NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نقاش طلعت ولد عامله اكونت باسم بنت

انا من رأيي انه عادى هوا عاوز يتعامل كبنت ويشوف هيجان الشباب عليه ف دا رأى ليه واحنا هنا مش بنتكلم رأيي حد او اهواء حد ولا بنعمته والا دا هيكون ارهاب واحتكار

بعملو كدا مفكرين نفسهم نصحين ومش هيتكشف و اكيد هيصادف انو يتعرف على بنات وستات والطبيعي أن الستات أو البنات هتئمن ليهم ويبدئو يبعتو صورهم وهوب يكتشفو أنو ولد وتبدأ لحظات التعاسه للبنت أو الست في أنها لازم ترضخ للتهديد الي هيعملو الشخص دا ليها

لأ السؤال هل الولاد العاملين اكونتات بأسم بنت بيصوم رمضان كامل ولا لأ 😂😂
نفس المعنى بغير صيغة 😂😂😂😂

من شويه بتكلم مع واحد هنا عاوز يسافر
المانيا
ووسط مالناس بتتكلم معاه
راح يشقط ماري 😂😂
😂😂👏

والل ه نفس الشي
عنجد شي مقرف جدا وانا مع البنات يلي ما بردو ع الرسائل بالخاص لان هيك اشكال بتقرف الخاص بكون الشخص مفكر بشي بيطلع شي تاني 😂😂😂

• عجبني
التفاعلات: مرحب
حضرتك معاكي حق انا قابلت الاشخاص دي في كل السوشيال ميديا مش هنا بس و مش عارف هما لية فعلا بيعملو كدا رغم انهم مش مثليين بس حاجه غريبة فعلا و احسنتي القول يا صديقتي :)

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
نفس السؤال أخبرته لك هههههههههههه سخرية القدر

انا من رأيي انه عادى هوا عاوز يتعامل كبنت ويشوف هيجان الشباب عليه ف دا رأى ليه واحنا هنا مش بنتكلم رأيي حد او اهواء حد ولا بنعمته والا دا هيكون ارهاب واحتكار
😂😂 ضحكتني ولا مليش نفس

اللي بيعمل كده يبقي مريض نفسي وش

اظن ان لما الشخص بكون في ضغينه بينه وبين حد بيركز كل همه علي الانتقام فقط ،
حضرتك لو ركزت في اخر سطر هتلاقيني بقول ان ( كل واحد حر ) .
بعد كده لما تحب تعلق لحد او حبيت تعلق ليا ابقي ركز في الكلام ولا داعي لكلام المهاترات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%