NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Yasser0014

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
صباح الخير أو مساء الخير
انا اول تجربه ليا في الجنس كانت مع زوجين واستمرت معاهم مده ولما انفصلنا عن بعض دورت علي غيرهم واتعرفت وقابلت بس مشكلتي اني مش حاسس بمنعه الجنس زي ما يكون مع زوجين حتي مش عارف اكون طبيعي في بيتي مبحسش بالمتعه مش هقولكم أن انا شخص خارق للطبيعه انا شخص عادي بس فكري كلو ازاي اكون مع زوجين انا بتمتع وهمه بيتمتعو لو حد عنده حل لاني خلاص مبقتش لاقي حد محترم وثقة وفاهم يعني ايه جنس ثلاثي فعايز ابطل تفكير فيه أو ادور عليه لو حد يقدر يساعدني بافكارة اكون شاكر ليه

• عجبني
التفاعلات: Bebo Tigher
للاسف انت كدة مخك ربط وجود حد تالت معاك في السرير بالمتعة و النشوة الجنسية
شوف كدة انت ايه اكتر حاجة كنت بتتمتع بيها مع الزوجين و جرب تعملها محاكاة مع زوجتك بألعاب بقى و كدة الحوار دة نفع مع ناس

كنتوا بتعملوا ايه.

للاسف انت كدة مخك ربط وجود حد تالت معاك في السرير بالمتعة و النشوة الجنسية
شوف كدة انت ايه اكتر حاجة كنت بتتمتع بيها مع الزوجين و جرب تعملها محاكاة مع زوجتك بألعاب بقى و كدة الحوار دة نفع مع ناس
اولا اشكرك علي اهتمامك
انا فعلا جربت كده بس الموضوع لو ريحني مرة مش لاقي الراحة بعد كده بمعني أني بحب التغيير وطبيعي مش هينفع كده مع مراتي

كنتوا بتعملوا ايه.
سؤال غريب
مع احترامي ليك مكنتش بتلعب معاهم كوتشينه. بكون معاهم في السرير انام مع الزوجة والزوج بيكون مشارك بس في حاجة الجنس الثلاثي بيكون الطرف الثالث هوة الأساس مع الزوجه في الحاله دي الزوج ليتحول من حاله الفتور الجنسي الي الهياج ونقدر نتمتع كلنا موضوع سهل وبسيط

• عجبني
التفاعلات: Bebo Tigher
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اولا اشكرك علي اهتمامك
انا فعلا جربت كده بس الموضوع لو ريحني مرة مش لاقي الراحة بعد كده بمعني أني بحب التغيير وطبيعي مش هينفع كده مع مراتي
تيجي خاص عشان منعملش دوشة هنا؟

اعتبره ماضي وانساه وعود نفسك واستحمل وانت هتتاقلم وترجع لطبعتك

ابعد عن الجنس فترة من شهر ل3 شهور و هرموناتك حتتعدل و ترجع طبيعي

حاول تغير من نظام حياتك واسلوبك يعنى حاول تتكيف على الواقع الجديد

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%