NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

dola22

عابر سبيل يتمني ان يكون ضيف خفيف علي القلوب
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا نفسي ابطل بجد بقالي اكتر من 12سنه بزني والمشكله اني كل م اقول هبطل الاقي نفسي مش قادر اقاوم سواء اني بدور علي حد او حد يكلمني ف اضعف واروح وبلاقي الموضوع حلاوه معايا مش عارف اعمل ايه عشان ابطل بس نفسي ابطل ونفسي اتجوز

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
  • حبيته
التفاعلات: Ali-123, sexypump, Samy المراهق و 3 آخرين
انا نفسي ابطل بجد بقالي اكتر من 12سنه بزني والمشكله اني كل م اقول هبطل الاقي نفسي مش قادر اقاوم سواء اني بدور علي حد او حد يكلمني ف اضعف واروح وبلاقي الموضوع حلاوه معايا مش عارف اعمل ايه عشان ابطل بس نفسي ابطل ونفسي اتجوز
متتفرجش على افلام سكس وانت هتبطل ولما تيجي تتجوز مش هتعرف تعمل دخله بقالك 12 سنه بتزني مع واحده فالموضوع هيبقى صعب

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
متتفرجش على افلام سكس وانت هتبطل ولما تيجي تتجوز مش هتعرف تعمل دخله بقالك 12 سنه بتزني مع واحده فالموضوع هيبقى صعب
افلام ايه بقولك بنيك وانا بقولك بضرب عشره + ياريتها واحده بس ياسطي دول كتير 😂

• عجبني
التفاعلات: نفسي انيك اختي في طيزها
عارف حل بسيط اووي اووي اووي صلي و اتعلق ب الصلاه هتلاقي نفسك مش هتزني تاني
مش بقولك من اول ما تصلي هتلاقي الدنيا ظبط معاك بس واحده واحده هتلاقيها خفت لحد ما اتمنعت

• عجبني
التفاعلات: اجمل فراق و واحد فايق
اعزم ، اعقلها وتوكل، فكر في عمرك اللي بيجري منك كل يوم.. مفيش اهم ولا احلى من الجواز المحترم.. الاسرة نعمة يا بطل.. تشجع واملا الدنيا كتاكيت وحتنبسط

• عجبني
التفاعلات: اجمل فراق
اعزم ، اعقلها وتوكل، فكر في عمرك اللي بيجري منك كل يوم.. مفيش اهم ولا احلى من الجواز المحترم.. الاسرة نعمة يا بطل.. تشجع واملا الدنيا كتاكيت وحتنبسط
بحاول وكل مره بقع برضو

مش بقولك من اول ما تصلي هتلاقي الدنيا ظبط معاك بس واحده واحده هتلاقيها خفت لحد ما اتمنعت
تعرف ان مشكلتي مش نسوانجي اد اكونت فيس فيك برقمي ومعروف عليه اني مدرب مساج ف بيجيلي زباين كتير رجاله وستات وازواج ف بيبقي في ممارسات

انا مدوام علي الصلاه بقالي سنه ونص مبفوتش فرض 😂

بطل
بطل
بطل
بطل
بطل
بطل
بطل

تعرف ان مشكلتي مش نسوانجي اد اكونت فيس فيك برقمي ومعروف عليه اني مدرب مساج ف بيجيلي زباين كتير رجاله وستات وازواج ف بيبقي في ممارسات
تمام فاهم هحكيلك مثال عليا انا لاني مش بحب اضرب امثله علي حد
و ده مثال واقعي جدا
انا كنت من مدمني المنتدي و القصص و كنت بهيج علي القصص فشخ و كنت بجيب عليها من كتر الهيجان اخدت فتره كبيره كدا لدرجه انه كان بيجي عليا اوقات مش ببقا عارف انا جنب ولا مش جنب
جه المنتدي اتقفل في الفتره بين التغيير من المنتدي القدين ل ده ف انا بداءت اتجهه ل الفيديوهات و بردو فضلت بعمل العاده مش هقولك بزني او بنام مع حد لغايه ما جت فتره و بداءت اصلي زي ما قولتلك في الاول كنت متقطع و بردو بعمل العاده يوميا شوويه شوويه بقيت بعملها بليل بس عشان اعرف اخد دش بعدين بداءت اقل لان الشتاء دخل و بقيت بقول مش هعرف اخد دش لو عملتها دلوقتي ووكدا مش هعرف اصلي الفجر عشان جنب و كذالك انطبق الوضع علي كل الفروض
انا بقيت مش حابب اعملها عشاان لو الصلاه حة اكون طاهر و اروح اصلي
لو انت كمان عملت كدا هتلاقي نفس الي حصل معايا في الاول هتكون عاادي بعد كدا هتلاقي نفسك غصب عنك بتاخر الحاجه دي لبعد الصلاه هتقول مثلا انا هنام معاها بعد العصر عشاان اكون مصلي و يبقا معايا وقت لحد العشاء عاادي و بعد ما تخلص هتلاقي المغرب قرب في مره في التانيه هتلاقي نفسك بطلت مش بقولك من يوم او اسبوع او شهر ممكن شهور بس انك تخف و تبطل احسن من انك تفضل مستمر
معلش رغيت كتير فشخ 😅😂

• عجبني
التفاعلات: Haneybail2007
بحاول وكل مره بقع برضو
يبقى عقلك اتلحس، اصبح ضرور تشوف طبيب لانك مدمن، زي اللي يجري ورا المخدرات

اي عاوز تاني دا يبختك

• عجبني
التفاعلات: Haneybail2007
تمام فاهم هحكيلك مثال عليا انا لاني مش بحب اضرب امثله علي حد
و ده مثال واقعي جدا
انا كنت من مدمني المنتدي و القصص و كنت بهيج علي القصص فشخ و كنت بجيب عليها من كتر الهيجان اخدت فتره كبيره كدا لدرجه انه كان بيجي عليا اوقات مش ببقا عارف انا جنب ولا مش جنب
جه المنتدي اتقفل في الفتره بين التغيير من المنتدي القدين ل ده ف انا بداءت اتجهه ل الفيديوهات و بردو فضلت بعمل العاده مش هقولك بزني او بنام مع حد لغايه ما جت فتره و بداءت اصلي زي ما قولتلك في الاول كنت متقطع و بردو بعمل العاده يوميا شوويه شوويه بقيت بعملها بليل بس عشان اعرف اخد دش بعدين بداءت اقل لان الشتاء دخل و بقيت بقول مش هعرف اخد دش لو عملتها دلوقتي ووكدا مش هعرف اصلي الفجر عشان جنب و كذالك انطبق الوضع علي كل الفروض
انا بقيت مش حابب اعملها عشاان لو الصلاه حة اكون طاهر و اروح اصلي
لو انت كمان عملت كدا هتلاقي نفس الي حصل معايا في الاول هتكون عاادي بعد كدا هتلاقي نفسك غصب عنك بتاخر الحاجه دي لبعد الصلاه هتقول مثلا انا هنام معاها بعد العصر عشاان اكون مصلي و يبقا معايا وقت لحد العشاء عاادي و بعد ما تخلص هتلاقي المغرب قرب في مره في التانيه هتلاقي نفسسك بطلت مش بقولك من يوم او اسبوع او شهر ممكن شهور بس انك تخف و تبطل احسن من انك تفضل مستمر
معلش رغيت كتير فشخ 😅😂
طب م انا بعمل كده وبرضو بضعف 😂

• عجبني
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑
عايز ابطل فعلا متفكرش انه حلو الكلام ده
ليه مش حلو حد طايل
دا انا في امريكا وكنت فاكر حنيك لما اتدغدك
طلع المريكان مع بعض وانت بتتفرج
والعربيات تعمل علي كيفك بس مع الامريكان علشان العرب فضاحين

وعليه محلك سر

يابختك بجد مش مجاملة

• حبيته
التفاعلات: Samy المراهق
تبطل ليه ؟ بلاش تبطل و تعالى نعمل علاقة كاملة وانا السالب زوجتك الهايجة

• عجبني
التفاعلات: Medo94
ليه مش حلو حد طايلانا

وعليه محلك سر

يابختك بجد مش مجاملة
ان انا فى أمريكا بيتسبرج و شبعان نيك مع العرب و الخليجيات و الشوام و جنوب أمريكا و الاوروبيات والامريكيات وكله عسل

عايز ابطل فعلا متفكرش انه حلو الكلام ده
ي جدع دا انا كل يوم ضرب عشرات و نفسي انيك .. او ابطل ضرب ومش لاحق دي ول دي

ليه مش حلو حد طايل

وعليه محلك سر

يابختك بجد مش مجاملة
مهو دي حقيقه العرب فضاحين هكدب عليك انا عشان مدرب مساج ف اللي بيجرب معايا مره بيجي تاني وبيلاقي ناس عيزه مدرب بيقولي واروح وكده ف بقيت اتعرف بسبب كده

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%