NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال فضفضه طبيعي ممتى تشخر وتشتم وهي بتتناك

ده طبيعى يا حبيبى لانها ست وجوزها وخصوصا وقت الجنس كل الالقاب والاحترام بنسيبه بره باب الاوضه والباقى منه بنقلعه معا الهدوم
ده طبيعى
اه فعلن ده الي بيحصل

• عجبني
التفاعلات: الساحر الجبار
دي حاجه متزعلكش الأنثي جمالها فى غنجها وشرمطتها على السرير غير كده مفيش جمال
وامك لبوة رافعه الرايه للدلع والمتعه ومن حقها تتمتع بحياتها

دي حاجه متزعلكش الأنثي جمالها فى غنجها وشرمطتها على السرير غير كده مفيش جمال
وامك لبوة رافعه الرايه للدلع والمتعه ومن حقها تتمتع بحياتها
اه هي عاملة كده

• عجبني
التفاعلات: Melody_romantic
انا شايفة ان ده عادي جدا. اي واحدة فينا مهما كانت. هي في النهاية مع جوزها مرة بتتناك. ومفيش حاجة اسمها نيك باحترام. انا نايمة مع جوزي رافعة له رجلي وفاتحة له كسي. انا بالنهار مديرة... وزيرة... ماتفرقش.
لكن بالليل وعلى سرير جوزي انا باشخر واغنج واتناك واتلبون زي أي شرموطة بتتناك. فما تزعلش من امك. ماهي لو ماتناكتش ماكنتش انت جيت. المفروض تشكرها وتقدر انها فتحت رجلها لزوبر الراجل اللي جابك م اللبن اللي كبه ف كسها.
كلامك عجنبي ياخبرة

هل ده عادي وانا بتصنت على ماما وبابا بالليل اسمعها بتتناك وتشخر وتشتم اوسخ شتيمة وده مش باين عليها خالص ومحطرمة اوى بتهبل لما اسمعها بتقول ليايا نيك يا ابن المتناكة احا ارزع يا كس امك زوبرك كبير اوى احوووووه
اه ده طبيعي وعادي جدا ده واحده هايجة وبتتناك وتتمتع من جوزها مش بتتشرمط مع راجل غريب فمن حقها مع جوزها تتشرمط عليه براحتها ويشتمها وتشتمه المهم بيتمتعوا وبعدين اي ست مننا مهما كانت محترمةبره بيبقا جواها شرموطة عايزة تتناك وتتمتع مجرد مابتدخل تدخل لجوزها وتستعدله علشان تتناك بتنسي نفسها اصلا ومبتعرفش غير شهوتها وهيجنها وكسها المولع وعايز يتناك بس
وبعدين انتوا كرجالة بتحبوا المحترمة بره بس عايزين الست في السرير شرموطة

وزي ماالرجالة شايفين النسوان كس وطيز وبزاز احنا كنسوان بنشوف الرجالة زبر ونيك

• عجبني
  • أتفق
  • حبيته
التفاعلات: ◐ عاشق الليل ◑, armoty, AndyCat و 5 آخرين
خطيبتي واحنا بنعمل سكس فون

وااااو نفسى اشوف ماما هند بتقول كده وهى بتتناك

اجابة فوق الممتازة جدااااااااا
انتى شملتى الموضوع وبكل صراحة
انا شايفة ان ده عادي جدا. اي واحدة فينا مهما كانت. هي في النهاية مع جوزها مرة بتتناك. ومفيش حاجة اسمها نيك باحترام. انا نايمة مع جوزي رافعة له رجلي وفاتحة له كسي. انا بالنهار مديرة... وزيرة... ماتفرقش.
لكن بالليل وعلى سرير جوزي انا باشخر واغنج واتناك واتلبون زي أي شرموطة بتتناك. فما تزعلش من امك. ماهي لو ماتناكتش ماكنتش انت جيت. المفروض تشكرها وتقدر انها فتحت رجلها لزوبر الراجل اللي جابك م اللبن اللي كبه ف كسها.

النيك حرية ومزاج لازم الواحدة تنطلق وتقلع وتتشرمط وتدلع وتعيش انوثتها وتتمتع
دى بتتناك هو لسة اية تانى تتكسف منو
لازم تتبسط وتبسطو وتعيش بحرية

اه ده طبيعي وعادي جدا ده واحده هايجة وبتتناك وتتمتع من جوزها مش بتتشرمط مع راجل غريب فمن حقها مع جوزها تتشرمط عليه براحتها ويشتمها وتشتمه المهم بيتمتعوا وبعدين اي ست مننا مهما كانت محترمةبره بيبقا جواها شرموطة عايزة تتناك وتتمتع مجرد مابتدخل تدخل لجوزها وتستعدله علشان تتناك بتنسي نفسها اصلا ومبتعرفش غير شهوتها وهيجنها وكسها المولع وعايز يتناك بس
وبعدين انتوا كرجالة بتحبوا المحترمة بره بس عايزين الست في السرير شرموطة

وزي ماالرجالة شايفين النسوان كس وطيز وبزاز احنا كنسوان بنشوف الرجالة زبر ونيك
اه فعلن هي محطرمة اوى بره وشرموطة اوى اوى وياه دي بتشخر وتشتم وتتناك في طيازها

امك لبوة هايجة وابوك طالما قابل خلاص

عادي جدا كلو كدة

ده حقها طالما مع جوزها مفيش حاجه اسمها احترام في النيك تقول اللي هي عايزاه و ابوك يقول اللي هو عايزه طالما ده جوه السرير بس

ده حقها طالما مع جوزها مفيش حاجه اسمها احترام في النيك تقول اللي هي عايزاه و ابوك يقول اللي هو عايزه طالما ده جوه السرير بس
اه جوه السرير بس لكن مكنتش متوقع انها تقول ونعمل كده ابدن

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هل ده عادي وانا بتصنت على ماما وبابا بالليل اسمعها بتتناك وتشخر وتشتم اوسخ شتيمة وده مش باين عليها خالص ومحطرمة اوى بتهبل لما اسمعها بتقول ليايا نيك يا ابن المتناكة احا ارزع يا كس امك زوبرك كبير اوى احوووووه
هو طبيعى و هى حرة مع حلالها .. ال مش طبيعى انك تقعد تتسنط عليهم

لبوة وعاوزة تتركب من دكر

اه جوه السرير بس لكن مكنتش متوقع انها تقول ونعمل كده ابدن
هو ده النيك و بالذات لما تكون الست بتحب جوزها و بتعشق النيك و بعد ما يخلصوا كل ده بيتنسي

هو ده النيك و بالذات لما تكون الست بتحب جوزها و بتعشق النيك و بعد ما يخلصوا كل ده بيتنسي
هي كده بتعشق النيك

أكيد بتبقي هيجه ممكن تبقي زيها

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%