NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Adamm1

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هايج اغلب الوقت وتفكيري بقا ف الجنس وفنفس الوقت مش لاقي ..لا عارف الاقي واحدة انيكها ولا عارف ابطل تفكير فيه

هايج اغلب الوقت وتفكيري بقا ف الجنس وفنفس الوقت مش لاقي ..لا عارف الاقي واحدة انيكها ولا عارف ابطل تفكير فيه
حلك الوحيد مارس رياضة و انب ضميرك دايما و قرب من **** بالعافية و بطل تتفرج و خش على فيديوهات دينية كتير و استغفر كل ده هيفوقك

اشغل نفسك باي حاجه بعيده عن الجنس
روح جيم تتمرن كتير حاول تعمل مجهود كتير

حلك الوحيد مارس رياضة و انب ضميرك دايما و قرب من **** بالعافية و بطل تتفرج و خش على فيديوهات دينية كتير و استغفر كل ده هيفوقك
حاولت ببعد فترة وبرجع ببقي شبه التور الهايج ..لدرجة ان حرفيا شايف ان او نمت مع واحدة هبطل

اشغل نفسك باي حاجه بعيده عن الجنس
روح جيم تتمرن كتير حاول تعمل مجهود كتير
النسوان هناك بتهيج اكترر .. انا بقيت عاوز ابعد هن كل حاجة بسيب الحيحنه الي انا فيها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اشتغل اي شغل في مجهود وحاول تفكر كتير

هحاول ف كدا

• عجبني
التفاعلات: Hayg
حاولت ببعد فترة وبرجع ببقي شبه التور الهايج ..لدرجة ان حرفيا شايف ان او نمت مع واحدة هبطل
ولا هتبطل ولا حاجة اللي ييدوق مبيعرفش يبعد اضغط على نفسك انت سايب نفسك كده ليه اتحكم في نفسك انت راجل و تقدر متبقاش شهوتك اللي ممشياك اقسى على نفسك بدل ما تلبس

ولا هتبطل ولا حاجة اللي ييدوق مبيعرفش يبعد اضغط على نفسك انت سايب نفسك كده ليه اتحكم في نفسك انت راجل و تقدر متبقاش شهوتك اللي ممشياك اقسى على نفسك بدل ما تلبس
معاك حق تسلم 🖤

• حبيته
التفاعلات: Alexman

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%