NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طيزي كسالب

هو لو انا متعود ابعبص في خرم طيزي لما اكون متوتر علشان بهدى وبروق بعدها ده هيبان لما يتكشف عليا لما اقدم ورق التجنيد ولا لا ولو اخدت الشهادة الحمرا كده اعفا صح ؟

• عجبني
التفاعلات: Mai Khalifa، el-korsan و saleb bnoote💖
هشوف علشان نحكم

هو لو انا متعود ابعبص في خرم طيزي لما اكون متوتر علشان بهدى وبروق بعدها ده هيبان لما يتكشف عليا لما اقدم ورق التجنيد ولا لا ولو اخدت الشهادة الحمرا كده اعفا صح ؟
الشهادة الحمرا دي فضيحه وخالتك هتيجي تستلمك

الشهادة الحمرا دي فضيحه وخالتك هتيجي تستلمك
ما فيش الكلام ده على فكرة أنا كان معيا في الجيش اكتر من حد سألب ومش اتكشف عليهم اصلا

• عجبني
التفاعلات: enta 7abiby و Mai Khalifa
ما فيش الكلام ده على فكرة أنا كان معيا في الجيش اكتر من حد سألب ومش اتكشف عليهم اصلا
الكشف ده مبيتمش في التجنيد الاجباري انما في كشف الحربيه بيتكشف علي المتقدم للكليات الحربية من اظافر رجليه لشعر راسه وياما سمعنا علي فضايح من النوعية دي

• عجبني
التفاعلات: enta 7abiby
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الكشف ده مبيتمش في التجنيد الاجباري انما في كشف الحربيه بيتكشف علي المتقدم للكليات الحربية من اظافر رجليه لشعر راسه وياما سمعنا علي فضايح من النوعية دي
ممكن بس التجنيد الإجباري لا

التجنيد يبنى احنا دخلنا الجيش الشورت مبنقلعوش خاااااااااااااااالص
نفسى اعرف مين الى بيطلع اشاعات ويخوف العيال كدة

مفيش حاجه اسمها شهاده حمرة والهبل دا وامك تيجي تستلم الشهاده دا كلام هلس

انت لو خرم طيزك وسعه ٢٠ متر وداخل بتزحف علي بطنك هتدخل الجيش عافيه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%