NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عارف لما تكون هايج والظروف هيا الي تسعدك انك تنيك الجزء الثاني

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

زبري ٢١ سم

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
ازيكو عاملين
انا ميدو ٢٧ سنه البحيره وزي ما قولتلكم صوره البروفايل صورتي ف مش محتاج اوصف نفسي 😃
المهم بعد ما الشخص الي قبلته في القطر نزلت فيه نيك من محطه مصر لسيدي جابر بصراحه اتفرهدت وكان الجو برد اصلا فقولت كفايه واحد اتفجئت بيه بيقولي ثواني وجيلك بس حسيت من كلامه ان في حاجه ف بصراحه دماغي فضلت تودي وتجيب المهم مشغلتش دماغي وفضلت قاعد مكاني وولعت سيجاره وبحكم اني مولع سيجاره ف لازم ابص يمين وشمال عشان لو الكمسري جاي ولا حاجه الحق اطفيها عشان مدفعش غرامه ووانا ببص يمين وشمال لقيته جاي وكان معاه واحد ماشي وراه
في البدايه فكرت الي ماشي وراه دا مش تبعه لغيه ما وصل عندي ولقيت الشخص الي كان ما شي وراه دا بقا قاعد في الكرسي الي في وشي وقلي اعرفك سمير صحبي قولته اهلا وسهلا وسلمت عليه في البدايه انا فكرته صحبه عادي وميعرفش انه بيتناك وكدا بس لما سلمت عليه لقيت ايده ناعمه وطريه فشخ اول ما حسيت بنعومه ايده تلقائي لقيت زبري وقف وبدات عيني تنزل ع جسمه لقيت جسمه ملفوف فشخ وراكه ملفوفه كا انه مرا الي هو احا يعني مفيش كدا وفي عز ما انا سرحان في جمسه هو لاحظ لقيت الشخص الاولاني الي انا نكته بيقوله اي يا مرا هيجتي الراجل مع انه لسا مخلص نيك فيا لمي نفسك احنا كدا هنحلبه
انا اول ما عرفت انه طلع بيتناك وانا فرحت جدا وقولته لا سمير لازم هو كمان يدوق لبني ولا اي لقيته بيقولي ومالو والبضاعه تعجبك ولا انت شايف اي قولت ليه انا مش شايف غير وراك جامده وطيز فاجره لازم افشخها قلي وانا موافق قولت ليه طب هنروح فين العربيه دي بقا فيها ناس قلي بص احنا هندخل حمام والمرا دي كدا كدا اتناكت هيا تبقا تراقب من برا لو الكمسري جه ترن عليا قولت ليها اشطا بس بصراحه كنت مقلق شويه لااني برضو معرفهمش كويس بس بصراحه طيزه كانت تجنن خلتني اغامر واوافق
المهم دخلنا الحمام الي جنبنا كانت ريحته زفت المهم فضلنا نشوف كذا حمام لغيه ما لقينا واحد الريحه فيه كويسه شويه ودخلنا فيه او ما دخلت انا قولت انا الي هايج عليه ف انا الي ابدا دا الي كان في دماغي لاكن الي حصل العكس تماما 😂
لقيته نزل ع طول فك الحزام ونزل البنطلون وبدون اي مقدمات لقيته حط زبري في بوقه كلو مره واحده بصراحه احساس حلوي اوي لما يكون زبري مش دافي اوي ومره واحده يدخل في حاجه دافيه اوي وناعمه اوي زي البوء المهم فضل يخدو ويطلعو في بوئه لغيه ما لقا راس زبري منفوخه اوي قلي اي دا انت هتجيب ولا اي قولت ليه لا هيا حجمها كدا قلي يلهوي بس دا تخين اوي كدا من قدام قولت ليه ومالو يالبوه عشان يكيف عايز اقولكم سمير دا راجل في جسم شرموطه مليان شويه وعنده صدر وطيزه ومدوره وناعم المهم لفيته وخليته يوطي ودخلت راسه لقيتها دخلت الي حد ما بسهوله جيت رزعه مره واحده لقيته صرخ صرخه قولت بس انا اتفضحت😂
فعلا انا كنت مستني الناس تيجي تخبط ع الباب لاان اكيد في حد سمعنا المهم وقفت نيك دقيقه وبعدين ضربته قلم لقيته ساكت عرفت انه كمان بيحب الضرب وانا بعشق الضرب والدياثه بصراحه المهم كملنا نيك وفضلت ارزع فيه مع ضرب وشتيمه ولقيته متجاوب معايا اوي وبعد شويه طلب مني انه يلف وياخود تفه مني ع وشه وفقت ولما جيت اتف لقيته فتح بوئه جيت تفيت فيه لقيته خدها واتبسط اوي حسيت انه كان يقصد كدا من البدايه بس اتكسف يقول المهم فضلت انيك فيه لغيه ما لقيت القطر وقف لاان جت محطه كفر الدوار بطلنا نيك واول ما القطر اتحرك تاني نزل يمص بس المرادي قبل ما يمص نزل باس الكوتشي بتاعي من غير ما انا اطلب منه محستش بنفسي الا وانا بقلع الكوتشي وبدليه الشراب لقيته ما صدق وخطف الشراب مني وفضل يشمه ويلحسه بعدين مسك زبري وفضل يمصه وشويه وكملنا نيك
بس اي كنت حاسس اني بنيك شرموطه مش راجل الواد مش بيبطل اهات بشرمطه وكل ما يزود اهات وكلام الاقي نفسي ارزع زبري فيه اكتر لغيه ما لقيت نفسي خلاص عايز انفجر وانزل البن الي جوايا قولت ليه عايز اجيب
قلي استنا عايز اشربهم وفعلا طلعته وشيلت التوبس وفضل يمص لغيه ما جبتهم وبعدين قولت ليه احا احنا نسينا زجاجه الميه برا قلي ياقلبي انا هطلع زبرك من بوقي نضيف وفعلا نزل مص وشفت فيه مخلاش فيه نقطه لبن ويادوب لبست وكان اصلا القطر بيهدي للمحطه الي جايه جيت اخود منه الشراب قلي انه عايزه لو ينفع قولت ليه ميغلاش عليك ياقلبي وطلعنا كملنا قعدتنا وبعدين نزلت

• عجبني
التفاعلات: K lion و Mada167
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%