NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

أميره : ‏جرا اي يا خول أنت كفاية عياط بقي دا إحنا مكملناش ساعتين بنيكك فخرمك هي أول مرة يعني 😍
أنا: أبوس إيدك طيزي اتهرت وخرمي واجعني اوي مش قادر استحمل تاني مالك هايجه اوي لي النهارده 🥵
أميره: لو سمعت صوتك تاني يا عرص هدخل بقيته بالبيوض دي طيزك المربربة دي تبلع اجدعها زوبر استحمل ي خول خلاص قربت انزل اهو 😋
أنا: طب براحة شوية حاسس طيزي بقيت واسعه اوي وموجوع 😭

أميره: انت جاي تتناك يا كسمك مش جاي درس حساب

lv-0

• عجبني
  • حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: jon1988, ندى بنوتى للبنات, Cr7 10 و 16 آخرين
أميره : ‏جرا اي يا خول أنت كفاية عياط بقي دا إحنا مكملناش ساعتين بنيكك فخرمك هي أول مرة يعني 😍
أنا: أبوس إيدك طيزي اتهرت وخرمي واجعني اوي مش قادر استحمل تاني مالك هايجه اوي لي النهارده 🥵
أميره: لو سمعت صوتك تاني يا عرص هدخل بقيته بالبيوض دي طيزك المربربة دي تبلع اجدعها زوبر استحمل ي خول خلاص قربت انزل اهو 😋

lv-0
نفسي

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: حبيب الكل محمود، البوب الكبير اوي و سون سون والملكه أميره
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حلويتكم

• حبيته
التفاعلات: سون سون والملكه أميره

lv-0
احلي متعه جربت مره ونفسي تاني اووووووووووووووووووووي اووووووووووووووووووووف احححححخخخخخ اووووووووووووووووووووه احححححخخخخخ اووووووووووووووووووووف احححححخخخخخ اووووووووووووووووووووه احححححخخخخخ اووووووووووووووووووووف احححححخخخخخ اووووووووووووووووووووه احححححخخخخخ اووووووووووووووووووووف

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: Jordn و فحل هايجان
احلي متعه جربت مره ونفسي تاني اووووووووووووووووووووي اووووووووووووووووووووف احححححخخخخخ اووووووووووووووووووووه احححححخخخخخ اووووووووووووووووووووف احححححخخخخخ اووووووووووووووووووووه احححححخخخخخ اووووووووووووووووووووف احححححخخخخخ اووووووووووووووووووووه احححححخخخخخ اووووووووووووووووووووف
انت عاجبنى اووى

اححححححححححححح

• جامد
التفاعلات: Jordn
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%