NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طلب امي عاوزة تغتح قناة طبخ

Seaf69

نسوانجى مبتدأ
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
عاوز نصيحة امي عاوزه تفتح قناه يوتيوب ولا تيك توك بتاعت طبخ وكدا و طبعا عارفين ده معناه ايه فا ازاي امنع حاجة زي كدا ؟ و مقدرش اقولها ان الناس هتبص علي طيزك

• عجبني
التفاعلات: TheBlackCat, مدام دعاء, 3BQReno و 2 آخرين
خليها تفتح قناة ع اليوتيوب ومتبينش غير ايدها بس

• عجبني
التفاعلات: Seaf69
عاوز نصيحة امي عاوزه تفتح قناه يوتيوب ولا تيك توك بتاعت طبخ وكدا و طبعا عارفين ده معناه ايه فا ازاي امنع حاجة زي كدا ؟ و مقدرش اقولها ان الناس هتبص علي طيزك
فيه ستات كتيره فاتحه قناوات عادى خليها تبين ابديها بس

• عجبني
التفاعلات: Seaf69
ايه الكلام التافه هذا؟ ليه هي حتطبخ بقفاها ؟
في ناس كتير بتوري طبخ عادي يعني و مش اساسا بيبانو

ستات كتير فاتحه قنوات بكل احترام وجسمهم مش بيبان اصلا
ايه المشكله

• عجبني
التفاعلات: Yasmin55
امك بدها تطبخ و لا بدها تبيض

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
علي حسب التصوير او هيا دماغها طبخ ولا حاجه تنيا بس وخده الطبخ حجه

• نار ياحبيبي نار
  • عجبني
التفاعلات: Seaf69 و hani1
يا جدع مش للدرجة عادي جدا كاميرا من فوق و صور الاكل وهو بيتحضر و من الجنب وهو بيتحضر و متبينش غير ايدها عندك ناس كتير عاملة كدة شوف فيديوهات ل عمر العربي بيعمل كدة مش كل حاجة دماغنا تروح شمال

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: Seaf69، Yasmin55 و The Sub
فيه ناس كتير فاتحه وفى منتهى الاحترام
خليها تفتح على اليوتيوب فقط معاملاتو نضيفه عكس التيك توك وتابعها انت بردو مفيهاش حاجه

• أتفق
التفاعلات: The Sub
هي بعدها قناة طبخ او روتيني اليومي؟

يا جدع مش للدرجة عادي جدا كاميرا من فوق و صور الاكل وهو بيتحضر و من الجنب وهو بيتحضر و متبينش غير ايدها عندك ناس كتير عاملة كدة شوف فيديوهات ل عمر العربي بيعمل كدة مش كل حاجة دماغنا تروح شمال
برافو حل ممتاز

• أتفق
التفاعلات: The King👑

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%