NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نقاش طلعت ولد عامله اكونت باسم بنت

حضرتك برضو ارجع للأنا كتباه وحاول تفهمه هتعرف ايه سبي البوست ،
وده مش تحفيل ده نقاش ،
وانت اي حد بيكتب بوست بتخش تقوله ده ارهاب ولا انت كتبت كده بعد ما انا علقت وقولت ان الشتيمه او التخويف ارهاب
اصل نفس اللى حصل معايا لما كنت معترض لفكره معينه
انتى كمان عملتى كده واستهزئتى بيهم
انا كمان معترض لفكره اكونت البنات دا
بس حبيت افكرك ان اللى كتبته هناك علشان كنت معترض للفكرة بسبب اهنا هتجيب مشاكل زى ما انتى دلوقتى معترضه للفكرة دى لانها هتجيب مشاكل
وشكرا تحياتى

اصل نفس اللى حصل معايا لما كنت معترض لفكره معينه
انتى كمان عملتى كده واستهزئتى بيهم
انا كمان معترض لفكره اكونت البنات دا
بس حبيت افكرك ان اللى كتبته هناك علشان كنت معترض للفكرة بسبب اهنا هتجيب مشاكل زى ما انتى دلوقتى معترضه للفكرة دى لانها هتجيب مشاكل
وشكرا تحياتى
لأ ده مش نفس الحصل واتمني منك ترجع للموضع التاتي وشوف انت كنت بتتكلم ازاي وعملت ايه ،
انما انا هنا عايزاهم يعملوا العايزينوا بس يقولولي السبب او الناس العرفه السبب تقول لكن ارهبت صاحب البوست بطرق غير نظيفه

ده برضو مش اجابه
ازاى مش إجابة.. زى ما انتى عاوزة تبقى حرة ف ميولك وتصرفاتك وشخصيتك. سيبى الناس تبقى حرة.
انتى لكى حرية الاختيار ف المشاركة والتفاعل او تنفضى ولا اكنك شفتى الموضوع

لأ ده مش نفس الحصل واتمني منك ترجع للموضع التاتي وشوف انت كنت بتتكلم ازاي وعملت ايه ،
انما انا هنا عايزاهم يعملوا العايزينوا بس يقولولي السبب او الناس العرفه السبب تقول لكن ارهبت صاحب البوست بطرق غير نظيفه
بالعكس خالص انا على الاقل مكتبتش وانتقض شخص أو عضو بعينه زيك انتى دلوقتى انا كتبت وانتقض اسلوب وميول معينه دون اشخاص معينه زى البوست دا
كل اللى هنا عارف مين المقصود بالظبط من البوست دا بتلميحاتك وتوضيحاتك للى بينشره
انا معملتش كدا خالص ف متجيش تقولى حاجه وتعمليها

ازاى مش إجابة.. زى ما انتى عاوزة تبقى حرة ف ميولك وتصرفاتك وشخصيتك. سيبى الناس تبقى حرة.
تمام وده الانا بقوله كل واحد حر

انا عايزه اعرف السبب

كلنا طبعا عارفين الشخص المقصود حاليا 😂
ده غباء منهم ومن الى مصدقهم

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بالعكس خالص انا على الاقل مكتبتش وانتقض شخص أو عضو بعينه زيك انتى دلوقتى انا كتبت وانتقض اسلوب وميول معينه دون اشخاص معينه زى البوست دا
كل اللى هنا عارف مين المقصود بالظبط من البوست دا بتلميحاتك وتوضيحاتك للى بينشره
انا معملتش كدا خالص ف متجيش تقولى حاجه وتعمليها
يا فندم لو علي التلميحات فا انت ونيتك انا مش هدخل في النوايا وانا كمان مذكرتش اسم شخص معين ، ولو شخص شاف ان اقصده يبقي من حقه انه يرد عليا وانا مجبره اسمعه لأنه هو هيدافع عن نفسه ،
وانا منتقضتش شخص انا بقول عايزه اعرف سبب كده وايه الافاده ،
وانت حر تعمله التعمله وانا كمان حره ومحدش يقدر يقولي ان اعمل حاجه او معملش حاجه ،

كلنا عارفين بس مستحيل نروح نقول 😂😂

الغباء الاكبر من الناس العرفه انهم ولاد ومع ذلك بيعاملوهم انهم بنات 😒

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%