NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

mohand rake

نسوانجى شايف نفسة
عضو
إنضم
27 يناير 2024
المشاركات
90
مستوى التفاعل
80
نقاط
531
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
اولا لازم تعرف ان القصة دي حقيقية 100/100

نبدا قصتي مع صديقي خلينا نسميه ماهر
ماهر اتعرفت عليه في الجيم الي جمب بيتي و كان لسا جاي مصر جديد
ماهر شب شكلو وسيم و سوري عمرو 22 سنة
مقيم في مصر لوحدو
عيلتو في سوريا
بقينا بنساعد بعض و بنشجع بعض كل يوم اننا نروح الجيم و بنقعد مع بعض اوقات كتير
كنت دايما بلاحظ انو مهموم و حزين و في حاجة مدايقاه
حاولت اعرف منو اكتر من مرة مالو لكن بدون فايدة
عدت الايام و الشهور و في يوم كنا في البلايستيشن لقيتو بيقلي هكلم اهلي و اجيلك
سابني و مشي على ركن مفيهوش حد قمت انا ماشي وراه من فضولي
لقيتو كلم اهلو عادي و سلم عليهم و قفل معاهم و رن تليفونو تاني ف اتدايق اوي و قعد ينفخ كده و وشو احمر
و لمحت اسم المتصل ( اختي كندة )
ف استغربت جدا ليه ردت فعلو دي على اختو !!
المهم في الاخر رد و اتكلمو و كل كلمة و كلمة يقلها انا مش فاضي انجزي ( طبعا بيكلمها بالسوري بس انا بكتب بالمصري )
و في اخر المكالمة هي اتعصبت و قامت منزلة الكاميرة فجاة على كسها و انا لمحتو بس مشفتش تفاصيلو و رفعتها تاني و راحت قايلالو ده مش هيفضل مركون كده كتير
انت لو مجتش في خلال اسبوع انا هتصرف و اشغلو بمعرفتي و قفلت في وشو الكول
انا اتصدمت فشخ و رجعت مكاني بسرعة و استنيتو رجع وشو احمر و متدايق و متوتر قلتلو مالك احكيلي قلي انا عايز اروح الشقة
قلتلو يلا بينا
رحت معاه و قعدنا في البلكونة و قلتلو احكيلي انا صاحبك مالك في ايه
بعد محاولات كتير اوي قلي من الاخر اختي عايزاني اعمل معاها حاجات انا كنت بعملها معاها زمان و لما فوقت و عرفت انها متصحش بطلت اعملها
و لما لقيت نفسي مش قادر ابطل اعملها جيت مصر مخصوص و اتحججت باني جاي عشان اكمل دراستي عشان ابعد عن الموضوع ده
بعد الحاح مني كتير عشان يحكيلي ايه القصة قلي انا هحكيلك و قعد يحلفني اني مقولش لحد
بعدها قلي الموضوع بدا من 5 سنين
كنت انا عمري 16سنة و هي عمرها 19
كانت دايما بتروح و بتجي مع صحابها و في من ضمنهم ولاد
و كانت بتتاخر برا البيت
في مرة رجعت متاخر و بتعيط و مكياجها بايظ و متبهدلة
كانو اهلي نايمين و انا كنت صاحي
شفتها ف جريت عليها ختها من عند باب الفيلا سندتها لحد الاوضة بتاعتها و قلتلها مالك و هي بتعيط و مش راضية تتكلم
قلت اسيبها لوحدها تهدا قالتلي خليك جمبي و فضلت حاضناني و بتعيط
فجاة لقيتها قالتلي خليك زي ما انت انا هقوم الحمام و اجيلك
دخلت الحمام و كانت لسا بتعيط و مش مركزة ف سابت الباب مفتوح و الاوضة بتاعتها ماستر يعني الحمام في الاوضة
قمت رايح وراها و استخبيت و حطيت مراية تعكس الي بيحصل جوا عشان هي متشوفنيش
اول ما دخلت قلعت هدومها كلها و بصت على رجليها كان في ددمم قعدت تعيط اكتر
و دخلت في البانيو و قعدت فيه و ملتو و قعدت تعيط تاني
قمت مخبط عليا قلتلها انتي كويسة ؟
قالتلي تعال
انا اتخضيت و مكنتش عارف اعمل ايه
فتحت الباب شوية و نادتلي تاني قالتلي تعال يا ماهر بقلك
قمت دخلت و شفت بزازها لاول مرة في حياتي بالوضوع ده
قالتلي اقعد
قعدت على حرف البانيو و حضنتني تاني و قالتلي انت ستر و غطاء لاختك متقولش لماما و بابا اي حاجة ارجوك قلتلها مش هقلهم
قالتلي بحبك اوي و قربت مني جامد و ادتني بوسة على شفايفي قمت قايم مخضوض لاني مش فاهم في ايه و عمري ما تخيلت اني اتحط مع اختي في الموقف ده
قلتلها انا هروح اوضتي تصبحي على خير
قالتلي براحتك
رحت اوضتي فضلت طول الليل افكر ( ليه ؟)
طلعت من الاوضة لما سمعت انهم كلهم صحيو و دخلت المطبخ فطرنا كلنا مع بعض و اختي كانت بتبصلي و تضحك كل شوية
و لما خلصنا طلعت استحما في اوضتي عشان انام عشان منمتش من مبارح
دخلت قلعت و واقف في البانيو بنظف نفسي لقيتها فتحت الباب بتاع الحمام و دخلت قالتلي بتعمل ايه
قمت مسرخ و حطيت الفوطة على بتاعي و غطيتو و قلتلها بتعملي ايييه
قالتلي انت مخضوض كده ليه
مش انت شفتني مبارح في الحمام
فيها ايه لما اشوفك انا كمان في الحمام
اتدايقت كده و قلتلها عايزة ايه
قالتلي عايزة اتكلم معاك و سندت على الحوض و فضلت واقفة
قلتلها ميصحش تشوفيني كده
قالتلي اقلع طيب عشان تكون شايفني زي منا شايفاك
اتصدمت من شرمطة اختي جدا و قمت طالع من البانيو و زقيتها عشان تطلع برا و قفلت الباب قامت قايلالي على فكرة شكلو جامد و ضحكت ضحكة بشرمطة و مشيت
انا وشي احمر و مبقتش فاهم هي عايزة ايه
تاني يوم لما صحيت دخلت عندها الاوضة لقيتها قاعدة و لما دخلتلها ضحكت قالتلي عايز ايييه ( بتقلدني لما زعقتلها في الحمام )
ضحكت و قلتلها احكيلي ايه الي حصل اول مبارح و رجعتي متبهدلة و بتعيطي ليه
قالتلي تمام هحكيلك
انا مكنتش متوقع انها هتتكلم بالسهولة دي الصراحة لكن لقيتها عادي و هتتكلم
قالتلي بص بكل اختصار كنت متفقة مع حبيبي اني خلاص كبرت و عايزة اجرب الجنس و هو حيحان عليا و انا حيحانة عليه
خدني اول مرة في العربية قعدنا نبوس بعض و مصيتلو و خليتو يرضع بزازي
كل ده و انا فاتح بقي من الصدمة و مش مستوعب جابت الجراة و الشرمطة و اللبونة دي منين
المهم
و قالتلي تاني مرة عملنا زي اول مرة بس زودنا اني خليتو يحط زبو بين بزازي
و بعدها بكم مرة بعد ما اتعودنا في يوم كانت شقتو فاضية قلي تعالي و المرة دي كنت رايحة عشان نعمل كل حاجة من الاول للاخر و كنت متحمسة اوي
لما رحت دخلت قعدنا نبوس في بعض و رماني على السرير و قلع في ثانية و ابتدا يقلعني وحدة وحدة لحد ما بقيت بالاندر و البرا بس
و قام بعدها مقلعني كل حاجة و قعد يلحس في كسي و خرم طيزي زي المجنون
و انا ميتة من المتعة مرة وحدة لقيت زبر بيدخل في بقي
قعدت امص فيه بس لما ركزت لقيت ان في نفس الوقت الي بمص فيه لسا اللحس شغال
قمت قايمة مفزوعة لقيت واحد صاحبنا تاني من نفس شلتنا قلتلو ايه دااا
قلي انتي فاكرة انك هتتناكي من واحد بس
ده كل الشلة هتنيكك يا شرموطة
و ضربني بالقلم و خنقني و فضل ينيك في بقي و انا مش عارفة اتنفس و الخول الي انا جايالو اصلا قاعد عمال يلحس و انا برفسو و بضربو برجلي يقوم ماسكها و لاحسها و يمصها هي كمن زي الكلب كان هايج هيجان عمري ما شفتو في فلم سكس حتى
و فضلو شغالين فيا لحد ما الكلب الي بيلحس قرر يحط زبو في طيزي
التاني خد بالو راح قام من على بقي و طلع زبرو و انا خدت نفسي بالعافية و سرخت من وجعي عشان التاني حط زبرو بعنف بدون تفكير
و ده زعقلو قلو مش انا الي قلتلك هفتحها انا
قلو انا بفتح طيزها و انت افتح كسها
قلو تمام لو كده ماشي
واحد قاعد ينيك في طيزي و واحد بيمص في بزازي و بيدعك كسي و انا بموت من الوجع و الشهوة و مش عارفة اعمل ايه ولا اروح فين
الكلب الخول جاب لبنو في طيزي و مع كل الوجع بس كان احساس روعة الصراحة
و التاني قلو جه دوري
و مسك مناديل مسح خرمي و طيزي من اللبن و فتح رجليا على الاخر و انا مش قادرة اقاولا ولا قادرة اعمل حاجة عشان التاني مثبتني و عاملل يبوس فيا و يرضع في بزازي و ماسك ايديا مكتفهم
انا كنت عمال اقاوم لحد ما لقيت التاني خلص لحس في كسي و مرة وحدة لقيتو ابتدا يدخل زبرو في كسي
و لما دخل هو كان عمال يأن كده و يطلع صوت غريب و انا هموت من الوجع و هو فضل ينيك زي الحمار
فضل ينيكني جامد اوي لحد ما جاب لبنو في كسي و التاني راح جه و بص على كسي و انا هلاص جسمي ساب و مش قادرة اتحرك ولا اقاوم تاني
راح مدخل زبو في كسي و هو غرقان لبن من التاني و فضل ينيك فيا و التاني خنقني و قلي مصي يا لبوة و نظفي زبري و انا كنت حاسة نفسي هموت مش قادرة لا امص ولا اعمل اي حاجة
راح لطشني بالقلم و زعقلي قلي بقلك مصيي
قمت ماصالو و منظفالو بتاعو و فضل متمتع لحد ما جابهم في بقي و الخول التاني جاب في كسي بردو
الاتنين بعدو عن السرير و قعدو على انتريه كده و انا و السرير غرقانين لبن و ددمم من كسي و انا مش قادرة اتحرك ابدا
لحد ما هم قامو لبسو و قوموني لبسوني باللبن و الدم الي في كسي زي ما هم لبسوني فوقهم
و نزلوني العربية و هددوني لو قلت لحد هيقتلوني و كل ما يعوزوني هيتصلو عليا يجيبوني و ينيكوني
انا كنت كده كده رايحة اتناك
بس مش حاطة السيناريو الي حصل ده ابدا في دماغي
و بس كده يا سيدي هو ده الموضوع من اولو لاخرو
انا عيوني مدمعة و انا بسمع كلامها و في نفس الوقت الغضب ماسكني و قلة الحيلة و مش عارف اعمل اي حاجة ولا عارف انطق
لقيت اختي بتقلي مالك يبني
قلتلها لا ولا حاجة بس مين هم ؟
قالتلي و انت مالك
قعدت الح عليها بس مرضيتش تقلي و قالتلي خليت عم طارق يتعامل معاهم ( عم طارق ده كان جارد شغال عند ابويا و كان مقرب مننا اوي )
قلتلها يعني انتي تمام دلوقتي قالتلي اه تمام
الا حاجة وحدة بس
قلتلها هي ايه
قامت مقربة مني و قايلالي انا كل حاجة فيا تمام الا كسي
متنكش زي ما هو عايز
اتناك بعنف و اتبهدل
محدش حن عليه و ناكو برومانسية و حب
تقدر تعمل الموضوع ده يا ماهر ؟

يتبع …

لو حبيتو طريقة سردي للقصة و عايزيني اكملكو يا ريت لايك و كومنت يدعمني
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: العمده المصري, Anas868, Ahmed.7 و 31 آخرين
اولا لازم تعرف ان القصة دي حقيقية 100/100

نبدا قصتي مع صديقي خلينا نسميه ماهر
ماهر اتعرفت عليه في الجيم الي جمب بيتي و كان لسا جاي مصر جديد
ماهر شب شكلو وسيم و سوري عمرو 22 سنة
مقيم في مصر لوحدو
عيلتو في سوريا
بقينا بنساعد بعض و بنشجع بعض كل يوم اننا نروح الجيم و بنقعد مع بعض اوقات كتير
كنت دايما بلاحظ انو مهموم و حزين و في حاجة مدايقاه
حاولت اعرف منو اكتر من مرة مالو لكن بدون فايدة
عدت الايام و الشهور و في يوم كنا في البلايستيشن لقيتو بيقلي هكلم اهلي و اجيلك
سابني و مشي على ركن مفيهوش حد قمت انا ماشي وراه من فضولي
لقيتو كلم اهلو عادي و سلم عليهم و قفل معاهم و رن تليفونو تاني ف اتدايق اوي و قعد ينفخ كده و وشو احمر
و لمحت اسم المتصل ( اختي كندة )
ف استغربت جدا ليه ردت فعلو دي على اختو !!
المهم في الاخر رد و اتكلمو و كل كلمة و كلمة يقلها انا مش فاضي انجزي ( طبعا بيكلمها بالسوري بس انا بكتب بالمصري )
و في اخر المكالمة هي اتعصبت و قامت منزلة الكاميرة فجاة على كسها و انا لمحتو بس مشفتش تفاصيلو و رفعتها تاني و راحت قايلالو ده مش هيفضل مركون كده كتير
انت لو مجتش في خلال اسبوع انا هتصرف و اشغلو بمعرفتي و قفلت في وشو الكول
انا اتصدمت فشخ و رجعت مكاني بسرعة و استنيتو رجع وشو احمر و متدايق و متوتر قلتلو مالك احكيلي قلي انا عايز اروح الشقة
قلتلو يلا بينا
رحت معاه و قعدنا في البلكونة و قلتلو احكيلي انا صاحبك مالك في ايه
بعد محاولات كتير اوي قلي من الاخر اختي عايزاني اعمل معاها حاجات انا كنت بعملها معاها زمان و لما فوقت و عرفت انها متصحش بطلت اعملها
و لما لقيت نفسي مش قادر ابطل اعملها جيت مصر مخصوص و اتحججت باني جاي عشان اكمل دراستي عشان ابعد عن الموضوع ده
بعد الحاح مني كتير عشان يحكيلي ايه القصة قلي انا هحكيلك و قعد يحلفني اني مقولش لحد
بعدها قلي الموضوع بدا من 5 سنين
كنت انا عمري 16سنة و هي عمرها 19
كانت دايما بتروح و بتجي مع صحابها و في من ضمنهم ولاد
و كانت بتتاخر برا البيت
في مرة رجعت متاخر و بتعيط و مكياجها بايظ و متبهدلة
كانو اهلي نايمين و انا كنت صاحي
شفتها ف جريت عليها ختها من عند باب الفيلا سندتها لحد الاوضة بتاعتها و قلتلها مالك و هي بتعيط و مش راضية تتكلم
قلت اسيبها لوحدها تهدا قالتلي خليك جمبي و فضلت حاضناني و بتعيط
فجاة لقيتها قالتلي خليك زي ما انت انا هقوم الحمام و اجيلك
دخلت الحمام و كانت لسا بتعيط و مش مركزة ف سابت الباب مفتوح و الاوضة بتاعتها ماستر يعني الحمام في الاوضة
قمت رايح وراها و استخبيت و حطيت مراية تعكس الي بيحصل جوا عشان هي متشوفنيش
اول ما دخلت قلعت هدومها كلها و بصت على رجليها كان في ددمم قعدت تعيط اكتر
و دخلت في البانيو و قعدت فيه و ملتو و قعدت تعيط تاني
قمت مخبط عليا قلتلها انتي كويسة ؟
قالتلي تعال
انا اتخضيت و مكنتش عارف اعمل ايه
فتحت الباب شوية و نادتلي تاني قالتلي تعال يا ماهر بقلك
قمت دخلت و شفت بزازها لاول مرة في حياتي بالوضوع ده
قالتلي اقعد
قعدت على حرف البانيو و حضنتني تاني و قالتلي انت ستر و غطاء لاختك متقولش لماما و بابا اي حاجة ارجوك قلتلها مش هقلهم
قالتلي بحبك اوي و قربت مني جامد و ادتني بوسة على شفايفي قمت قايم مخضوض لاني مش فاهم في ايه و عمري ما تخيلت اني اتحط مع اختي في الموقف ده
قلتلها انا هروح اوضتي تصبحي على خير
قالتلي براحتك
رحت اوضتي فضلت طول الليل افكر ( ليه ؟)
طلعت من الاوضة لما سمعت انهم كلهم صحيو و دخلت المطبخ فطرنا كلنا مع بعض و اختي كانت بتبصلي و تضحك كل شوية
و لما خلصنا طلعت استحما في اوضتي عشان انام عشان منمتش من مبارح
دخلت قلعت و واقف في البانيو بنظف نفسي لقيتها فتحت الباب بتاع الحمام و دخلت قالتلي بتعمل ايه
قمت مسرخ و حطيت الفوطة على بتاعي و غطيتو و قلتلها بتعملي ايييه
قالتلي انت مخضوض كده ليه
مش انت شفتني مبارح في الحمام
فيها ايه لما اشوفك انا كمان في الحمام
اتدايقت كده و قلتلها عايزة ايه
قالتلي عايزة اتكلم معاك و سندت على الحوض و فضلت واقفة
قلتلها ميصحش تشوفيني كده
قالتلي اقلع طيب عشان تكون شايفني زي منا شايفاك
اتصدمت من شرمطة اختي جدا و قمت طالع من البانيو و زقيتها عشان تطلع برا و قفلت الباب قامت قايلالي على فكرة شكلو جامد و ضحكت ضحكة بشرمطة و مشيت
انا وشي احمر و مبقتش فاهم هي عايزة ايه
تاني يوم لما صحيت دخلت عندها الاوضة لقيتها قاعدة و لما دخلتلها ضحكت قالتلي عايز ايييه ( بتقلدني لما زعقتلها في الحمام )
ضحكت و قلتلها احكيلي ايه الي حصل اول مبارح و رجعتي متبهدلة و بتعيطي ليه
قالتلي تمام هحكيلك
انا مكنتش متوقع انها هتتكلم بالسهولة دي الصراحة لكن لقيتها عادي و هتتكلم
قالتلي بص بكل اختصار كنت متفقة مع حبيبي اني خلاص كبرت و عايزة اجرب الجنس و هو حيحان عليا و انا حيحانة عليه
خدني اول مرة في العربية قعدنا نبوس بعض و مصيتلو و خليتو يرضع بزازي
كل ده و انا فاتح بقي من الصدمة و مش مستوعب جابت الجراة و الشرمطة و اللبونة دي منين
المهم
و قالتلي تاني مرة عملنا زي اول مرة بس زودنا اني خليتو يحط زبو بين بزازي
و بعدها بكم مرة بعد ما اتعودنا في يوم كانت شقتو فاضية قلي تعالي و المرة دي كنت رايحة عشان نعمل كل حاجة من الاول للاخر و كنت متحمسة اوي
لما رحت دخلت قعدنا نبوس في بعض و رماني على السرير و قلع في ثانية و ابتدا يقلعني وحدة وحدة لحد ما بقيت بالاندر و البرا بس
و قام بعدها مقلعني كل حاجة و قعد يلحس في كسي و خرم طيزي زي المجنون
و انا ميتة من المتعة مرة وحدة لقيت زبر بيدخل في بقي
قعدت امص فيه بس لما ركزت لقيت ان في نفس الوقت الي بمص فيه لسا اللحس شغال
قمت قايمة مفزوعة لقيت واحد صاحبنا تاني من نفس شلتنا قلتلو ايه دااا
قلي انتي فاكرة انك هتتناكي من واحد بس
ده كل الشلة هتنيكك يا شرموطة
و ضربني بالقلم و خنقني و فضل ينيك في بقي و انا مش عارفة اتنفس و الخول الي انا جايالو اصلا قاعد عمال يلحس و انا برفسو و بضربو برجلي يقوم ماسكها و لاحسها و يمصها هي كمن زي الكلب كان هايج هيجان عمري ما شفتو في فلم سكس حتى
و فضلو شغالين فيا لحد ما الكلب الي بيلحس قرر يحط زبو في طيزي
التاني خد بالو راح قام من على بقي و طلع زبرو و انا خدت نفسي بالعافية و سرخت من وجعي عشان التاني حط زبرو بعنف بدون تفكير
و ده زعقلو قلو مش انا الي قلتلك هفتحها انا
قلو انا بفتح طيزها و انت افتح كسها
قلو تمام لو كده ماشي
واحد قاعد ينيك في طيزي و واحد بيمص في بزازي و بيدعك كسي و انا بموت من الوجع و الشهوة و مش عارفة اعمل ايه ولا اروح فين
الكلب الخول جاب لبنو في طيزي و مع كل الوجع بس كان احساس روعة الصراحة
و التاني قلو جه دوري
و مسك مناديل مسح خرمي و طيزي من اللبن و فتح رجليا على الاخر و انا مش قادرة اقاولا ولا قادرة اعمل حاجة عشان التاني مثبتني و عاملل يبوس فيا و يرضع في بزازي و ماسك ايديا مكتفهم
انا كنت عمال اقاوم لحد ما لقيت التاني خلص لحس في كسي و مرة وحدة لقيتو ابتدا يدخل زبرو في كسي
و لما دخل هو كان عمال يأن كده و يطلع صوت غريب و انا هموت من الوجع و هو فضل ينيك زي الحمار
فضل ينيكني جامد اوي لحد ما جاب لبنو في كسي و التاني راح جه و بص على كسي و انا هلاص جسمي ساب و مش قادرة اتحرك ولا اقاوم تاني
راح مدخل زبو في كسي و هو غرقان لبن من التاني و فضل ينيك فيا و التاني خنقني و قلي مصي يا لبوة و نظفي زبري و انا كنت حاسة نفسي هموت مش قادرة لا امص ولا اعمل اي حاجة
راح لطشني بالقلم و زعقلي قلي بقلك مصيي
قمت ماصالو و منظفالو بتاعو و فضل متمتع لحد ما جابهم في بقي و الخول التاني جاب في كسي بردو
الاتنين بعدو عن السرير و قعدو على انتريه كده و انا و السرير غرقانين لبن و ددمم من كسي و انا مش قادرة اتحرك ابدا
لحد ما هم قامو لبسو و قوموني لبسوني باللبن و الدم الي في كسي زي ما هم لبسوني فوقهم
و نزلوني العربية و هددوني لو قلت لحد هيقتلوني و كل ما يعوزوني هيتصلو عليا يجيبوني و ينيكوني
انا كنت كده كده رايحة اتناك
بس مش حاطة السيناريو الي حصل ده ابدا في دماغي
و بس كده يا سيدي هو ده الموضوع من اولو لاخرو
انا عيوني مدمعة و انا بسمع كلامها و في نفس الوقت الغضب ماسكني و قلة الحيلة و مش عارف اعمل اي حاجة ولا عارف انطق
لقيت اختي بتقلي مالك يبني
قلتلها لا ولا حاجة بس مين هم ؟
قالتلي و انت مالك
قعدت الح عليها بس مرضيتش تقلي و قالتلي خليت عم طارق يتعامل معاهم ( عم طارق ده كان جارد شغال عند ابويا و كان مقرب مننا اوي )
قلتلها يعني انتي تمام دلوقتي قالتلي اه تمام
الا حاجة وحدة بس
قلتلها هي ايه
قامت مقربة مني و قايلالي انا كل حاجة فيا تمام الا كسي
متنكش زي ما هو عايز
اتناك بعنف و اتبهدل
محدش حن عليه و ناكو برومانسية و حب
تقدر تعمل الموضوع ده يا ماهر ؟

يتبع …

لو حبيتو طريقة سردي للقصة و عايزيني اكملكو يا ريت لايك و كومنت يدعمني
جامده استمر
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: mom121 و mohand rake
ف
اولا لازم تعرف ان القصة دي حقيقية 100/100

نبدا قصتي مع صديقي خلينا نسميه ماهر
ماهر اتعرفت عليه في الجيم الي جمب بيتي و كان لسا جاي مصر جديد
ماهر شب شكلو وسيم و سوري عمرو 22 سنة
مقيم في مصر لوحدو
عيلتو في سوريا
بقينا بنساعد بعض و بنشجع بعض كل يوم اننا نروح الجيم و بنقعد مع بعض اوقات كتير
كنت دايما بلاحظ انو مهموم و حزين و في حاجة مدايقاه
حاولت اعرف منو اكتر من مرة مالو لكن بدون فايدة
عدت الايام و الشهور و في يوم كنا في البلايستيشن لقيتو بيقلي هكلم اهلي و اجيلك
سابني و مشي على ركن مفيهوش حد قمت انا ماشي وراه من فضولي
لقيتو كلم اهلو عادي و سلم عليهم و قفل معاهم و رن تليفونو تاني ف اتدايق اوي و قعد ينفخ كده و وشو احمر
و لمحت اسم المتصل ( اختي كندة )
ف استغربت جدا ليه ردت فعلو دي على اختو !!
المهم في الاخر رد و اتكلمو و كل كلمة و كلمة يقلها انا مش فاضي انجزي ( طبعا بيكلمها بالسوري بس انا بكتب بالمصري )
و في اخر المكالمة هي اتعصبت و قامت منزلة الكاميرة فجاة على كسها و انا لمحتو بس مشفتش تفاصيلو و رفعتها تاني و راحت قايلالو ده مش هيفضل مركون كده كتير
انت لو مجتش في خلال اسبوع انا هتصرف و اشغلو بمعرفتي و قفلت في وشو الكول
انا اتصدمت فشخ و رجعت مكاني بسرعة و استنيتو رجع وشو احمر و متدايق و متوتر قلتلو مالك احكيلي قلي انا عايز اروح الشقة
قلتلو يلا بينا
رحت معاه و قعدنا في البلكونة و قلتلو احكيلي انا صاحبك مالك في ايه
بعد محاولات كتير اوي قلي من الاخر اختي عايزاني اعمل معاها حاجات انا كنت بعملها معاها زمان و لما فوقت و عرفت انها متصحش بطلت اعملها
و لما لقيت نفسي مش قادر ابطل اعملها جيت مصر مخصوص و اتحججت باني جاي عشان اكمل دراستي عشان ابعد عن الموضوع ده
بعد الحاح مني كتير عشان يحكيلي ايه القصة قلي انا هحكيلك و قعد يحلفني اني مقولش لحد
بعدها قلي الموضوع بدا من 5 سنين
كنت انا عمري 16سنة و هي عمرها 19
كانت دايما بتروح و بتجي مع صحابها و في من ضمنهم ولاد
و كانت بتتاخر برا البيت
في مرة رجعت متاخر و بتعيط و مكياجها بايظ و متبهدلة
كانو اهلي نايمين و انا كنت صاحي
شفتها ف جريت عليها ختها من عند باب الفيلا سندتها لحد الاوضة بتاعتها و قلتلها مالك و هي بتعيط و مش راضية تتكلم
قلت اسيبها لوحدها تهدا قالتلي خليك جمبي و فضلت حاضناني و بتعيط
فجاة لقيتها قالتلي خليك زي ما انت انا هقوم الحمام و اجيلك
دخلت الحمام و كانت لسا بتعيط و مش مركزة ف سابت الباب مفتوح و الاوضة بتاعتها ماستر يعني الحمام في الاوضة
قمت رايح وراها و استخبيت و حطيت مراية تعكس الي بيحصل جوا عشان هي متشوفنيش
اول ما دخلت قلعت هدومها كلها و بصت على رجليها كان في ددمم قعدت تعيط اكتر
و دخلت في البانيو و قعدت فيه و ملتو و قعدت تعيط تاني
قمت مخبط عليا قلتلها انتي كويسة ؟
قالتلي تعال
انا اتخضيت و مكنتش عارف اعمل ايه
فتحت الباب شوية و نادتلي تاني قالتلي تعال يا ماهر بقلك
قمت دخلت و شفت بزازها لاول مرة في حياتي بالوضوع ده
قالتلي اقعد
قعدت على حرف البانيو و حضنتني تاني و قالتلي انت ستر و غطاء لاختك متقولش لماما و بابا اي حاجة ارجوك قلتلها مش هقلهم
قالتلي بحبك اوي و قربت مني جامد و ادتني بوسة على شفايفي قمت قايم مخضوض لاني مش فاهم في ايه و عمري ما تخيلت اني اتحط مع اختي في الموقف ده
قلتلها انا هروح اوضتي تصبحي على خير
قالتلي براحتك
رحت اوضتي فضلت طول الليل افكر ( ليه ؟)
طلعت من الاوضة لما سمعت انهم كلهم صحيو و دخلت المطبخ فطرنا كلنا مع بعض و اختي كانت بتبصلي و تضحك كل شوية
و لما خلصنا طلعت استحما في اوضتي عشان انام عشان منمتش من مبارح
دخلت قلعت و واقف في البانيو بنظف نفسي لقيتها فتحت الباب بتاع الحمام و دخلت قالتلي بتعمل ايه
قمت مسرخ و حطيت الفوطة على بتاعي و غطيتو و قلتلها بتعملي ايييه
قالتلي انت مخضوض كده ليه
مش انت شفتني مبارح في الحمام
فيها ايه لما اشوفك انا كمان في الحمام
اتدايقت كده و قلتلها عايزة ايه
قالتلي عايزة اتكلم معاك و سندت على الحوض و فضلت واقفة
قلتلها ميصحش تشوفيني كده
قالتلي اقلع طيب عشان تكون شايفني زي منا شايفاك
اتصدمت من شرمطة اختي جدا و قمت طالع من البانيو و زقيتها عشان تطلع برا و قفلت الباب قامت قايلالي على فكرة شكلو جامد و ضحكت ضحكة بشرمطة و مشيت
انا وشي احمر و مبقتش فاهم هي عايزة ايه
تاني يوم لما صحيت دخلت عندها الاوضة لقيتها قاعدة و لما دخلتلها ضحكت قالتلي عايز ايييه ( بتقلدني لما زعقتلها في الحمام )
ضحكت و قلتلها احكيلي ايه الي حصل اول مبارح و رجعتي متبهدلة و بتعيطي ليه
قالتلي تمام هحكيلك
انا مكنتش متوقع انها هتتكلم بالسهولة دي الصراحة لكن لقيتها عادي و هتتكلم
قالتلي بص بكل اختصار كنت متفقة مع حبيبي اني خلاص كبرت و عايزة اجرب الجنس و هو حيحان عليا و انا حيحانة عليه
خدني اول مرة في العربية قعدنا نبوس بعض و مصيتلو و خليتو يرضع بزازي
كل ده و انا فاتح بقي من الصدمة و مش مستوعب جابت الجراة و الشرمطة و اللبونة دي منين
المهم
و قالتلي تاني مرة عملنا زي اول مرة بس زودنا اني خليتو يحط زبو بين بزازي
و بعدها بكم مرة بعد ما اتعودنا في يوم كانت شقتو فاضية قلي تعالي و المرة دي كنت رايحة عشان نعمل كل حاجة من الاول للاخر و كنت متحمسة اوي
لما رحت دخلت قعدنا نبوس في بعض و رماني على السرير و قلع في ثانية و ابتدا يقلعني وحدة وحدة لحد ما بقيت بالاندر و البرا بس
و قام بعدها مقلعني كل حاجة و قعد يلحس في كسي و خرم طيزي زي المجنون
و انا ميتة من المتعة مرة وحدة لقيت زبر بيدخل في بقي
قعدت امص فيه بس لما ركزت لقيت ان في نفس الوقت الي بمص فيه لسا اللحس شغال
قمت قايمة مفزوعة لقيت واحد صاحبنا تاني من نفس شلتنا قلتلو ايه دااا
قلي انتي فاكرة انك هتتناكي من واحد بس
ده كل الشلة هتنيكك يا شرموطة
و ضربني بالقلم و خنقني و فضل ينيك في بقي و انا مش عارفة اتنفس و الخول الي انا جايالو اصلا قاعد عمال يلحس و انا برفسو و بضربو برجلي يقوم ماسكها و لاحسها و يمصها هي كمن زي الكلب كان هايج هيجان عمري ما شفتو في فلم سكس حتى
و فضلو شغالين فيا لحد ما الكلب الي بيلحس قرر يحط زبو في طيزي
التاني خد بالو راح قام من على بقي و طلع زبرو و انا خدت نفسي بالعافية و سرخت من وجعي عشان التاني حط زبرو بعنف بدون تفكير
و ده زعقلو قلو مش انا الي قلتلك هفتحها انا
قلو انا بفتح طيزها و انت افتح كسها
قلو تمام لو كده ماشي
واحد قاعد ينيك في طيزي و واحد بيمص في بزازي و بيدعك كسي و انا بموت من الوجع و الشهوة و مش عارفة اعمل ايه ولا اروح فين
الكلب الخول جاب لبنو في طيزي و مع كل الوجع بس كان احساس روعة الصراحة
و التاني قلو جه دوري
و مسك مناديل مسح خرمي و طيزي من اللبن و فتح رجليا على الاخر و انا مش قادرة اقاولا ولا قادرة اعمل حاجة عشان التاني مثبتني و عاملل يبوس فيا و يرضع في بزازي و ماسك ايديا مكتفهم
انا كنت عمال اقاوم لحد ما لقيت التاني خلص لحس في كسي و مرة وحدة لقيتو ابتدا يدخل زبرو في كسي
و لما دخل هو كان عمال يأن كده و يطلع صوت غريب و انا هموت من الوجع و هو فضل ينيك زي الحمار
فضل ينيكني جامد اوي لحد ما جاب لبنو في كسي و التاني راح جه و بص على كسي و انا هلاص جسمي ساب و مش قادرة اتحرك ولا اقاوم تاني
راح مدخل زبو في كسي و هو غرقان لبن من التاني و فضل ينيك فيا و التاني خنقني و قلي مصي يا لبوة و نظفي زبري و انا كنت حاسة نفسي هموت مش قادرة لا امص ولا اعمل اي حاجة
راح لطشني بالقلم و زعقلي قلي بقلك مصيي
قمت ماصالو و منظفالو بتاعو و فضل متمتع لحد ما جابهم في بقي و الخول التاني جاب في كسي بردو
الاتنين بعدو عن السرير و قعدو على انتريه كده و انا و السرير غرقانين لبن و ددمم من كسي و انا مش قادرة اتحرك ابدا
لحد ما هم قامو لبسو و قوموني لبسوني باللبن و الدم الي في كسي زي ما هم لبسوني فوقهم
و نزلوني العربية و هددوني لو قلت لحد هيقتلوني و كل ما يعوزوني هيتصلو عليا يجيبوني و ينيكوني
انا كنت كده كده رايحة اتناك
بس مش حاطة السيناريو الي حصل ده ابدا في دماغي
و بس كده يا سيدي هو ده الموضوع من اولو لاخرو
انا عيوني مدمعة و انا بسمع كلامها و في نفس الوقت الغضب ماسكني و قلة الحيلة و مش عارف اعمل اي حاجة ولا عارف انطق
لقيت اختي بتقلي مالك يبني
قلتلها لا ولا حاجة بس مين هم ؟
قالتلي و انت مالك
قعدت الح عليها بس مرضيتش تقلي و قالتلي خليت عم طارق يتعامل معاهم ( عم طارق ده كان جارد شغال عند ابويا و كان مقرب مننا اوي )
قلتلها يعني انتي تمام دلوقتي قالتلي اه تمام
الا حاجة وحدة بس
قلتلها هي ايه
قامت مقربة مني و قايلالي انا كل حاجة فيا تمام الا كسي
متنكش زي ما هو عايز
اتناك بعنف و اتبهدل
محدش حن عليه و ناكو برومانسية و حب
تقدر تعمل الموضوع ده يا ماهر ؟

يتبع …

لو حبيتو طريقة سردي للقصة و عايزيني اكملكو يا ريت لايك و كومنت يدعمني
فى انتظار جديدك الأروع والمميز
 
  • عجبني
التفاعلات: mom121
كمل القصة جامدة اوي
 
  • عجبني
التفاعلات: mom121
اولا لازم تعرف ان القصة دي حقيقية 100/100

نبدا قصتي مع صديقي خلينا نسميه ماهر
ماهر اتعرفت عليه في الجيم الي جمب بيتي و كان لسا جاي مصر جديد
ماهر شب شكلو وسيم و سوري عمرو 22 سنة
مقيم في مصر لوحدو
عيلتو في سوريا
بقينا بنساعد بعض و بنشجع بعض كل يوم اننا نروح الجيم و بنقعد مع بعض اوقات كتير
كنت دايما بلاحظ انو مهموم و حزين و في حاجة مدايقاه
حاولت اعرف منو اكتر من مرة مالو لكن بدون فايدة
عدت الايام و الشهور و في يوم كنا في البلايستيشن لقيتو بيقلي هكلم اهلي و اجيلك
سابني و مشي على ركن مفيهوش حد قمت انا ماشي وراه من فضولي
لقيتو كلم اهلو عادي و سلم عليهم و قفل معاهم و رن تليفونو تاني ف اتدايق اوي و قعد ينفخ كده و وشو احمر
و لمحت اسم المتصل ( اختي كندة )
ف استغربت جدا ليه ردت فعلو دي على اختو !!
المهم في الاخر رد و اتكلمو و كل كلمة و كلمة يقلها انا مش فاضي انجزي ( طبعا بيكلمها بالسوري بس انا بكتب بالمصري )
و في اخر المكالمة هي اتعصبت و قامت منزلة الكاميرة فجاة على كسها و انا لمحتو بس مشفتش تفاصيلو و رفعتها تاني و راحت قايلالو ده مش هيفضل مركون كده كتير
انت لو مجتش في خلال اسبوع انا هتصرف و اشغلو بمعرفتي و قفلت في وشو الكول
انا اتصدمت فشخ و رجعت مكاني بسرعة و استنيتو رجع وشو احمر و متدايق و متوتر قلتلو مالك احكيلي قلي انا عايز اروح الشقة
قلتلو يلا بينا
رحت معاه و قعدنا في البلكونة و قلتلو احكيلي انا صاحبك مالك في ايه
بعد محاولات كتير اوي قلي من الاخر اختي عايزاني اعمل معاها حاجات انا كنت بعملها معاها زمان و لما فوقت و عرفت انها متصحش بطلت اعملها
و لما لقيت نفسي مش قادر ابطل اعملها جيت مصر مخصوص و اتحججت باني جاي عشان اكمل دراستي عشان ابعد عن الموضوع ده
بعد الحاح مني كتير عشان يحكيلي ايه القصة قلي انا هحكيلك و قعد يحلفني اني مقولش لحد
بعدها قلي الموضوع بدا من 5 سنين
كنت انا عمري 16سنة و هي عمرها 19
كانت دايما بتروح و بتجي مع صحابها و في من ضمنهم ولاد
و كانت بتتاخر برا البيت
في مرة رجعت متاخر و بتعيط و مكياجها بايظ و متبهدلة
كانو اهلي نايمين و انا كنت صاحي
شفتها ف جريت عليها ختها من عند باب الفيلا سندتها لحد الاوضة بتاعتها و قلتلها مالك و هي بتعيط و مش راضية تتكلم
قلت اسيبها لوحدها تهدا قالتلي خليك جمبي و فضلت حاضناني و بتعيط
فجاة لقيتها قالتلي خليك زي ما انت انا هقوم الحمام و اجيلك
دخلت الحمام و كانت لسا بتعيط و مش مركزة ف سابت الباب مفتوح و الاوضة بتاعتها ماستر يعني الحمام في الاوضة
قمت رايح وراها و استخبيت و حطيت مراية تعكس الي بيحصل جوا عشان هي متشوفنيش
اول ما دخلت قلعت هدومها كلها و بصت على رجليها كان في ددمم قعدت تعيط اكتر
و دخلت في البانيو و قعدت فيه و ملتو و قعدت تعيط تاني
قمت مخبط عليا قلتلها انتي كويسة ؟
قالتلي تعال
انا اتخضيت و مكنتش عارف اعمل ايه
فتحت الباب شوية و نادتلي تاني قالتلي تعال يا ماهر بقلك
قمت دخلت و شفت بزازها لاول مرة في حياتي بالوضوع ده
قالتلي اقعد
قعدت على حرف البانيو و حضنتني تاني و قالتلي انت ستر و غطاء لاختك متقولش لماما و بابا اي حاجة ارجوك قلتلها مش هقلهم
قالتلي بحبك اوي و قربت مني جامد و ادتني بوسة على شفايفي قمت قايم مخضوض لاني مش فاهم في ايه و عمري ما تخيلت اني اتحط مع اختي في الموقف ده
قلتلها انا هروح اوضتي تصبحي على خير
قالتلي براحتك
رحت اوضتي فضلت طول الليل افكر ( ليه ؟)
طلعت من الاوضة لما سمعت انهم كلهم صحيو و دخلت المطبخ فطرنا كلنا مع بعض و اختي كانت بتبصلي و تضحك كل شوية
و لما خلصنا طلعت استحما في اوضتي عشان انام عشان منمتش من مبارح
دخلت قلعت و واقف في البانيو بنظف نفسي لقيتها فتحت الباب بتاع الحمام و دخلت قالتلي بتعمل ايه
قمت مسرخ و حطيت الفوطة على بتاعي و غطيتو و قلتلها بتعملي ايييه
قالتلي انت مخضوض كده ليه
مش انت شفتني مبارح في الحمام
فيها ايه لما اشوفك انا كمان في الحمام
اتدايقت كده و قلتلها عايزة ايه
قالتلي عايزة اتكلم معاك و سندت على الحوض و فضلت واقفة
قلتلها ميصحش تشوفيني كده
قالتلي اقلع طيب عشان تكون شايفني زي منا شايفاك
اتصدمت من شرمطة اختي جدا و قمت طالع من البانيو و زقيتها عشان تطلع برا و قفلت الباب قامت قايلالي على فكرة شكلو جامد و ضحكت ضحكة بشرمطة و مشيت
انا وشي احمر و مبقتش فاهم هي عايزة ايه
تاني يوم لما صحيت دخلت عندها الاوضة لقيتها قاعدة و لما دخلتلها ضحكت قالتلي عايز ايييه ( بتقلدني لما زعقتلها في الحمام )
ضحكت و قلتلها احكيلي ايه الي حصل اول مبارح و رجعتي متبهدلة و بتعيطي ليه
قالتلي تمام هحكيلك
انا مكنتش متوقع انها هتتكلم بالسهولة دي الصراحة لكن لقيتها عادي و هتتكلم
قالتلي بص بكل اختصار كنت متفقة مع حبيبي اني خلاص كبرت و عايزة اجرب الجنس و هو حيحان عليا و انا حيحانة عليه
خدني اول مرة في العربية قعدنا نبوس بعض و مصيتلو و خليتو يرضع بزازي
كل ده و انا فاتح بقي من الصدمة و مش مستوعب جابت الجراة و الشرمطة و اللبونة دي منين
المهم
و قالتلي تاني مرة عملنا زي اول مرة بس زودنا اني خليتو يحط زبو بين بزازي
و بعدها بكم مرة بعد ما اتعودنا في يوم كانت شقتو فاضية قلي تعالي و المرة دي كنت رايحة عشان نعمل كل حاجة من الاول للاخر و كنت متحمسة اوي
لما رحت دخلت قعدنا نبوس في بعض و رماني على السرير و قلع في ثانية و ابتدا يقلعني وحدة وحدة لحد ما بقيت بالاندر و البرا بس
و قام بعدها مقلعني كل حاجة و قعد يلحس في كسي و خرم طيزي زي المجنون
و انا ميتة من المتعة مرة وحدة لقيت زبر بيدخل في بقي
قعدت امص فيه بس لما ركزت لقيت ان في نفس الوقت الي بمص فيه لسا اللحس شغال
قمت قايمة مفزوعة لقيت واحد صاحبنا تاني من نفس شلتنا قلتلو ايه دااا
قلي انتي فاكرة انك هتتناكي من واحد بس
ده كل الشلة هتنيكك يا شرموطة
و ضربني بالقلم و خنقني و فضل ينيك في بقي و انا مش عارفة اتنفس و الخول الي انا جايالو اصلا قاعد عمال يلحس و انا برفسو و بضربو برجلي يقوم ماسكها و لاحسها و يمصها هي كمن زي الكلب كان هايج هيجان عمري ما شفتو في فلم سكس حتى
و فضلو شغالين فيا لحد ما الكلب الي بيلحس قرر يحط زبو في طيزي
التاني خد بالو راح قام من على بقي و طلع زبرو و انا خدت نفسي بالعافية و سرخت من وجعي عشان التاني حط زبرو بعنف بدون تفكير
و ده زعقلو قلو مش انا الي قلتلك هفتحها انا
قلو انا بفتح طيزها و انت افتح كسها
قلو تمام لو كده ماشي
واحد قاعد ينيك في طيزي و واحد بيمص في بزازي و بيدعك كسي و انا بموت من الوجع و الشهوة و مش عارفة اعمل ايه ولا اروح فين
الكلب الخول جاب لبنو في طيزي و مع كل الوجع بس كان احساس روعة الصراحة
و التاني قلو جه دوري
و مسك مناديل مسح خرمي و طيزي من اللبن و فتح رجليا على الاخر و انا مش قادرة اقاولا ولا قادرة اعمل حاجة عشان التاني مثبتني و عاملل يبوس فيا و يرضع في بزازي و ماسك ايديا مكتفهم
انا كنت عمال اقاوم لحد ما لقيت التاني خلص لحس في كسي و مرة وحدة لقيتو ابتدا يدخل زبرو في كسي
و لما دخل هو كان عمال يأن كده و يطلع صوت غريب و انا هموت من الوجع و هو فضل ينيك زي الحمار
فضل ينيكني جامد اوي لحد ما جاب لبنو في كسي و التاني راح جه و بص على كسي و انا هلاص جسمي ساب و مش قادرة اتحرك ولا اقاوم تاني
راح مدخل زبو في كسي و هو غرقان لبن من التاني و فضل ينيك فيا و التاني خنقني و قلي مصي يا لبوة و نظفي زبري و انا كنت حاسة نفسي هموت مش قادرة لا امص ولا اعمل اي حاجة
راح لطشني بالقلم و زعقلي قلي بقلك مصيي
قمت ماصالو و منظفالو بتاعو و فضل متمتع لحد ما جابهم في بقي و الخول التاني جاب في كسي بردو
الاتنين بعدو عن السرير و قعدو على انتريه كده و انا و السرير غرقانين لبن و ددمم من كسي و انا مش قادرة اتحرك ابدا
لحد ما هم قامو لبسو و قوموني لبسوني باللبن و الدم الي في كسي زي ما هم لبسوني فوقهم
و نزلوني العربية و هددوني لو قلت لحد هيقتلوني و كل ما يعوزوني هيتصلو عليا يجيبوني و ينيكوني
انا كنت كده كده رايحة اتناك
بس مش حاطة السيناريو الي حصل ده ابدا في دماغي
و بس كده يا سيدي هو ده الموضوع من اولو لاخرو
انا عيوني مدمعة و انا بسمع كلامها و في نفس الوقت الغضب ماسكني و قلة الحيلة و مش عارف اعمل اي حاجة ولا عارف انطق
لقيت اختي بتقلي مالك يبني
قلتلها لا ولا حاجة بس مين هم ؟
قالتلي و انت مالك
قعدت الح عليها بس مرضيتش تقلي و قالتلي خليت عم طارق يتعامل معاهم ( عم طارق ده كان جارد شغال عند ابويا و كان مقرب مننا اوي )
قلتلها يعني انتي تمام دلوقتي قالتلي اه تمام
الا حاجة وحدة بس
قلتلها هي ايه
قامت مقربة مني و قايلالي انا كل حاجة فيا تمام الا كسي
متنكش زي ما هو عايز
اتناك بعنف و اتبهدل
محدش حن عليه و ناكو برومانسية و حب
تقدر تعمل الموضوع ده يا ماهر ؟

يتبع …

لو حبيتو طريقة سردي للقصة و عايزيني اكملكو يا ريت لايك و كومنت يدعمني
استمر
 
  • حبيته
التفاعلات: mohand rake
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اولا لازم تعرف ان القصة دي حقيقية 100/100

نبدا قصتي مع صديقي خلينا نسميه ماهر
ماهر اتعرفت عليه في الجيم الي جمب بيتي و كان لسا جاي مصر جديد
ماهر شب شكلو وسيم و سوري عمرو 22 سنة
مقيم في مصر لوحدو
عيلتو في سوريا
بقينا بنساعد بعض و بنشجع بعض كل يوم اننا نروح الجيم و بنقعد مع بعض اوقات كتير
كنت دايما بلاحظ انو مهموم و حزين و في حاجة مدايقاه
حاولت اعرف منو اكتر من مرة مالو لكن بدون فايدة
عدت الايام و الشهور و في يوم كنا في البلايستيشن لقيتو بيقلي هكلم اهلي و اجيلك
سابني و مشي على ركن مفيهوش حد قمت انا ماشي وراه من فضولي
لقيتو كلم اهلو عادي و سلم عليهم و قفل معاهم و رن تليفونو تاني ف اتدايق اوي و قعد ينفخ كده و وشو احمر
و لمحت اسم المتصل ( اختي كندة )
ف استغربت جدا ليه ردت فعلو دي على اختو !!
المهم في الاخر رد و اتكلمو و كل كلمة و كلمة يقلها انا مش فاضي انجزي ( طبعا بيكلمها بالسوري بس انا بكتب بالمصري )
و في اخر المكالمة هي اتعصبت و قامت منزلة الكاميرة فجاة على كسها و انا لمحتو بس مشفتش تفاصيلو و رفعتها تاني و راحت قايلالو ده مش هيفضل مركون كده كتير
انت لو مجتش في خلال اسبوع انا هتصرف و اشغلو بمعرفتي و قفلت في وشو الكول
انا اتصدمت فشخ و رجعت مكاني بسرعة و استنيتو رجع وشو احمر و متدايق و متوتر قلتلو مالك احكيلي قلي انا عايز اروح الشقة
قلتلو يلا بينا
رحت معاه و قعدنا في البلكونة و قلتلو احكيلي انا صاحبك مالك في ايه
بعد محاولات كتير اوي قلي من الاخر اختي عايزاني اعمل معاها حاجات انا كنت بعملها معاها زمان و لما فوقت و عرفت انها متصحش بطلت اعملها
و لما لقيت نفسي مش قادر ابطل اعملها جيت مصر مخصوص و اتحججت باني جاي عشان اكمل دراستي عشان ابعد عن الموضوع ده
بعد الحاح مني كتير عشان يحكيلي ايه القصة قلي انا هحكيلك و قعد يحلفني اني مقولش لحد
بعدها قلي الموضوع بدا من 5 سنين
كنت انا عمري 16سنة و هي عمرها 19
كانت دايما بتروح و بتجي مع صحابها و في من ضمنهم ولاد
و كانت بتتاخر برا البيت
في مرة رجعت متاخر و بتعيط و مكياجها بايظ و متبهدلة
كانو اهلي نايمين و انا كنت صاحي
شفتها ف جريت عليها ختها من عند باب الفيلا سندتها لحد الاوضة بتاعتها و قلتلها مالك و هي بتعيط و مش راضية تتكلم
قلت اسيبها لوحدها تهدا قالتلي خليك جمبي و فضلت حاضناني و بتعيط
فجاة لقيتها قالتلي خليك زي ما انت انا هقوم الحمام و اجيلك
دخلت الحمام و كانت لسا بتعيط و مش مركزة ف سابت الباب مفتوح و الاوضة بتاعتها ماستر يعني الحمام في الاوضة
قمت رايح وراها و استخبيت و حطيت مراية تعكس الي بيحصل جوا عشان هي متشوفنيش
اول ما دخلت قلعت هدومها كلها و بصت على رجليها كان في ددمم قعدت تعيط اكتر
و دخلت في البانيو و قعدت فيه و ملتو و قعدت تعيط تاني
قمت مخبط عليا قلتلها انتي كويسة ؟
قالتلي تعال
انا اتخضيت و مكنتش عارف اعمل ايه
فتحت الباب شوية و نادتلي تاني قالتلي تعال يا ماهر بقلك
قمت دخلت و شفت بزازها لاول مرة في حياتي بالوضوع ده
قالتلي اقعد
قعدت على حرف البانيو و حضنتني تاني و قالتلي انت ستر و غطاء لاختك متقولش لماما و بابا اي حاجة ارجوك قلتلها مش هقلهم
قالتلي بحبك اوي و قربت مني جامد و ادتني بوسة على شفايفي قمت قايم مخضوض لاني مش فاهم في ايه و عمري ما تخيلت اني اتحط مع اختي في الموقف ده
قلتلها انا هروح اوضتي تصبحي على خير
قالتلي براحتك
رحت اوضتي فضلت طول الليل افكر ( ليه ؟)
طلعت من الاوضة لما سمعت انهم كلهم صحيو و دخلت المطبخ فطرنا كلنا مع بعض و اختي كانت بتبصلي و تضحك كل شوية
و لما خلصنا طلعت استحما في اوضتي عشان انام عشان منمتش من مبارح
دخلت قلعت و واقف في البانيو بنظف نفسي لقيتها فتحت الباب بتاع الحمام و دخلت قالتلي بتعمل ايه
قمت مسرخ و حطيت الفوطة على بتاعي و غطيتو و قلتلها بتعملي ايييه
قالتلي انت مخضوض كده ليه
مش انت شفتني مبارح في الحمام
فيها ايه لما اشوفك انا كمان في الحمام
اتدايقت كده و قلتلها عايزة ايه
قالتلي عايزة اتكلم معاك و سندت على الحوض و فضلت واقفة
قلتلها ميصحش تشوفيني كده
قالتلي اقلع طيب عشان تكون شايفني زي منا شايفاك
اتصدمت من شرمطة اختي جدا و قمت طالع من البانيو و زقيتها عشان تطلع برا و قفلت الباب قامت قايلالي على فكرة شكلو جامد و ضحكت ضحكة بشرمطة و مشيت
انا وشي احمر و مبقتش فاهم هي عايزة ايه
تاني يوم لما صحيت دخلت عندها الاوضة لقيتها قاعدة و لما دخلتلها ضحكت قالتلي عايز ايييه ( بتقلدني لما زعقتلها في الحمام )
ضحكت و قلتلها احكيلي ايه الي حصل اول مبارح و رجعتي متبهدلة و بتعيطي ليه
قالتلي تمام هحكيلك
انا مكنتش متوقع انها هتتكلم بالسهولة دي الصراحة لكن لقيتها عادي و هتتكلم
قالتلي بص بكل اختصار كنت متفقة مع حبيبي اني خلاص كبرت و عايزة اجرب الجنس و هو حيحان عليا و انا حيحانة عليه
خدني اول مرة في العربية قعدنا نبوس بعض و مصيتلو و خليتو يرضع بزازي
كل ده و انا فاتح بقي من الصدمة و مش مستوعب جابت الجراة و الشرمطة و اللبونة دي منين
المهم
و قالتلي تاني مرة عملنا زي اول مرة بس زودنا اني خليتو يحط زبو بين بزازي
و بعدها بكم مرة بعد ما اتعودنا في يوم كانت شقتو فاضية قلي تعالي و المرة دي كنت رايحة عشان نعمل كل حاجة من الاول للاخر و كنت متحمسة اوي
لما رحت دخلت قعدنا نبوس في بعض و رماني على السرير و قلع في ثانية و ابتدا يقلعني وحدة وحدة لحد ما بقيت بالاندر و البرا بس
و قام بعدها مقلعني كل حاجة و قعد يلحس في كسي و خرم طيزي زي المجنون
و انا ميتة من المتعة مرة وحدة لقيت زبر بيدخل في بقي
قعدت امص فيه بس لما ركزت لقيت ان في نفس الوقت الي بمص فيه لسا اللحس شغال
قمت قايمة مفزوعة لقيت واحد صاحبنا تاني من نفس شلتنا قلتلو ايه دااا
قلي انتي فاكرة انك هتتناكي من واحد بس
ده كل الشلة هتنيكك يا شرموطة
و ضربني بالقلم و خنقني و فضل ينيك في بقي و انا مش عارفة اتنفس و الخول الي انا جايالو اصلا قاعد عمال يلحس و انا برفسو و بضربو برجلي يقوم ماسكها و لاحسها و يمصها هي كمن زي الكلب كان هايج هيجان عمري ما شفتو في فلم سكس حتى
و فضلو شغالين فيا لحد ما الكلب الي بيلحس قرر يحط زبو في طيزي
التاني خد بالو راح قام من على بقي و طلع زبرو و انا خدت نفسي بالعافية و سرخت من وجعي عشان التاني حط زبرو بعنف بدون تفكير
و ده زعقلو قلو مش انا الي قلتلك هفتحها انا
قلو انا بفتح طيزها و انت افتح كسها
قلو تمام لو كده ماشي
واحد قاعد ينيك في طيزي و واحد بيمص في بزازي و بيدعك كسي و انا بموت من الوجع و الشهوة و مش عارفة اعمل ايه ولا اروح فين
الكلب الخول جاب لبنو في طيزي و مع كل الوجع بس كان احساس روعة الصراحة
و التاني قلو جه دوري
و مسك مناديل مسح خرمي و طيزي من اللبن و فتح رجليا على الاخر و انا مش قادرة اقاولا ولا قادرة اعمل حاجة عشان التاني مثبتني و عاملل يبوس فيا و يرضع في بزازي و ماسك ايديا مكتفهم
انا كنت عمال اقاوم لحد ما لقيت التاني خلص لحس في كسي و مرة وحدة لقيتو ابتدا يدخل زبرو في كسي
و لما دخل هو كان عمال يأن كده و يطلع صوت غريب و انا هموت من الوجع و هو فضل ينيك زي الحمار
فضل ينيكني جامد اوي لحد ما جاب لبنو في كسي و التاني راح جه و بص على كسي و انا هلاص جسمي ساب و مش قادرة اتحرك ولا اقاوم تاني
راح مدخل زبو في كسي و هو غرقان لبن من التاني و فضل ينيك فيا و التاني خنقني و قلي مصي يا لبوة و نظفي زبري و انا كنت حاسة نفسي هموت مش قادرة لا امص ولا اعمل اي حاجة
راح لطشني بالقلم و زعقلي قلي بقلك مصيي
قمت ماصالو و منظفالو بتاعو و فضل متمتع لحد ما جابهم في بقي و الخول التاني جاب في كسي بردو
الاتنين بعدو عن السرير و قعدو على انتريه كده و انا و السرير غرقانين لبن و ددمم من كسي و انا مش قادرة اتحرك ابدا
لحد ما هم قامو لبسو و قوموني لبسوني باللبن و الدم الي في كسي زي ما هم لبسوني فوقهم
و نزلوني العربية و هددوني لو قلت لحد هيقتلوني و كل ما يعوزوني هيتصلو عليا يجيبوني و ينيكوني
انا كنت كده كده رايحة اتناك
بس مش حاطة السيناريو الي حصل ده ابدا في دماغي
و بس كده يا سيدي هو ده الموضوع من اولو لاخرو
انا عيوني مدمعة و انا بسمع كلامها و في نفس الوقت الغضب ماسكني و قلة الحيلة و مش عارف اعمل اي حاجة ولا عارف انطق
لقيت اختي بتقلي مالك يبني
قلتلها لا ولا حاجة بس مين هم ؟
قالتلي و انت مالك
قعدت الح عليها بس مرضيتش تقلي و قالتلي خليت عم طارق يتعامل معاهم ( عم طارق ده كان جارد شغال عند ابويا و كان مقرب مننا اوي )
قلتلها يعني انتي تمام دلوقتي قالتلي اه تمام
الا حاجة وحدة بس
قلتلها هي ايه
قامت مقربة مني و قايلالي انا كل حاجة فيا تمام الا كسي
متنكش زي ما هو عايز
اتناك بعنف و اتبهدل
محدش حن عليه و ناكو برومانسية و حب
تقدر تعمل الموضوع ده يا ماهر ؟

يتبع …

لو حبيتو طريقة سردي للقصة و عايزيني اكملكو يا ريت لايك و كومنت يدعمني
جميلة منتظرين التكملة
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%