتع بيها نفس الكلام ببقي عايزه يعمل معايا كدة ويفشخني ويمتعني وبرغم اني شكلي دكر يبقي حابب يتمتع بيا اسف لو الموضوعةقلب علي تعارف بس بجد هي دي ميولي اني امتع واتمتع بفحولة الراجل مش الانوثة اللي فيه واي مثلي بحس تصرفه انثوي مش بحس اتجاهه باي شهوة ولا رغبة ممكن اعرف انا كدة ايه ميولي وفي حد زي ولا لا ؟

• عجبني
التفاعلات: ديوث ممحون, Mirogogo, Kokik و 2 آخرين
الميول مش بالشكل
و مش بالادوار لا سالب ولا موجب هذا يحدده التجربة و الرغبة و مش حاجة مكتوبة فالصخر اساسا
ميولك مثلي تحب الرجال و عندك تايب بتحبو ببساطة
انا غير هيك ما في شي غريب اصلا! انت العادي رجل بتحب الرجال و انا فاهم استغرابك لان كل الي بيكتبو هنا يا لاعبين بنوتي يا لاعبين فحل الفحول… و دول streotype

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: jooo66, Jordn, صاحب الزب المتين و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الموضوع زى الفاكهة شوف كام صنف فاكهة لكننا بنحبهم كلهم وبناكلهم كلهم لا تحبس نفسك فى مقارنات حب كما تريد وتمتع كما تريدالموضوع مش اكلشية وكلة لازم يمشى علية الموضوع حب واحساس وامتاع فهمتنى

• عجبني
التفاعلات: jooo66 و Jordn
الموضوع كمان اذواق ولولا اختلاف الاذواق لبارت السلع ولا اية

• عجبني
التفاعلات: jooo66 و Egyptian walfe
انا شاب عشريني جسمي مشعر رجولي وعندي دقن مهتم بنفسي وبشرتي ودقني وبحب شكلي كدة اوي 🥰
وبميل للي شبهي من المشعرين والملتحيين
رولي ؟ انا فرجن ممارستش لا توب ولا بوتوم قبل كدة 😁
بس لما بفكر في الجنس مش بنجذب اوي للازبار الكبيرة ولا الموجبين المسلوعين ولا حتي السوالب التوينكات الناعمين
بنجذب للشاب الوسيم ابو دقن اللي جسمه مشعر وتحسه بيفرز تيسترون حرفيا 😆 وبحس انه ذكر كامل الفحولة لما بفكر فيها جنسيا بحب امصله وابوسه واحضنه واتحضن منه واشم طيزه اللي مليانة شعر والحس خرمه وانيكه وافشخه واتمتع بيه وانا شايف انه راجل كامل الفحولة وانا بينكه وبختصب فحولته وبستمتع بيها نفس الكلام ببقي عايزه يعمل معايا كدة ويفشخني ويمتعني وبرغم اني شكلي دكر يبقي حابب يتمتع بيا اسف لو الموضوعةقلب علي تعارف بس بجد هي دي ميولي اني امتع واتمتع بفحولة الراجل مش الانوثة اللي فيه واي مثلي بحس تصرفه انثوي مش بحس اتجاهه باي شهوة ولا رغبة ممكن اعرف انا كدة ايه ميولي وفي حد زي ولا لا ؟
ميولك حقيقة انك تحب تكون راجل فحل معك راجل فحل يعني تحب تعيش السوفت برجولة وهي متعة انا عايشها

• عجبني
التفاعلات: jooo66

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%