NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال فضفضه طبيعي ممتى تشخر وتشتم وهي بتتناك

هايجة اوى

هي كده بتعشق النيك
اه عادي و ده مش معناه أنها شرموطة
هي بس بتحب تتناك و ده حقها طالما في الحلال

لاء بتشتم وننمنيك زي الش
اه عادي و ده مش معناه أنها شرموطة
هي بس بتحب تتناك و ده حقها طالما في الحلال
لاء بتشتم وتتمنيك زي الشراميط وتشخر وتتناك في طيازها وبززها

هل ده عادي وانا بتصنت على ماما وبابا بالليل اسمعها بتتناك وتشخر وتشتم اوسخ شتيمة وده مش باين عليها خالص ومحطرمة اوى بتهبل لما اسمعها بتقول ليايا نيك يا ابن المتناكة احا ارزع يا كس امك زوبرك كبير اوى احوووووه
وهى حلوه ولا اى كلام

مراتك على زبي

لاء بتشتم وننمنيك زي الش

لاء بتشتم وتتمنيك زي الشراميط وتشخر وتتناك في طيازها وبززها
طالما بتتشرمط على جوزها بس يبقى حقها و موضوع ينيك كسها طيزها بزازها ده حقهم و ده جوزها مش راجل غريب جاي ينيكها و هيمشي

انا شايفة ان ده عادي جدا. اي واحدة فينا مهما كانت. هي في النهاية مع جوزها مرة بتتناك. ومفيش حاجة اسمها نيك باحترام. انا نايمة مع جوزي رافعة له رجلي وفاتحة له كسي. انا بالنهار مديرة... وزيرة... ماتفرقش.
لكن بالليل وعلى سرير جوزي انا باشخر واغنج واتناك واتلبون زي أي شرموطة بتتناك. فما تزعلش من امك. ماهي لو ماتناكتش ماكنتش انت جيت. المفروض تشكرها وتقدر انها فتحت رجلها لزوبر الراجل اللي جابك م اللبن اللي كبه ف كسها.
كلامك مظبوط جدا

انها تبقى علئه كده
مش احسن من أما تطلع الهيجان ده مع حد تاني بره ابوك حلالها و بينيكها و حقها تطلع كل الشرموطة اللي عندها معاه

مش احسن من أما تطلع الهيجان ده مع حد تاني بره ابوك حلالها و بينيكها و حقها تطلع كل الشرموطة اللي عندها معاه
بتطلع عالاخر

انا شايفة ان ده عادي جدا. اي واحدة فينا مهما كانت. هي في النهاية مع جوزها مرة بتتناك. ومفيش حاجة اسمها نيك باحترام. انا نايمة مع جوزي رافعة له رجلي وفاتحة له كسي. انا بالنهار مديرة... وزيرة... ماتفرقش.
لكن بالليل وعلى سرير جوزي انا باشخر واغنج واتناك واتلبون زي أي شرموطة بتتناك. فما تزعلش من امك. ماهي لو ماتناكتش ماكنتش انت جيت. المفروض تشكرها وتقدر انها فتحت رجلها لزوبر الراجل اللي جابك م اللبن اللي كبه ف كسها.
**** عليكي يا فنانه بتقولي حكم

عشان امك لبوة يكسمك و هيجانها فاير و باين عليها مرة بنت متناكة قارحة

هل ده عادي وانا بتصنت على ماما وبابا بالليل اسمعها بتتناك وتشخر وتشتم اوسخ شتيمة وده مش باين عليها خالص ومحطرمة اوى بتهبل لما اسمعها بتقول ليايا نيك يا ابن المتناكة احا ارزع يا كس امك زوبرك كبير اوى احوووووه
امك بتتلبون علي ابوك وعندها خبره فشيخه
المفروض ابوك يشتمها هو بينيكها ويعاملها زي اي مومس علشان يكيفها

طيب و هي بتعمل كده جوه مبسوطه انت احساسك ايه وقتها

اه ده طبيعي وعادي جدا ده واحده هايجة وبتتناك وتتمتع من جوزها مش بتتشرمط مع راجل غريب فمن حقها مع جوزها تتشرمط عليه براحتها ويشتمها وتشتمه المهم بيتمتعوا وبعدين اي ست مننا مهما كانت محترمةبره بيبقا جواها شرموطة عايزة تتناك وتتمتع مجرد مابتدخل تدخل لجوزها وتستعدله علشان تتناك بتنسي نفسها اصلا ومبتعرفش غير شهوتها وهيجنها وكسها المولع وعايز يتناك بس
وبعدين انتوا كرجالة بتحبوا المحترمة بره بس عايزين الست في السرير شرموطة

وزي ماالرجالة شايفين النسوان كس وطيز وبزاز احنا كنسوان بنشوف الرجالة زبر ونيك
انت صح احيكى على رايك و على تفهمك

بتطلع عالاخر
يبقى لازم تبقى مبسوط أن ابوك بيعرف يطلع الشرموطة اللي جواها بدل ما تطلع تتناك بره

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هي حيحانه و عاوز نيك هارد من فحل

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%