NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال فضفضه طبيعي ممتى تشخر وتشتم وهي بتتناك

arwa

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هل ده عادي وانا بتصنت على ماما وبابا بالليل اسمعها بتتناك وتشخر وتشتم اوسخ شتيمة وده مش باين عليها خالص ومحطرمة اوى بتهبل لما اسمعها بتقول ليايا نيك يا ابن المتناكة احا ارزع يا كس امك زوبرك كبير اوى احوووووه

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: aymen htm, الصقر_الجارح, Mezo1986 و 21 آخرين
هل ده عادي وانا بتصنت على ماما وبابا بالليل اسمعها بتتناك وتشخر وتشتم اوسخ شتيمة وده مش باين عليها خالص ومحطرمة اوى بتهبل لما اسمعها بتقول ليايا نيك يا ابن المتناكة احا ارزع يا كس امك زوبرك كبير اوى احوووووه
عشان امك شرموطه وبوك مش عارف يكيفها عشان هيا لبوه

• عجبني
التفاعلات: ولد سوري
امك شرموطه اووي ياخول

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لان امك لبوة وبتحب النيك وتعشق الزبر بتعمل كده وطبيعي لانه ده جوزها

ابوك مش مكيفها

• عجبني
التفاعلات: ولد سوري
انا شايفة ان ده عادي جدا. اي واحدة فينا مهما كانت. هي في النهاية مع جوزها مرة بتتناك. ومفيش حاجة اسمها نيك باحترام. انا نايمة مع جوزي رافعة له رجلي وفاتحة له كسي. انا بالنهار مديرة... وزيرة... ماتفرقش.
لكن بالليل وعلى سرير جوزي انا باشخر واغنج واتناك واتلبون زي أي شرموطة بتتناك. فما تزعلش من امك. ماهي لو ماتناكتش ماكنتش انت جيت. المفروض تشكرها وتقدر انها فتحت رجلها لزوبر الراجل اللي جابك م اللبن اللي كبه ف كسها.

• عجبني
  • بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: Saadaref, سادي للديوثين و الكلبات, الصقر_الجارح و 12 آخرين
انا شايفة ان ده عادي جدا. اي واحدة فينا مهما كانت. هي في النهاية مع جوزها مرة بتتناك. ومفيش حاجة اسمها نيك باحترام. انا نايمة مع جوزي رافعة له رجلي وفاتحة له كسي. انا بالنهار مديرة... وزيرة... ماتفرقش.
لكن بالليل وعلى سرير جوزي انا باشخر واغنج واتناك واتلبون زي أي شرموطة بتتناك. فما تزعلش من امك. ماهي لو ماتناكتش ماكنتش انت جيت. المفروض تشكرها وتقدر انها فتحت رجلها لزوبر الراجل اللي جابك م اللبن اللي كبه ف كسها.
هي فعلن بتشخر وتغنج جامد جدن وتعشق رفع الرجلين

تلاقي ابوكي خول وبيحب يتشتم هاتيهاا انيكهالك و مش هخليكي تسمعيلها صوت وانا بنيكهاا

• بيضحكني
التفاعلات: كريم سمير ١٣
تلاقي ابوكي خول وبيحب يتشتم هاتيهاا انيكهالك و مش هخليكي تسمعيلها صوت وانا بنيكهاا
لاء بينكها يكيفها

عادي طبعا

• عجبني
التفاعلات: زيزي بنوتي
ردك مقنعك
😂😂😂

• عجبني
التفاعلات: الهووس و بطل مصر في نيك الطيز
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%