NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة شمشون العرب (أحمد جبار قوة 1000 حصان) | السلسلة الأولي | ـ عشرة أجزاء 2/8/2022

جميلة ياريت ما تتأخر في التكملة.

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و George tn
يا صاحبي انا راجل عندي شغل و عندي حياتي الشخصيه و الكتابه بخصصلها ساعه في اليوم عشان اكتب اجزاء جويله لازم اقل حاجه 4 او 5 ساعات و كمان لازم ترجع تقراهم و تضيف حاجات و تضبطها كويس قبل ما تنزل يعني بتاخد وقت
عارفين يسطا **** معاك احنا اصلا بنهزر معاك وكمان انت مش مجبور تكتب قصص لينا وتفضي وقت علشان تكتب ده فراغ ولما بيبقي عندك وقت فاضي بس بجد انت جدع وشكرا ليك فشخ يسطا♥️

• عجبني
التفاعلات: زهايمر, ناقد بناء, Alkn Drakol2 و شخص آخر
بدايه قصه جامده فشخ

• عجبني
يسطا انت ناوي تنزل جزء دلوقتي ولا بكرة لو مش هتقدر تنزل انهاردة خلاص عادي بس قول علي ميعاد تنزيل بقا الجزء الجي

• عجبني
يسطا انت ناوي تنزل جزء دلوقتي ولا بكرة لو مش هتقدر تنزل انهاردة خلاص عادي بس قول علي ميعاد تنزيل بقا الجزء الجي
كل 3ايام هنا والتاني كل4ايام

• عجبني
التفاعلات: George tn و ناقد بناء
  • عجبني
طب هو كان قايل هينزل جزء بليل منزلش ليه
علمي علمك هو اخر مره كان فتح الساعه 5 في ر**- معا لو فضي كان نزل

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء، George tn و Alkn Drakol2
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء، George tn و Alkn Drakol2
اقول عليك اي بس خلصت كل الكلام

• عجبني
البدايه جامده فشخ

• عجبني
شمشون العرب

الزمان و المكان مش مهم ...المهم انا حاسس بإيه ...و شامم ايه... ايه الريحه النتنه دي؟؟

الاوضه رحتها كلها لبن ... رجعت نمت على ظهري عشان احاول اجمع و اعرفكم وصلنا كدا ازاي...

عاوزين تعرفوا انا مين؟؟ حاضر حقلكم استنوا عليا شويه عشان افتكر معاكم....

انا أحمد جبار عمري 18 سنه من عيله فقيره أبيض بعيون سودا نفس لون شعري جسم يعتبر أقوى من الي في سني و دا شي وراثي ابا عن جد كتافي أعرض من زمايلي بكتير و طولي كمان خاصه زبي طويل و عريض و تحس انه مش بتاع واحد في سني و طبعا دا وراثه من ابويا الي اخدت منه الجسم بس و باقي صفاتي للمرحومه امي الي ماتت و هي بتولدني بعد جواز سنه بس...

طبعا ابويا كرهني بعد موت والدتي الي كان بيعشقها بس احيانا بيعطف عليا و دا خلاني افهم انه تأثير موت والدتي هو الي بيخليه يكون شديد معايا....

ابويا بقا ما حاولش يتجوز بعد والدتي لسببين اولهم انه كان بيعشق امي و ثانيا ظروفه الماديه صعبه جدا و مش حمل جواز و مصاريف تاني بس طبعا كان مش حارم نفسه من الجنس و مش مهم ست او خول المفيد يريح نفسه من غير خساير فلوس و طبعا كان يجيبهم عندنا و يقفل الباب ...

كنت بأسمع صوت تأوهات من الاوضه بتاعته و دا خلاني ابص عليه من خرم الباب و تعلمت كل حاجه بس كنت بأستغرب ازاي يعطوه فلوس بعد ما ينيكهم و خاصة الرجاله... و مع الوقت فهمت ان دا شغل بابا و بيصرف على البيت منه...

من و انا صغير بحس بانتصاب كبير يتحول لألم كلمت ابويا في الموضوع دا و قالي كل ما يوجعك ادخل للحمام و احلب بتاعك لحد ما تخف ... المشكله بقى ان الوجع دا بيجي اكتر من مره في اليوم على حسب مجهودي الي عملته طول اليوم يعني احيانا 5 و احيانا اوصل لل10 ...

مش عارف قوتي نعمه او نقمه من و انا صغير خدني ابويا لدكتور عشان يعملي تحاليل و اشعه بسبب اني كسرت كبايه اللبن بسناني و بلعت القزاز... و كمان انه ملاحظ اني ما بنامش خالص ...

الدكتور شك في الموضوع و عملي تحاليل و خد عينه من مكان جنب العمود الفقري في ظهري و جنب ركبتي و قال انه حيعملي تجربه الحصان الالكتروني عشان يقيس مدى قوتي ...

و بعد التجارب و التحاليل طلعت النتيجه قوة 1000 حصان... طبعا في ناس من الحكومه مش عارف مركزهم كانوا مع الدكتور يكلموا ابويا و ادوه كارت و شهاده طبيه الكارت كان فيه امضاء الريس و الشهاده الطبيه بتقول اني لما اكبر ممنوع ادخل الجيش او السجن او الملاعب او اي مكان فيه تجمع سكاني كبير و انه حيكون في مرتب شهري اخدوا طول حياتي لاني ممنوع اشتغل في اي وظيفه حكوميه او خواص الا لو كان شغل خاص بيا مايكونش فيه احتكاك كبير بالتجمعات ... و حددولي مواعيد مع طبيب نفسي لحد ما اوصل لل18 و مدرب كينغ فو كل دا عشان التأمل و الفضفضه مع الدكتور النفسي يساعدوني في التحكم بعواطفي و مشاعري ... عشان لو حسيت بالغضب الشديد ممكن تبقى كارثه للناس الموجوده حواليا... ابويا كان يوصيني ما اقولش لحد عن قوتي دي ...

في يوم كنت قاعد في البيت لوحدي و سمعت طرق على الباب رحت أفتح لقيت واحد من الي كانوا يجو لبابا الاوضه اسمه جاسر ابن حتتي رفيع كدا و بنوتي ...

جاسر : ازيك يا ميدو؟؟ بابا هنا؟؟

انا : اهلا... لا مش هنا...

جاسر : طب وسع كدا ادخل استناه جوا و الا حتسبني على الباب كدا؟؟

انا : لا.. بابا قالي ما تدخلش اي حد و هو مش موجود...

جاسر : يا عم اي حد ايه دا انا صاحب ابوك و ابن حتتك...
و الا انت خايف مني؟؟

انا : خايف منك ايه؟؟ دا انا افشخك...

جاسر : يا ريت...

انا باستغراب : ايه؟؟

جاسر : لا بأقلك يا ريت تدخلني انا تعبان خالص و لازم اقعد...

انا طبعا صدقته و سبته يدخل و قعدت معاه في الصالون...

جاسر : عارف يا ميدو انت شاب حلو اوي و طيب و كل الحته بتحبك و انا كمان بحبك...

انا : تشكر يا جاسر...

جاسر قام وقف : اه اه هي الكنبه دي قاسيه كدا ليه ما فيش حاجه طريه و حنينه كدا اقعد عليها ...

انا : حاجه زي ايه يعني مش فاهم...

جاسر : بصراحه يا ميدو احنا بقينا اصحاب دلوقتي و حقلك من غير كسوف... طيزي وجعاني و مش حقدر اقعد على الكنبه دي ممكن اقعد على رجليك شويه لحد ما يجي ابوك و الا انا ثقيل عليك...

انا فهمت هو عاوز ايه و انا بصراحه كنت عاوز اجرب... زهقت من كتر ما حلبت زبي و عاوز اجرب النيك ...

انا : لا مش تقيل و لا حاجه تعال اقعد ...

قعد جاسر على زبي و ابتدا يتحرك شويه شويه لقدام و تحت و يتكلم في كتير مواضيع انا مش سامعهم اصلا و مركز بس في زبي الي وقف من حركاته...

جاسر قام وقف : اي دا اي دا الي انا قاعد عليه وريني كدا اشوف؟؟

انا : عاوز تشوف زبي يا جاسر ؟؟

جاسر حط ايده على زبي : اه وريني اشوف زبك قد ايه...

انا شلت ايده : لا قول انا مرا الاول..

جاسر : يا عم انا مرا و شرموطه كمان سبني اشوفو بقا..

سبته مد ايده و فتح البنطلون و طلع بتاعي و فتح عينيه من الصدمه... ما كانش متوقع ان زبي بالطول دا... فضل يلعب بيه بايديه شويه و يقيس طوله و قرب وشه منه و طلع لسانه قمت زقيته من دماغه وقع...

انا : لو عاوز اعملك زي ما بيعملك بابا لازم تدفع الاول....

جاسر ضحك : هههه انت عارف بقا و فاهم و انا بقول غلبان صحيح من شابه اباه ما ظلم ... خد دي 10 جنيه...

انا : ال10 جنيه دي تحطها فطيزك... عندك كام في جيبك؟؟

جاسر : ايه يا عم عندك كام انت حتقلبني و الا ايه دا ابوك يرضى بالقليل ....

انا : طيب خليك كدا مستني ابويا و لما يجي ححكيلو كل حاجه و كمان اطلع للحته افضحك...

جاسر خاف : لا يا عم خلاص موافق اهو 200 جنيه الي حلتي؟؟

خدت الفلوس منه و خبتها و شاورتله يقرب و سبته يتمتع بمص زبي و طبعا دي كانت اول مره و كنت حاسس باحساس عجيب اول مره احسه لحد ما حسيت برعشه جامده و جاسر طلعه من بقه و فضل يحلب فيه و يلحس لحد ما نطرت على وشه و اللبن نازل على شفايفه و بيلحسهم بلسانه و اخد زبي في بقه تاني يمصه و يلحس بواقي اللبن منه ...

كل الاثاره دي و انا عيوني مغمضه و مش شايف ابويا الي واقف و عيونه تطلع نار من الغضب و باصصلي...

جاسر : انت لازم تنيكني يا ميدو زبك دا عسل ...

فتحت عينيا و انصدمت من وش ابويا الي يخوف : با با...

من الخضه مش فاهم اعمل ايه اغطي نفسي او ادخل بتاعي في البنطلون او اعمل ايه...

بابا : بتعمله ايه يا ولاد الكلب انا حقتلكم النهارده...

جاسر قام مرعوب و بص لابويا الي واقف وراه : علي اهدا يا علي و انا افهمك....

بابا : تفهمني ايه يا ابن الشرموطه اطلع برا و تنزل و انت الكدا اللبن على وشك ...

جاسر : يا علي افهم بس...

بابا مسكه من قفاه و رماه برا : اطلع يا خول من هنا...
قفل الباب و دخل عليا ضرب و شتم لحد ما تعب ... بعد ما خلص راح قعد قدامي كان ندمان انه ضربني كل الضرب دا حاول يكلمني...

بابا : أحمد يا بني....

قاطعته و انا بأعيط : ابنك؟؟ ابنك ايه دانت كنت حتقتلني... و عشان ايه؟؟ عشان بأعمل نفس الي انت بتعمله كل يوم...بس أقلك حاجه انا اشطر منك ( رميتله ال200 جنيه في وشه) 5 دقائق جبت دول... مش انت بتصرف عليا من الفلوس دي؟؟ طيب من النهارده مش حتشوفني تاني و حصرف على نفسي بنفسي و حبقا غني
و عارف كل دا بايه؟؟ بنفس طريقتك الي تعلمتها....

طلعت من البيت و سبت ابويا مصدوم و مش فاهم حاجه و مش قادر يتحرك من مكانه اصلا....

طلعت من البيت مش عارف اروح فين أصل ما فيش حد من قرايبي هنا فضلت ماشي لحد ما وصلت تحت البيت الي ساكن فيه واحد صاحبي طلعت و خبطت على بيته و فتحلي الباب

صاحبي دا اسمه سليم ولد فرفور كدا ضعيف و قصير بس طيزه مرفوعه لفوق و ابيض و عيونه خضر و أكيد أي شخص يعشق الخولات حيحاول معاه بسبب شكله البنوتي ... و طبعا في المدرسه كان الكل بيبعبصه في الاول كان بيزعق و يزعل بس بعد مده بقا يسكت و ما يردش الفعل كأنه عجبته البعبصه و بقا مدمن عليها عايش مع مامته بعد موت ابوه في حادثه و سابلهم برج 12 دور عايشين على ايجار الشقق الي فيه ...

فتح سليم الباب : أحمد؟؟ إزيك..

انا : بصراحه عاوزك في موضوع و ما فيش حد يقدر يساعدني فيه غيرك...

سليم : طيب ادخل نتكلم جوا...

انا : مش قبل ما أقلك الي عاوزه و بعدين اشوف ادخل او لا ...

سليم : انت قلقتني ليه يا بني في ايه.... و مالك متعور كدا ليه....

انا : اتخانقت مع ابويا و سبت البيت فلو عندكم شقه فاضيه ابات فيها كم يوم لحد ما ادبر حالي او حتى السطوح مش مهم...

سليم : بصراحه مش عارف أقلك ايه بس اتفضل و انا حكلم ماما و اشوف حل...

دخلت معاه و قعدت في الصالون و سليم راح للمطبخ يكلم مامته شويه و جولي...

الهام أم سليم : يا أهلا يا أهلا بأحمد...

انا: ازيك يا طنط...

الهام : طنط ايه قلي يا لولا زي سليم و الا حزعل منك ...

انا : حاضر يا لولا...

الهام : نيجي للمهم دلوقتي بالنسبه للشقق الي عندي كلهم متأجرين و أوضه السطوح مكركبه و مش حينفع تبات فيها....

قمت من مكاني : طيب يا طنط انا لازم امشي دلوقتي و اسف للازعاج...

و جيت امشي وقفت و مسكت ايدي....

الهام : تاني بتقلي يا طنط؟؟ و متسربع كدا ليه انا ما خلصتش كلامي... انت صاحب ابني و هو كان دايما يحكيلي عنك و انك بتدافع عنه في المدرسه و ما سبتش حد يضربه و سليم جدع ما يسبش صحابه فضيقه... يعني البيت بيتك تقعد فيه قد ما انت عاوز بس لازم تقول لابوك عشان ما يقلقش عليك...

انا : لا مش عاوزه يعرف انا فين و مش حكلمه تاني حتى لو نقلت لمحافظه تانيه...

الهام : طيب طيب يا حمش انت ما حدش حيقله روح انت و سليم اقعدوا في الاوضه لحد ما جهزلكم العشا...

انا : متشكر اوي يا طنط...

الهام : و بعدين بقا فطنط دي لازم تكبرني؟؟ و الا انت شايفني عجزت؟؟

انا : لا لا مش قصدي حاضر حقولك يا لولا...

دخلت الاوضه مع سليم و لعبنا شويه بليستيشن و طبعا خسرت لاني اول مره العب اصلا و لولا ندهتلنا اتعشينا مع بعض طبعا حاولت تعرف سبب الخناقه مع ابويا بس انا سكت ما كنتش عارف اقولها ايه ماهو لو حكيت ممكن تخاف على ابنها و تطردني... بعد شويه سابتنا و دخلت تنام... و رحت انا و سليم أوضته كان فيها سرير كبير و كانت لولا جهزتلي غيار من بتاع ابنها بس كان ضيق عليا جدا ... فاقترح عليا سليم اني ابات بالبوكسر بس و عشان يشجعني قلع هو كمان و فضل بالبوكسر بس كان جسمه أبيض على حمره خفيفه و حلمات بزازه وردي اول ما شفته كدا بتاعي وقف خاصه انه اداني ظهره و نزل يشيل بنطلونه الي وقع على الارض... لون فخاذه و شكل طيزه لما فلقس سحرتني... اول ما لف فضل متنح في شكل زبي الي واضح كبير من تحت البوكسر ...

انا : مالك متنح كدا ليه؟؟

سليم : لا ما فيش حاجه....( سكت شويه) بقلك ايه يا احمد.... هو كبير كدا ليه؟؟

انا : مش فاهم مين الي كبير؟؟

سليم : بتاعك كبير كدا ليه...

لما انا سكت جا نحيتي و لمسه بصباعه : دا كبير كدا ازاي؟؟

انا : مش عارف الصراحه... ليه انت مش عندك زيه؟؟؟

سليم : اه عندي بس.... اه.... صغير شويه مش زي الي عندك....

الموضوع سخني اكتر من الاول فقلت اجرب ممكن اكمل النيكه الي حرمني منها ابويا عاوز اجرب انيك...

انا : ممكن اشوفه؟؟؟

سليم : بلاش عشان ما تضحكش عليا...

انا : و اضحك عليك ليه هو انت الي اخترت يكون صغير؟؟ طيب أقلك نقلع مع بعض في نفس الوقت ايه رأيك؟؟؟

سليم وافق لانه عاوز يشوف زبي قلعنا مع بعض و الاتنين فضلنا متنحين لبعض انا كنت متنح عشان زبه يعتبر نص بتاعي و ما فيش انتصاب كبير يدوب واقف بس و هو متنح عشان شاف زبي كبير و واقف شادد حيله...

سليم : مممم مم.. ممكن المسه؟؟

انا : اه طبعا بس بشرط...

سليم : شرط ايه؟؟

انا : تبوسه...

سليم كان عاوز يعمل كدا فعلا بس كان عاوز يمسك نفسه شويه عشان ما يتفضحش...

سليم : لا يا عم بلاش ...

انا قمت البس البوكسر : خلاص مش عاوز يلا ننام...

سليم : استنى استنى طيب انا موافق...

قرب سليم مني و نزل على ركبه و حاول يمسكه بايديه....

انا : ما تلمسوش الا لما تبوسه...

سليم : اوف بقا... حاضر

قرب شفايفه و خطف بوسه سريعه و بعدين مسكه بايديه و فضل يلعب فيه و يقلب فيه يمين و شمال و هو مستغرب....

انا : عجبك؟؟

سليم و هو سرحان : جدا؟؟

انا : عاوز تذوقه؟؟

سليم تايه و مش دريان بحاجه كأنه متخدر : اه عاوز اذوقه و أمصه...

قربت بتاعي من شفايفه و لمستهم بيه و هو فتح شفايفه تلقائيا و ابتدا يدخله فبقه و يمصه بالراحه و يلحسه و يبوسه ... دي تاني مره حد يمصلي صحيح هو مش خبره في المص زي جاسر بس واضح انه مش اول مرة... و بما انه مش اول مره اكيد ان طيزه مفتوحه قلت لازم اتأكد...

انا : انا تعبت من الوقفه تعالا نطلع فوق السرير احسن...
طلعت فوق السرير و سحبته جنبي خليته يقعد بطريقه تخليني اشوف طيزه قام هو مفلقس و نزل مص في زبي و انا ماسكه من دماغه انزلها و ارفعها طبعا كنت خبرة من الي تعلمته من ابويا... شويه و بقيت احسس على رقبته و انا نازل لظهره و طيزه أول ما لمست طيزه بصباعي حسيته اترعش.... كنت عارف انه بيحب البعبصه بليت صباعي و بقيت أحسس على خرم طيزه من برا و هو يترعش و لسا بيمصلي... قلت لازم اشوفها مفتوحه و الا لا... حاولت ادخل صباعي دخلت و هو نط لقدام شويه و طلعت احلى اه منه...

سليم : أحمد...

انا : سيبلي نفسك انا عارف انك بتحب البعبصه سبلي نفسك و استمتع...

اخر ذرة عقل عنده راحت و استسلمي و رجع يمصلي و انا فضلت ابعبصه كنت عاوز اشوف خرم طيزه رفعته شويه و قربت وشي لقيت خرم واسع و لونه وردي... حاولت ادخل صباعي التاني كمان دخل... دا اكيد بيتناك بعدين اشوف الحكايه دي...

لون خرمه الوردي خلاني افقد السيطرة على نفسي و ابتديت الحسه بلساني و ادخله جوا كأني بنيكه بلساني... هو بطل مص و يتأوه ما كانش حاسس بأي حاجه غير المتعه الي هو فيها لدرجة اني نزلته من عليا و نيمته على بطنه و نمت فوقه و هو مش حاسس بدا كله ابتديت ابوسه من رقبته و ايديا ماسكه بزازه تفعيص و لعب في الحلمات و زبي على باب خرمو بزقه بشويش و هو يتغنج و مستمتع و لا اجدع شرموطه لدرجه انه بقا هو الي بيحك طيزه في زبي و يدفع لورا عشان بتاعي يدخل

سليم : دخله يا احمد يا حبيبي ارجوك...

انا : ادخل ايه؟؟؟

سليم : دخل زبك في طيزي...

انا : عاوزني اعملك ايه؟؟

سليم : ابوس ايدك نيكني يا احمد دخل زبك في طيزي و نكني ارجوك...

قمت زاقق زبي في طيزه و دخلت الراس و هو اتوجع و حاول يقوم من تحتي بس كنت اثقل منه و مش حايعرف يقومني...

سليم : خليك كدا ما تتحركش و اقرص بزازي و بوسني يا حبيبي...

عملت الي كان عاوزه مني و ابتديت اتحرك و انيكه بعد ما قدرت ادخل نص زبي بس...

سليم : نيكني كدا ما تدخلش أكتر من كدا لأموت...

طيزه كانت سخنه قوي و انا اول مرة انيك فضلت انيك فيه بنص زبي بس لحد ما ارتعشت و جبت لبني فطيزه و فضلت فوقيه كدا شويه و بعدين نمت جنبه كان مش قادر يتحرك مسكته و نيمته على صدري و رفعت دماغه و بست شفايفه ابتدا يتفاعل معايا في البوس... و انا بتاعي وقف تاني من لعبه فيه...

انا : عاوز تاني؟؟

سليم : اه بس استنى اروح الحمام انظفها من اللبن...

هو قام و انا شفت خيال حاجه اتحركت تحت الباب... اتفزعت في الاول لما فكرت ان الهام امه كانت بتبص علينا و شافتنا من خرم الباب بس طمنت نفسي لما افتكرت انها ما تكلمتش و هربت قبل ما نشوفها... ماهو ممكن تطردني من البيت لو شافتني بس بما انها هربت يعني ممكن عارفه ان ابنها بيتناك...

شويه و دخل سليم و نط فحضني و بسني : دا اسعد يوم في حياتي انا بحبك اوي يا ميدو...

انا : و انا كمان بحبك انت عارف انك صاحبي الوحيد...

سليم : مش عاوز اكون صاحبك بس عاوز اكون مراتك و أحبل منك...

بصيت للخيال الي رجع تحت الباب و عرفت ان مامته رجعت تبص علينا...

بوسته من شفايفه : بس نتفق من دلوقتي مراتي لما نكون لوحدنا... بس لما نكون مع الناس عاوزك تكون راجل شديد و قوي عشان ما حدش يذلك او يضحك عليك و مش عاوز مخلوق يعرف الي بينا...

سليم : بس... اه...

انا : بس ايه؟؟ في حد عارف انك بتتناك و الا ايه؟؟

سليم : بصراحه... اه...

انا : مين و ازاي وصلت لكدا؟؟

سليم : طيب ححكيلك كل حاجه من الاول...

انت عارف اني ماليش اخوات و كنت دايما بألعب مع فادي و ايهاب اثنين صحابي ساكنين في الشقتين الي فوقنا هما دول السبب في كل حاجه كانوا اكبر مني بسنتين و دايما يلعبوا مع بعض في السطوح مرة طلعت السطوح و سمعت صوت رحت ابص عليهم لقيتهم عريانين و يمصوا لبعض دخلت عليهم و قلتلهم اني حشتكيهم لاهلهم و لفيت عشان انزل لقيت سمر اخت فادي و ساره اخت ايهاب و دول اكبر مننا... كنت انا اصغر واحد فيهم... مسكوني و خلوني اقعد و فضلوا يتكلموا معايا و يحاولوا يقنعوني انهم بيلعبوا و ان انا كبرت دلوقتي و اقدر العب معاهم الي اكتشفتوا بعد كدا ان سمر و ساره بيتناكوا منهم في طيازهم و كمان فادي و ايهاب بيتبادلوا مع بعض بعد ما ينيكوا البنات ينيكوا بعض في الاول مسكتني سمر و ساره يبوسوا فيا و يلعبوا ببتاعي الي كان صغير انا ما كنتش حاسس بلي بيحصلي كنت مغيب و مش دريان بحاجه نزلوا يمصوا بتاعي و ندهوا لفادي كمان يمصلي كان مصو حلو شويه و ايهاب قرب بتاعوا من شفايفه و طلب مني اني امص انا كمان رفضت بس بعد الحاحهم كلهم و ان لازم الي يلعب معاهم لازم يعمل زيهم ابتديت امص بتاعه احساس ان حد بيمصلي زبي و زب تاني في بقي خلاني اهيج و انزل شويه لبن لاول مره في بق فادي الي شرب لبني و اداني بتاعه امصه لحد ما حسيت انه ترتر في بقي انا قرفت بس هما قالوا ان دا لبن رجاله و انه لذيذ مش زي البول... خلصنا اليوم دا و بقيت اطلع العب معاهم كل يوم و اشوفهم ينيكوا بعض و انا امص و يتمصلي بس حبيت اجرب انيك زيهم سمر وافقت بس بشرط الي ينيكها يتبعبص انا وافقت خاصة ان الي في المدرسه كانوا دايما يبعبصوني و كنت بزعل و تيجي انت تدافع عني و تضربهم بس ما كنتش متصور ان البعبصه حتكون في طيزي من غير هدوم في الاول زبي كان صغير نامت سمر على بطنها في الارض و انا دخلت بتاعي في طيزها و بدأت انيكها قامت ساره جات عند طيزي و ابتدت تحسس عليها و نزلت تلحسها بلسانها احساس فضيع حسيتوا لاول مرة كنت فاكر ان دي هي البعبصه عندهم بعدت ساره عن طيزي بعد ما كنت باستمتع بلحسها بقيت انيك في سمر و اطلب منهم يبعبصوني نزل فادي يلحسلي طيزي انا رحت في عالم تاني لحد ما حسيت صباع داخل خارج في طيزي مقدرتش اتكلم لاني كنت هايج على اخري لحد ما جبت فطيز سمر مرت الايام و طيزي ابتدت توسع اكتر و اكتر لحد ما ادمنت البعبصه و ابتديت في مرحله النيك كنت بأنيك ساره من طيزها و بمص زب ايهاب و سمر تلحس طيزي و تبعبصني و فادي بينيكها لحد ما حسيت حاجه تانيه كبيره دخلت في طيزي بصيت ورايا لقيت فادي مدخل زبه فيا و ينيك حاولت اقوم مقدرتش و زب ايهاب في بقي مانعني اصوت شويه وقت و حسيت بلذه كبيره لذة الي ينيك و يتناك في نفس الوقت خلصنا و فضلت ساكت ما رديتش اي فعل خاصة ان بقي و طيزي مليانين لبن من ايهاب و فادي قربت مني سمر و اخدتني فبوسه تلحس اللبن الي فاضل في بقي و شفايفي و ساره نزلت تلحس خرم طيزي و اللبن الي يقطر منه احساس جميل تاني من وقتها و انا بأنيك و اتناك بس عشان زبي صغير اغلبهم كانوا سايبني انيك تقضيه واجب خاصه اني بجيب بسرعه لحد ما بقيت بحب اتناك اكتر من اني انيك و دا بعد ما بقيت بأنيك نفسي بالخيار زي... (سكت) ...

انا : زي مين؟؟

سليم :اه... لا ولا حاجه اقصد زي ساره و سمر لما ما يقدروش يطلعوا ينيكو نفسهم بالخيار...

انا فهمت انه يقصد حد تاني بس قلت مش مهم كله حيبان مع الوقت...

انا : طيب و لسا بتروحلهم؟؟

سليم بكى بقهر : ماهو لازم اروح عشان ما يفضحونيش حاولت ابطل اروح كذا مرة بس في الاخر طيزي ترجعني ليهم و خاصة انهم هددوني انهم حيفضحوني و ينشروا اشاعات اني بتناك منهم لو ماروحش..

انا : و الي يريحك منهم؟؟

سليم بفرحه : اكون خدام زبه

ضحكت : خدام زبه يا شرموطه ؟؟ تاني؟؟

سليم : هههههه ماهو جوزي حبيبي

انا : طيب انا حتصرف بس محتاج لشويه حاجات حطلبها منك...

سليم : حبيبي انت تأمر بس... ايه حنقضيها كلام و بس الليله؟؟ ...

انا : انا وعدتك بواحد تاني يا شرموطه يلا ...

عملنا واحد تاني و بعد ما خلصنا طلع سليم من الاوضه رايح الحمام يستحمى و من حسن حظه كان لابس شورت لانه قابل مامته في المطبخ سمعت صوتهم يتكلموا لبست البوكسر و قلت اروح اسمعهم بيقولوا ايه بس اول ما وصلت لولا كإنها حست اني جاي طلعت من المطبخ تقول :

لولا : طيب روح استحمى و انا حجهزلكم حاجة تاكلوها

و اول ما شافتني عريان و شافت جسمي قدامها سكتت خالص و فضلت تبص من فوق لتحت و شافت زبي مرسوم تحت البوكسر عضة شفتها و بعدين فاقت من الي هي فيه

انا : اسف اني طلعت كدا كنت فاكرك نايمه و سليم قال رايح الحمام كنت عطشان قلت اروح المطبخ اشرب ...

لفيت عشان ارجع وقفني صوتها و ايدها الي مسكت كتفي...

لولا : اي يا ميدو انت مكسوف مني ... انا قلت البيت بيتك و انك مش ضيف لا انت صاحب مكان ... و كمان انت من دور ابني و سليم نفسه بيمشي ملط احيانا في الشقه عادي...

انا : لا مش مكسوف بس اااه...

لولا : ما بسش أقلك اهو عشان ما تتكسفش تاني...

قلعت لولا الروب من هنا و زبي وقف من هنا كانت لابسه قميص نوم اسود تحت كسها شويه مع لون بشرتها البيضه المايله شويه للاحمر... و بزازها الكبيره الي كلها مش متخبي منها غير حلماتها انا تنحت فيها...

هي بقا شافت زبي وقف عليها حضنتني من كتافي و خدتني لاوضة السفرة و انا ماشي و ايدي بتحك في بزها ...

قعدتني و راحت تجيب الاكل و ابتدت تأكلني بايدها و شويه تأكل سليم الي متنح و مش فاهم حاجه... خلصت اكل و قمت اغسل ايدي و سليم و مامته خدو المواعين للمطبخ... و قبل ما اطلع من الحمام لقيت لولا بتحضني انا اتخضيت و كنت عاوز اتكلم بس خدت شفايفي فبوسه دوبتني ما حسيتش الا و هي بتمصلي زبي اول ما خلصت و جبت لبني فبقها وقتها بس عرفت الموقف الي انا فيه...

مسكت دماغي و رجعت لورا و انا مش مصدق الي حصل ببص عليها لقيتها واقفه تلحس اللبن الباقي على شفايفها و قربت مني...

لولا : على فكرة انا مش ندمانه مع انك اول راجل في الدنيا أمص بتاعه... انا من اول ما تجوزت و جوزي ما يعرفش غير انه ينيكني دقيقتين و يجبهم و ينام من غير لا بوس و لا اي حاجه تانيه و من بعد موته ما حدش لمسني مع اني محتاجه الجنس جدا لان شهوتي قويه جدا لقيت الخيار هو الحل الوحيد ... كنت خايفه من الفضيحه... بس بعد موقفك مع سليم من شويه و كلامك معاه و كلامه عنك اطمنتلك و عارفه انك حتحمي ابني و تكتم سرنا...

انا : مش عارف اقول ايه بصراحه ..

لولا : ما تقولش حاجه و يلا ننام و الصباح رباح...

انا : طب افرضي سليم شافنا دلوقتي اعمل انا ايه وقتها... انا مش عاوز اخسر صاحبي..

لولا : مش قلتلك انك راجل ما تقلقش سليم بيغسل المواعين و عامل سماعات في ودانه بيسمع اغاني... ما هو دايما بيحب يساعدني في المواعين و يسمع الاغاني ... و كمان بعد ما نيكته مش حيبقاله عين يتكلم يلا بقا ننام و بكره محضرالك مفاجأه...
تحفه فنيه تسلم الايادي وعوداً حميدا نورت المنتدى الجديد يا فنان موهوب ومبدع من يومك يا برنس الليالى ورمانة الميزان تقبل تحياتي لشخصكم الكريم وارجو تقابلنى كصديق حقيقى برافو عليك كاتب متميز شابووووووووة

• عجبني
عودة حميدة يا صديقي الغالي
تسلم ايدك علي المجهود الرائع دا
منتظر جديدك بكل شوق وياريت متتاخريش علينا
تحياتي

• عجبني
طب متكمل قصه العبيط جامده وانا عارفها

• عجبني
عاش يا جورج كمل يا فنان تحياتي لك 👍👍👍👍