NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

CESAR

👑♚The genius king of stories♚👑
طاقم الإدارة
مشرف
كاتب متميز
الكاتب المفضل
نسوانجى مثقف
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
ناشر صور
كاتب جولدستار
ناشر مجلة
توجه جنسي
أنجذب للإناث
قاعد لوحدي بفكر ف حياتي، حياة كلها مليانة مشاكل ، مليانة مشاعر ، حياة كلها مواقف فيها الحلو و فيها الوحش فيها الجدع و فيها الندل فيها المحترم و الأصيل و فيها الخبيث، حياة ملهاش معني غير المعاناة، قطعت علاقتي ب ناس كتير في حياتي و يوم ما حبيت اصاحب حد رفض، يوم ما حبيت اقرب من حد رفض، حبيت اكون صاحب ليه، اكون سند ليه ، اكون ضهر ليه زي ما بكون ضهر اي حد محتاج مساعده، فقعدت مع نفسي افكر في حياتي، الحياة ضيقة اوي، اكتر حاجة عرفتها ان الحياة في يوم هتنتهي بس اكتر حاجة اتعلمتها هي اني اتغلب على خوفي من الموت علشان اقدر اعيش حياة سعيدة، عرفت اني لما اضحك او ازعل او اكون سعيد او اكتئب دا بيكون مني انا مش من اي عامل خارجي، مشاعري كلها نابعة مني انا مش نتيجة لحد او كلام حد او تصرف حد تجاهي، انا اللي ب ايدي ازعل او افرح، فهمت برضو اني لازم اصاحب ناس تهون عليا حياتي مش يضيفوا صعوبة مع صعوبة الحياة، الحكمة اللي اتعملتها هي ان الحياة دائما مستمرة لا تكترث لغياب احدهم من تواجده ، حتي ا انتهي عمرك لن تكترث لك الحياة، الحياة لا تهتم سوي بالأحداث. علشان كدا انا قررت اني اعمل كل اللي انا عايزه وبس ما هو اللي مهتم بوجودي مش هكون مهتم بوجوده.

• عجبني
  • أتفق
  • حبيته
التفاعلات: mor2010, فكرى, ميدو ابن عز و 2 آخرين
جميل جدا

• عجبني
التفاعلات: CESAR
ركز على نفسك وبس حاول تفضي دماغك من الحرب اللي شغالة جواك دية ويا *** تكون بخير وصحة سعيدة يا سيزار

ركز على نفسك وبس حاول تفضي دماغك من الحرب اللي شغالة جواك دية ويا *** تكون بخير وصحة سعيدة يا سيزار
حبيبي يا اخويا، و احسن حاجة ان اسمك زي اسمنا ف انت اصلا مننا

الكل عندوا صعوبات واوجاع
بس الوجع اتخلق علشان نحس بطعم الحلو
والاوجاع هى خبرات الشخص
متندمش على اى حاجه تحصلك لانها هضيفلك

• عجبني
التفاعلات: نسوانجي إسكندراني و CESAR
هناك علاقة طردية بين الافق وخرم الطيز

• عجبني
التفاعلات: Slim bottom
سلامتك
لاتيأس يا سيزر
وخليك قوي
**** يخبئ لك ناس تليق بقلبك
ناس تكون شفاء وبلسم جروحك

• حبيته
التفاعلات: نورالشام
قاعد لوحدي بفكر ف حياتي، حياة كلها مليانة مشاكل ، مليانة مشاعر ، حياة كلها مواقف فيها الحلو و فيها الوحش فيها الجدع و فيها الندل فيها المحترم و الأصيل و فيها الخبيث، حياة ملهاش معني غير المعاناة، قطعت علاقتي ب ناس كتير في حياتي و يوم ما حبيت اصاحب حد رفض، يوم ما حبيت اقرب من حد رفض، حبيت اكون صاحب ليه، اكون سند ليه ، اكون ضهر ليه زي ما بكون ضهر اي حد محتاج مساعده، فقعدت مع نفسي افكر في حياتي، الحياة ضيقة اوي، اكتر حاجة عرفتها ان الحياة في يوم هتنتهي بس اكتر حاجة اتعلمتها هي اني اتغلب على خوفي من الموت علشان اقدر اعيش حياة سعيدة، عرفت اني لما اضحك او ازعل او اكون سعيد او اكتئب دا بيكون مني انا مش من اي عامل خارجي، مشاعري كلها نابعة مني انا مش نتيجة لحد او كلام حد او تصرف حد تجاهي، انا اللي ب ايدي ازعل او افرح، فهمت برضو اني لازم اصاحب ناس تهون عليا حياتي مش يضيفوا صعوبة مع صعوبة الحياة، الحكمة اللي اتعملتها هي ان الحياة دائما مستمرة لا تكترث لغياب احدهم من تواجده ، حتي ا انتهي عمرك لن- = محتوي مغلق = - تكترث لك الحياة، الحياة لا تهتم سوي بالأحداث. علشان كدا انا قررت اني اعمل كل اللي انا عايزه وبس ما هو اللي مهتم بوجودي مش هكون مهتم بوجوده.
ايوي خليك اضحك علي طول و**** احلي حاجة فيك دائما اضحك عندك حق احنا هنعيشه مره وحده بس في العمر

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex، CESAR و Hamoodi
سألت حياتي سبب كرهها لي، أجابت انها لاتهتم،
فهي كالكون لايتوقف على احد حتى لمن اهتم.

ايوي خليك اضحك علي طول و**** احلي حاجة فيك دائما اضحك عندك حق احنا هنعيشه مره وحده بس في العمر
احلى اخت ف الدنيا 😂😂😂

حب النفس مطلوب حب نفسك زي ماهي بحلوها ومرها وخليك ديمن أول صاحب لنفسك خليك انت الخصم والحكم هتتغير للاحسن

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حب النفس مطلوب حب نفسك زي ماهي بحلوها ومرها وخليك ديمن أول صاحب لنفسك خليك انت الخصم والحكم هتتغير للاحسن
كلامك. دا ميجيش غير من واحد شاف اللي انا شوفته

قاعد لوحدي بفكر ف حياتي، حياة كلها مليانة مشاكل ، مليانة مشاعر ، حياة كلها مواقف فيها الحلو و فيها الوحش فيها الجدع و فيها الندل فيها المحترم و الأصيل و فيها الخبيث، حياة ملهاش معني غير المعاناة، قطعت علاقتي ب ناس كتير في حياتي و يوم ما حبيت اصاحب حد رفض، يوم ما حبيت اقرب من حد رفض، حبيت اكون صاحب ليه، اكون سند ليه ، اكون ضهر ليه زي ما بكون ضهر اي حد محتاج مساعده، فقعدت مع نفسي افكر في حياتي، الحياة ضيقة اوي، اكتر حاجة عرفتها ان الحياة في يوم هتنتهي بس اكتر حاجة اتعلمتها هي اني اتغلب على خوفي من الموت علشان اقدر اعيش حياة سعيدة، عرفت اني لما اضحك او ازعل او اكون سعيد او اكتئب دا بيكون مني انا مش من اي عامل خارجي، مشاعري كلها نابعة مني انا مش نتيجة لحد او كلام حد او تصرف حد تجاهي، انا اللي ب ايدي ازعل او افرح، فهمت برضو اني لازم اصاحب ناس تهون عليا حياتي مش يضيفوا صعوبة مع صعوبة الحياة، الحكمة اللي اتعملتها هي ان الحياة دائما مستمرة لا تكترث لغياب احدهم من تواجده ، حتي ا انتهي عمرك لن- = محتوي مغلق = - تكترث لك الحياة، الحياة لا تهتم سوي بالأحداث. علشان كدا انا قررت اني اعمل كل اللي انا عايزه وبس ما هو اللي مهتم بوجودي مش هكون مهتم بوجوده.
يااااااااااااه !! انت اكتشفت الحياة متأخر قوى . هكذا هى الحياة يا صديقى .
من اراد صديقا بلا عيوب لن يجد اصدقاء . كلنا بلا استثناء لنا عيوب . ر ب ن ا ما يجعلنا نؤذى احدا .

يااااااااااااه !! انت اكتشفت الحياة متأخر قوى . هكذا هى الحياة يا صديقى .
من اراد صديقا بلا عيوب لن يجد اصدقاء . كلنا بلا استثناء لنا عيوب . ر ب ن ا ما يجعلنا نؤذى احدا .
أنا مكتشفها من بدري بس كنت بكابر لحد ما بقتش قادر استحمل

• جامد
التفاعلات: فكرى
التفكير الزائد هو القاتل الاول لسعادتك لذا لا تهتم ..
و شكرا لـ تلك الأخطاء التى علمتنا كيف نكبر فى سن صغير ..
وذلك النقاء الروحى احساس مثلج للصدر تحليق وهدوء ..
ربما بتعبير أدق حالة من السلام لن تصل اليه الا بتحقيق معنى الوجود..
أو بسهولة وصل الخالق مادون ذلك فهو توهان أو تعاسة دوائر مفرغة ..
ندور فيها جميعا وندعى أننا نحيا نحن فقط نعيش أو نقضى الأيام

• حبيته
  • أتفق
التفاعلات: فكرى و نورالشام
التفكير الزائد هو القاتل الاول لسعادتك لذا لا تهتم ..
و شكرا لـ تلك الأخطاء التى علمتنا كيف نكبر فى سن صغير ..
وذلك النقاء الروحى احساس مثلج للصدر تحليق وهدوء ..
ربما بتعبير أدق حالة من السلام لن تصل اليه الا بتحقيق معنى الوجود..
أو بسهولة وصل الخالق مادون ذلك فهو توهان أو تعاسة دوائر مفرغة ..
ندور فيها جميعا وندعى أننا نحيا نحن فقط نعيش أو نقضى الأيام
دايما اتعلم منك يا سيف يا اخويا ❤️❤️❤️❤️

• حبيته
التفاعلات: mor2010

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%