NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

_Xmo7amedX_

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اولا انا يعنى حابب اوضح كام حاجه كده مش شرط انك تبق لما تسمع انا. نيك الطيز حلو وممتع تبق عاوز تجرب بس منغير نفس لا انت اساسا لازم تكون عندك فضول وانت والطرف الاخر متفقين ومتراضين يعنى لو شفت اتنين متجوزين مثلا تلاقيهم لو متفاهمين هيمارسو الجنس الشرجى امال لو لا هيبق فيها طلاق فا انت لازم والطرف الاخر تكونو متفاهمين وراضين انما لو طرف موافق وطرف لا يبق اى الحل الاقناع بالكلام منفعش يبق باالتدريج اثناء كل علاقه جنسيه كدا يعنى انما الجانب الدينى دا مينفعش في نقاش خالص كدا الى عاوز يعرف من نحيه الدين لى مكروه يجينى خاص وشكرا

اولا انا يعنى حابب اوضح كام حاجه كده مش شرط انك تبق لما تسمع انا. نيك الطيز حلو وممتع تبق عاوز تجرب بس منغير نفس لا انت اساسا لازم تكون عندك فضول وانت والطرف الاخر متفقين ومتراضين يعنى لو شفت اتنين متجوزين مثلا تلاقيهم لو متفاهمين هيمارسو الجنس الشرجى امال لو لا هيبق فيها طلاق فا انت لازم والطرف الاخر تكونو متفاهمين وراضين انما لو طرف موافق وطرف لا يبق اى الحل الاقناع بالكلام منفعش يبق باالتدريج اثناء كل علاقه جنسيه كدا يعنى انما الجانب الدينى دا مينفعش في نقاش خالص كدا الى عاوز يعرف من نحيه الدين لى مكروه يجينى خاص وشكرا
من ناحية الدين فهو حرام مش مكروه
اي كلام تاني ملوش معنى
اللي عايز يعمل يعمل واللي مش عايز ميعملش وكله عارف الحلال والحرام مش هنفتي

• بيضحكني
التفاعلات: _Xmo7amedX_
اي كلام تاني ملوش معنى
وانت ايه الى مقوى قلبك كدا مش للتحريم دليل قوى والتحليل دليل قوى ولا. دا جدعنه كدا حرام من عندك وبس ولا. دين جديد دا ولا. فهمنى

• بيضحكني
التفاعلات: Cobra23
اي كلام تاني ملوش معنى
تعالا يا صحبى خاص قلى دليل التحريم الى مخليك قوى كدا

• بيضحكني
التفاعلات: Cobra23
وانت ايه الى مقوى قلبك كدا مش للتحريم دليل قوى والتحليل دليل قوى ولا. دا جدعنه كدا حرام من عندك وبس ولا. دين جديد دا ولا. فهمنى
اسلوبك في النقاش عقيم و تفتقر لاداب الحوار

حضرتك انت شايف داخل عليا ازاى
الراجل قال راي و ممكن ترد عليه لكن واضح انو ده طبع زى لما رديت على امس ردود غير مفهومه و لا علاقة لها بموضوع النقاش

تعلم ان لا تشخصن الحوار فهو يفسده و لا تنسي اننا هنا في منتدى ترفيهى مش في منتدى تابع للازهر

الراجل قال راي و ممكن ترد عليه لكن واضح انو ده طبع زى لما رديت على امس ردود غير مفهومه و لا علاقة لها بموضوع النقاش

تعلم ان لا تشخصن الحوار فهو يفسده و لا تنسي اننا هنا في منتدى ترفيهى مش في منتدى تابع للازهر
لا ما فى ناس هنا حضرتك تجادل وهى مش فاهمه حاجه وبعدين انت سنك من مقام والدى وانا بحترمك جدا بس انا قصدى انك تسيب المنتدى فعلا انا اه مليش الحق اقولك بس انت فمقام ابويا

• عجبني
التفاعلات: lonley rasta
لا هو في كفر كمان

• ماااشي
التفاعلات: _Xmo7amedX_
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: _Xmo7amedX_ و ٱلْـميڪْٱﻧـيڪْي𖤾
فيه حديث فعلا يذكر كلمة الكفر. والدليل هنا

طب وانت مسمعتش او متعرفش ان اى حديث عن جماع الدبر ضعيف وغير صحيح
لان صححه الالبانى

فيه حديث فعلا يذكر كلمة الكفر. والدليل هنا

انت لو بتعمق وتقرا زى هتعرف ان عليه خلاف كل مجموعه من العلماء اختلفو على حكم