NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Donia a

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
هو لي الراجل بيكون عاوز البنت اللي تبقي معه تبقي زي بتوع سكس وكدا او بيكون عاوز مراته تبقا كدا مش فاهمه صراحه لي

• عجبني
  • بيضحكني
  • معجبنيش
التفاعلات: yehia mo, أموت فى الجنس, Moheb sex و 10 آخرين
هو لي الراجل بيكون عاوز البنت اللي تبقي معه تبقي زي بتوع سكس وكدا او بيكون عاوز مراته تبقا كدا مش فاهمه صراحه لي
علشان الراجل كدة بيعرف اتنين واحدة للمزاج وواحدة للجواز
وانا سنجل ومش بفكر بالطريقة دي انا بوضح فكرة اغلب الناس اللي عرفتها مش اكتر

• عجبني
التفاعلات: زهايمر
نقص ثقافه جنسيه بس و هو لو فاهم الست الي معا او البنت هيخليها تعمله الي هو عوزه احسن من واحد بورن ستار سواء جسماني او طباع او شكل

باختصار لإنه بيشوف التمثيل إللي في الافلام ويقتنع بيه

اولا لازم نبطل ثقافة التعميم

ثانية عدم اتزان عند البعض ناتج عن قله الوعي الي سببه قله الثقافة العامه الناتج عن قصور التعليم
لانه بيحضر الجواز في السكس فقط الي هو ساعتين في اليوم و مبيهتمش بباقي الجوانب

لانه بكل بساطه مدمن افلام بورن ومتخيل ان ده حقيقي وع اساسه بيكون عاوز الي معاه كده

طبيعي اني اكون عايز مراتي تكون معايا في منتهى المياصة و الاثارة فين المشكلة مش فاهم البوست بصراحة ؟

• عجبني
التفاعلات: Life selector
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طبيعي اني اكون عايز مراتي تكون معايا في منتهى المياصة و الاثارة فين المشكلة مش فاهم البوست بصراحة ؟
الي فهمته يا دوك انها بتتكلم عن الرجالة الي داخل يقلد الفيلم الس شافه بغشومية باحتة و لما ميحصلش يقريف و يولع السجارة

• عجبني
التفاعلات: dr_nero
طبيعي اني اكون عايز مراتي تكون معايا في منتهى المياصة و الاثارة فين المشكلة مش فاهم البوست بصراحة
لما تعمل كدا بمزاجها مش لما يقول عاوزه تعملي زي بتوع سكس

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
ماهو اللي يعمل كدة يبقى غشيم و ماينفعش يقولها عايزك تعملي زي بتوع الافلام و انا اصلا ضد ان هو يطلب منها حاجة ،، اللي هي تحب تعمله و يبقى ممتع ليهم تعمله لانها متعة متبادلة ،، هي مش عبدة عنده يقولها اعمليلي كذا و كذا
بس برضة ده مايمنعش يا دنيا ان فيه ستات فعلا مستفزة ،، مفيش اي اهتمام بالشكل و بيفضلوا بعد الجواز بسنين بيعاملوا العلاقة الزوجية انها واجب عليهم ،، اقسم ب**** انا بكشف على ستات بلاقي الشعر اللي في رجلهم اكتر مني ،، الست لازم من نفسها من غير طلب تفهم انها لازم تكون مايصة و دلوعة و سافلة مع جوزها في السرير ،، احنا بنحب كدة و ده مش عيب لكن ماتجيش تقولي اطفي النور مثلا

الي فهمته يا دوك انها بتتكلم عن الرجالة الي داخل يقلد الفيلم الس شافه بغشومية باحتة و لما ميحصلش يقريف و يولع السجارة
لا دا غشيم دا

• أتفق
التفاعلات: Life selector
لان اللي هو بيشوفه عايز يطبقه

• بيضحكني
التفاعلات: dr_nero
عبيط سوءوا سمعتنا على الفاضي يولع فيهم 😅😅
احنا بجد رومانسيين جدا ،، انا عن نفسي اكتر حاجة تقفلني من العلاقة اني احس انها بتعمل اي حاجة هي مش عايزاها لمجرد انها عايزاني اتبسط ،، لا يا ستي لو انتي نفسك مش هايعجبك الموضوع ده يبقى خلاص مش هانعمله

احنا بجد رومانسيين جدا ،، انا عن نفسي اكتر حاجة تقفلني من العلاقة اني احس انها بتعمل اي حاجة هي مش عايزاها لمجرد انها عايزاني اتبسط ،، لا يا ستي لو انتي نفسك مش هايعجبك الموضوع ده يبقى خلاص مش هانعمله
يا دوك الواحد اتربى انو يكون راجل شييك جنتل مان
ميجرحش و يكون بيحس مش عربجي
ف مش حنفهم مبدأ الناس الغشيمة دي بانهي منطق

طبيعي بيبقي عاوز يستمتع بس ممكن بجيبها بأسلوب أفضل

عشان الخام متنفعشى العلاقه هات و خد مش هوا يعمل كل حاجه و هيا تاخد و بس

من وجهة نظري شيفاة حق مكتسب للرجل لية بقي عشان احنا في زمن رجال الي يومها بورن. والبنت بقيت اخر انفتاح حضرتك. يبقي نكمل بعضنا والدنيا تمشي. والراجل يفهم الزوجة والزوجة تتقبل والدنيا تمشي 🤟🤟🤟

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Mr_Perfect، أّلَسِـأّحًر و Moheb sex
ماهو اللي يعمل كدة يبقى غشيم و ماينفعش يقولها عايزك تعملي زي بتوع الافلام و انا اصلا ضد ان هو يطلب منها حاجة ،، اللي هي تحب تعمله و يبقى ممتع ليهم تعمله لانها متعة متبادلة ،، هي مش عبدة عنده يقولها اعمليلي كذا و كذا
بس برضة ده مايمنعش يا دنيا ان فيه ستات فعلا مستفزة ،، مفيش اي اهتمام بالشكل و بيفضلوا بعد الجواز بسنين بيعاملوا العلاقة الزوجية انها واجب عليهم ،، اقسم ب**** انا بكشف على ستات بلاقي الشعر اللي في رجلهم اكتر مني ،، الست لازم من نفسها من غير طلب تفهم انها لازم تكون مايصة و دلوعة و سافلة مع جوزها في السرير ،، احنا بنحب كدة و ده مش عيب لكن ماتجيش تقولي اطفي النور مثلا
وليه تعبانه 😂😂😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Moheb sex و dr_nero
لا مش قصدي ع كدا انا بتكلم ف راجل اللي بيطلب من مراته تبقي تعمل زيهم بس

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex و 𒆜o͠m͠a͠r͠ k͠a͠2͠d͠𒆜

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%