NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الزبير الفاجر56

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
يا شباب انا امي 42 سنة والدي مش موجود وعايش في مكان تاني بقاله شهرين تقريبا ومن قبل الشهرين يمكن بسنتين مكنش بينام مع امي في الآوضة اصلا فأنا المهم عايز اعرف بجد ازاي اعرف امي بتمارس الجنس ولا لا او بتمارس العادة السرية مع العلم هي محترمة جدا برة بس لبسها في البيت ضيق وشفاف اوقات وكدة وفي موضوع ليا في صورها لو حد ممكن يعرف منها حاجة بجد ياريت الي يقول يبقا جد

• عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Bilal khaled, اردني رايق, Top_Egyptian و 3 آخرين

طالما محترمه بره البيت تبقي شريفه ولبسها جوه البيت مش مقياس ولا علامه علي شيء،​

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
يا شباب انا امي 42 سنة والدي مش موجود وعايش في مكان تاني بقاله شهرين تقريبا ومن قبل الشهرين يمكن بسنتين مكنش بينام مع امي في الآوضة اصلا فأنا المهم عايز اعرف بجد ازاي اعرف امي بتمارس الجنس ولا لا او بتمارس العادة السرية مع العلم هي محترمة جدا برة بس لبسها في البيت ضيق وشفاف اوقات وكدة وفي موضوع ليا في صورها لو حد ممكن يعرف منها حاجة بجد ياريت الي يقول يبقا جد
كلمنى خاص وانا هعرفك

كل ست وليها احتياجتها واهتمامها وهيا اكيد نفسها علشان انت بتقول بقالها فتره كبيره ما اتناكتش بس الي يطمنك لبسها واحترامها بره بيتها عاوز تتواصل معايا خاص تحت امرك

• عجبني
التفاعلات: اخو بشري
ابعت خاص

أمك محترمة وشريفة والدليل في كلامك نفسه أن لبسها برة البيت محترم ومحتشم
أما لبسها اي واحدة في الدنيا بتاخد راحتها في بيتها
لو مكنتش تخفف لبسها وتلبس اللي يعجبها في بيتها هتلبسه فين؟!!
ولو انت شاكك فيها عشان بتلبس خفيف في البيت ده سببه أنها فاكرة أنها مخلفة راجل مش اكتر

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%