NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صديقتى اللى حكيت عنها من يومين روحت اودى حاجتى سكن للجامعه خارجى وكنا انا وهى وحدنا... كررت طلبها باننا نمارس ليز ولما كنت لسه حرد بالرفض راحت باستنى بوسه طويله اوى انا سيبت حاجتى بعدها ونزلت مشيت مش عارفه ارجع السكن معاها تانى ولالا الموضوع كان ممتع بس حاسه انه مجرد ان بس هى اول حد يلمسنى مش اكتر مش عارفه وعاوزه آراكم
ركزتي ف مذاكرتك احسن هتبدأ كدا مع البنت وهتدخلي ف دوامه يا عالم هتوديكي لفين

• عجبني
التفاعلات: sara rafat
مش شذوذ لكن فتره لحد ما اتجوز
ممكن تسيطر عليكي وتكرهك ف الرجاله ف أوروبا ماليين الدنيا وبتبقي هي الولد ومتخليش حد يقرب منك

• عجبني
صديقتى اللى حكيت عنها من يومين روحت اودى حاجتى سكن للجامعه خارجى وكنا انا وهى وحدنا... كررت طلبها باننا نمارس ليز ولما كنت لسه حرد بالرفض راحت باستنى بوسه طويله اوى انا سيبت حاجتى بعدها ونزلت مشيت مش عارفه ارجع السكن معاها تانى ولالا الموضوع كان ممتع بس حاسه انه مجرد ان بس هى اول حد يلمسنى مش اكتر مش عارفه وعاوزه آراكم
هوا بصي عامتا الليز مش مقرف زي ان يكون ولدين مع بعض يعني فكره مقبوله عن شذوذ الولاد وانتي لو عايزه تجربي جربي

• عجبني
كملى معاها
واتمتعى
وبعدين احكمى على التجربة
ماحدش هيفيدك غير تجربتك وبس
اكتشفى نفسك من خلال تجاربك وفى سرية

• عجبني
جماعه الموضوع ده قديم انا قطعت علاقتى بيها من زمان

• عجبني
التفاعلات: elshbelsakt، .𝐓.𝐇.𝐄.𝐁.𝐎.𝐆.𝐄.𝐘.𝐌.𝐀.𝐍 و Amigood
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كملى معاها
واتمتعى
وبعدين احكمى على التجربة
ماحدش هيفيدك غير تجربتك وبس
اكتشفى نفسك من خلال تجاربك وفى سرية
نفس رايي
لكن طالما قطعتى فانتى اكيد مش حابه ..بلاش

• عجبني
مافيش حاجة غصب
شوفي ببساطة يا تنقلي من السكن بلطافة و تقولي لصاحبتك : شكرا على مشاعرك لكن انا مش ميولي
يا تجربي لو عجبك او ماعجبكيش تبقي تتصرفي بعدها
لكن انا جبتي الخلاصة : اول حد لمسك و خلاص
يبقى اول انطباع اهم انطباع انت فقط تهت فالموقف، و الموقف انتهى… يبقى تحطي توضيح للموضوع بلطف و شياكة : ان حد عندو مشاعر و رغبة ناحيتك ما يجبركيش تفكري فيه ست او راجل… لانو ممكن خيالك يتطور على مافيش 🌸
و فالغالب في فترة الجامعة كثير بيجربو … مش بالضرورة تجربي

• عجبني
جدعه رحمتي نفسك من سكه اخرتها وحشه ركزي ف مستقبلك وبكره تتجوزي وتعملي كل اللي نفسك فيه مع جوزك براحتك

• عجبني
متسمعيش كلام حد بيقولك جربي واعملي ابعدي احسنلك بجد مفيش احلي من الفطره والصح

• عجبني
😂😂يادي الفضايح

يا ستى من زماااااان
😂 و**** عارفه واضح
لو متضايقه من الموضوع منشني لاي مشرف واقفلي الموضوع لانتهاء الغرض منه

• عجبني
تمام بس مفيش ضرر لو عملت الاتنين واهو مع بنت زيي مفيش ضرر
الضرر هيبان يوم متتزوحي
انصحك ابعدي على العلاقات الشاذة
اهتمي بدراستك ومستقبلك وخليك أنثى خلقت طبيعيه من غير تشويه الفطره

• عجبني
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: أحسسك بأنوثتك و sara rafat
لو اتجوزتي مش هتعرفي تتمتعي مع جوزك
يسلم كلامك
دا لكنت عايز أقوله
يوم متتجوز هتشوف اثر العلاقات الشاذة .على حياتها كزوجة

• عجبني
التفاعلات: چومانه❤️🔥
لو مستمتعة خلاص سيبها

من خلال قرايتي للتعليقات وردودك انتي مش. جايه تاخدي راي انتي. جايه. تفرضي راي وده واضح انتي عاجبك الحوار وعايزه الي يشجعك ليه. بس تخيلي مطلعتش. تمام وراحت رشقه. صباعها. في كسك فتحته ياتري. بقي مين عرص هيتجوزك هتكوني ضيعتي نفسك وهل متخيله ان في فرق بين راجل وست اسمها علاقه وزنا وشذوذ كمان

وفيها عند حدها لو انتي عاوزة تبطلي
مش عاوزة كملي ده قرارك وميولك

خليكي معاها لحد ما تشوفي اخرها وهي اخرها متعه ليكي وليها مش اكتر

تمام بس مفيش ضرر لو عملت الاتنين واهو مع بنت زيي مفيش ضرر
مهو الرد ده ملهوش معنى غير انك بتconsider الموضوع في دماغك من دلوقتي أي انك في نقطة شايفة انك كده كده هتعمليها، فا معتقدش السؤال ليه لازمة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%