NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ان انا فى أمريكا بيتسبرج و شبعان نيك مع العرب و الخليجيات و الشوام و جنوب أمريكا و الاوروبيات والامريكيات وكله عسل
انت في امريكا

ازيك .. ينفع تبعتلى أتعرف عليك عشان عايز أتعرف على ناس من هنا ومش عارف أبعتلك ازاى على الخاص
تقريبا لازم توصل من التفاعل عدد معين عشان تعرف تبعت رسايل

معروفة النسوان لما بتنشف معاك بتكون زفت زي المستشفى لكن لما بتفتح بكون بكتير زي اللي عندك كدا
فلما تنشف ماتحولش تدور عليهم

انا نفسي ابطل بجد بقالي اكتر من 12سنه بزني والمشكله اني كل م اقول هبطل الاقي نفسي مش قادر اقاوم سواء اني بدور علي حد او حد يكلمني ف اضعف واروح وبلاقي الموضوع حلاوه معايا مش عارف اعمل ايه عشان ابطل بس نفسي ابطل ونفسي اتجوز
اقولك انا الرد .... بالاضافه لكلام الرايق ... الصلاه
تخيل بعيد الشر عنك ... تصاب بمرض نقص المناعه المكتسب (الإيدز) او اى مرض تانى لا تقدر تروح تتعالج وتيجى اللحظه اللى لا مفر منها لينا كلنا
متخيل هتقدر تقول ايه هتعمل ايه ... مفيش مفر ساعتها حتى الجواز اللى صعب دلوقتى هيبقى مستحيل هيبقى مش ممكن يبقى ليك اولاد يشيلوا اسمك
انا مش ملاك ... ولا صالح ... ووقعت فى الزنا مره واحده هى صحيح كان حب وجامد بس صبتنى لعنته وحسيت معنى وبشر الزانى بالفقر لو بعد حين
كل لما تجيلك الفرصه استغفر استغفر واستعيذ من الشيطان ودور على حب من غير غرض يعنى اختار واحده ترتاح لشخصها مش هقولك اتجوزها بس فى اكيد ستات عندها الخروج والفسحة والمشاعر اهم من الجنس ... انشغل بدراسه جديده او حلم يوصلك لفلوس او تقدم فى شغل او عمل مشروع

اقولك انا الرد .... بالاضافه لكلام الرايق ... الصلاه
تخيل بعيد الشر عنك ... تصاب بمرض نقص المناعه المكتسب (الإيدز) او اى مرض تانى لا تقدر تروح تتعالج وتيجى اللحظه اللى لا مفر منها لينا كلنا
متخيل هتقدر تقول ايه هتعمل ايه ... مفيش مفر ساعتها حتى الجواز اللى صعب دلوقتى هيبقى مستحيل هيبقى مش ممكن يبقى ليك اولاد يشيلوا اسمك
انا مش ملاك ... ولا صالح ... ووقعت فى الزنا مره واحده هى صحيح كان حب وجامد بس صبتنى لعنته وحسيت معنى وبشر الزانى بالفقر لو بعد حين
كل لما تجيلك الفرصه استغفر استغفر واستعيذ من الشيطان ودور على حب من غير غرض يعنى اختار واحده ترتاح لشخصها مش هقولك اتجوزها بس فى اكيد ستات عندها الخروج والفسحة والمشاعر اهم من الجنس ... انشغل بدراسه جديده او حلم يوصلك لفلوس او تقدم فى شغل او عمل مشروع
بستخدم كوندوم ف الموضوع ده اصلا 😂

انا نفسي ابطل بجد بقالي اكتر من 12سنه بزني والمشكله اني كل م اقول هبطل الاقي نفسي مش قادر اقاوم سواء اني بدور علي حد او حد يكلمني ف اضعف واروح وبلاقي الموضوع حلاوه معايا مش عارف اعمل ايه عشان ابطل بس نفسي ابطل ونفسي اتجوز
مع واحده بس ولا مع احد

بستخدم كوندوم ف الموضوع ده اصلا 😂
ساعة القدر لا مفر صديقى العزيز
لاتدرى لعل قطع مع جرح صغير أو جرح فى اللسان أثناء اللعق
انت كنت تنوى الإقلاع ستجد مليون حل ومسبب يجعلك تبتعد اما اذا كنت تحاول إثارة الاراء فانك ستجد مبرر ومسبب لاحباط الرأى الذى قد يكون عونا لك

ساعة القدر لا مفر صديقى العزيز
لاتدرى لعل قطع مع جرح صغير أو جرح فى اللسان أثناء اللعق
انت كنت تنوى الإقلاع ستجد مليون حل ومسبب يجعلك تبتعد اما اذا كنت تحاول إثارة الاراء فانك ستجد مبرر ومسبب لاحباط الرأى الذى قد يكون عونا لك
مش بعرف اول م الاقي حاجه برجع لوحدي

ان انا فى أمريكا بيتسبرج و شبعان نيك مع العرب و الخليجيات و الشوام و جنوب أمريكا و الاوروبيات والامريكيات وكله عسل
can we chat privately
I want to contact u

يا بخته علي ايه
النيك في مصر وبس
انما هنا ناشفة ناشفة
الا لو تروح سكس بارتي بعشرين دولار وحاجة قرف

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا هناك كلمني ضروري

يا بخته علي ايه
النيك في مصر وبس
انما هنا ناشفة ناشفة
الا لو تروح سكس بارتي بعشرين دولار وحاجة قرف
كل مكان في السكس ي معلم 😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%