NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الزبير الفاجر56

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
دلوقتي يا شباب انا امي 42 سنة وانا 21 سنة وعيلتي مكونة مني واخين وابويا 60 سنة وامي
امي جسمها جميل جدا بزازها كبيرة وملبن وحلماتها دايما واقفة وطيزها كبيرة مدورة بحلاوة مش الي تقرف انا بجد مش قادر ابطل تفكير فيها وف اني انيكها حد ياريت يقولي حل كل اما احاول ابطل واشوف كلوت حلو ليها وفيه اي افرازات ليها اخده ولازم اضرب عشرة او كل اما اشوفها داخلة تعمل حمام لوحدي الاقي نفسي لوحدي رايح لازم ابص عليها من خرم الباب والاقيها مشغلة الشطافة مدة طويلة ومغمضة عنيها وببقا هموت من الهيجان عليها
بجد انا عايز حل وحد يقولي طريقة ابطل بيها لأني عايز ابطل

• عجبني
  • ماااشي
  • حبيته
التفاعلات: ahmednazar99, 💋 𝐈𝐁𝐍 𝐇𝐀𝐍𝐀𝐍 💋, انثي عاشقه و 6 آخرين
تخيل اللي بيحصل اذا انكشفت و كيف امك بتكرهك اذا عرفت انت ايش تسوي

• عجبني
التفاعلات: Ba7raa و فحلها
مش مكسوف من نفسك لما امك تخلفك علشان تحميها وتسترها وانت عاوز تهتك شرفها حتي لو في خيالك ف ده خيانه بالنسبه ليها ارجع عن اللي في دماغك ومتفكرش فيه

• عجبني
التفاعلات: Ba7raa، jane و فحلها
شوفلك شغل بعيد عن البيت

شوف انا عندي نفس مشكلتك ب الضبط بس ع اختي
وصلت لمرحله ماتتخيلها لدرجه اننا كنت على وشك اجيب 2 فحول ع اساس ينيكوا أختي حتى لو اغتصاب بسبب الشهوه الزائده، بس ساعتها صحيت و قلت ليش اضيع أختي بسبب شهوه مؤقتا، وللان احاول ابطل

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Usif، mayo652 و حسام الصياد٢٠٢٢
مش مكسوف من نفسك لما امك تخلفك علشان تحميها وتسترها وانت عاوز تهتك شرفها حتي لو في خيالك ف ده خيانه بالنسبه ليها ارجع عن اللي في دماغك ومتفكرش فيه
ياريت متفضلش تقول مش مكسوف والكلام دا لان هنا اصلا قسم محارم الي انت داخل فيه انا لو شايف ان الي بعمله صح او انا مبسوط مكنتش قولت اني عايز ابطل وان عايز حد يساعدني

شوف انا عندي نفس مشكلتك ب الضبط بس ع اختي
وصلت لمرحله ماتتخيلها لدرجه اننا كنت على وشك اجيب 2 فحول ع اساس ينيكوا أختي حتى لو ****** بسبب الشهوه الزائده، بس ساعتها صحيت و قلت ليش اضيع أختي بسبب شهوه مؤقتا، وللان احاول ابطل
ايه الحاجات الي حاولتها علشان تبطل طيب

تعتل يصحبي نتكلم يمكن نلاقيلك حل
@Ahlawyn

دلوقتي يا شباب انا امي 42 سنة وانا 21 سنة وعيلتي مكونة مني واخين وابويا 60 سنة وامي
امي جسمها جميل جدا بزازها كبيرة وملبن وحلماتها دايما واقفة وطيزها كبيرة مدورة بحلاوة مش الي تقرف انا بجد مش قادر ابطل تفكير فيها وف اني انيكها حد ياريت يقولي حل كل اما احاول ابطل واشوف كلوت حلو ليها وفيه اي افرازات ليها اخده ولازم اضرب عشرة او كل اما اشوفها داخلة تعمل حمام لوحدي الاقي نفسي لوحدي رايح لازم ابص عليها من خرم الباب والاقيها مشغلة الشطافة مدة طويلة ومغمضة عنيها وببقا هموت من الهيجان عليها
أنا كنت زيك كدا و وصل بيا الحال أنى كنت بلبس لبسها وافضل اشم فيه واضرب عشرة لحد ما أمى دخلت عليا اوضتى فى يوم من غير ما حس بيها

أنا كنت زيك كدا و وصل بيا الحال أنى كنت بلبس لبسها وافضل اشم فيه واضرب عشرة لحد ما أمى دخلت عليا اوضتى فى يوم من غير ما حس بيها
وحصل ايه معاك بجد

• حبيته
التفاعلات: mayo652
انا ما بدي تفهمني غلط
لاكن انا بتعامل مع كثييير ن نوعيتك
وخصوصا السعوديين
موضوع تبطل انساه
بالاول لازم تمنع تطور دياثتك
لانك اولها لعبت بكلوتها
الايام الجاية حتلبس كلوتها
وحتنيك ملابسها ولبنك حينزل على سريرها
ومش بعيدة تفرك فرشاية اسنانها بزبك
او تتعمد مسح منشفة وجهها بزبك
او تحاول تغطيس زبك بكوب عصير هية حتشربه

انا ما بدي تفهمني غلط
لاكن انا بتعامل مع كثييير ن نوعيتك
وخصوصا السعوديين
موضوع تبطل انساه
بالاول لازم تمنع تطور دياثتك
لانك اولها لعبت بكلوتها
الايام الجاية حتلبس كلوتها
وحتنيك ملابسها ولبنك حينزل على سريرها
ومش بعيدة تفرك فرشاية اسنانها بزبك
او تتعمد مسح منشفة وجهها بزبك
او تحاول تغطيس زبك بكوب عصير هية حتشربه
طيب ابطل ازاي يعني

• عجبني
التفاعلات: حسام الصياد٢٠٢٢
طيب ابطل ازاي يعني
هناك حل فقط وحيد ان ترحل من بيتكم وتذهب لمنطقة بعيد ولا تشاهد امك لمدة طويلة
غير ذلك لا يصلح
وانت تفهم انك خلاص تعشق رائحت عرقها وافرازات مهبلها...وانك تحفظ جسددها

ياريت متفضلش تقول مش مكسوف والكلام دا لان هنا اصلا قسم محارم الي انت داخل فيه انا لو شايف ان الي بعمله صح او انا مبسوط مكنتش قولت اني عايز ابطل وان عايز حد يساعدني
ما هو دي الحقيقه يا صاحبي الكلام ده المفروض تكون عارفه انت المفروض سند ليهم لو حد بصلهم ولا عاكسهم تقفله مش تفرح بكده

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ما هو دي الحقيقه يا صاحبي الكلام ده المفروض تكون عارفه انت المفروض سند ليهم لو حد بصلهم ولا عاكسهم تقفله مش تفرح بكده
انا مش ديوث ولو حد قرب منها اموته انا بتكلم اني عايز ابعد من دماغي فكرت اني عايزها دي

ايه الحاجات الي حاولتها علشان تبطل طيب
في البدايه ماكان في بالي شغل الدياثة في بالي ابدا،. دخلت هنا من باب الفضول و تطور الوضع معي، الطريقة اللي ابطل فيها هي اننا ارجع لميولي القديمه و هي سكس البنات و كذا.... لما اتفرج ع السكس اتخيل ان الفحل هو انا ومنها تنسى موضوع الدياثة. وبعدها سهل جدا تبطل السكس وترجع طبيعي / وفي طريقة ثانيه وهي انك تشغل نفسك بأي شي لدرجه التعب، يعني ترجع البيت تنام وبس

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%