NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نقاش طلعت ولد عامله اكونت باسم بنت

طلعت ولد عامله اكونت باسم بنت :
الفتره الاخيره لاحظت الموضوع ده بكثره واني في ولا كتير عاملين اكونتات باسم بنات ، الولاد دول مش مثلين لا سمح الل ه لأ دول بس علشان يعلو الريتش بتاعهم ،،
يعني مثلا في اكونت باسم ...... الاكونت ده تقريبا قديم ولكن في الايام الاخيره لاحظت ان هو بينشر علي قد ما يقدر ، ومش نسر بصوره عقلانيه او انه يفكر كويس في الهيقوله علشان ميتقفش لأ ده ينشر حاجه بعديها بدقايق ينشر النقيض بتاعها ، يطلب الجواز وبعديها بدقايق يقول انه متجوز شخصيه مبنيه علي التناقض ، وغير الاكونت ده كتير جدا ،،
انا مليش دعوه بالشخصيات دي ، ولكن انا عايزه اعرف السبب وراء كده يعني هو بيستفاد ايه دبعض المثليين هنا عاملين اكونتات بأسم بنات ولكن بيكونوا معترفين بمثليتهم يعني بيكتبوا كده ويعرفوا الناس ،،

لكن الناس المش مثليه وعامله اكونت بأسم بنت ممكن تقولولي فين الافاده وراء كده ، يعني انت استفدت ايه ، وعايزه اعرف اراء الناس في الناس دي ، وهل اكتشفتوا الاكونتات دي ولا لأ ،
مع كامل احترامي للجميع وكل شخص حر ،
ما تقدريش تحكمى على الناس دى عامة البعض مرضى نفسيين والبعض بيشتغل نفسه والبعض عشان يدخل يتكلم مع بنات بحريه ويستدرجهم لكلام عايزه هو سواء جنس وشهوه أو كلام خاص ده شى جواه بيوحيلوا بيه مرضه ونفسيته والبعض بيكون عامل اكونت تانى عشان يزاول بيه بعض الناس وهدف تانى خالص للأسف نفسية الإنسان وسيكولوجيته وفسيولوجيته معقده جدا ما حدش قدر يفهمها بشكل جاد وصحيح حتى علماء النفس والطبيعيه وده المقصود بكلمة فسيولوجية وسيكولوجيه الإنسان بيتأثر بعوامل كتيره منها تربيته ونشأته والناس إللى بيختلط بيهم على مختلف أنواعهم يعنى البيئه المتحرره اولادهم غير البيئات والمجتمعات الأخرى القصه صعبه تفهمى الهدف المحدد من وراء سلوك محدد الا لو عرفتى الشخص ده وعرفتى بيئته وتركيبته الحقيقيه وبرضه هايفلت منك حاجه مش هاتفهميها لانك لابد تعرفى كل حاجه حصلت معاه من الطفوله حتى آخر لحظه ...
ما تشغليش بالك بكل حاجه إلا لو حاجه تهمك فعلا هاتتعبى ....

• بيضحكني
التفاعلات: 𝔼𝕝 𝕄𝕆𝕂ℍ....
اوعي يكون ليك ف المهرجانات
مهرجانات مفتكرش ليا فيهم للدرجه انا عمتا بحب الراب والطرب والشعبي لكن مهرجانت مفتكرش

ما تقدريش تحكمى على الناس دى عامة البعض مرضى نفسيين والبعض بيشتغل نفسه والبعض عشان يدخل يتكلم مع بنات بحريه ويستدرجهم لكلام عايزه هو سواء جنس وشهوه أو كلام خاص ده شى جواه بيوحيلوا بيه مرضه ونفسيته والبعض بيكون عامل اكونت تانى عشان يزاول بيه بعض الناس وهدف تانى خالص للأسف نفسية الإنسان وسيكولوجيته وفسيولوجيته معقده جدا ما حدش قدر يفهمها بشكل جاد وصحيح حتى علماء النفس والطبيعيه وده المقصود بكلمة فسيولوجية وسيكولوجيه الإنسان بيتأثر بعوامل كتيره منها تربيته ونشأته والناس إللى بيختلط بيهم على مختلف أنواعهم يعنى البيئه المتحرره اولادهم غير البيئات والمجتمعات الأخرى القصه صعبه تفهمى الهدف المحدد من وراء سلوك محدد الا لو عرفتى الشخص ده وعرفتى بيئته وتركيبته الحقيقيه وبرضه هايفلت منك حاجه مش هاتفهميها لانك لابد تعرفى كل حاجه حصلت معاه من الطفوله حتى آخر لحظه ...
ما تشغليش بالك بكل حاجه إلا لو حاجه تهمك فعلا هاتتعبى ....
بجد من القلب شابوه 💜💜

• عجبني
التفاعلات: Rfas
ابو فياااض هااات الحديده🎤

بجد من القلب شابوه 💜💜
تسلميلى يارب ده من ذوقك ورقى شخصك واحساسك ...
وعايز بس أنوه لشى أنه مش معنى ان ده موقع جنسى وكل محتواه عن الجنس أنه ما يكونش فيه احترام وتقدير بين الاعضاء والناس عامة

تسلميلى يارب ده من ذوقك ورقى شخصك واحساسك ...
وعايز بس أنوه لشى أنه مش معنى ان ده موقع جنسى وكل محتواه عن الجنس أنه ما يكونش فيه احترام وتقدير بين الاعضاء والناس عامة
شكرا ليك جدا

• عجبني
اعتقد الاسباب كالتالي
1- بيكون عاوز يعمل ريتش معين لان التعليقات على اكونتات البنات فعلا بتكون كتير
2- عايز يتعرف على بنات او يدخل جروبات خاصة بالبنات بس ودا الاغلب
3- او يكون مثلي بس معندهوش الجرأة انه يقول كدا
4- اكونت ينصب بيه على الشباب الحيحانة بتوع كروت الشحن والرصيد
واحتمال يكون فيه اسباب تانية ودا من وجهة نظري ومن خلال تجاربي مع النوعيات دي

• حبيته
اعتقد الاسباب كالتالي