NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكلة عايز اعرف طول قضيبي مناسب ولا لا

Naoooil

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
عايز اعرف هل التخن بياثر على طول القضيب و تخنه ولا لا
حاسس ان طول قضيبي و تخنه قليلين انا ١٨ سنة وجسمي نسبه الدهون فيه عالية
ولو فعلا حجمه صغير او رفيع فيه حل بدون جراحة ولا لا

• عجبني
التفاعلات: Star55
الحل انك تخس و لما تخس الدهون هتقل حولين القضيب و هيزيد طوله شوية

• عجبني
التفاعلات: Naoooil
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عاوز كلام محترم ولا كلام هبد و نخع؟

بص يا صديقي عن تجربه شخصيه لازم تخس لازم تخس لازم تخس لان الوزن من الاسباب الرئيسيه

• عجبني
هو طوله قد ايه الطبيعي 7 سم ل 11 وده منتشر في أكثر من 90% من سكان العالم
الوزن الزايد بيسبب الدهون في منطقة الخصر وده بيسبب انه يبان قصير مثلا ، لكن وقت ما بيحصل خسسان حجمه بيبان مش بيزيد ولا حاجه

• عجبني
التفاعلات: مثير زوجتي, ALZEIN, رجل من زمن فات و شخص آخر
الوزن الزايد بيسبب الدهون في منطقة الخصر وده بيسبب انه يبان قصير مثلا ، لكن وقت ما بيحصل خسسان حجمه بيبان مش بيزيد ولا حاجه
اعتقد كدة طول كويس او فى الطول المتوسط يعني
بس مشكله ف انه رفيع

هل عندك مصادر لهذا الكلام؟

طالما بيقف ويكون صلب خلاص مش تقلق

هل عندك مصادر لهذا الكلام؟
و**** انا مقضتش 7 سنين دراسة في طب وسنه ونص طوارئ و 3 الرسالة ودلوقت استشاري علشان اتسأل مصادري

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Mo k Mo، صعيدي راقي و Naoooil
و**** انا مقضتش 7 سنين دراسة في طب وسنه ونص طوارئ و 3 الرسالة ودلوقت استشاري علشان اتسأل مصادري
طولي بالك انا مش بشكك إنما بستفسر وما عندي علم انك دكتورة 😅👍

• عجبني
التفاعلات: Mo k Mo
محترم اكيد
محترم يبقا سيبك من اللي بتشوفه في أفلام السكس سواء من الطول او التخن، كل كابل و له متطلّباته المختلفة لكن بالتأكيد زيادة الوزن بتعمل مشكلة، بتقلل الطول لأن الجلد عند أسفل البطن بيكون مش واخد راحتهو ممكن يكون كمان في عند منطقة العضو زيادات و بروز و ده يغير الشكل و الإحساس سواء ليك أو للشريك/ة اللي معاك، يعني حاول تحافظ على جسم صحي و متناسق على قد إستطاعتك و متدخلش في هبل الدايت المجنون القاسي لأن ده هيأثّر على أدائك و متعتك الحجم الطبيعي هو اللي أنت مولود بيه، متخليش الأفلام و كلام الأصدقاء يخلوك تبص بنظرة دونية على نفسك و تبتدي تقلق و تقول لازم أكبره و لازم أعمل، الحاجات ديه كاهت إشتغالة و مش طبيعيّة يعني هاتلي واحدة طبيعيّة تستحمل أصلاً عضو الحمار أو الحصان المنتشر في معظم الأفلام، أولا ممكن تحصلها مشاكل و إصابات بسبب الحجم اللي ممكن يهرتك الرحم و مع تكرار العلاقة مع هذا الحجم المبالف فيه ممكن كمان تفقد القدرة على الإنجاب و تفقد متعتها في الممارسة الجنسية من الأساس، ديه ستندرات و مقاييس فرضاها علينا الناس اللي بتدير المواقع ديه علشاتن طول ما أنت كمشترك حاسس بدونيّة طول ما أنت هتدوّر على ممارساات أكثر جينان و بالتالي هتفتحلهم سوق جديد أنت تتعقّد و هما يلموا بلايين إذاً ثق في نفسك لكن لازم يكون وزنك و جسمك متناسق حتى علشان أنت متتعبش صحيّاً أثناء العلاثة

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: aliosama و Naoooil
لو اقل من 10سم وهو منتصب حاول تخس

بص يا صديقي العزيز و ركز معايا

طالما طول القضيب أكبر من ٨ سم انت ف السليم و و طول كافي لاجراء عمليه جنسيه كامله و امتاع للمراءه

و الدراسات الطبيه اللي اتعملت علي عمليات اطاله العضو الذكري اثبتت نتيجه العقم. زي زراعه دعامه او دهون او مضخه قضيب

طب انت ممكن تعمل ؟؟

اهتم بالتغذيه و نزل كرشك لو تخين. الكرش بيكتم نفس زبك 😂😂 و الاهم طالما لسه صغير.. العب تمارين كيجل و دي بتقوي عضله الحوض.

• حبيته
مع احترامي ليكي مفيش حاجه اسمها 7 طبيعي، الطبيعي مش اقل من 11

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%