NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

جواد جامح مسلسل بالحب

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
انا حالتي النفسيه متدمره فقدت الاحساس بكل حاجه كل اللي بعمله اني ابكي وبس لحد ما مبقتش شايفه بعيني حياتي بقا كلها مشاكل مشاكل مشاكل وانا لوحدي او متعودش ان يكون حد جنبي يساعدني حتي لو في حد مش عارفه احكيله طول عمري لما بيكون عندي مشكله اقفل علي نفسي لحد ما تتحل يحاول كتير اشارك حد معايا مش عارفه
كل ما اقول خلاص هكون انسانه جديده وابدأ حياه افضل الاقي تيجي مشكله تهدني وتكسر قلبي انا حاليا عندي مشكله انا اللي وقعت نفسي فيها بس مش عارفه اتصرف ازاي وتعبانه جدا نفسي حتي انام مش عارفه دماغي مدمراني من كتر التفكير ومش عارفه حتي اوصل لحل
ساعدوني اعمل اي انا مش حابه نفسي وانا كده عايزه اتكلم مبعرفش

• حبيته
التفاعلات: أموت فى الجنس
لازم تخرجى اللى جواكى عشان ترتاحى

انا حالتي النفسيه متدمره فقدت الاحساس بكل حاجه كل اللي بعمله اني ابكي وبس لحد ما مبقتش شايفه بعيني حياتي بقا كلها مشاكل مشاكل مشاكل وانا لوحدي او متعودش ان يكون حد جنبي يساعدني حتي لو في حد مش عارفه احكيله طول عمري لما بيكون عندي مشكله اقفل علي نفسي لحد ما تتحل يحاول كتير اشارك حد معايا مش عارفه
كل ما اقول خلاص هكون انسانه جديده وابدأ حياه افضل الاقي تيجي مشكله تهدني وتكسر قلبي انا حاليا عندي مشكله انا اللي وقعت نفسي فيها بس مش عارفه اتصرف ازاي وتعبانه جدا نفسي حتي انام مش عارفه دماغي مدمراني من كتر التفكير ومش عارفه حتي اوصل لحل
اتجهي لربنا شويه

😔💔
و**** الحل الوحيد فى الكلام حتى لو مع **** لو مش لاقيه حد

• عجبني
التفاعلات: جواد جامح مسلسل بالحب
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
😔💔
و** الحل الوحيد فى الكلام حتى لو مع ** لو مش لاقيه حد
من غير الاسماء الكتيرة اللى داخلة هنا ممكن ترجعى له وتبكى فى وجودة فى سجدة صادقة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%