NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

卍 فرعون卍

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
عاوز انزل موضوع نقاش عن الجنس الشرجى بس باحترام اراء الاخرين عاوز اعمل تيست كدا للناس الى فالمنتدى انزل وولا يتحذف

• عجبني
التفاعلات: aahmedegypt، thalover و فحل اكتوبر زبير
نزل اللى انت عايز تنزلة .. هي اصلا ممارسة عادية وتقريبا نص الكوكب بيمارسه فعادي يعني بس نصيحة متحاولش تفرض رائيك على حد .. اللى حابب حابب واللى مش حابب سيبة في حالة وخلاص وخالتي وخالتك واتفرقوا الخالات .. اه صحيح قبل منسي لما تتجوز خدها مني كلمة 90 % من المشاكل اللى هتحصل في بيتك هتكون بسبب الموضوع دة

• عجبني
  • أتفق
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: أفہنہديہنہأاا, aahmedegypt, EVILL KING و 5 آخرين
عاوز انزل موضوع نقاش عن الجنس الشرجى بس باحترام اراء الاخرين عاوز اعمل تيست كدا للناس الى فالمنتدى انزل وولا يتحذف
حلو ومتعة جداااااا ،، بس اللي متجوز وعاوز يطلق مراته يمارس معاه خلفي ،، وهيطلقوا
ومتسألنيش ليه 😐

• عجبني
التفاعلات: فحل اكتوبر زبير و 卍 فرعون卍
نزل اللى انت عايز تنزلة .. هي اصلا ممارسة عادية وتقريبا نص الكوكب بيمارسه فعادي يعني بس نصيحة متحاولش تفرض رائيك على حد .. اللى حابب حابب واللى مش حابب سيبة في حالة وخلاص وخالتي وخالتك واتفرقوا الخالات .. اه صحيح قبل منسي لما تتجوز خدها مني كلمة 90 % من المشاكل اللى هتحصل في بيتك هتكون بسبب الموضوع دة
نص الكوكب مش نسبه مبالغ فيها

• عجبني
التفاعلات: فحل اكتوبر زبير و Jolie Fille
طول ما نقاشك بيناقش باحترام
و مطابق للقوانين هنا معتقدش ان حد حيقفله

• عجبني
التفاعلات: فحل اكتوبر زبير
نص الكوكب مش نسبه مبالغ فيها
لا مش مبالغ ولا حاجة نص فعلا اللى بيمارسوا الجنس على الكوكب بكل ميوله تقريبا نصهم .. اقل اكتر مش هتفرق .. اهي حاجة موجودة من قديم الازل وعارفين اضرارها وكل حد ينام على الجمب اللي يريحة

• عجبني
  • هممم
التفاعلات: فحل اكتوبر زبير و Life Arch
حلو ومتعة جداااااا ،، بس اللي متجوز وعاوز يطلق مراته يمارس معاه خلفي ،، وهيطلقوا
ومتسألنيش ليه 😐
فهمان

• عجبني
التفاعلات: فحل اكتوبر زبير و فحلاوى
كلامك مظبوط جدا وشرفنى مرورك وطريقه تفكيرك الراقيه هى دى الدماغ الالماظ الى بجد
بس انا مش بفرض راى على حد انا عاوز اعرف الى رافض ايه السبب وليه والى بيحب ليه والى عاوز يجرب ليه
انا شخصيا مش هحكم على الجنس لانى مجربتش
انما لو انا اتجوزت فهيا فعلا هتبق مشكله بسبب الموضوع دا بس بالاقناع وبالحب كل حاجه بتيجى بس مش معنى انها لو وافقت انا اضرها واذيها لا طبعا

• عجبني
لا مش مبالغ ولا حاجة نص فعلا اللى بيمارسوا الجنس على الكوكب بكل ميوله تقريبا نصهم .. اقل اكتر مش هتفرق .. اهي حاجة موجودة من قديم الازل وعارفين اضرارها وكل حد ينام على الجمب اللي يريحة
كلامك دبش زى 😂😂😂😂
بس اضرارها صفر لو اهتمينا بالنظافه والتزمنا بيها

• عجبني
انتي عارفة اني مقصدش الممارسة بشكل عام
كلامك كان رد على موضوع بيناقش نوع الانال سكس
يا اما فهمتي غلط ف رديتي غلط
ي اما انا الي فهمت غلط

ومتسألنيش ليه 😐
فهمنى خاص يعمنا

• بيضحكني
التفاعلات: فحلاوى
كلامك مظبوط جدا وشرفنى مرورك وطريقه تفكيرك الراقيه هى دى الدماغ الالماظ الى بجد
بس انا مش بفرض راى على حد انا عاوز اعرف الى رافض ايه السبب وليه والى بيحب ليه والى عاوز يجرب ليه
انا شخصيا مش هحكم على الجنس لانى مجربتش
انما لو انا اتجوزت فهيا فعلا هتبق مشكله بسبب الموضوع دا بس بالاقناع وبالحب كل حاجه بتيجى بس مش معنى انها لو وافقت انا اضرها واذيها لا طبعا
اللى رافض رافض عشان الموضوع بالنسبة ليه مش ممتع .. ورافض عشان حرام .. ورافض عشان مش لاقي متعتة في حاجة زي كدة .. اديني اختصرتلك كل اسباب الرفض
وانا بقولهالك كلمة اهو .. هتتجوز واول متفتح السيرة دي مع مراتك وهي هترفض والمشاكل هتبتدي .. عارف لية عشان انت مهوس .. انت مهووووووووووووس ..والمهوس بيعيش طول حياتة منحوس

التفاعلات: 卍 فرعون卍
ي اما انا الي فهمت غلط
فى ناس بتحبو وفى ناس لا بس بس المتجوزين بيمارسوه عادى

ليه بقي المشاكل هتبقي بسبب؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كلامك دبش زى 😂😂😂😂
بس اضرارها صفر لو اهتمينا بالنظافه والتزمنا بيها
بالعكس
هي كلامها موضوعي جدا
بس اظاهر اننا فاهمينا بعضنا غلط
و الانال سكس اضراره ملوش دعوة بالنظافة

ي اما انا الي فهمت غلط
لا انا اقصد ان كل الناس اللى متاح ليهم انهم يعملوا علاقة جنسية ايا كانت نوع العلاقة تقريبا بكل ميولها تقريبا نصهم بيمارسوا الجنس الشرجي .. وبعدين يطلعوا نصهم يطلعوا ربعهم يطلعوا زي ميطلعوا مش فارقة .. اهي ممارسة منتشرة بغباء وخلاص

اللى رافض رافض عشان الموضوع بالنسبة ليه مش ممتع .. ورافض عشان حرام .. ورافض عشان مش لاقي متعتة في حاجة زي كدة .. اديني اختصرتلك كل اسباب الرفض
وانا بقولهالك كلمة اهو .. هتتجوز واول متفتح السيرة دي مع مراتك وهي هترفض والمشاكل هتبتدي .. عارف لية عشان انت مهوس .. انت مهووووووووووووس ..والمهوس بيعيش طول حياتة منحوس
مهوس ومنحوس ايه دا لا طبعا انا عارف طريقه تفكيرى كويس جدا وازاى هتوافق لازم تبقى ذكيه للتعامل ومن نحيه الدين فا ممنوع نتكلم فالدين هنا فالمنتدى
ان مش مهوس انا نفسسى اجرب حاجه بسمع عنها عادى لاعيب ولاحرام اجرب واحكم

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%