NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Darwin

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
عايز اقتراحات ل حاجات و طرق انيك بيها خرمي و حاجات توجع و تفشخ ع الاخر مش فكره شذوذ وكده بس بحب ادخل صوابعي ونا بضرب ف عايز اجدد يعني
و عايز طريقه كويسه اشيل بيها الشعر اللي بيبقا حوالين الخرم ده لان بيبقا صعب اوصلوا بالمكنه العاديه دي ف لو حد عارف طريقه سهله يقولها

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • جامد
التفاعلات: Mazen mohamed, saleb ♥️, The_Cuck و 2 آخرين
كل ده ومش شذوذ ؟

• عجبني
التفاعلات: Mazen mohamed
كل ده ومش شذوذ ؟
ما هو انا بحب اعمل ده مع نفسي لكن مش بفكر ان ولد يدخل فيا او كده فاهمني؟ و شذوذ مش شذوذ المهم حاجه بتعجبني و مش باذي بيها حد يعني

• عجبني
التفاعلات: sexo ahmed
عايز اقتراحات ل حاجات و طرق انيك بيها خرمي و حاجات توجع و تفشخ ع الاخر مش فكره شذوذ وكده بس بحب ادخل صوابعي ونا بضرب ف عايز اجدد يعني
و عايز طريقه كويسه اشيل بيها الشعر اللي بيبقا حوالين الخرم ده لان بيبقا صعب اوصلوا بالمكنه العاديه دي ف لو حد عارف طريقه سهله يقولها
الصيدليات فيها كريم سهل جدا يشيل الشعر
حط كبوت واقى ذكرى على صباع موز كبير قوي او باذنجان اسود حجم كبير و دخلهم فى الخرم
لذيذ جدا

• عجبني
التفاعلات: The_Cuck
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الصيدليات فيها كريم سهل جدا يشيل الشعر
حط كبوت واقى ذكرى على صباع موز كبير قوي او باذنجان اسود حجم كبير و دخلهم فى الخرم
لذيذ جدا
الخبره تحكم فى الاوقات دى

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: The_Cuck و Daizzy
كريم ازاله شعر بيبقى ريحتة وحشة بس بيشيل و بينعم يا روحي have fun

• عجبني
التفاعلات: The_Cuck
جرب الجزر والخيار بس اغسلهم كويس مش لازم كوندوم عليهم بس اغسلهم والاحسن تجيبلك ديلدو وممكن ايد هون خشب لو عندك ولو في حاجات تكون مطاط يكون احسن بس لو عايز حاجه توجعك اعمل مكعبات تلج وحاول تحطها ف طيزك

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: saleb ♥️
أنا بردو بحب ادخل صباعي في طيزي وأنا بضرب عشره بس خايف الموضوع يكبر وعايز حل

تعالي انا سادي و اعرف طرق اخليك تتلوى من خورمك اوي

• عجبني
التفاعلات: saleb ♥️
أنا بردو بحب ادخل صباعي في طيزي وأنا بضرب عشره بس خايف الموضوع يكبر وعايز حل
بقالك قد ايه بتعمل كدة

ايوه احساس جامد اوي
علشان لما بتدخل صوباعك جوة بتحسس علي البروستاتة و ديه منطقة حساسة جوة و بتخليك تحس بهيجان و انا خورمك عايز يتبعبص اكتر و زبك بيولع اكتر و تبقي بتتلوي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%