NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ااحمد ..

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
جماعه لما بيكون عندي ميعاد مع واحده ضربات قلبي بتزيد اوي وبحس اني مش عارف اخد نفسي حد عارف ده من اي؟

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: sexypump, أموت فى الجنس, mahmoud001 و شخص آخر
واحده واحده هتتعود وهيبقا الموضوع طبيعى معاك

• عجبني
  • أتفق
  • بيضحكني
التفاعلات: morad69, Life Arch, عارف سكتى و شخص آخر
جماعه لما بيكون عندي ميعاد مع واحده ضربات قلبي بتزيد اوي وبحس اني مش عارف اخد نفسي حد عارف ده من اي؟
عشان انت لسه مبتدا

بص هو انا على **** حكايتي زيك بس اعتقد الواحد مننا لما بيتعرض لما موقف كبير اول مرة سواء حلو او وحش انت قلبك بيدق من الحماس والأدرينالين عندك بيعلا وغالبا دا اللي بيحصل انت علشان لسه في الاول فدا ممكن انما لما تتكيف مع الوضع ويحصل اكتر من مرة خلاص بالنسبة ليك هيكون عادي وهتتعامل بتلقائية اكنك كدا بتشرب مية بس ادي للموضوع وقته وانت هتبقى فل

It's just the adrenaline receptors are on fire

ده ف اول مره بس بعد كدا عادي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: الأستااذ
في بينكو مشاعر وانت غالبا بتحبها

أيام ما كنت صغير وكنت أقابل المزه صدفه ف الشارع كنت بلاقي قلبي نزل ف رجليا أيام **** لا يعودها 😂😂

طبيعي متاخدش في بالك

توتر

لا تقلق
أنه تدفق الادرانلين من الحماس للقاء هو الي بيعمل كده في جسمك

بص هو انا على **** حكايتي زيك بس اعتقد الواحد مننا لما بيتعرض لما موقف كبير اول مرة سواء حلو او وحش انت قلبك بيدق من الحماس والأدرينالين عندك بيعلا وغالبا دا اللي بيحصل انت علشان لسه في الاول فدا ممكن انما لما تتكيف مع الوضع ويحصل اكتر من مرة خلاص بالنسبة ليك هيكون عادي وهتتعامل بتلقائية اكنك كدا بتشرب مية بس ادي للموضوع وقته وانت هتبقى فل
بقالي اربع سنين في الحوار ده

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%