NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

H3M0

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بقالي فتره مهتم بجنس المحارم زياده عن اللزوم اقرا قصص واشوف فيديوهات كتير من النوعيه دي بالرغم اني عمري ما فكرت ولو تفكير صغير في حد من اهل بيتي لان بو خلصت كل الحاجات الغلط اللي في الدنيا فدا بالذات عمري ما افكر اعمله وبعد ما وعيت بنفسي قررت اني لازم اوقف اتفرج عا النوعيه دي لان الانسان بيتاثر انا يمكن صامد عن راسي لا يمكن تتقبل الفكره بس لو كملت مسيري اضعف لان بطبيعه الحال الشهوه تخليك حيوان لا تري ولا تسمع ولا تفهم فلازم توقف نفسك قبل ما تفكر حتي في الموضوع مش انك عاوز تعمله بجد انا شايف اني انا وشباب كتير لو اتجوزنا هنستقر انا عن نفسي هروح لدكتور نفسي او حتي مصحه عشان ابطل بورن او افلام اباحيه ومعنديش اي مشكله في دا بس للاسف مش قادر اتجوز الوقت فبفرغ طاقتي في البورن بدل ما افرغها في ما هو اكبر البوست انا بنفس بيه عن نفسي متضايق منه ارميه ورا ضهرك ولا كانك شوفته متفق معايا سمعني رايك او مختلف حتي عادي

• عجبني
التفاعلات: Bilal khaled، الباحـــث و Abo hassan
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
نصيحة متحاولش تمشي في الموضوع دا هتبقى ممن بجد

• عجبني
التفاعلات: H3M0
للأسف من طريقة كلامك اظن انك اتعمقت في الموضووع جامد وانه في دماغك وفعلا لازم تلحق نفسك لان صدقني الا المحارم اوعي تصدق اللي بتقراه او تشوفه ٩٠٪ منه كدب الغرض منه انه الفكرة تدخل راسك وتدوس فيها وبعدها تنضاف للي خسرو نفسهم عشان مجرد فكرة عبيطة الشيطان زينها ليه
اعرف اشخاص قليلين وقعو في الغلط ده من مجرد قراة قصة او متابعه كام فيلم على النت الفكرة بيزرعوها في راسك بدون ما تحس وكل ما كان سنك صغير كل ما كان أسهل

فرغ طاقتك في حاجة صح وابعد عن السكة دي طالما لسه عندك عقل بيفكر ويرفض وطالما لسه عندك ضمير بيوجعك قانت لسه بخير ولسه فيك خير الحق نفسك بقا

• عجبني
التفاعلات: H3M0
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%