NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ترفض مين و تقبل مين ، أنت تفسخ الخطوبة و تسيبها فوراً
استني بس انت كده مش مركز في الكلام اللي هو عكس العنوان هو مصدوم بس الحكايه انو مش عاجبه الطرف التاني و مش عارف ليه مسميها فجر مع انو موافق علي البدأ

انا خطيبتي كملت شرمطتها انها تفاتحني بكل بجاحة
ان هي وصاحبتها عايزين يبدلوا رجالة . تبادل انا انيك صاحبتها وجوز صاجبتها ينيكها . وخايف ارفض تعنا من ورايا لازم ابقي متطمن مين الي هينيكها
خطيبتك ست متحررة.. وتقولها لك الواضح.. لو كنت يا حبيبي تقبلني كده اتجوزك وإلا تبقى على خير من غير ما نكمل

• عجبني
التفاعلات: Shady911
ان هي وصاحبتها عايزين يبدلوا رجالة . تبادل انا انيك صاحبتها وجوز صاجبتها ينيكها . وخايف ارفض تعنا من ورايا لازم ابقي متطمن مين الي هينيكها
خطوبه وعايزه تتناك من حد تاني؟!!
في ايه ياعم اومال بعد الجواز والزهق هتعمل ايه ؟

بص لو انت مش متحرر متظلمهاش و سيبها
و خليها لحد متحرر يعرفوا بعيشوا سوا

يابختك بيها عيش واتمتع بتحرركوا سوا

طالما هي اللي اختارت يبقي اتطمن

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يعني مشكلتك انها متتنكش من وراك 😂

احاا انت الي فارق معاك مين الي هينيكها

خطوبه وعايزه تتناك من حد تاني؟!!
في ايه ياعم اومال بعد الجواز والزهق هتعمل ايه ؟
هتدخل عليه بجوز رجالة 🤣🤣🤣
في بوستات كده تفقع البيض

يمكن مجرد خيال

وانا مشكلتي اعرف مين فيكوا بينيك التاني يعني انت رافض ولا موافق ولا العريس الجديد مش عاجبك 😂

خلي بالك انت حتي لو ميولك كدا مش حينفع تكمل معها لان ال تقترح اقتراح زي ده و انت وافقت مش حتعرف تسطير عليها بعد كدا نهائي في اي حاجه و ممكن تتناك من وراك، حتي لو انت ديوث لازم يكون في سيطره في الموضوع و ده راي

في قسم كامل للتحرر والدياثه @قيصر نسوانجى

الفكر ممكن يهيجك لكن ساعه الجد هتكره نفسك وتندم ومتبقاش طايقها ومش بعيد تطلقها

في قسم كامل للتحرر والدياثه @قيصر نسوانجى
أنصحك لو لسه مجربتش يبقى من الأحسن تكلمها وتخليها تصحى وتحترم نفسها.. عشان عمرك محتقدر توقفها لو وافقت.. وبعدين لما تمنعها تقدر إنت تتصرف لحالك، ده لو عينك خضرا وعاوز تشوف حاجة ثانية برا البيت... وانت تعرف مصلحتك.. أما لو إنت بتحب شغلانة الدياثة يبقى تتصرف كمان... متنيكش صاحبتها ومتخليهاش تنيك جوز صاحبتها.. فتش إنت بمعرفتك وعيش التجربة لما تكون إنت اللي سايق ومتحكم مش هي، وكل ده عشان تفضل تحت عينك ومتقدرش تعمل حاجة وحشة من وراك

أنصحك لو لسه مجربتش يبقى من الأحسن تكلمها وتخليها تصحى وتحترم نفسها.. عشان عمرك محتقدر توقفها لو وافقت.. وبعدين لما تمنعها تقدر إنت تتصرف لحالك، ده لو عينك خضرا وعاوز تشوف حاجة ثانية برا البيت... وانت تعرف مصلحتك.. أما لو إنت بتحب شغلانة الدياثة يبقى تتصرف كمان... متنيكش صاحبتها ومتخليهاش تنيك جوز صاحبتها.. فتش إنت بمعرفتك وعيش التجربة لما تكون إنت اللي سايق ومتحكم مش هي، وكل ده عشان تفضل تحت عينك ومتقدرش تعمل حاجة وحشة من وراك
يعم انا مالي بالحوار😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%