NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال شمشون العرب (أحمد جبار قوة 1000 حصان) | السلسلة الأولي | ـ عشرة أجزاء 2/8/2022

  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
  • عجبني
التفاعلات: mnybasd81، ناقد بناء و Alkn Drakol2
جزء جامد اوي اوي اوي وبداية الاكشن
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و George tn
جزاء جامد مستنيين الجديد
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و George tn
تم أضافة الجزء الثاني
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و George tn
يا جورج هو ازي بقي عندو قوه 1000حصان
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و George tn
يا عمهم يا كبير يا رايق ادينا من ابدعاتك
ايوا ورينا الهويل زي زمان
حلواتك يا برنس
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و George tn
هو العبيط ليها تكملة ؟
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و George tn
يا جورج هو ازي بقي عندو قوه 1000حصان
في ناس **** خالقها كدا في منهم اثنين في مصر اظن الاعلام اتكلم عنهم كتير و استضافوهم كتير واحد منهم بقوة 260 حصان عنده 36 ولد متجوز 4 كل واحده في محافظه و مش بينام و المشوار الي بيعمله من زوجه للتانيه عشان يقلل قوته و يجهد نفسه عشان ما يفتريش عليها لانه بينيك حوالي 15 مره ابوه بقا كان بقوة 840 حصان و التاني نسيت اسمه بس هو حسب كلامه حفيد ابو زيد الهلالي و اولاده لسا صغيرين بس عندهم نفس القوة 360 حصان في كمان 3 في الهند و واحد في الصين و واحد روسي قبل ما اكتب القصه عملت بحث عن الموضوع دا و عن التحاليل الي يعملوها عشان يقيسه قوتهم ...
 
  • عجبني
التفاعلات: Siko Jimy, ليلي احمددد, ناقد بناء و شخص آخر
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و رجل من هذا الزمن
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و Alkn Drakol2
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عاش يسطا الجزء جامد هو لسة مش في جمدان قصة الكينج سيزر بس حلو مش بطال طبعا واحنا لسة في تاني جزء لسة منعرفش الاجزاء الجاية مخبية ايه يا ترا
 
  • عجبني
التفاعلات: George tn و ناقد بناء
استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: George tn و ناقد بناء
في ناس **** خالقها كدا في منهم اثنين في مصر اظن الاعلام اتكلم عنهم كتير و استضافوهم كتير واحد منهم بقوة 260 حصان عنده 36 ولد متجوز 4 كل واحده في محافظه و مش بينام و المشوار الي بيعمله من زوجه للتانيه عشان يقلل قوته و يجهد نفسه عشان ما يفتريش عليها لانه بينيك حوالي 15 مره ابوه بقا كان بقوة 840 حصان و التاني نسيت اسمه بس هو حسب كلامه حفيد ابو زيد الهلالي و اولاده لسا صغيرين بس عندهم نفس القوة 360 حصان في كمان 3 في الهند و واحد في الصين و واحد روسي قبل ما اكتب القصه عملت بحث عن الموضوع دا و عن التحاليل الي يعملوها عشان يقيسه قوتهم ...
تمام ياكبير وصلت
 
  • عجبني
التفاعلات: George tn و ناقد بناء
روعة بس حاول ما تتأخر يا ٠دع
 
  • عجبني
التفاعلات: George tn و ناقد بناء
جميله
شمشون العرب



الزمان و المكان مش مهم ...المهم انا حاسس بإيه ...و شامم ايه... ايه الريحه النتنه دي؟؟

الاوضه رحتها كلها لبن ... رجعت نمت على ظهري عشان احاول اجمع و اعرفكم وصلنا كدا ازاي...

عاوزين تعرفوا انا مين؟؟ حاضر حقلكم استنوا عليا شويه عشان افتكر معاكم....



انا أحمد جبار عمري 18 سنه من عيله فقيره أبيض بعيون سودا نفس لون شعري جسم يعتبر أقوى من الي في سني و دا شي وراثي ابا عن جد كتافي أعرض من زمايلي بكتير و طولي كمان خاصه زبي طويل و عريض و تحس انه مش بتاع واحد في سني و طبعا دا وراثه من ابويا الي اخدت منه الجسم بس و باقي صفاتي للمرحومه امي الي ماتت و هي بتولدني بعد جواز سنه بس...


طبعا ابويا كرهني بعد موت والدتي الي كان بيعشقها بس احيانا بيعطف عليا و دا خلاني افهم انه تأثير موت والدتي هو الي بيخليه يكون شديد معايا....

ابويا بقا ما حاولش يتجوز بعد والدتي لسببين اولهم انه كان بيعشق امي و ثانيا ظروفه الماديه صعبه جدا و مش حمل جواز و مصاريف تاني بس طبعا كان مش حارم نفسه من الجنس و مش مهم ست او خول المفيد يريح نفسه من غير خساير فلوس و طبعا كان يجيبهم عندنا و يقفل الباب ...

كنت بأسمع صوت تأوهات من الاوضه بتاعته و دا خلاني ابص عليه من خرم الباب و تعلمت كل حاجه بس كنت بأستغرب ازاي يعطوه فلوس بعد ما ينيكهم و خاصة الرجاله... و مع الوقت فهمت ان دا شغل بابا و بيصرف على البيت منه...

من و انا صغير بحس بانتصاب كبير يتحول لألم كلمت ابويا في الموضوع دا و قالي كل ما يوجعك ادخل للحمام و احلب بتاعك لحد ما تخف ... المشكله بقى ان الوجع دا بيجي اكتر من مره في اليوم على حسب مجهودي الي عملته طول اليوم يعني احيانا 5 و احيانا اوصل لل10 ...

مش عارف قوتي نعمه او نقمه من و انا صغير خدني ابويا لدكتور عشان يعملي تحاليل و اشعه بسبب اني كسرت كبايه اللبن بسناني و بلعت القزاز... و كمان انه ملاحظ اني ما بنامش خالص ...

الدكتور شك في الموضوع و عملي تحاليل و خد عينه من مكان جنب العمود الفقري في ظهري و جنب ركبتي و قال انه حيعملي تجربه الحصان الالكتروني عشان يقيس مدى قوتي ...

و بعد التجارب و التحاليل طلعت النتيجه قوة 1000 حصان... طبعا في ناس من الحكومه مش عارف مركزهم كانوا مع الدكتور يكلموا ابويا و ادوه كارت و شهاده طبيه الكارت كان فيه امضاء الريس و الشهاده الطبيه بتقول اني لما اكبر ممنوع ادخل الجيش او السجن او الملاعب او اي مكان فيه تجمع سكاني كبير و انه حيكون في مرتب شهري اخدوا طول حياتي لاني ممنوع اشتغل في اي وظيفه حكوميه او خواص الا لو كان شغل خاص بيا مايكونش فيه احتكاك كبير بالتجمعات ... و حددولي مواعيد مع طبيب نفسي لحد ما اوصل لل18 و مدرب كينغ فو كل دا عشان التأمل و الفضفضه مع الدكتور النفسي يساعدوني في التحكم بعواطفي و مشاعري ... عشان لو حسيت بالغضب الشديد ممكن تبقى كارثه للناس الموجوده حواليا... ابويا كان يوصيني ما اقولش لحد عن قوتي دي ...




في يوم كنت قاعد في البيت لوحدي و سمعت طرق على الباب رحت أفتح لقيت واحد من الي كانوا يجو لبابا الاوضه اسمه جاسر ابن حتتي رفيع كدا و بنوتي ...

جاسر : ازيك يا ميدو؟؟ بابا هنا؟؟

انا : اهلا... لا مش هنا...

جاسر : طب وسع كدا ادخل استناه جوا و الا حتسبني على الباب كدا؟؟

انا : لا.. بابا قالي ما تدخلش اي حد و هو مش موجود...

جاسر : يا عم اي حد ايه دا انا صاحب ابوك و ابن حتتك...
و الا انت خايف مني؟؟

انا : خايف منك ايه؟؟ دا انا افشخك...

جاسر : يا ريت...

انا باستغراب : ايه؟؟

جاسر : لا بأقلك يا ريت تدخلني انا تعبان خالص و لازم اقعد...

انا طبعا صدقته و سبته يدخل و قعدت معاه في الصالون...

جاسر : عارف يا ميدو انت شاب حلو اوي و طيب و كل الحته بتحبك و انا كمان بحبك...

انا : تشكر يا جاسر...

جاسر قام وقف : اه اه هي الكنبه دي قاسيه كدا ليه ما فيش حاجه طريه و حنينه كدا اقعد عليها ...

انا : حاجه زي ايه يعني مش فاهم...


جاسر : بصراحه يا ميدو احنا بقينا اصحاب دلوقتي و حقلك من غير كسوف... طيزي وجعاني و مش حقدر اقعد على الكنبه دي ممكن اقعد على رجليك شويه لحد ما يجي ابوك و الا انا ثقيل عليك...

انا فهمت هو عاوز ايه و انا بصراحه كنت عاوز اجرب... زهقت من كتر ما حلبت زبي و عاوز اجرب النيك ...

انا : لا مش تقيل و لا حاجه تعال اقعد ...

قعد جاسر على زبي و ابتدا يتحرك شويه شويه لقدام و تحت و يتكلم في كتير مواضيع انا مش سامعهم اصلا و مركز بس في زبي الي وقف من حركاته...

جاسر قام وقف : اي دا اي دا الي انا قاعد عليه وريني كدا اشوف؟؟

انا : عاوز تشوف زبي يا جاسر ؟؟

جاسر حط ايده على زبي : اه وريني اشوف زبك قد ايه...

انا شلت ايده : لا قول انا مرا الاول..


جاسر : يا عم انا مرا و شرموطه كمان سبني اشوفو بقا..

سبته مد ايده و فتح البنطلون و طلع بتاعي و فتح عينيه من الصدمه... ما كانش متوقع ان زبي بالطول دا... فضل يلعب بيه بايديه شويه و يقيس طوله و قرب وشه منه و طلع لسانه قمت زقيته من دماغه وقع...

انا : لو عاوز اعملك زي ما بيعملك بابا لازم تدفع الاول....

جاسر ضحك : هههه انت عارف بقا و فاهم و انا بقول غلبان صحيح من شابه اباه ما ظلم ... خد دي 10 جنيه...

انا : ال10 جنيه دي تحطها فطيزك... عندك كام في جيبك؟؟

جاسر : ايه يا عم عندك كام انت حتقلبني و الا ايه دا ابوك يرضى بالقليل ....

انا : طيب خليك كدا مستني ابويا و لما يجي ححكيلو كل حاجه و كمان اطلع للحته افضحك...

جاسر خاف : لا يا عم خلاص موافق اهو 200 جنيه الي حلتي؟؟

خدت الفلوس منه و خبتها و شاورتله يقرب و سبته يتمتع بمص زبي و طبعا دي كانت اول مره و كنت حاسس باحساس عجيب اول مره احسه لحد ما حسيت برعشه جامده و جاسر طلعه من بقه و فضل يحلب فيه و يلحس لحد ما نطرت على وشه و اللبن نازل على شفايفه و بيلحسهم بلسانه و اخد زبي في بقه تاني يمصه و يلحس بواقي اللبن منه ...

كل الاثاره دي و انا عيوني مغمضه و مش شايف ابويا الي واقف و عيونه تطلع نار من الغضب و باصصلي...

جاسر : انت لازم تنيكني يا ميدو زبك دا عسل ...

فتحت عينيا و انصدمت من وش ابويا الي يخوف : با با...

من الخضه مش فاهم اعمل ايه اغطي نفسي او ادخل بتاعي في البنطلون او اعمل ايه...

بابا : بتعمله ايه يا ولاد الكلب انا حقتلكم النهارده...

جاسر قام مرعوب و بص لابويا الي واقف وراه : علي اهدا يا علي و انا افهمك....

بابا : تفهمني ايه يا ابن الشرموطه اطلع برا و تنزل و انت الكدا اللبن على وشك ...

جاسر : يا علي افهم بس...

بابا مسكه من قفاه و رماه برا : اطلع يا خول من هنا...
قفل الباب و دخل عليا ضرب و شتم لحد ما تعب ... بعد ما خلص راح قعد قدامي كان ندمان انه ضربني كل الضرب دا حاول يكلمني...

بابا : أحمد يا بني....

قاطعته و انا بأعيط : ابنك؟؟ ابنك ايه دانت كنت حتقتلني... و عشان ايه؟؟ عشان بأعمل نفس الي انت بتعمله كل يوم...بس أقلك حاجه انا اشطر منك ( رميتله ال200 جنيه في وشه) 5 دقائق جبت دول... مش انت بتصرف عليا من الفلوس دي؟؟ طيب من النهارده مش حتشوفني تاني و حصرف على نفسي بنفسي و حبقا غني
و عارف كل دا بايه؟؟ بنفس طريقتك الي تعلمتها....

طلعت من البيت و سبت ابويا مصدوم و مش فاهم حاجه و مش قادر يتحرك من مكانه اصلا....


طلعت من البيت مش عارف اروح فين أصل ما فيش حد من قرايبي هنا فضلت ماشي لحد ما وصلت تحت البيت الي ساكن فيه واحد صاحبي طلعت و خبطت على بيته و فتحلي الباب

صاحبي دا اسمه سليم ولد فرفور كدا ضعيف و قصير بس طيزه مرفوعه لفوق و ابيض و عيونه خضر و أكيد أي شخص يعشق الخولات حيحاول معاه بسبب شكله البنوتي ... و طبعا في المدرسه كان الكل بيبعبصه في الاول كان بيزعق و يزعل بس بعد مده بقا يسكت و ما يردش الفعل كأنه عجبته البعبصه و بقا مدمن عليها عايش مع مامته بعد موت ابوه في حادثه و سابلهم برج 12 دور عايشين على ايجار الشقق الي فيه ...


فتح سليم الباب : أحمد؟؟ إزيك..

انا : بصراحه عاوزك في موضوع و ما فيش حد يقدر يساعدني فيه غيرك...

سليم : طيب ادخل نتكلم جوا...

انا : مش قبل ما أقلك الي عاوزه و بعدين اشوف ادخل او لا ...

سليم : انت قلقتني ليه يا بني في ايه.... و مالك متعور كدا ليه....

انا : اتخانقت مع ابويا و سبت البيت فلو عندكم شقه فاضيه ابات فيها كم يوم لحد ما ادبر حالي او حتى السطوح مش مهم...

سليم : بصراحه مش عارف أقلك ايه بس اتفضل و انا حكلم ماما و اشوف حل...

دخلت معاه و قعدت في الصالون و سليم راح للمطبخ يكلم مامته شويه و جولي...

الهام أم سليم : يا أهلا يا أهلا بأحمد...

انا: ازيك يا طنط...

الهام : طنط ايه قلي يا لولا زي سليم و الا حزعل منك ...

انا : حاضر يا لولا...

الهام : نيجي للمهم دلوقتي بالنسبه للشقق الي عندي كلهم متأجرين و أوضه السطوح مكركبه و مش حينفع تبات فيها....

قمت من مكاني : طيب يا طنط انا لازم امشي دلوقتي و اسف للازعاج...

و جيت امشي وقفت و مسكت ايدي....

الهام : تاني بتقلي يا طنط؟؟ و متسربع كدا ليه انا ما خلصتش كلامي... انت صاحب ابني و هو كان دايما يحكيلي عنك و انك بتدافع عنه في المدرسه و ما سبتش حد يضربه و سليم جدع ما يسبش صحابه فضيقه... يعني البيت بيتك تقعد فيه قد ما انت عاوز بس لازم تقول لابوك عشان ما يقلقش عليك...

انا : لا مش عاوزه يعرف انا فين و مش حكلمه تاني حتى لو نقلت لمحافظه تانيه...

الهام : طيب طيب يا حمش انت ما حدش حيقله روح انت و سليم اقعدوا في الاوضه لحد ما جهزلكم العشا...

انا : متشكر اوي يا طنط...

الهام : و بعدين بقا فطنط دي لازم تكبرني؟؟ و الا انت شايفني عجزت؟؟

انا : لا لا مش قصدي حاضر حقولك يا لولا...

دخلت الاوضه مع سليم و لعبنا شويه بليستيشن و طبعا خسرت لاني اول مره العب اصلا و لولا ندهتلنا اتعشينا مع بعض طبعا حاولت تعرف سبب الخناقه مع ابويا بس انا سكت ما كنتش عارف اقولها ايه ماهو لو حكيت ممكن تخاف على ابنها و تطردني... بعد شويه سابتنا و دخلت تنام... و رحت انا و سليم أوضته كان فيها سرير كبير و كانت لولا جهزتلي غيار من بتاع ابنها بس كان ضيق عليا جدا ... فاقترح عليا سليم اني ابات بالبوكسر بس و عشان يشجعني قلع هو كمان و فضل بالبوكسر بس كان جسمه أبيض على حمره خفيفه و حلمات بزازه وردي اول ما شفته كدا بتاعي وقف خاصه انه اداني ظهره و نزل يشيل بنطلونه الي وقع على الارض... لون فخاذه و شكل طيزه لما فلقس سحرتني... اول ما لف فضل متنح في شكل زبي الي واضح كبير من تحت البوكسر ...

انا : مالك متنح كدا ليه؟؟

سليم : لا ما فيش حاجه....( سكت شويه) بقلك ايه يا احمد.... هو كبير كدا ليه؟؟

انا : مش فاهم مين الي كبير؟؟

سليم : بتاعك كبير كدا ليه...

لما انا سكت جا نحيتي و لمسه بصباعه : دا كبير كدا ازاي؟؟


انا : مش عارف الصراحه... ليه انت مش عندك زيه؟؟؟

سليم : اه عندي بس.... اه.... صغير شويه مش زي الي عندك....

الموضوع سخني اكتر من الاول فقلت اجرب ممكن اكمل النيكه الي حرمني منها ابويا عاوز اجرب انيك...

انا : ممكن اشوفه؟؟؟

سليم : بلاش عشان ما تضحكش عليا...

انا : و اضحك عليك ليه هو انت الي اخترت يكون صغير؟؟ طيب أقلك نقلع مع بعض في نفس الوقت ايه رأيك؟؟؟

سليم وافق لانه عاوز يشوف زبي قلعنا مع بعض و الاتنين فضلنا متنحين لبعض انا كنت متنح عشان زبه يعتبر نص بتاعي و ما فيش انتصاب كبير يدوب واقف بس و هو متنح عشان شاف زبي كبير و واقف شادد حيله...

سليم : مممم مم.. ممكن المسه؟؟

انا : اه طبعا بس بشرط...

سليم : شرط ايه؟؟

انا : تبوسه...

سليم كان عاوز يعمل كدا فعلا بس كان عاوز يمسك نفسه شويه عشان ما يتفضحش...

سليم : لا يا عم بلاش ...

انا قمت البس البوكسر : خلاص مش عاوز يلا ننام...

سليم : استنى استنى طيب انا موافق...

قرب سليم مني و نزل على ركبه و حاول يمسكه بايديه....

انا : ما تلمسوش الا لما تبوسه...

سليم : اوف بقا... حاضر

قرب شفايفه و خطف بوسه سريعه و بعدين مسكه بايديه و فضل يلعب فيه و يقلب فيه يمين و شمال و هو مستغرب....

انا : عجبك؟؟

سليم و هو سرحان : جدا؟؟

انا : عاوز تذوقه؟؟

سليم تايه و مش دريان بحاجه كأنه متخدر : اه عاوز اذوقه و أمصه...

قربت بتاعي من شفايفه و لمستهم بيه و هو فتح شفايفه تلقائيا و ابتدا يدخله فبقه و يمصه بالراحه و يلحسه و يبوسه ... دي تاني مره حد يمصلي صحيح هو مش خبره في المص زي جاسر بس واضح انه مش اول مرة... و بما انه مش اول مره اكيد ان طيزه مفتوحه قلت لازم اتأكد...

انا : انا تعبت من الوقفه تعالا نطلع فوق السرير احسن...
طلعت فوق السرير و سحبته جنبي خليته يقعد بطريقه تخليني اشوف طيزه قام هو مفلقس و نزل مص في زبي و انا ماسكه من دماغه انزلها و ارفعها طبعا كنت خبرة من الي تعلمته من ابويا... شويه و بقيت احسس على رقبته و انا نازل لظهره و طيزه أول ما لمست طيزه بصباعي حسيته اترعش.... كنت عارف انه بيحب البعبصه بليت صباعي و بقيت أحسس على خرم طيزه من برا و هو يترعش و لسا بيمصلي... قلت لازم اشوفها مفتوحه و الا لا... حاولت ادخل صباعي دخلت و هو نط لقدام شويه و طلعت احلى اه منه...

سليم : أحمد...

انا : سيبلي نفسك انا عارف انك بتحب البعبصه سبلي نفسك و استمتع...

اخر ذرة عقل عنده راحت و استسلمي و رجع يمصلي و انا فضلت ابعبصه كنت عاوز اشوف خرم طيزه رفعته شويه و قربت وشي لقيت خرم واسع و لونه وردي... حاولت ادخل صباعي التاني كمان دخل... دا اكيد بيتناك بعدين اشوف الحكايه دي...

لون خرمه الوردي خلاني افقد السيطرة على نفسي و ابتديت الحسه بلساني و ادخله جوا كأني بنيكه بلساني... هو بطل مص و يتأوه ما كانش حاسس بأي حاجه غير المتعه الي هو فيها لدرجة اني نزلته من عليا و نيمته على بطنه و نمت فوقه و هو مش حاسس بدا كله ابتديت ابوسه من رقبته و ايديا ماسكه بزازه تفعيص و لعب في الحلمات و زبي على باب خرمو بزقه بشويش و هو يتغنج و مستمتع و لا اجدع شرموطه لدرجه انه بقا هو الي بيحك طيزه في زبي و يدفع لورا عشان بتاعي يدخل

سليم : دخله يا احمد يا حبيبي ارجوك...

انا : ادخل ايه؟؟؟

سليم : دخل زبك في طيزي...

انا : عاوزني اعملك ايه؟؟

سليم : ابوس ايدك نيكني يا احمد دخل زبك في طيزي و نكني ارجوك...

قمت زاقق زبي في طيزه و دخلت الراس و هو اتوجع و حاول يقوم من تحتي بس كنت اثقل منه و مش حايعرف يقومني...

سليم : خليك كدا ما تتحركش و اقرص بزازي و بوسني يا حبيبي...

عملت الي كان عاوزه مني و ابتديت اتحرك و انيكه بعد ما قدرت ادخل نص زبي بس...

سليم : نيكني كدا ما تدخلش أكتر من كدا لأموت...

طيزه كانت سخنه قوي و انا اول مرة انيك فضلت انيك فيه بنص زبي بس لحد ما ارتعشت و جبت لبني فطيزه و فضلت فوقيه كدا شويه و بعدين نمت جنبه كان مش قادر يتحرك مسكته و نيمته على صدري و رفعت دماغه و بست شفايفه ابتدا يتفاعل معايا في البوس... و انا بتاعي وقف تاني من لعبه فيه...

انا : عاوز تاني؟؟

سليم : اه بس استنى اروح الحمام انظفها من اللبن...

هو قام و انا شفت خيال حاجه اتحركت تحت الباب... اتفزعت في الاول لما فكرت ان الهام امه كانت بتبص علينا و شافتنا من خرم الباب بس طمنت نفسي لما افتكرت انها ما تكلمتش و هربت قبل ما نشوفها... ماهو ممكن تطردني من البيت لو شافتني بس بما انها هربت يعني ممكن عارفه ان ابنها بيتناك...



شويه و دخل سليم و نط فحضني و بسني : دا اسعد يوم في حياتي انا بحبك اوي يا ميدو...

انا : و انا كمان بحبك انت عارف انك صاحبي الوحيد...

سليم : مش عاوز اكون صاحبك بس عاوز اكون مراتك و أحبل منك...

بصيت للخيال الي رجع تحت الباب و عرفت ان مامته رجعت تبص علينا...

بوسته من شفايفه : بس نتفق من دلوقتي مراتي لما نكون لوحدنا... بس لما نكون مع الناس عاوزك تكون راجل شديد و قوي عشان ما حدش يذلك او يضحك عليك و مش عاوز مخلوق يعرف الي بينا...

سليم : بس... اه...

انا : بس ايه؟؟ في حد عارف انك بتتناك و الا ايه؟؟

سليم : بصراحه... اه...

انا : مين و ازاي وصلت لكدا؟؟

سليم : طيب ححكيلك كل حاجه من الاول...

انت عارف اني ماليش اخوات و كنت دايما بألعب مع فادي و ايهاب اثنين صحابي ساكنين في الشقتين الي فوقنا هما دول السبب في كل حاجه كانوا اكبر مني بسنتين و دايما يلعبوا مع بعض في السطوح مرة طلعت السطوح و سمعت صوت رحت ابص عليهم لقيتهم عريانين و يمصوا لبعض دخلت عليهم و قلتلهم اني حشتكيهم لاهلهم و لفيت عشان انزل لقيت سمر اخت فادي و ساره اخت ايهاب و دول اكبر مننا... كنت انا اصغر واحد فيهم... مسكوني و خلوني اقعد و فضلوا يتكلموا معايا و يحاولوا يقنعوني انهم بيلعبوا و ان انا كبرت دلوقتي و اقدر العب معاهم الي اكتشفتوا بعد كدا ان سمر و ساره بيتناكوا منهم في طيازهم و كمان فادي و ايهاب بيتبادلوا مع بعض بعد ما ينيكوا البنات ينيكوا بعض في الاول مسكتني سمر و ساره يبوسوا فيا و يلعبوا ببتاعي الي كان صغير انا ما كنتش حاسس بلي بيحصلي كنت مغيب و مش دريان بحاجه نزلوا يمصوا بتاعي و ندهوا لفادي كمان يمصلي كان مصو حلو شويه و ايهاب قرب بتاعوا من شفايفه و طلب مني اني امص انا كمان رفضت بس بعد الحاحهم كلهم و ان لازم الي يلعب معاهم لازم يعمل زيهم ابتديت امص بتاعه احساس ان حد بيمصلي زبي و زب تاني في بقي خلاني اهيج و انزل شويه لبن لاول مره في بق فادي الي شرب لبني و اداني بتاعه امصه لحد ما حسيت انه ترتر في بقي انا قرفت بس هما قالوا ان دا لبن رجاله و انه لذيذ مش زي البول... خلصنا اليوم دا و بقيت اطلع العب معاهم كل يوم و اشوفهم ينيكوا بعض و انا امص و يتمصلي بس حبيت اجرب انيك زيهم سمر وافقت بس بشرط الي ينيكها يتبعبص انا وافقت خاصة ان الي في المدرسه كانوا دايما يبعبصوني و كنت بزعل و تيجي انت تدافع عني و تضربهم بس ما كنتش متصور ان البعبصه حتكون في طيزي من غير هدوم في الاول زبي كان صغير نامت سمر على بطنها في الارض و انا دخلت بتاعي في طيزها و بدأت انيكها قامت ساره جات عند طيزي و ابتدت تحسس عليها و نزلت تلحسها بلسانها احساس فضيع حسيتوا لاول مرة كنت فاكر ان دي هي البعبصه عندهم بعدت ساره عن طيزي بعد ما كنت باستمتع بلحسها بقيت انيك في سمر و اطلب منهم يبعبصوني نزل فادي يلحسلي طيزي انا رحت في عالم تاني لحد ما حسيت صباع داخل خارج في طيزي مقدرتش اتكلم لاني كنت هايج على اخري لحد ما جبت فطيز سمر مرت الايام و طيزي ابتدت توسع اكتر و اكتر لحد ما ادمنت البعبصه و ابتديت في مرحله النيك كنت بأنيك ساره من طيزها و بمص زب ايهاب و سمر تلحس طيزي و تبعبصني و فادي بينيكها لحد ما حسيت حاجه تانيه كبيره دخلت في طيزي بصيت ورايا لقيت فادي مدخل زبه فيا و ينيك حاولت اقوم مقدرتش و زب ايهاب في بقي مانعني اصوت شويه وقت و حسيت بلذه كبيره لذة الي ينيك و يتناك في نفس الوقت خلصنا و فضلت ساكت ما رديتش اي فعل خاصة ان بقي و طيزي مليانين لبن من ايهاب و فادي قربت مني سمر و اخدتني فبوسه تلحس اللبن الي فاضل في بقي و شفايفي و ساره نزلت تلحس خرم طيزي و اللبن الي يقطر منه احساس جميل تاني من وقتها و انا بأنيك و اتناك بس عشان زبي صغير اغلبهم كانوا سايبني انيك تقضيه واجب خاصه اني بجيب بسرعه لحد ما بقيت بحب اتناك اكتر من اني انيك و دا بعد ما بقيت بأنيك نفسي بالخيار زي... (سكت) ...

انا : زي مين؟؟

سليم :اه... لا ولا حاجه اقصد زي ساره و سمر لما ما يقدروش يطلعوا ينيكو نفسهم بالخيار...

انا فهمت انه يقصد حد تاني بس قلت مش مهم كله حيبان مع الوقت...

انا : طيب و لسا بتروحلهم؟؟

سليم بكى بقهر : ماهو لازم اروح عشان ما يفضحونيش حاولت ابطل اروح كذا مرة بس في الاخر طيزي ترجعني ليهم و خاصة انهم هددوني انهم حيفضحوني و ينشروا اشاعات اني بتناك منهم لو ماروحش..

انا : و الي يريحك منهم؟؟

سليم بفرحه : اكون خدام زبه

ضحكت : خدام زبه يا شرموطه ؟؟ تاني؟؟

سليم : هههههه ماهو جوزي حبيبي

انا : طيب انا حتصرف بس محتاج لشويه حاجات حطلبها منك...

سليم : حبيبي انت تأمر بس... ايه حنقضيها كلام و بس الليله؟؟ ...

انا : انا وعدتك بواحد تاني يا شرموطه يلا ...

عملنا واحد تاني و بعد ما خلصنا طلع سليم من الاوضه رايح الحمام يستحمى و من حسن حظه كان لابس شورت لانه قابل مامته في المطبخ سمعت صوتهم يتكلموا لبست البوكسر و قلت اروح اسمعهم بيقولوا ايه بس اول ما وصلت لولا كإنها حست اني جاي طلعت من المطبخ تقول :

لولا : طيب روح استحمى و انا حجهزلكم حاجة تاكلوها

و اول ما شافتني عريان و شافت جسمي قدامها سكتت خالص و فضلت تبص من فوق لتحت و شافت زبي مرسوم تحت البوكسر عضة شفتها و بعدين فاقت من الي هي فيه

انا : اسف اني طلعت كدا كنت فاكرك نايمه و سليم قال رايح الحمام كنت عطشان قلت اروح المطبخ اشرب ...

لفيت عشان ارجع وقفني صوتها و ايدها الي مسكت كتفي...

لولا : اي يا ميدو انت مكسوف مني ... انا قلت البيت بيتك و انك مش ضيف لا انت صاحب مكان ... و كمان انت من دور ابني و سليم نفسه بيمشي ملط احيانا في الشقه عادي...

انا : لا مش مكسوف بس اااه...

لولا : ما بسش أقلك اهو عشان ما تتكسفش تاني...

قلعت لولا الروب من هنا و زبي وقف من هنا كانت لابسه قميص نوم اسود تحت كسها شويه مع لون بشرتها البيضه المايله شويه للاحمر... و بزازها الكبيره الي كلها مش متخبي منها غير حلماتها انا تنحت فيها...

هي بقا شافت زبي وقف عليها حضنتني من كتافي و خدتني لاوضة السفرة و انا ماشي و ايدي بتحك في بزها ...

قعدتني و راحت تجيب الاكل و ابتدت تأكلني بايدها و شويه تأكل سليم الي متنح و مش فاهم حاجه... خلصت اكل و قمت اغسل ايدي و سليم و مامته خدو المواعين للمطبخ... و قبل ما اطلع من الحمام لقيت لولا بتحضني انا اتخضيت و كنت عاوز اتكلم بس خدت شفايفي فبوسه دوبتني ما حسيتش الا و هي بتمصلي زبي اول ما خلصت و جبت لبني فبقها وقتها بس عرفت الموقف الي انا فيه...

مسكت دماغي و رجعت لورا و انا مش مصدق الي حصل ببص عليها لقيتها واقفه تلحس اللبن الباقي على شفايفها و قربت مني...

لولا : على فكرة انا مش ندمانه مع انك اول راجل في الدنيا أمص بتاعه... انا من اول ما تجوزت و جوزي ما يعرفش غير انه ينيكني دقيقتين و يجبهم و ينام من غير لا بوس و لا اي حاجه تانيه و من بعد موته ما حدش لمسني مع اني محتاجه الجنس جدا لان شهوتي قويه جدا لقيت الخيار هو الحل الوحيد ... كنت خايفه من الفضيحه... بس بعد موقفك مع سليم من شويه و كلامك معاه و كلامه عنك اطمنتلك و عارفه انك حتحمي ابني و تكتم سرنا...

انا : مش عارف اقول ايه بصراحه ..

لولا : ما تقولش حاجه و يلا ننام و الصباح رباح...

انا : طب افرضي سليم شافنا دلوقتي اعمل انا ايه وقتها... انا مش عاوز اخسر صاحبي..


لولا : مش قلتلك انك راجل ما تقلقش سليم بيغسل المواعين و عامل سماعات في ودانه بيسمع اغاني... ما هو دايما بيحب يساعدني في المواعين و يسمع الاغاني ... و كمان بعد ما نيكته مش حيبقاله عين يتكلم يلا بقا ننام و بكره محضرالك مفاجأه...



الجزء الثاني :

الصبح....

اصوات ضحك و حاسس ان زبي واقف على اخره و حد بيمصه... فتحت عيوني و كانت لولا و سليم لاثنين يمصولي زبي و يتبدلوا عليه و يضحكوا... و الاغرب انه الاثنين عاملين مكياج و لابسين قمصان نوم... سليم لابس باروكه بشعر أصفر و مع المكياج تحس انه بنت بحق و حقيقي و أمه مع عيونها الخضر خلتني طاير في السماء...

طبعا انا مش بنام بس كنت عامل نفسي نايم عشان ما يخافوش مني و احافظ على سري..

سليم : اديني شويه يا ماما انتي طولتي اكتر مني...

لولا : يا باي عليكي يا شرموطه بتحسبيلي الوقت كمان.. خدي اهو...

أخد سليم يمص زبي و أمه نزلت تلحس البيوض...و بعدين غيرو سليم يلحس بيوضي و لولا تمص زبي بحرفنه بعدها كل واحد فيهم جاي على جنب و مص زبي من الوسط و طالعين نازلين بلسانهم...

قربت أجيب و أهاتي ابتدت تطلع قمت واقف فوق السرير بسرعه و هما نزلوا على ركبهم قدامي و أخذت احلب زبي لحد ما نطرت كميه رهيبه على وششهم... و نزلت تاني نمت على ظهري و أبصلهم... لقيتهم بيلحسوا اللبن من وشوش بعض لحد ما خلصوا...

لولا: صباح الخير يا حبيبي...

سليم : صباح الخير يا جوزي يا حبيبي...

انا : صباح الخير...

لولا : ايه رايك في المفاجأه دي...

انا : جامده جدا بس فهموني بقا...

لولا : انا كنت عارفه ان ابني بيتناك فوق و انهم بيهددوه عشان كدا ما كنتش عارفه اعمل ايه فقررت اني اواجه و انيكه بالخيار عشان يبطل يطلع فوق و طبعا انت عارف اني ست زي كل الستات كنت بأسخن و انيك نفسي بالخيار كمان بس عمره ما حد لمسني حتى سليم ابني... بس انت شي تاني... انا حبيتك من زمان لما كنت بتدافع عن ابني و حبيتك اكتر امبارح لما قلت انك حتخلص موضوعه مع الجيران...

سليم : اه يا حبيبي و انا كمان بحبك اوي كمان...

انا : بصراحة مش عارف اقول ايه بس الي اقدر اقوله اني اوعدكم احافظ على السر دا بينا و اني أحميكم...

لولا : و بخصوص الحاجات الي انت قلت هتحتاجها اطلبها مني احنا عندنا فلوس كتير...

انا : تمام اقوم انا اخد دش الاول و سيبوني أخطط...

سليم بشرمطه : طيب حدخل معاك أساعدك هههههه...

لولا : لا يا لبوة انتي تدخلي تغسلي وشك و تلبسي هدومك و تنزلي لخالد في الكافي تقوليله يطلع نتحاسب و نشوف ارباح الشهر دا...

انا : هي الكافي الي تحت البيت دا بتاعكم؟؟

سليم : اه بتاعنا...

انا : طيب حدخل انا استحمى و البس...

استحميت و طلعت بالفوطه حوالين جسمي و رحت لاوضه سليم قعدت افكر البس ايه اصل ما جبتش هدوم غير الي كنت لابسهم ببص جمبي لقيت هدوم فوق السرير واضح انهم لسا جداد و في اكياس كتير تاني جنب السرير... رحت فتحتهم لقيت كلهم هدوم على مقاسي...

لبست منهم و سمعت صوت لولا عالي شويه...

لولا : جرى ايه يا خالد انا قلتلك انسى الموضوع دا و ما تتكلمش فيه تاني...

خالد ماسك الكافي و بياخد نص الارباح و هو ابو سمر و فادي راجل اقرع قصير و بكرش عمره 48 متجوز ست تخينه جدا اسمها عايده... طمعان في الهام و ورثها هي و ابنها و بيزن عليها عشان يتجوزها...

خالد : بصي بقا يا الهام انا كلمتك كذا مره بخصوص الجواز و ابنك حيكون زي ولادي بالضبط بس انتي مصممه ترفضي طلبي...

حاولت الهام تتكلم بس قاطعها خالد...

خالد : قبل ما تقولي اي حاجه بصي للفيديو دا...

أخذت الهام التليفون : يا لهوي يا لهوي...

خالد : شفتي اهو ابنك بقا خول عشان قلتلك ان ابنك محتاج اب ياقف معاه و يحميه و يربيه بس انتي مقفله دماغك... تصوري بقا لو الناس شافوا الفيديو دا حيقولوا ايه او بعباره اوضح حيعملوا ايه...

الهام : لا ابوس ايدك بلاش...

خالد : استني اكمل... اول حاجه حتكون فضيحه بجلاجل و ثاني حاجه ابنك حيبقى مبوله لكل زب في المنطقه اما انتي بقا... اكيد الي وصل لابنك حيوصلك... و حتتفشخي...

الهام : اخرس يا حيوان...

خالد : حيوان؟؟ هههههه حاضر

سحب ايد سليم الي قاعد معاهم و عيونه في الارض و قعده فحجره ...

خالد : تعالا يا حبيبي اقعد عند بابا الجديد...

و مسك سليم من فخاذه و اخد يحركه فوق زبه...

انا : السلام عليكم...

قام سليم و راح قعد جنب امه...

خالد بصلي و بص لالهام : عليكم السلام

الهام : عليكم السلام...

انا : ايه يا عمتي انتي ما قلتيش ان جايلك ضيوف ...

الهام : تعالا اقعد يا حبيبي... دا استاذ خالد جارنا و هو الي ماسك الكافي ... ( بصت لخالد) اعرفك بأحمد ابن اخويا... جاي يزورني...

خالد : اهلا اهلا يا ابني... انا كنت براجع مع مدام الهام حسابات الشهر دا... و( بص لالهام ) خدي دول ال10 الاف جنيه الي قلتلك عليهم بتوع الشهر دا...

خدت انا الاوراق و بصيت عليهم و الحاجه الكويسه اني كنت ممتاز في الحساب الذهني... و بنظرات خفيفه عرفت انه حرامي و ان في غلط كتير في الحسابات ... و بعدها سلمت الاوراق لالهام...

انا : عمتي ممكن انزل مع استاذ خالد للكافي شويه... اصل معتاد اشرب اكسبريسو لما اصحى قبل الفطار ...

الهام : اه يا حبيبي اتفضل ...


نزلت مع خالد للكافي و الاكسبريسو وصلت...

انا : الا قولي يا استاذ خالد...

خالد : اتفضل يا بني...

انا : انت عاوز تتجوز عمتي ليه؟؟؟

خالد : هاه؟؟

انا : بص يا خالد انا سمعت كل حاجه و فاهم كل حاجه بس بسالك عاوزها ليه عشان اعرف اقرر اساعدك و الا لا؟؟

خالد: بصراحه في الاول عشان المرحوم كان صاحبي كنت بساعدها و كدا بس بعدها بقيت بحبها جدا اكيد انت شاب و فاهم معنى الحب...

انا : طيب انا اقدر اساعدك بس بشرط...

خالد : ايه هو...

انا : اول حاجه تسيب قصة التهديد دي نهائي... و تعطيني 100 الف جنيه...

خالد : نعم؟؟ 100 الف؟؟ حاجبهم منين...

انا : بص بقا الحسابات عندك كلها غلط و كافي زي دا يجيب 10 الاف جنيه في الشهر عمرها ما حصلت يعني واضح انك نايم على مبلغ كويس السنين الي عدت دي كلها... و ثانيا انت حتتجوزها و حيبقى ايجار الشقق و الكافي كله عندك... يعني انا ما طلبتش كتير...

خالد : طيب و ايه الي يخليني اوافق تساعدني طالما الفيديو بتاع سليم عندي ؟؟

انا : دا سهل جدا اولا اعرفك انه اول ما ارفع التليفون و اكلم ابويا في البلد خلال 24 ساعه حتلاقي البوليس هنا يحقق في قضيه قتل...

خالد : انت بتهددني و عاوز تقتلني يعني هههههه العب غيرها...

انا : بص بقا عندنا في البلد الشرف اهم حاجه و انت عارف الصعايده و اول ما اكلم ابويا و اقله ان اخته و ابنها بقوا شراميط و ان انت الي اغتصبتهم و خليتهم كدا حيتصل بالرجاله في الجبل و اقل من 24 ساعه حتلاقيهم عندكم و يقتلوكم انت و عيالك و مراتك و عمتي و ابنها... و بعد كدا بقا ابويا حيورث كل حاجه و يبقى انا اتمتع بقا بالورث دا هههههه...

خالد : انت شيطان مستحيل تكون بني ادم... طيب لو وافقت حتعمل ايه...

انا : اول حاجه تعملها تكتبلي شيك ب 100 الف جنيه دلوقتي... و شيك تاني بنفس الرقم استلمه لما تتجوز...

خالد : كدا يبقى 200 الف...

انا: مش خساره فيا و الا ايه؟؟ هههههه

خالد : طيب موافق بس مش حديك شيك... حسلمك الفلوس في ايدك الليله...

انا : طيب اكتبلي رقمك في ورقه و انا حتصل بيك بليل لان الموبايل نسيته فوق...

خالد اخد ورقه و كتب الرقم و اداهولي ... عاوز حاجه تاني...

انا : اه عاوز اخد عمتي و ابنها للمصيف و اخد معاها مراتك و عيالك عشان يخدو على بعض و بالمره اطمن ان مراتك ما تعملش مشاكل مع عمتي بعد الجواز...

خالد : بس يعني...

انا : ما بسش يا خالد سبني اتكتك و ما تقلقش و في حاجه كمان...

خالد : ايه كمان...

انا : عاوزك تجهزلي 20 الف جنيه مصاريف للمصيف...

خالد : نعم 20 الف تاني؟؟

انا : طبعا ماهو مراتك و عيالك حيروحوا المصيف ببلاش و كمان مصاريف الاكل و الشرب...

خالد : حاضر... حاجه تاني...

انا : لا كدا تمام يا جوز عمتي هههههه اطلع انا بقا سلام...

خالد : سلام...

سبته و طلعت لشقه الهام لقيتها قاعده لوحدها تعيط...
خدتها فحضني و بستها من راسها...

انا : اهدي يا لولا بقا...

الهام تعيط : اهدا ايه ما هو انت مش عارف ايه الي حيحصل...

بست عيونها : و انا ما يرضينيش العيون الحلوه دي تعيط... انا عارف كل حاجه و تقريبا اتصرفت ما تقلقيش انتي بس وريني الضحكه الحلوة بقا...

رفعت راسها من حضني و بصتلي... : اتصرفت؟؟ اتصرفت في ايه و ازاي؟؟

انا : لا مش حقولك لحد ما اشوف ضحكتك و تديني بوسه من الشفايف دول...

الهام : والنبي يا ميدو مش قادره اضحك انا في مصيبه...

قلت ما بدهاش بقا و بقيت ازغزغها و اضحكها و ما سبتهاش الا و هي بتضحك

الهام : ههههه طيب طيب خلاص انا بضحك اهو هههههه

انا : لسا ناقص البوسه...

الهام : اهو امممممممه

انا : طيب انا سمعت كل حاجه و تكلمت مع خالد و قدرت اقنعه يبطل يهدد حاليا...

الهام : ازاي؟؟

انا : بصي انتي سيبيني اخطط و روحي جهزي الشنط للمصيف و لما نرجع بعد اسبوع حكون خلصت موضوع خالد و لو عاوزه ادخله السجن كمان...

الهام : طيب فهمني حتعمل ايه؟؟

انا : ما فيش وقت دلوقتي اعملي الي قلتلك عليه ...

الهام ادتني بوسه تاني: حاضر يا حبيبي...

انا : عاوزك تطلعي لشقه خالد و تطلبي من مراته تروح معاكي المصيف هي و عيالها عشان الونس و كدا و ان كل المصاريف عليكي و انك حتقنعي خالد...

الهام : حاضر...

انا : سليم فين؟؟ طلعلهم فوق تاني؟؟

الهام بحزن : طبعا فوق... تلاقي طيزه بتاكله...

انا خدتها فحضني تاني : ما تقلقيش حضبط كل حاجه المهم انك تكوني مبسوطه...

الهام : انا بحبك اوي يا احمد ...

انا : و انا كمان يا بطتي... يلا اسيبك انا دلوقتي عشان ابدأ انفذ الي في دماغي...

سبتها و طلعت للسطوح بشويش و بصيت من خرم الباب لقيتهم كلهم ملط و بينيكوا بعض... طلعت زبي و ابدأت احلبه عشان يوقف اكتر لحد ما بقا حديد فتحت الباب و دخلت و بقيت بحلب زبي... الكل اتنفض من مكانه و اترعبوا الا سليم قرب مني و مسك زبي و ابتدا يمصه و هو ساكت... الوحيده الي تكلمت كانت سمر عمرها 18 سنه

سمر : انت مين و ازاي دخلت هنا؟؟

انا بابتسامه : انا احمد و سليم دا ابن عمتي و جاي انيكه هنا لان مامته تحت في الشقه و مش عارفين ناخد راحتنا حد عنده اعتراض...

ساره و هي بتبص لزبي الي واضح انه عجبهم : اه اهلا بيك يا احمد... و يا ترى انت زي سليم و الا؟؟ (غمزتني)

انا : لا و الا... و غمزتها...

سمر : لا بقا بص يا احمد احنا عندنا قوانين هنا لو عاوز تنضم...

انا : قوانينك حطيهم في طيزك يا شرموطه...

سمر بغضب : انت بتشتمني انا؟؟ طيب مش حتلمس حد فينا بقا و ورينا عرض اكتافك...

انا : اه بشتمك انتي على اساس شتمت الحاجه خضرة... ثانيا عرض اكتافي حيبقى نفس عرض خرم طيزك لو نكتك بس انا مش عاوزك...

سمر : نعم مش عاوزني... انت فاكر نفسك مين...

انا : هههههه ايوه مش عاوزك اصل جسمك مش عاجبني خاصه اني عنتيل منطقتي و شفت اجسام اجمد منك 100 مره... يلا يا سوسو فلقس....

كل دا و سليم كان بيمص زبي و اول ما سمعني فلقس و اداني طيزه الي كانت جاهزه... ابتديت ادخل زبي فيه شويه شويه و صوته ابتدا يعلا و يتوجع...

سليم : اه بالراحه يا ميدو زبك كبير اوي خلي نصه بس يا حبيبي ااااه...

انا : طيب يا روحي اهو نصه بس...

بدات انيك سليم من غير ما ادخله كله و هو يتوجع و يصوت متل النسوان و الكل باصص و ساكت... ساره كانت بتلعب في كسها و بعدها قربت مني و لصقت فيا و ايديها تحركهم واحده على صدري و التانيه على اكتافي...

ساره توشوشني : هو دا الزب الخارق الي نفسي فيه ... ممكن اجربوا بعد سوسو؟؟

انا : لا صاحبتك مش عاوزاني اشارك...

ساره : سيبك منها و خليك معايا... الدور عليا بعد سليم...

انا : طيب اخلص الشرموطه دي و انتي بعده....

قمت رافع سليم بايديا و دخلت زبي تاني و فضلت انيكه و انا واقف...

الكل كانوا مش مصدقين الي بيحصل... صوت سليم كان عالي جدا مستمتع بدرجه رهيبه لدرجة انه جاب مرتين من غير ما يلمس زبه الصغير... تؤوهات و طلبات منه اني اوقف و انزله بس كنت هايج و مش سامعه لحد ما ساره نزلت ترضع بيوضي سخنت اكتر و اكتر و قمت منزل سليم فوق زبي اكتر و دخلت ربع كمان و نزلت فطيزه و من كتر كميه اللبن الي نزلته نزل منه كتير على وش ساره الي فضلت تلحسه و تبلعهم...

نزلت سليم الي اترمى على الارض من الاجهاد الي حصله... و ساره شافت زبي الي لسا واقف زي الاسد خدته فبقها تنظفه من اللبن ... شويه و لقيت فادي و ايهاب جايين جنبها و بيلحسوا بيضاني و يبدلوا مع ساره في المص ... ايديا كانت بتقفش بزاز ساره جامد ... كانت مستمتعه رغم الوجع الي حساه... طلبت من فادي يجهز طيزها راح نازل تحتها يلحس خرم طيزها و يدخل صباع ثم اثنين لحد ما وصل ل3 قومتها ... و رحت للسرير و سحبتها معايا ... نمت على ظهري و خليتها تطلع فوقي و تنزل بطيزها و بعد محاولات و وجع قدرت تاخد تلات ارباع زبي و فضلت كدا من غير حركه لحد ما تعتاد عليه كانت نايمه على صدري و تلحس حلماتي و فادي نزل يلحس بيضاني و ايهاب دخل زبره فيه من ورا قمت شخط ...

انا : قوم يا خول من وراه و وسعلي طيزه بصوابعك لسيدك... انا بس الي انيك هنا انتم هنا شراميط تتناكه بس... فااااهم؟؟؟

ايهاب : حاضر حاضر اهو...

بدأ ايهاب يبعبص فادي الي بيرضع و يلحس بيضاني الكبار و يحاول يدخلهم في بقه بس ما قدرش ... و ساره ابتدت تتحرك شويه شويه لحد ما بقت تتنطط و انا ماسكها من وسطها و اساعدها... و ارفع وسطي عشان يدخل اكتر و هي كانت مستمتعه رغم الالم و الوجع الي حساه... فضلنا كدا شويه و قلت لازم افشخها قمت و نيمتها على ظهرها و رجعت رجليها لورا لحد ما لمسو بزازها الصغيره و حشرت زبي فطيزها و ابتديت اشتغل نيك فيها بعزم و همه... هيا اتوجعت جامد و ابتدت تصوت خفت الجيران يسمعوها و نتفضح امرت ايهاب يقعد بطيزه على بقها تلحسه عشان تسكت و فادي يفلقس فوقها بحيث انه يدي طيزه لايهاب يكمل بعبصه و وشه على كسها يلحسه... فضلت انيك شويه و اطلعه احشره في بقه فادي و ارجع لطيز ساره... حسيت حاجه لازقه فيا من ورا و تحسس على اكتافي...بصيت ورايا لقيت سمر مغمضه عينيها من الشهوة و تحك بزازها فظهري...

انا : بتعملي ايه؟؟

سمر بصوت واطي و لسا مغمضه : عاوزاك...

انا : و انا مش عاوزك...

سمر انصدمت : ارجوك...

انا : قلتلك مش عاوزك ... ارجعي مكانك...

سمر رجعت مكانها في الارض و من كتر الشهوة الي هي فيها رجعت تلعب في كسها...

رجعت افشخ ساره الي خلاص ما بقاش فيها حيل خالص و نطرت نص لبني فطيزها و النص التاني فبق فادي...


قمت بصيت لسمر لقيت بركه ميه تحتها و عيونها مغمضه و مرميه على الارض و بصيت لساره لقيتها نايمه زيها...

سليم : برافو يا وحش انت فشختنا... صحيح استمتعت بس افتريت عليا جامد النهارده ...

انا : البس هدومك و يلا ننزل...

فادي : و احنا يا احمد مش حتنيكنا و تكيفنا احنا كمان...

ايهاب : صحيح يا ميدو انا عاوز اتناك منك...

انا : لا مش وقته دلوقتي... لازم تصحوا الشراميط دول و تاخدو بالكم منهم ... و بالليل تكلمه اهاليكم و تقوللهم انكم حتناموا عند سليم و تجولنا...

في الوقت الي كنت بكلمهم فيه كان سليم طلع و اخد الموبايل الي كان مثبته في الشباك يصور الي يحصل فوق السرير و جنبه بشويه... نزلنا انا و سليم بس و احنا نازلين الدور السابع كان فيه شقتين واحده منهم كانت في بنت واقفه عمري بحياتي ما شفت جمال زيها بيضا زي الشمع و عيون في زرقه البحر لابسه **** زادها نور على نور و جمال على جمال كانت في نفس عمري تقريبا جسمها حلو جدا عود فرنساوي على بزاز متوسطه مقدرتش اشوف طيزها و احدد حجمها بسبب لبسها الواسع... بس الي لفت نظري اكتر بصتها كانت كلها غضب...

انا فضلت ساكت بس سليم كان يعرفها و سلم عليها... بس هي ما ردتش عليه...

بصتلي بغضب و قالت : انتو زباله و أوساخ...

دخلت و قفلت الباب جامد...

انا فضلت مبلم سليم كان يكلمني و انا مش سامعه كنت بأبص فمكانها الي كانت واقفه فيه ...

سليم مسكني : مالك يا ميدو؟؟

انا : يلا ننزل...

نزلنا للشقه و كانت الهام و سليم يكلموني و انا مش معاهم ...

الهام : هو ماله؟؟ حصل حاجه فوق؟؟

سليم بلبونه : حصلت حاجات... ميدو كان زي الوحش فشخني قدامهم و فشخ طيز ساره ...

الهام : انت بتفكر بطيزك بس؟؟ بقلك احمد ماله من وقت ما رجعتوا دخل خد دش و رفض ياكل و دخل الاوضه ينام و قافل على نفسه...

سليم : امممم مش عارف هو كان كويس بس ممكن اخد بخاترو من كلام نور...

الهام : نور؟؟ نور مين؟؟

سليم : الست الي أجرت الشقه الي في الدور السابع مع حفيدتها مش انتي الي عرفتيني عليهم...

الهام : لا لا... مش حصدق... اوعى تقول ان نور كانت معاكم فوق؟؟؟

سليم : كانت معانا ايه؟؟ هي كانت واقفه على باب شقتهم و اول ما شفتنا شتمتنا و قفلت الباب...

الهام : يا مصيبتي يعني نور شافتكم و اتفضحتوا... **** يفضحك يا غبي...

سليم : اوف ماجاش في بالي ... طيب نعمل ايه دلوقتي...

الهام : مش عارفه... مش عارفه... سبني دلوقتي افكر...


كنت قاعد في الاوضه و بأفتكر الموقفين الي حصلولي مع نور...

الموقف الاول : كنت معدي من الشارع من 4 ايام و سمعت بنت تصوت و واحد بيجري ناحيتي و ماسك في ايده موبايل و البنت تصوت و تقول حرامي... بصيت حواليا لقيت الكل بيبص و ساكت و لا واحد فيهم اتحرك... و الحرامي لسا بيجري نحيتي قمت عملت حالي مش موجود اصلا و باصص للارض و اول ما عدا بجنبي قمت اديته بدراعي فصدره وقع على الارض مغمى عليه مسكت التليفون الي وقع منه و اول ما وقفت لقيت البنت بتشكرني جامد و اخذت الموبايل من ايدي و سابتني و مشيت ... كل كلامها و كل الناس الي حوالينا ما كنتش سامعه كنت غرقان في بحر عيونها...

الموقف الثاني : بعد ما خلصت مع خالد في الكافي طلعت من هناك عشان اطلع للشقه... بس سمعت صوت بنت بتقول سيب ايدي يا متخلف يا زباله... الصوت دا انا سمعته قبل كدا ... لا دا اتحفر في دماغي اصلا... عرفت انها نور من قبل ما التفت... بصيت ورايا لقيت واحد معايا في المدرسه ماسك ايدها و بيعاكسها و هي بتعافر معاه عشان يسيب ايدها... رحت من وراه و اديته على قفاه...

انا : شيل ايدك لكسرهالك...

هو : أحمد... انا اسف يا احمد ما كنتش عارف انها تبعك...
(بصلها) انا اسف و حقك عليا...

سبنا و راح و هي بصتلي و ابتسمت : انا مش عارف اشكرك ازاي... دي تاني مره تنقذني...

انا سرحان في جمالها و ساكت...

نور مدت ايدها : انا اسمي نور و انت؟؟

انا مديت ايدي : أحمد...

اول ما مسكت ايدها كهربا ضربت جسمي...

نور حست بدا و اتكسفت و وشها احمر شويه : تشرفنا يا احمد ... انا لازم امشي دلوقتي و متشكره جدا...

انا : هاه اه و انا كمان اتشرفت بيكي...

سبتني و طلعت للعماره بتاعت سليم قلت اكيد ساكنه هناك و طلعت وراها وحده وحده اشوف ساكنه فين...


صحيت من سرحاني على خبط على الباب فتحت لقيت الهام و سليم واقفين سبتهم و رحت مددت على السرير...

الهام دخلت و قعدت جنبي : نقول اعجاب و الا حب يا ميدو؟؟

انا : مش عارف؟؟

الهام : و ممكن الاثنين كمان...

انا : ايوه بس...

الهام : بس ايه؟؟ عشان شافتكم ؟؟ كدا لازم تكسر عينها يا ميدو...

نطيت و مسكتها من رقبتها : لا يا الهام الا نور فاهمه؟؟ الا نور...

الهام : اااه حاضر... حاضر... حموت سيب رقبتي...

سبتها و رجعت مددت... و هي جات جنبي و مددت و حطت راسها على صدري...

الهام : كنت باستفزك عشان اعرف هي بالنسبالك ايه... بس دلوقتي اتأكدت انك بتحبها... و عشان كدا انا حساعدك و حفهمها انك كنت بتساعدنا ... قوم انت دلوقتي افتح موبايلك و شوف حتعمل ايه مع خالد و سيب نور دي بقا عليا...

انا : موبايلي؟؟ انا ما عنديش موبايل...

الهام : موبايلك اهو اشتريته الصبح مع الهدوم ...

انا : ليه بس كدا انا كنت حشتري واحد...

الهام : ايه يا ميدو هو انا مش زي والدتك حبيبتك و الا ايه و كمان انت من النهارده ابني زي سليم و دا واجبي...

خدتها فحضني و بستها : **** يخليكي ليا...

سليم : و انا ما ليش في الاحضان و الا ايه؟؟ هههههه

الهام : انت اتوكس يا وكست عمري ... بص بقا يا سليم حالك مبقاش يعجب و انا قررت بعد ما نرجع من المصيف و ننتهي من الكابوس دا حخدك تعمل عمليه و بعدها حبعتك لطبيب نفسي...

سليم : ليه بس يا ماما... انا كدا مرتاح...

انا : سليم... انت لسا مش فاهم الي بيحصلكم... ركز يا سليم عشان تفهم...

سليم : حاضر انا مركز...

انا : عارف لو خالد نزل الفيديو في المنطقه انت و أمك حتبقوا شراميط و باب بيتكم مفتوح للي عاوز ينيك و كمان السكان حتتفتح عيونهم عليكم و مش حيدوكم فلوس الايجار الكافي حتبقى سمعتها وحشه و مش حتدخلكم فلوس يعني حتبقوا على الحديده... و بعدها بوليس الاداب حيطب عليكم و يخدوكم للسجن انت و امك... عاوز يحصل كدا؟؟

سليم : لا لا مش عاوز يحصل كدا طبعا...

انا : و عارف لو خالد ما نزلش الفيديو عاوز ايه بالمقابل؟؟

سليم : اه يتجوز ماما...

انا : عارف لو اتجوزها حيحصل ايه؟؟

سليم : لا مش عارف...

انا : خالد حيكوش على كل حاجه فلوس الايجار و فلوس الكافي و حيتحكم فيكم و يذلكم و ممكن كمان يشغلك انت و أمك بفلوس... ترضاها مامتك تتذل لكلاب السكك؟؟

سليم : لا طبعا كله الا ماما...

انا : يعني لازم تسمع الكلام يا سليم و تروح للدكتور يرجعك طبيعي و بعدها تروح لطبيب نفسي... عشان تقدر ترجع راجل و تحمي الهام... و انا حكون في ظهرك في كل حاجه...

سليم : حاضر يا ميدو حعمل كل الي قلتولي عليه و ححمي ماما...

انا : تمام دلوقتي بقا حتصل بخالد يجيبلي الفلوس...
اتصلت بخالد و اتفقت معاه... و طلعتله لشقته فتح الباب و اداني شنطه فيها الفلوس و نزلت...

الهام : ايه كل الفلوس دي...

انا : دي فلوسكم الي سرقها خالد منكم السنين دي كلها و لسا معاه في البيت كتير...

الهام : في البيت؟؟ عرفت ازاي انه مش شايلهم في البنك؟؟ ليه البيت بالذات...

انا : لاني طلبت منه يديني شيك بالمبلغ بس هو رفض و دا أكدلي انه الفلوس مش في البنك و لما اتصلت بيه كان في الكافي و طلع لشقته جابلي الفلوس... يعني كل الفلوس الي عنده في البيت... و حاخدهم كلهم...

سليم : ازاي بقا؟؟ حتنزل بالليل تسرقهم؟؟

انا : ليه شايفني حرامي قدامك؟؟

الهام : طيب حتعملها ازاي؟؟

انا : لما نرجع من المصيف حتعرفي...

شويه و جرس الباب ضرب راح سليم يفتح...

سليم : اتفضلي يا طنط اتفضلي يا سمر ادخل يا فادي ... ماما جوا...

الهام : اهلا اهلا يا ام سمر ... ازيك

ام سمر : اهلا يا لولا جيت افرحك... خالد وافق نروح المصيف معاكم...

الهام : حلو اوي اوي كدا نتفسح و نغير جو... ازيك يا سمر... كبرتي و احلويتي يا بت...

سمر : متشكره يا طنط عيونك الحلوة...

الهام : طنط ايه بقا انتي تناديني لولا زي مامتك....

سمر : من عينيا يا لولا...

الهام : ازيك يا فادي...

فادي : بخير يا طنط شكرا...

الهام : طنط تاني؟؟ كدا ازعل... تعالا يا ميدو سلم على عايده ام سمر و فادي مرات عمك خالد....

انا : اهلا يا دودي ازيك...

عايده : هههههه دودي حلوه منك يا ميدو ازيك انت...

انا : بخير طول ما انتم بخير...

عايده : هههه باين عليك شقي...

انا : انا؟؟ خالص...

عايده : اه ما هو باين... تلاقيك مجنن البنات وراك في الجامعه...

الهام : جامعه ايه ياختي دا لسا صغير؟؟

عايده : صغير ايه؟؟ دا ما شاء **** طول بعرض...

الهام : و النعمه صغير من دور سليم... تصدقي انه اصغر من فادي بسنتين؟(فادي 20 سنه و سمر 22 )

عايده : و النبي مش مصدقه **** يحميك من العين...

انا : شكرا يا دودي.... فادي تجي تلعب معانا بليستيشن ؟

فادي : اه طبعا جاي...

سمر : خودوني معاكم...

عايده : اترزعي يا بت هو انتي لسا صغيره ...

الهام : سيبيها ياختي معاهم و تعالي معايا للمطبخ نجهز كوبيتين شاي انتي مش غريبه...

دخلنا الاوضه و سليم و خالد بدأوا لعب و انا رحت مددت على السرير... و سمر جات قعدت جنبي و لزقت طيزها الكبيره في فخدي اليمين...

سمر : مش حترضى عني بقا و تريحني...

انا بثقل : لا...

سمر : ليه بس عشان الكلمتين بتاعت الصبح... يا سيدي انا اسفه...( مدت ايدها) و لو عاوز ابوس زبك كمان...

مسكت ايدها : ما هو دا الي انتي عاوزاه..

سمر : اه هو دا الي انا عاوزاه

انا : و انا مش عاوزك...

سمر : طيب سبني المسه بس... ما تكسرش بخاطري...

انا : مين قلك انك عندك خاتر عندي... انتي اصلا ما تنفعيش تكوني خدامه لزبي...

سمر : يا سيدي اامر انت بس و انا حكون كلبتك و خدامة زبك كمان...

بصيت على سليم و فادي لقتهم باصين علينا...

انا : بصوا هناك و كملوا لعب مش عاوز حد فيكم يبصلنا...

فادي و سليم : حاضر...

سمر : قلت ايه يا سيدي...

انا : لو عملتي الي حقولك عليه حوافق...

سمر : طيب أأمرني يا سيدي و مدت ايدها تلعبلي بزبي فوق البنطلون...

انا : لو جاوبتيني صح و عملتي الي أقلك عليه حوافق ...

سمر : أأمر كلبتك....

انا : عاوزك تقلعي ملط و تروحي تجيبيلي ميه من المطبخ...

سمر : ازاي دي ماما و طنط الهام في الصالون حيشوفوني...

انا : اهو من اولها ابتدينا بازاي... (ضربتها كف) عاوز حاضر يا سيدي و بس...

سمر تقلع هدومها : حاضر يا سيدي...

قلعت ملط و فتحت الباب شويه تبص عليهم جيت وراها و فقعتها بعبوص في طيزها نطت من الرعب و فتحت الباب و راحت جري للمطبخ جابت الميه و رجعت و بصت لقت الهام تبص عليها و تضحك...

قفلت الباب و ادتني الميه : طنط الهام شافتني يا فضحتي يا فضحتي ابويا حيقتلني...

انا بعد ما شربت ميه و نمت فوق السرير : ما تقلقيش مش حتفضحك و لا تتكلم... تعالي مصي زبي...


سمر نسيت الهام بسرعه و نزلت تمص ميلت شويه و حشرت صباعي فطيزها... و بقيت ابعبصها و هي تتأوه...

بعدت دماغها : روحي المطبخ تاني و جيبي خياره قصيره...

سمر : حاضر....

راحت بسرعه جابت خياره دخلتها فطيزها للاخر... و رجعت تمص لحد ما جبت فبقها.... شربت اللبن كله و نظفت زبي بلسانها...

انا : سيبي الخياره فطيزك و البسي هدومك...

سمر تلبس : حاضر...

انا : عاوز اعرف بقا الفيديو بتاع سليم عند مين بالضبط و ازاي وصل لابوكي...

سمر : دي كانت غلطه... انا كنت بحب سليم زي اخويا و مش عاوزه أأذيه لانه طيب و غلبان... بس ساره اصرت اني اصوره عشان نفضل كسرين عينه... وافقت و صورته عشان ما تصوروش هيا و يبقى الفيديو عندها ...

انا : طيب ازاي وصل لخالد...

سمر : حصل موقف كدا كلت فيه علقه و بابا خد مني الموبايل بتاعي...

انا : موقف ايه...

سمر : كنت بحب واحد معايا في الجامعه و كان يكلمني بالليل نعمل سكس فيديو و مره كنت عريانه و بكلمه و انا عريانه و فاتحه الكاميره و بألعب في كسي... بابا كان نايم و قام يروح الحمام سمع صوتي قام فتح الباب عليا و شاف كل حاجه... اداني علقه و اخد مني التليفون ... و بعدها اكتشف فيديو فيه سليم بيتناك من فادي و ايهاب...

انا : طيب و الفيديو دا عند مين بالضبط...

سمر : بابا بعت الفيديو لموبايله و مسحه من موبايلي... يعني عند بابا بس...

انا : طيب انتي عارفه انه بكره بالليل رايحين المصيف...

سمر : ايوه عارفه و فرحانه اني حبقى معاك و اشبع بالوحش دا...

انا : لا مش حتشبعي بيه الا لما تنفذي الي حطلبه منك...

سمر : اامرني يا سيدي و انا تحت امرك...

انا : لما ابوكي ينام الليله عاوزك تجيبيلي تيلفونه... و عاوزك تخلي الخياره فطيزك لحد ما ترجعيلي الليله... لو عملتي الي طلبته منك حعمل معاكي اجمد واحد و حهري طيزك...

سمر : حاضر يا سيدي... بس الخياره حتوجعني ازاي حسبها كدا لحد الليل...

انا : سمر... انسي كلمه بس و عاوزك من هنا و رايح تقولي حاضر يا سيدي و بس... (ضربتها قلم) فاهمه يا كسمك...

سمر : حاضر يا سيدي...

انا : يلا روحي اقعدي جنب أمك كدا...

طلعت سمر موجوعه من الخياره الي فطيزها... و قعدت جنب امها الي لحظت انها مش على بعضها...

الهام كانت بتبص لسمر و تضحك و فهمت اني عملتلها حاجه .... سمر مكسوفه من الهام لانها شافتها عريانه مرتين...

خلصوا سهر و عايده خدت ولادها و روحه ...

قعدنا انا و الهام و سليم نتعشى...

سليم : شفتي يا ماما ميدو عمل في سمر ايه؟؟؟ هههههه

الهام : و **** بطني وجعني من الضحك لما شفتها طالعه عريانه من الاوضه و رايحه المطبخ... هههههه

سليم : و الا لما حشرلها الخياره فطيزها و خلاها تقعد معاكم بيها...

الهام : هههههه و انا اقول البنت مش على بعضها ليه... حلو جدا دلوقتي قدرت يا ميدو تتحكم في اقوى وحده فيهم...

سليم : لا مش هي الاقوى ساره هي الي تتحكم في سمر و اقوى منها بس مش مهم حخليهم خدامين عندك هما و اهاليهم...

الهام بستني فبقي : و **** مش عارفه اشكرك ازاي يا ميدو ... روحي كلها ملكك...

انا حضنتها و بست دماغها : انتي الي حضنتيني فبيتك و لولاكي كنت حكون في الشارع دلوقتي... سيبك دلوقتي من القصه دي و خشي نامي عشان حجيب الجماعه افشخهم و مش عاوزك تظهري في البيت خشي اوضتك و اقفلي على نفسك... لاني حقلهم اننا حطينالك منوم عشان يسهروا هنا...

الهام : اوامرك يا باشا...

خلصنا العشا و الهام دخلت اوضتها... شويه و نزل فادي و ايهاب فشختهم نيك و سبتهم مرميين في الاوضه و معاهم سليم كمان و ريحت الاوضه كلها لبن... خدت دش و دخلت الاوضه و فتحت موبايل فادي خدت نمرت سمر و اتصلت بيها و خليتها تجبلي موبايل ابوها... مسحت الفيديو بتاع سليم...

مسكت سمر فقعتها واحد ابن متناكه لدرجه اغمى عليها من كتر ما جابت شهوتها خاصه انها كانت حاشره الخياره فطيزها لمدة طويله... قبل ما اجبهم رحت جنب فادي المرمي على الارض و فتحت الكاميرا من موبايل ابوه و ابتديت اصور ابنه بيتناك مني فتح هو عينيه ...

فادي : انت ايه ما تتهدش انا اتفشخت خلاص ارجوك طيزي ورمة...

انا : اسكت يا كسمك حنيكك انت و امك و ابوك و اختك... حنيكم كلكم... ايه رأيك انيكك و ابوك بيتفرج علينا...

فادي هايج من الكلام: اه نيك بابا الخول الي بتنيكه ماما بخياره...

انا : اه حنيكه و حنيك أمك كمان قدام ابوك...

فادي : اه نيكها و نيكني معاها... دي كسها واسع اوي و لازمه زب حديد زي زبك....

انا هجت من كلامه و قربت من وشه و نطرت لبني عليه و فضلت اخد اللبن بزبي و ادخله فبقه يمصه و يبلعه و اعيد تاني لحد ما خلص كل اللبن ... قفلت الفيديو و صحيت سمر رجعتلها الموبايل و خليتها تروح ....



مددت على السرير و غمضت عيوني افكر و سرحت لحد الصبح ...
جميلة جدا ...مبدع كالعادة 👍👍👍😍😍😍
 
  • عجبني
التفاعلات: George tn و ناقد بناء
كمل يانجم بس ياريت متتأخرش
 
  • عجبني
التفاعلات: George tn و ناقد بناء

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%