NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة شمشون العرب (أحمد جبار قوة 1000 حصان) | السلسلة الأولي | ـ عشرة أجزاء 2/8/2022

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: 《☆DEVEL☆》، ناقد بناء و Dr.loco
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: 《☆DEVEL☆》، ناقد بناء و صقر شاهين
ياسطا كل جزء اجمد من الى قبله وانت كده عملت حركة محدش توقعها الصراحه وخدت القصة فى طريق تانى بس جامد وكده القصة ابدت الجمدان الصح مش تتاخر علينا بقا يا برنس
حبيبي يسطا تسلم

• عجبني
التفاعلات: 《☆DEVEL☆》 و ناقد بناء
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
جامد يستا زي كل مره علسريع بقا عشان نشوف ابن المتناكه خالد دا ايعمل اي
حاضر يا صاحبي

• عجبني
احا يسطا علي الفجر انت خدت القصه لمستوي تاني احا الحقنا بالجزء الجديد بسرعه
حبيبي يا صاحبي بكره انزل بالجديد

• عجبني
التفاعلات: 《☆DEVEL☆》، ناقد بناء و Eren Yeager
  • عجبني
كنت حنزل بجزء النهارده بس نزلت اول قصه كتبتها اسمها المنتقم تقريبا من 4 سنين نزلتها تاني عشان حيكون في دمج في المستقبل بس بطريقه تانيه

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: 《☆DEVEL☆》، ناقد بناء و Elnamr
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
توضيح صغير للقراء القصه دي التانيه في المنتدى الجديد و الخامسه بالنسبه ليا في المنتدى التاني و الجديد ... اول قصه كانت المنتقم و بعدها العبيط و بعدها قصه من شابه اباه ما ظلم نزلت منها جزء بس قبل ما يقفل المنتدى التاني كل دول حنزلهم تاني في المنتدى الجديد لاني ناوي اعمل ضم لل3 قصص و ادمجهم مع شمشون العرب بس بعد ما اقفل السلسله دي و في سلسه تانيه اسمها التونسي ابتديت اكتبها كمان لسا مش حتنزل دلوقتي ... الخمس قصص دول حعمل دمج ليهم كلهم ...
كلام جميل و احترام كبير لقرائك و متابيعيك و انا اولهم
شكرا لك

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: 《☆DEVEL☆》، George tn و ناقد بناء
بصراحة انا كنت مهتم بقصتك التانية أكتر من دي لاني كنت شايفك هنا مدي الجنس أكتر من حقه بس واضح انك غيرت رأيك وقررت تعملنا تحفة فنية وانا أحييك علي القرار ده جدا واتمني تستمر ف ماسورة الإبداع دي.. كنت بشوف كتاباتك ف المنتدي القديم من فترة لفترة ومن بعيد ولكن المرة دي الجزء ده اجبرني اعبرلك عن الجمدان اللي قرأته، علي وضعك ياصديقي.

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء، 《☆DEVEL☆》 و George tn
حلوتك يا جورج ايو كده ورينا روائع

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: saadhussam، ناقد بناء و 《☆DEVEL☆》
بصراحة انا كنت مهتم بقصتك التانية أكتر من دي لاني كنت شايفك هنا مدي الجنس أكتر من حقه بس واضح انك غيرت رأيك وقررت تعملنا تحفة فنية وانا أحييك علي القرار ده جدا واتمني تستمر ف ماسورة الإبداع دي.. كنت بشوف كتاباتك ف المنتدي القديم من فترة لفترة ومن بعيد ولكن المرة دي الجزء ده اجبرني اعبرلك عن الجمدان اللي قرأته، علي وضعك ياصديقي.
متشكر جدا انا بحون مبسوط اوي لما حد جديد يعلق لاول مره في قصتي مش عارف اوصف فرحتي بصراحه 🌹

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و 《☆DEVEL☆》
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و 《☆DEVEL☆》
امتى يسطا

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و George tn
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
مبروك الذهبيه ياجورج

• عجبني