NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

omar Fathi

savage. Conqueror. Gaseous. CR7
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بقيت ابوص علي اخر فتره علي النت لقيت انوا مشاهير تيك توك و يوتيوب وانستجرام بقوا عاهات بجد يعني في ناس بتفرج عليها مفيده اوي بس مش تريند اللي تريند العاهات بس زي خراء زفت علي دماغو كروان مشاكل و بتاعت جبنه نستون دي هي و العيال بتاعت الهدوم و كلوا كوم و و ام عمر كوم هي و لوشا و حديده ومحمد اللي كان زبال في كشري تحرير دلوقتي بقا بيطلع لايفات و كلوا كوم ولايفات كوم تاني هي وتحديات انا عايز اسال الناس اللي بتطلع تحديات بتعرف تنام او كرامتها بتنقح عليها يعني سيبكم من تيك توك تعالوا بقا لي اليوتيوب اللي بقا مشاهير بتاعتوا بقا نصوا فيديوهات فيك و نصو فيديوهات دياثه وعلوقيه انك تنشر خياتك انت و مراتك في بيتكم او اي حته دي اسمها دياثه نقفل بقا علي يوتيوب نداخل الصفعه الاكبر فيسبوك و انستجرام و تليجرام بقوا عباره عن محتويات تافهه و بقا عادي بقا مباح و علي علن انك تتفاق مع واحده شرموطه تتنك منك او تكلمها فيديو كول عادي نيك مفيش مشكله خلاص و بالذات انستا هو الكلام ده بيحصل فيها بس

• عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
بقيت ابوص علي اخر فتره علي النت لقيت انوا مشاهير تيك توك و يوتيوب وانستجرام بقوا عاهات بجد يعني في ناس بتفرج عليها مفيده اوي بس مش تريند اللي تريند العاهات بس زي خراء زفت علي دماغو كروان مشاكل و بتاعت جبنه نستون دي هي و العيال بتاعت الهدوم و كلوا كوم و و ام عمر كوم هي و لوشا و حديده ومحمد اللي كان زبال في كشري تحرير دلوقتي بقا بيطلع لايفات و كلوا كوم ولايفات كوم تاني هي وتحديات انا عايز اسال الناس اللي بتطلع تحديات بتعرف تنام او كرامتها بتنقح عليها يعني سيبكم من تيك توك تعالوا بقا لي اليوتيوب اللي بقا مشاهير بتاعتوا بقا نصوا فيديوهات فيك و نصو فيديوهات دياثه وعلوقيه انك تنشر خياتك انت و مراتك في بيتكم او اي حته دي اسمها دياثه نقفل بقا علي يوتيوب نداخل الصفعه الاكبر فيسبوك و انستجرام و تليجرام بقوا عباره عن محتويات تافهه و بقا عادي بقا مباح و علي علن انك تتفاق مع واحده شرموطه تتنك منك او تكلمها فيديو كول عادي نيك مفيش مشكله خلاص و بالذات انستا هو الكلام ده بيحصل فيها بس
للاسف فى ناس عشان الفلوس بقى عنده استعداد يفرط فى شرفه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ادخول نسوانجي

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: Adam Afndena و مصطفى مصطفى
السوشيال ميديا زي ما ليها فوائد ليها اضرار الفكره انك تبدأ من نفسك ومتتفرجش عليهم خالص عن نفسي انا نزلت التيك توك دا يومين ومسحته خالص واليوتيوب أخري بدخل اتفرج علي الدحيح أو بسمع اغاني عليه

ما هما لو بيعملوا تحديات ويقلعوا كان دخل 😂😂😂
فكره ان اي خوارزميات تتفاعل مع محتواك انت يعني اذا بدك تشوف افلام بدك تشوف تلخيص مسلسلات بدك تشوف انمي بدك تشوف اي شيء الخوارزميات تبدا بحفظ انت تريد ماذا وتريك اياه

فكره ان اي خوارزميات تتفاعل مع محتواك انت يعني اذا بدك تشوف افلام بدك تشوف تلخيص مسلسلات بدك تشوف انمي بدك تشوف اي شيء الخوارزميات تبدا بحفظ انت تريد ماذا وتريك اياه
بالظبط ما دام انت اتفرجت علي فيديو مره هتلاقيها بتظهرلك علطول علشان كدا مسحته من اولها

بالظبط ما دام انت اتفرجت علي فيديو مره هتلاقيها بتظهرلك علطول علشان كدا مسحته من اولها
نعم غير الناس اللي بتبعها بتقلل ظهور هاي الاشياء عندك

• عجبني
التفاعلات: jimharper
يجدعان زهقت بجد انا بشوف ناس بتتعب وتطلع افكار حلوه ومحتوياته هادفه اوي وفي الاخر ميتقدرش تعبهم وميطلعوش تريند لكن ليه تريند ميطلعوش غير عاهات ازي ميبقش في عاهات و ميبقوش تريند يجدعان انا عمتنا الحمد**** بسمع راب و كره القدم و مصارعه بس بجد انا بداخل علي اي موقع من ممواقع دي الاقي ولاد الوسخه العاهات دول متصدرين كدرا موقع وفي غيرهما احق

ريح نفسك واقفل دا كلوا لان انتا مش مستفيد حاجه من دا كلو

قطع النت و سنينو
و انت تتفرج عليهم ليه؟

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%