NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة فانتازيا وخيال طلباتك يا كبيرة _ حتى الجزء الثانى 7/3/2023

في إحدى القرى .... يتحضر حمدان ( ١٦ سنة ) للذهاب إلى الجدة ( هنادي ٦٧ سنة ) استعدادا لفرحة اللي فاضل عليه شهرين بالظبط
دهل حمدان على الدوار الكبير في انتظار الكبيرة في القاعة الكبيرة
و عندما دخل لاحظ شيء غريب... الاوضة فيها اربع ستات
امه سيدة ( ٤٩ سنة )
اخته كاملة ( ٢٧ سنة )
خالته كريمة ( ٤٠ سنة )
بنت عمه اعتماد ( ٣٨ سنة )
دخلت هنادي الكبيرة القاعة في مشهد مهيب
هنادي: الف مبروك يا حمدان ... فرحك بعد شهرين
حمدان : **** يبارك فيكي يا كبيرة ...كله حصل بفضلك
سيدة : الفضل الكبيرة ليكي يا غالية
هنادي : ابنك غالي علينا و يستاهل كل خير .... كله جاهز و لا في حاجة ناقصة ....؟
حمدان : كله تمام بفضل دعاويكي يا كبيره
هنادي : تمام .... مفاضليش الا حاجة واحدة عاوز اكلمك فيها مع اقرب ستات ليك .... امك و اختك و خالتك و بنت عمك
حمدان : خير يا كبيرة
هنادي: هنتكلم من غير كسوف .... انت ابننا و يهمنا انك تشرفنا في الليلة الكبيرة.... ليلة الدخلة يعني
حمدان : بأرتباك .... هشرفكم
هنادي: ده العشم برضه .... بس مش عاوزة اسيب حاجة للظروف ... عاوزة أسألك على حاجة
حمدان : ( بارتباك اكتر ) تحت امرك يا كبيرة
هنادي : عارف هتعمل أيه في اللية دي ...؟
حمدان بأرتباك : طب طب طبعا عارف
هنادي ) و هي باصة ﻷمه شفتي زي ما قلتلك
سدية : خﻻص يا كبيرة اللي تشوفيه احنا تحت امرك
هنادي : يبقى زي ما اتفقنا ...بصت لحمدان و قالت : بص يا ولدي احنا عاوزيبن مصلحتك .. و مش هتﻻقي اكتر من النسوان اللي في اﻷوضه دي عاوزين مصلحتك اكتر مننا
حمدان : تحت امرك يا كبيرة
هنادي : زي ما نت شايف في اﻷوضة كل قاريبك الستات المتجوزين و طبعا كل واحدة كانت في حياتها الزوجية باسطة جوزها ... في السرير يعني
حمدان وشه احمر
هنادي : ﻻ ﻻ ﻻ مش عاوزاك تتكسف
حمدان تحت امرك يا كبيرة
انا بقول انك تختار اي واحدة منهم و تقعد معاها يويمن و هي تشرحلك تعمل ايه في اليوم ده
حمدان : ازاي يا كبيرة
هنادي : كل واحدة و طريقتها بقى ....هه .. عاوز من مين تساعدك في الموضوع ده
حمدان بيبص في وششهم و هو مربوك مش عارف يقول ايه
سيدة : بقولك يا كبيرة ... ماتخليه يعدي علينا كلنا ... يعني برضه يبقى عنده كل الخبرات و هو و عرةسته بقى
هنادي : قصدك يقضي كام ليلة عند كل واحدة فيكم
سيدة : بالظبط يا كبيرة
هنادي : ايه رايك يا حمدان
حمدان : اللي تشوفيه يا كبيرة
هنادي : يبقى تمام
نتفق دلوقتي حسب ظروف كل واحدة و تنقي ايام يكون اجوازتهم مش موجودين طبعا
سيدة انا مهنديش مشلكة انا ابو خمدان ميت فأنا متاحة اي وقت
كريمة و انا توفيق جوزي لما بياخد الدوا بيروح في سابع نومة .. ده لو البيت اتهد مش هيصحى
هنادي يبقى سيدة و كريمة في اي وقت ...يفضل كاملة و اعتماد
كاملة : انا جوزي من بعد بكرة مسافر مصر و هيقعد اسبوع علشان هيبيع كام بهيمة و يقعد عند ابن خالة يومين
اعتماد و انا من اﻷسبوع الجاي تما ﻵن جوزي هيسافر اﻷقصر عند خاله و هيقعد شهر علشان موضوع ورث و كدة
هنادي يبقى تما من بعد بكرة هتبدي عند اختك كاملة أسبوع و عندي بنت عمك اعتماد و بعد كدة شوف امك و ﻻ خالتك اﻷول اﻷتنين مفيش مشاكل
حمدان تحت امرك يا كبيرة ...ز شكرا ليكم كلكم علشان عاوزيين تساعدوني **** يخليكم ليا ... انا فعلا مكنتش عارف هعمل ايه
هنكمل الحكاية ....كل مرة مع واحدة و كل واحدة و طريقتها
ملحوظة : اللي عاوز يعمل تعليق يبعت خاص علشان مش عارف إدارة الموقع بتقول التعليقات على طول علشان اعرف رايكم و لو في اي تعليقات
حلوة كامل باقى الأجزاء
 
  • عجبني
التفاعلات: nemar158, أبو الفتوح, Ahmedabad 11 و شخص آخر
بداية مشوقة وجميلة
تسلم ايدك
منتظر جديدك بكل شوق
 
  • عجبني
التفاعلات: nemar158 و FoxysonY
كمل عشان شكلها حلوه القصه ومتتاخرش
 
  • عجبني
التفاعلات: nemar158 و FoxysonY
  • عجبني
التفاعلات: Mr. Cock
في انتظار البقي
 
  • عجبني
التفاعلات: FoxysonY
تسلم ايدك كمل يا كبير
 
  • عجبني
التفاعلات: FoxysonY
شوقتنا للقصه كمل يا برنس
 
  • عجبني
التفاعلات: FoxysonY
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
في إحدى القرى .... يتحضر حمدان ( ١٦ سنة ) للذهاب إلى الجدة ( هنادي ٦٧ سنة ) استعدادا لفرحة اللي فاضل عليه شهرين بالظبط
دهل حمدان على الدوار الكبير في انتظار الكبيرة في القاعة الكبيرة
و عندما دخل لاحظ شيء غريب... الاوضة فيها اربع ستات
امه سيدة ( ٤٩ سنة )
اخته كاملة ( ٢٧ سنة )
خالته كريمة ( ٤٠ سنة )
بنت عمه اعتماد ( ٣٨ سنة )
دخلت هنادي الكبيرة القاعة في مشهد مهيب
هنادي: الف مبروك يا حمدان ... فرحك بعد شهرين
حمدان : **** يبارك فيكي يا كبيرة ...كله حصل بفضلك
سيدة : الفضل الكبيرة ليكي يا غالية
هنادي : ابنك غالي علينا و يستاهل كل خير .... كله جاهز و لا في حاجة ناقصة ....؟
حمدان : كله تمام بفضل دعاويكي يا كبيره
هنادي : تمام .... مفاضليش الا حاجة واحدة عاوز اكلمك فيها مع اقرب ستات ليك .... امك و اختك و خالتك و بنت عمك
حمدان : خير يا كبيرة
هنادي: هنتكلم من غير كسوف .... انت ابننا و يهمنا انك تشرفنا في الليلة الكبيرة.... ليلة الدخلة يعني
حمدان : بأرتباك .... هشرفكم
هنادي: ده العشم برضه .... بس مش عاوزة اسيب حاجة للظروف ... عاوزة أسألك على حاجة
حمدان : ( بارتباك اكتر ) تحت امرك يا كبيرة
هنادي : عارف هتعمل أيه في اللية دي ...؟
حمدان بأرتباك : طب طب طبعا عارف
هنادي ) و هي باصة ﻷمه شفتي زي ما قلتلك
سدية : خﻻص يا كبيرة اللي تشوفيه احنا تحت امرك
هنادي : يبقى زي ما اتفقنا ...بصت لحمدان و قالت : بص يا ولدي احنا عاوزيبن مصلحتك .. و مش هتﻻقي اكتر من النسوان اللي في اﻷوضه دي عاوزين مصلحتك اكتر مننا
حمدان : تحت امرك يا كبيرة
هنادي : زي ما نت شايف في اﻷوضة كل قاريبك الستات المتجوزين و طبعا كل واحدة كانت في حياتها الزوجية باسطة جوزها ... في السرير يعني
حمدان وشه احمر
هنادي : ﻻ ﻻ ﻻ مش عاوزاك تتكسف
حمدان تحت امرك يا كبيرة
انا بقول انك تختار اي واحدة منهم و تقعد معاها يويمن و هي تشرحلك تعمل ايه في اليوم ده
حمدان : ازاي يا كبيرة
هنادي : كل واحدة و طريقتها بقى ....هه .. عاوز من مين تساعدك في الموضوع ده
حمدان بيبص في وششهم و هو مربوك مش عارف يقول ايه
سيدة : بقولك يا كبيرة ... ماتخليه يعدي علينا كلنا ... يعني برضه يبقى عنده كل الخبرات و هو و عرةسته بقى
هنادي : قصدك يقضي كام ليلة عند كل واحدة فيكم
سيدة : بالظبط يا كبيرة
هنادي : ايه رايك يا حمدان
حمدان : اللي تشوفيه يا كبيرة
هنادي : يبقى تمام
نتفق دلوقتي حسب ظروف كل واحدة و تنقي ايام يكون اجوازتهم مش موجودين طبعا
سيدة انا مهنديش مشلكة انا ابو خمدان ميت فأنا متاحة اي وقت
كريمة و انا توفيق جوزي لما بياخد الدوا بيروح في سابع نومة .. ده لو البيت اتهد مش هيصحى
هنادي يبقى سيدة و كريمة في اي وقت ...يفضل كاملة و اعتماد
كاملة : انا جوزي من بعد بكرة مسافر مصر و هيقعد اسبوع علشان هيبيع كام بهيمة و يقعد عند ابن خالة يومين
اعتماد و انا من اﻷسبوع الجاي تما ﻵن جوزي هيسافر اﻷقصر عند خاله و هيقعد شهر علشان موضوع ورث و كدة
هنادي يبقى تما من بعد بكرة هتبدي عند اختك كاملة أسبوع و عندي بنت عمك اعتماد و بعد كدة شوف امك و ﻻ خالتك اﻷول اﻷتنين مفيش مشاكل
حمدان تحت امرك يا كبيرة ...ز شكرا ليكم كلكم علشان عاوزيين تساعدوني **** يخليكم ليا ... انا فعلا مكنتش عارف هعمل ايه
هنكمل الحكاية ....كل مرة مع واحدة و كل واحدة و طريقتها
ملحوظة : اللي عاوز يعمل تعليق يبعت خاص علشان مش عارف إدارة الموقع بتقول التعليقات على طول علشان اعرف رايكم و لو في اي تعليقات
حلوة البداية ديه و سريعة
 
  • عجبني
التفاعلات: FoxysonY
انت نسيت باقي القصه ولا ايه 😂
 
  • عجبني
التفاعلات: FoxysonY
حلوه كمال
 
  • عجبني
التفاعلات: FoxysonY
بس حاول ططول شويه في الجزائر
 
  • عجبني
التفاعلات: FoxysonY
الجزء الثانى نزل ليه مش بيتم دمجهم
 
  • عجبني
التفاعلات: FoxysonY
  • عجبني
التفاعلات: Ttoufik
عاش +كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: FoxysonY
كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: FoxysonY
  • عجبني
التفاعلات: FoxysonY
فين باقي القصه بقالنا شهر مستنيينك
 
  • عجبني
التفاعلات: FoxysonY
القصة جميلة جدا عااش
 
  • عجبني
التفاعلات: FoxysonY
في إحدى القرى .... يتحضر حمدان ( ١٦ سنة ) للذهاب إلى الجدة ( هنادي ٦٧ سنة ) استعدادا لفرحة اللي فاضل عليه شهرين بالظبط
دهل حمدان على الدوار الكبير في انتظار الكبيرة في القاعة الكبيرة
و عندما دخل لاحظ شيء غريب... الاوضة فيها اربع ستات
امه سيدة ( ٤٩ سنة )
اخته كاملة ( ٢٧ سنة )
خالته كريمة ( ٤٠ سنة )
بنت عمه اعتماد ( ٣٨ سنة )
دخلت هنادي الكبيرة القاعة في مشهد مهيب
هنادي: الف مبروك يا حمدان ... فرحك بعد شهرين
حمدان : **** يبارك فيكي يا كبيرة ...كله حصل بفضلك
سيدة : الفضل الكبيرة ليكي يا غالية
هنادي : ابنك غالي علينا و يستاهل كل خير .... كله جاهز و لا في حاجة ناقصة ....؟
حمدان : كله تمام بفضل دعاويكي يا كبيره
هنادي : تمام .... مفاضليش الا حاجة واحدة عاوز اكلمك فيها مع اقرب ستات ليك .... امك و اختك و خالتك و بنت عمك
حمدان : خير يا كبيرة
هنادي: هنتكلم من غير كسوف .... انت ابننا و يهمنا انك تشرفنا في الليلة الكبيرة.... ليلة الدخلة يعني
حمدان : بأرتباك .... هشرفكم
هنادي: ده العشم برضه .... بس مش عاوزة اسيب حاجة للظروف ... عاوزة أسألك على حاجة
حمدان : ( بارتباك اكتر ) تحت امرك يا كبيرة
هنادي : عارف هتعمل أيه في اللية دي ...؟
حمدان بأرتباك : طب طب طبعا عارف
هنادي ) و هي باصة ﻷمه شفتي زي ما قلتلك
سدية : خﻻص يا كبيرة اللي تشوفيه احنا تحت امرك
هنادي : يبقى زي ما اتفقنا ...بصت لحمدان و قالت : بص يا ولدي احنا عاوزيبن مصلحتك .. و مش هتﻻقي اكتر من النسوان اللي في اﻷوضه دي عاوزين مصلحتك اكتر مننا
حمدان : تحت امرك يا كبيرة
هنادي : زي ما نت شايف في اﻷوضة كل قاريبك الستات المتجوزين و طبعا كل واحدة كانت في حياتها الزوجية باسطة جوزها ... في السرير يعني
حمدان وشه احمر
هنادي : ﻻ ﻻ ﻻ مش عاوزاك تتكسف
حمدان تحت امرك يا كبيرة
انا بقول انك تختار اي واحدة منهم و تقعد معاها يويمن و هي تشرحلك تعمل ايه في اليوم ده
حمدان : ازاي يا كبيرة
هنادي : كل واحدة و طريقتها بقى ....هه .. عاوز من مين تساعدك في الموضوع ده
حمدان بيبص في وششهم و هو مربوك مش عارف يقول ايه
سيدة : بقولك يا كبيرة ... ماتخليه يعدي علينا كلنا ... يعني برضه يبقى عنده كل الخبرات و هو و عرةسته بقى
هنادي : قصدك يقضي كام ليلة عند كل واحدة فيكم
سيدة : بالظبط يا كبيرة
هنادي : ايه رايك يا حمدان
حمدان : اللي تشوفيه يا كبيرة
هنادي : يبقى تمام
نتفق دلوقتي حسب ظروف كل واحدة و تنقي ايام يكون اجوازتهم مش موجودين طبعا
سيدة انا مهنديش مشلكة انا ابو خمدان ميت فأنا متاحة اي وقت
كريمة و انا توفيق جوزي لما بياخد الدوا بيروح في سابع نومة .. ده لو البيت اتهد مش هيصحى
هنادي يبقى سيدة و كريمة في اي وقت ...يفضل كاملة و اعتماد
كاملة : انا جوزي من بعد بكرة مسافر مصر و هيقعد اسبوع علشان هيبيع كام بهيمة و يقعد عند ابن خالة يومين
اعتماد و انا من اﻷسبوع الجاي تما ﻵن جوزي هيسافر اﻷقصر عند خاله و هيقعد شهر علشان موضوع ورث و كدة
هنادي يبقى تما من بعد بكرة هتبدي عند اختك كاملة أسبوع و عندي بنت عمك اعتماد و بعد كدة شوف امك و ﻻ خالتك اﻷول اﻷتنين مفيش مشاكل
حمدان تحت امرك يا كبيرة ...ز شكرا ليكم كلكم علشان عاوزيين تساعدوني **** يخليكم ليا ... انا فعلا مكنتش عارف هعمل ايه
هنكمل الحكاية ....كل مرة مع واحدة و كل واحدة و طريقتها
ملحوظة : اللي عاوز يعمل تعليق يبعت خاص علشان مش عارف إدارة الموقع بتقول التعليقات على طول علشان اعرف رايكم و لو في اي تعليقات
فين الجديد
 
  • عجبني
التفاعلات: FoxysonY

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%