NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة منقول واقعية شقة الدور السابع ـ حتي الجزء الرابع 2/10/2022

النمر الاسمر

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
شقة الدور السابع

الحلقة الأولي

انا اسمى رامى عندى 30 سنه شغال فى بنك اجنبى عايش فى اسكندريه فى سيدى بشر بحرى عايش انا وعيلتى فى عماره العيله البيت كان 7 ادوار انا فى الدور التانى وعمى فى الدور التالت علشان ابويا اتجوز الاول وجدى وجدتتى فى الدور الاول وباقى السبع ادوار فاضى علشان كانت خطه جدى ان الاحفاد يتجوز برضو فى البيت كان الدور شقه فا انا واخد الدور الرابع وعيال عمى الدور الخامس والسادس والسابع ده فاضى خالص انا ابن وحيد ماليش اخوات وعلشان كدا كنت قريب اوى من ولاد عمى اللى عايشين معايا فى العماره كان كريم ابن عمى الصغير واخته ايمان هما اخواتى بجد بنخرج سوا وبنعد مع بعض طول الوقت كريم كان 25 سنه وايمان 22 سنه احنا كنا عيله فعلا محترمه انا ابويا وامى شداد اوى ونفس الشئ عمى ومراته كانت ***** يمكن مشوفتش وشها غير مرات قليله اوى وكنت بتعامل معاها زى امى بظبط وكنت مستغرب جدا من اللى بيقول ان فى مشاكل فى بيوت العيله …انا كنت شايف غير كدا كان اللى بينا كل حب وكان البيت …. اسف على المقدمه الطويله بس ده تمهيد اللى حايقول عليه احداث القصه

انا/(فى يوم كنت راجع من الشغل على الساعه 5

كنت راجع مستوى بصراحه فالقيت كريم ابن عمى بيرن) ايوا يا زفت

كريم/ زفت؟ ايه يا عم الرد ده

انا/اخلص انا دماغى على الاخر

كريم/خلاص يا عم براحتك انا كنت عندى ليك حاجه حلوه بس خلاص

انا/(كريم من زمان هو برايز بنسبالى كان هو اللى بيجبلى افلام السكس والحشيش برغم انه اصغر منى ب 5 سنين بس هو كان عنده جراءه اكتر منى فالما يقولى حاجه حلوه يبقى لازم اقعد واسمع علشان فى مفاجئه جايه) حاجه حلوه ايه

كريم/لا خلاص يا قلبى ..معطلكش بقى ..سلام وقفل الخط)

انا/(اعدت ارنله اكتر من 15 مره لجد ما رد)

كريم/ايوا مين؟

انا/مين ايه يا زفت

كريم/زفت تانى ..طيب سلام

انا/لا خلاص انا اسف …ايوا يا استاذ كريم يا فخر عيلتنا

كريم/ايوا كدا اتعدل

انا/ماشى ..المهم ايه الحاجه الحلوه

كريم/معايا حاجه ملبن بجد ..حاجه كدا من بتاعت الدور السابع

انا/احا بجد (الدور السابع ده دور النيك كنت انا وكريم لما نجيب نسوان نخدهم الدور السابع علشان الاخير ومحدش بيسمع حاجه والميزه ان جدى كدا مشطب العماره كلها وفرشها كمان فا ياباشا كانت بتبقى درمغه بجد فاتسمع الدور السابع اعرف انك حاتنيك ) بجد ولا ايه

كريم/ياعم مالك هو انا فى مره طلعت معاك قليل ..المهم حاندخلها ازاى العماره

انا/ايه ده ندخلها …هى واحده بس

كريم/اه بس مكنه بجد

انا/وانا حاجى اقفلك على الباب ولا ايه انت عارف انا ماليش فى الجماعى والحاجات دى

كريم/ياعععععم …الجماعى يا جاهل يبقى حريم وانت وبس لكن انت وانا منجتمعش فى حرمه

انا/امال حانعمل ايه

كريم/حانخدها بدور انت الاول علشان انت بتجبهم بسرعه (ضحك اوى)

انا/عارف ان لولا امك محترمه كان زمانك سمعت حاجات فيها دلوقتى

كريم/ياعم انت اللى محترم بزياده حد يقول حاجات فيها ده انت غلبان …المهم حاندخلها ازاى انجز

انا/ هى جايه امتى؟

كريم/ياعم دى جاهزه لو دلوقتى ماشى

انا/لا اهدا دلوقتى جدك وابوك وابويا حايشفشخونا احنا …اصبر ل 10 11 يكونوا ناموا وننجز قشطه

كريم/قشطه(وفعلا اتفقنا على الساعه 11 كان الكل خلاص حاينام وايمان بتذاكر فى البيت وكريم معروف انه بيجى يسهر معايا ونلعب على الكمبيوتر فى شقتتى اللى فى الدور التالت علشان منعملش ازعاج وطلما احنا فى البيت فانسهر برحتنا وطبعا الشرموطه جت لبسه لبس محترم جدا وجات قدام باب البيت دخلت وكريم معها تحت وانا بامن السلم لحد ماوصلنا لسابع ودخلنا وقفلنا وهنا بدات الاحداث بقى )

انا/(كانت اسمها مى مزه بجد طول 160 سم وزن حوالى 80 كيلو بطايه كدا وبزاز ملبن بجد والاجمد من كدا انها كانت شرموطه اوى)

مى/ها مين اللى حايركب الاول

كريم/ايه يا مى براحه معانا واحد محترم (بيتكلم عليا)

مى/(ضحكت بشرمطه) محترم وايه يا روحى اللى مطلعك هنا

كريم/معلش جى ياخد الايجار وماشى (ضحك)

انا/بقولكم ايه حابقى التريقه بتاعتكم ولا ايه

كريم/لا يا قلبى بنهزر معك متقفش كدا …. بقولك ايه يا مى عايز الاستاذ رامى ابن عمى يطلع مبسوط اوى اوى يالا علشان الراجل عنده شغل بدرى يخلص ويروح ينام واحنا نقضيها لصبح يا قلبى

مى/اومرك يا كيكو يا حبيبى …يالا يا استاذ

انا/(بصراحه انا كنت هايج اوى علي مى جسمها مجننى وكانت قاعده معانا بالكلوت بس فا انا كنت حاموت وانيك وفعلا دخلت انا ومى ركز كدا معايا عزيزى القارى انا ابن ناس معايا فرسه بجد فاطبعا فرق السرعات اخدت معها ربع ساعه بالعافيه وجبتهم وانا مش مصدق انى جبتهم بسرعه كدا ولما طلعت)

كريم/يخربيتك انت لحقت …ايه يا رامى ده انت ملحقتش تسخن (بيضحك اوى)

انا/ياعم تعبان من الصبح و..

كريم/ايوا والدراع بايظ وكس مى دايق ….اخص على الرجاله اقول للشراميط اصحابى ايه …رامى مقدرش (بيضحك)

انا/بقولك ايه بطل رخامه

كريم/يابطه ….انزل يا رامى وخالى امك تعملك كبايه لبن كبيره علشان تعوض المجهود الجبار اللى عملته

انا/غور يا زفت انا اللى غلطان انى بغطى عليك (ونزلت وانا مضايق من كلام كريم هو بهزار اه لكن كنت عارف انه حايفضل يعيرنى بالحكايه دى وهنا فكرت انى لازم امسك عليه حاجه علشان لو اتكلم اقوله حافضحك شغل عيال اوى بس انا وكريم كنا كدا من زمان ناقر ونقير المهم طلعت الشقه تانى وفتحت براحه وقولت حاصوره بالموبيل وهو بينيك مى واقولك حاوريها لابوك وفعلا كان سايب الباب مفتوح دخلت ولسه بصوره لقيت المفاجئه)

كريم/(كريم كان نايم على ضهره ومى بتمص زبره وحطه صباعين فى طيز كريم وهى بتمص زبره وهو هايج على الاخر من اللى بتعمله مى انا اتصدمت من اللى بشوفه احنا كل مره كنا بنجيب بنات كان كل واحد بيبقى فى اوضه وكريم يحاسبهم وخلاص عمرى ماشوفته بينيك حد او بيعمل ايه معاهم بصراحه المنظر كان غريب عليا اوى وخصوصا ان فتحه طيز كريم كانت واسعه صوابع مى كانت بتلعب فيها عادى جدا والموضوع شكله مش اول مره يعمل كدا وانا وقفت اصور وانا مش عارف ايه اللى انا شايفه ده والمصيبه ان وانا بتفرج زبرى وقف تانى برغم انى كنت لسه جيبهم معرفش بقى السر كان ايه هل علشان منظر صوابع مى فى طيز كريم ولا ان كريم ابن عمى بيتعمل فيه كدا انا كان اول مره اشوف الحركه دى فى الجنس …المهم صورت يمكن 3 دقايق ومى بتمص وبتلعب وضهرها للباب فامش شيفانى وكريم نايم على ضهره ومكيف اوى وفجاه مى زودت المص واللعب فى كريم فاحسيت انه حايجبهم فاقفلت ونزلت بسرعه وانا مش عارف اعمل ايه فى المصيبه اللى انا شوفتها دى )

انا/(نزلت شقتى ونمت والصبح اتصلت بالبنك اخدت اجازه واعدت افكر ايه اللى حصل ده ….طيب لو انا قولت لكريم انى شوفته اكيد ده حايكسر اللى بنا وانا وكريم اخوات فاقررت انى انسى الموضوع وامسح الفيديو وكانه محصلش وفعلا طلعت الموبيل ولسه حادوس على الفيديو علشان امسحه .بصيت كدا روحت شغلته بدل ما امسحه وبصراحه نفس الاحساس جالى زبرى وقف وكل ما كانت مى تدخل صوابعه فى طيز كريم اسخن الفيديو 3 دقايق انا شوفته اكتر من 100 مره لحد ما جبتهم وفضلت هايج برضو مكنتش لقى تفسر للموضوع ده وكنت شايف انه غلط بكل المقايس لكن فكره انه غلط انه مينفعش كان سبب انه يسخنى اكتر بعدها دخلت على موقع افلام جنسيه واعدت ادور لحد مالقيت الانواع دى من الافلام وكانت النوعيه دى كلها بتبقى ان الزوجه بتجيب راجل غريب ينكها هى وجوزها والافلام دى كانت بتهيجنى اكتر لما افكر ان مرات كريم ممكن تعمل كدا الموضوع ده كان مهيجنى جدا جدا وفضلت كدا لحد مجالى تليفون)الو

صوت/ايه يا حبيبى فينك

انا/فى البيت ياروحى كسلت انزل

صوت/ليه مالك فى حاجه

انا/لا قولت بس اخد يوم بريك كدا دلع يعنى انتى عامله ايه

صوت/اهو خلصت الجامعه عندى محاضره كمان 3 ساعات ومكسله احضرها

انا/طيب ماتيجى نروح السابع اصلك وحشانى اوى

صوت/الخوف نتاخر مش عايز مشاكل فى البيت

انا/ما انتى بتقولى فى محاضره كمان تلات ساعات …انجزى بس قبل ما اللى فى البيت يرجعوا

صوت/ماشى بس من غير شقاوه

انا/عيب عليكى ده انا رامى الكيوت

صوت/ماشى يا كيوت لما اجيلك

انا/قشطه اول لما توصلى تحت كلمينى

صوت/اتفقنا(وفعلا اول لما وصلت تحت كلمتنى واخدتها فى الخباثه طلعنا الدور السابع

صوت /وحشتنى اوى يا رامى

انا/(طبعا صوت دى ليها اسم بس هى بصراحه مفاجئه دى ايمان اخت كريم الصغيره انا وهى بنحب بعض من زمان والموضوع بقى بنا انى بعاملها زى مراتي بظبط بس من غير نيك فى كسها وبصراحه احنا بقلنا سنين على كدا بفرشلها كسها وارضع من بزازها وهى كمان بتمص زبرى وتبلع لبنى وكذا مره كنت اجيب لبنى فى كلوتها واخليها تنزل بيه كدا وتغيره تحت فى بيتها كانت بتحب الجنان زيى فا اى حاجه بتوافق عليها )

ايمان/وحشتنى اوى اوى يا رامى

انا/وانتى كمان يا روحى وحشتينى اوى اوى (حضنتها وبقيت بفك هدومها)

ايمان/وبعدين مش قولنا بلاش شقاوه

انا/ينفع يبقى معايا احلى بنت فى الدنيا بنت عمى ومعملش شقاوه

ايمان/طيب مش عايزين نعمل زى المره اللى فاتت لولا لحقت نفسى فى الاخر كنت حاتفتح كسى

انا/وفيها ايه ما انا حاتجوزك واكيد ابوكى مش حايرفضنى يعنى

ايمان/اه بس افرض بقى يافالح قالك زى الافلام اشوف الدم بتاع شرفها حانعمل ايه بقى

انا/يابنتى مش حايحصل الكلام ده قديم اوى

ايمان/معلش ريحنى احنا حلوين اوى كدا ولما بتسخن بتجبهم فى طيزى وعلشان لما نتجوز نعمل حاجه جديد علشان متزهقش منى

انا/بتقولى ايه يا عبيطه ده انتى حلم عمرى ….بقولك ايه حانقضيها كلام ياله علشان ميعاد ترجعى فى ميعادك العادى

ايمان/حاضر يا روحى(نزلت ايمان على ركبها وبقت بتمص زبرى ايمان طولها 170 سنتى و65 كيلو رفيعه وبزازها صغيره بس انا بحبها جدا وفعلا كنت ناوى اوى لما تخلص الكليه نتجوز بس مش عايز ابين قدام حد كنت شايف ان ده رومانسى اكتر وفعلا كنت بحبها اوى ولما بتبقى معايا هنا كنت بتعامل معاها انها مراتى فعلا وهى كانت بتولعنى بتمص زبرى جامد اوى وكنا بنعمل 69 سوا وامص كسها)

ايمان/احححح يا رامى لسانك بيولعنى ….اححححح

انا/انتى شوفتى حاجه لما تجربى زبرى فى كسك وهوا بيرزع فيكى

ايمان/اححححح ياريت نفسى فيه اوى اوى

انا/طيب ما تيجى بقى

ايمان/حبيبى وحيات حبنا بلاش

انا/حاضر ياروحى (كنت بمص كسها وهى بتحلب زبرى وفجاه معرفش منين جالى الفكر ده ان انا وايمان وكريم مع بعض على السرير وايمان بتبعبص كريم اخوها احاااااا المنظر ده ولعنى اوى لدرجه انى قومت ونيمت ايمان على بطنها ورفعت طيزه وبقيت برزع جامد)

ايمان/اى ى ى ى ىى براحه يا رامى فى ايه ….اه هه ه ههه براحه بتاعك جامد اوى اى ….ايه اللى سخنك كدا

انا/(مقدرش اقولها انا اتخيلت ايه بس كنت هايج اوى اوى اوى لحد ماجبتهم فى طيزها وهى نامت مهدوده من كتر الرزع فى طيزها …شويه كدا وقمنا نستحمى)

ايمان/مقولتليش ايه اللى سخنك كدا فجاه وخلاك تغتصبنى كدا يا جزمه

انا/ولا حاجه وضع كدا بحاول اعمله لو نفع حاتهيجى انتى كمان اوى

ايمان/وضع ايه

انا/لا ده مفاجئه …لو حصل بس حايبقى فشيخ …بس محتاج ترتيب شويه

ايمان/انا مش فاهمه حاجه

انا/متقلقيش حاتفهمى بعدين المهم يالا علشان تلحقى تنزلى (المهم استحمينا ولبست انا وايمان واعدت تحلب زبرى لحد ماجبتهم على كلوتها ولبسته زى ما احنا بنعمل كل مره ونزلت هى وكسها غرقان بلبنى فى كلوتها وانا شويه كدا نزلت على البيت اكلت ونمت من التعب وصحيت على الساعه 8 على تليفون كريم ) الو

كريم/اكلم سوسن المستعجله لوسمحت

انا/عايز ايه يا زفت

كريم/مفيش بطمن عليك اوعى وانا بكلمك تجبهم عليها (ضحك) انا مستعجله مستعجله اوى

انا/مش حانخلص بقى

كريم/ايه يا عم بهزر معك متبقاش قافش كدا

انا/ماشى يا سيدى احكى

كريم/الحق عليا معايا حته حشيش جحيم قولت نعمل دماغ سوا

انا/طيب والحريم

كريم/لا اهدا بقى هو ايه كل يوم اهدا مش عايزين نتقفش المهم جهز الحاجه وانا حاجلى اخدك على الساعه 10 كدا ونطلع

انا/ماشى يا فائد (كريم كان بيشيل ورق البفره وكل حاجه عندى علشان انا اوضتى محدش بيدخلها علشان قوتلهم فى ورق بيضيع وكدا فاممنوع حد يدخل وانا مش موجود المهم قومت جهزت الحاجه وجبت كام فيلم سكس من اللى على الكمبيوتر حطتتهم على الفلاشه علشان نشغلهم على الشاشه واحنا بنشرب الحشيش )

كريم/(طلعنا فوق انا وكريم والحوار كان عادى جدا انا مش مبين حاجه وهو بيهزر وبيضحك ولفينا الحشيش وشربت سجاره كانت تقيله مردتش اشرب تانى كريم كان طفس قاعد يشرب حشيش ونبيت ابيض كنت حايب ازازه من السوق الحره لما كنت مسافر الاتنين خلوا كريم راح خالص وانا اصلا كنت برضو مش مجمع اوى وفى وسط كل ده جيه فى فيلم لوحده ***** بتروح لواحد الشقه وينكها الفيلم ده معروف اوى ووسط ما الفيلم شغال كريم قال)

كريم/احححح بس الشرموطه دى شبه امى بظبط نفس الجسم والبزاز المدافع دول

انا/(انا كنت مش واعى اوى بس مجمع شويه) انت ادرى انا مشوفتش امك ملط ههههههه

كريم/انا شوفتها كتير اوى …وبقولك انها نفس الجسم

انا/شوفتها فين يا كذاب

كريم/شوفتها وهى بتستحمى ومصورها كمان

انا/(هنا ابتديت اركز فى الكلام) مصور مين

كريم/امى

انا/ده فين

كريم/على الموبيل كله على الموبيل

انا/يعم انت هجاص

كريم/هجاص طيب هات الموبيل وانا اوريك

انا/(انا مش مصدق اللى بيقوله فااديته الموبيل) ورينى شكلك جايب فيلم وفكرها امك يا زفت

كريم/ياعم اسكت بس ادى الفيديو …ها شبها الوليه اللى فى الفيلم ولا لا

انا/(ببص فى الموبيل لقيت شكل حمام بيت عمى انا عرفه وببص لقيت مرات عمى عريانه وبتتستحمى عادى بتغسل جسمها ويتدعك كسها نضافه عادى مش هيجان بس من الواضح ان كريم كان سايب الموبيل يصور وهى بتسحمى ) يخربيتك دى …دى (هنا فوقت وقولت اشوف لو فى فيديو تانى فقولت ) لا دى مش شبها خالص فى فيديوهات تانيا

كريم/(كريم كان عامل دماغ عاليه وانا اتوقع انه كان واخد حبايه الحشيش ميعملش كل ده ) الفيديوهات كتير قلب برحتك

انا/(معقول اللى بيقوله ده بقلب فى الموبيل لقيت فيدوهات لمرات عمى وهى بتستحمى وهى بتمسح البيت والارض وطيزها باينه وهى من غير **** وانا بقلب لقيت مصيبه اكبر صور كلوتات منهم كلوتات ايمان انا عرفهم واكيد صور الكلوتات التانيا دى لمرات عمى فى الوقت ده افتكرت حاجه ايمان قالتهالى )

فلاش باك

ايمان/مش حاتصدق اللى حصل امبارح رجعت بعد ما نزلت من عندك ودخلت غيرت هدومى ومن التعب نسيت اغسل الكلوت من اللبن بتاعك

انا/وبعدين

ايمان/الصبح لقيت الكلوت فى سبت الغسيل لوحده وناشف انا مش عارفه وصل هناك ازاى بس كويس اننا متفضحناش

رجعنا للواقع

انا/(فكرت كدا معقول يكون كريم لقى الكلوت وصوره بس الكلوت كان عليه لبنى معقول يكون عرف ان اخته اتناكت من حد وسكت معملش مصيبه ولا هو كان مستمتع بده اوبااااااا انت يا كريم ديوث وانا مكنتش واخد بالى كل ده بس موضوع الكلوت ده ممكن يكون اتكرر كتير وفى كل مره كان بيسكت ولا دى مره وخلاص انا مش عارف بس مع كل ما كنت بفكر كان زبرى بيهيج اوى اوى فكرت ان كريم ديوث على اخته او امك دى جننتنى وفكره حد ممكن يكون شاف الفيديوهات دى ولا انا بس شوفتها بالصدفه بصراحه فكرت بسرعه ونقلت كل الصور والفيديوهات على موبيلى لان كريم كان مش معانا اصلا وفعلا بعد مانقلتها رجعتله الموبيل بس جاتلى فكره قولت اتاكد بيها هو بيفكر ازاى )

انا/ايه يا كيكو شكلك تقلت ولا ايه

كريم/مين ده انا جامد ومكمل للصبح

انا/ياعم روح ده انت تلقيك جيتهم مرتين تلاته فى هدومك

كريم/مين ده ياعلق انت تجيب 5 مرات وانا ابقى لسه بسخن

انا/طيب تعالى نعمل مسابقه نشوف مين يحلب زبره ويجب الاول

كريم/تعالى يا خول وانا حاوريلك

انا/(قلعت انا وكريم وشغلته الفيلم بتاع ال***** اللى شبه امه)يص يا واد امك الشرموطه اهى

كريم/اه جسمها نار الشرموطه بس بزاز امى حلوه ازاى

انا/جسمها نار بصراحه هو حد شاف جسمها غيرك

كريم/اه كام واحد انا بعتلهم صورها بس من غير مايبان وشها

انا/ناصح يا كيكو نفسك تعمل معاها ايه الشرموطه دى

كريم/نفسى اشوفها بتتناك فى الشارع ياخدوها فى حته ضلمه ويعملوا عليها حفله المتناكه دى

انا/وانت مش حاتنكها

كريم/لا انا بتستمتع اكتر لما اشوفها بتتناك قدامى …انا بحب كدا اوى …أقولك سر بس اوعى حد يعرف

انا/لا متخفش قول

كريم/الشرموطه الصغيره كمان بتتناك

انا/مين

كريم/ايمان القحبه كل يومين تلاته ترجع البيت كلوتها مليان لبن رجاله

انا/ياراجل ماممكن يكون عسل من كسها او مايه انت حاتعرف منين

كريم/حاعرف منين ايه انا كل مره كنت بمص كلوتها وابلع اللبن كله ..الشرموطه بيبقى كلوتها غرقان

انا/وده من امتى بيحصل

كريم/من زمان اوى دى شرموطه زى امها انا عارف (بيحلب زبره اوى )اح نفسى اشوفها وهى بتتناك من 5 رجاله كل زبرى فى حته فيها المتناكه دى

انا/طيب وانت حاتبقى فين وهى بتتناك

كريم/حابقى واقف بتفرج واحلب زبرى عليها لحد مايجبوا لبنهم عليها حانزل امص من على جسمها وامص ازبرهم مكان كس اختى واقولهم اللى ناك كويس حاخليه ينيك امى

انا/ يعنى انا يا كريم لو قوتلك عايز انيك امك واختك قدامك توافق

كريم/طبعا يا حبيبى وامصلك اكساسهم كمان علشان تنيك على طول المهم تسبنى امص لبنك عليهم

انا/احححححححح(طبعا جبتهم من الكلام اللى كريم قالوا وهو اصلا بيقول اى كلام وبصراحه مكنتش عارف ده اى كلام ولا ده فعلا اللى عايز يعمله ولما اتخدر طلع اللى جواه كله وبصراحه فيديوهات مرات عمى خلتنى افكر فيها بنظره تانيا غير اللى كنت شايفها قبل كدا بال**** بس ازاى اتاكد من ميول كريم هو ديوث ولا لا و ازاى اجيب مرات عمى وايمان على سريرى قدام كريم ده اللى حانعرفه فى الجزء الجاي

الحلقه الثانيه

(كنا وقفنا لما روحت انا وكريم شقة الدور السابع وهو كان واخد حبايه مخدره مع شربه للحشيش والنبيت فاكان بيقول كل حاجه وهو مش حاسس وساعتها شوفت فيديوهات هو مصورها لامه اللى هى مرات عمى وهى بتستحمى فى الحمام وفيديوهات تانيه وهى بتمسح الارض وفى الفيديوهات كان جسمعها كله باين من غير ال**** اللى دايما بتلبسه حتى وهى معانا فى بيت العيله وبرضو لقيت صور لكلوتات ايمان اخت كريم اللى انا بحبها وكريم قالى انها بتتناك لانه كان بيمص اللبن اللى بيبقى فى كلوت اخته لما بترجع من بره ومكنش يعرف ان ده لبنى انا وانى انا اللى بنيك اخته وانزلها من عندى كلوتها غرقان لبن وهنا اتاكدت ان كريم ديوث على اهل بيته بس انا مكنتش عارف اتصرف ازاى )

انا/(طبعا انا نزلت من البيت وسبت كريم فوق وهو قالع البنطلون وكان بيحلب زبره وانا نزلت وهو بات فى البيت فى شقة الدور السابع فوق وعلى الساعه 8 الصبح وانا نازل البنك طلعت اصحيه علشان مننكشفش وعمى يقفش عليه علشان طبع عمى برغم انه الصغير بس كان طبعه جامد اوى ) اصحى يا زقت

كريم/(مش مجمع) بس يا بت بقى

انا/بت ايه يخربيتك اصحى الساعه 8 ولو ابوك صحى ولقاك بره حاتبقى مصيبه

كريم/ ابويا مين؟

انا/لا مفيش وقت للهزار ده (دخلت جبت مايه ورشيتها عليه)

كريم/ اححححححححح ايه ده ؟

انا/اصحى يا حيوان حاتاخر على الشغل

كريم/ايه يا رامى حد يعمل كدا

انا/ياسيدى انا اسف المهم قوم يالا (لقيته نام تانى ) اصحى بقى يا زفت (الوقت كان اتاخر ومفيش فايده شلت كريم ونزلت بيه لشقتى فى التانى الميزه كريم كان رفيع وخفيف وانا كان جسمى اقوى منه وعلشان كدا دايما كنت انا بضربه واحنا عيال المهم نزلته فى سريرى تحت كان بابا وماما نايمين لسه قفلت عليه وبعت رساله لماما ان كريم بات معايا فى الاوضه وده امر عادى فى العيله وكلمت عمى هو اصلا بيصحى بدرى قوتله ان كريم عندى علشان ميقلقش والدنيا مشيت تمام وروحت البنك متاخر ربع ساعه وكان فى وشى مديرتى مدام انجى مديره البنك ست 55 سنه بس مديره بنك يا جماعه فلوس ومركز تشوفها تقول 30 بالكتير معها عربيه بي ام وجوزها مدير مستشفى استثمارى كبيره فى ميامى وكانت دايما تغلس عليا )

انجى/ الساعه كام دلوقتى يا رامى

انا/ الساعه 9.10 حضرتك

انجى/الساعه 9.14 يعنى تسعه وربع حضرتك متاخر ليه كل ده

انا/انا اسف يا استاذه اصل والدتى كانت تعبانه وكنت بدورلها على دواء

انجى/لو الوالده تعبانه ممكن تسيب الشغل وتعد جمبها خالص ده حايكون افضل من انك تتاخر كل ده

انا/يا فندم دول 14 دقيقه والبنك اصلا فاضى

انجى/حتى لو 5 دقايق ده مبدء …اتفضل على شغلك مخصوم منك 5 ايام

انا/ليه حضرتك

انجى/(بصتلى اوى ) بتقول حاجه ؟

انا/لا يا فندم بعد اذنك ….(بكلم نفسى).اشوف فيك يوم يا كريم يا ابن ….عمى 5 ايام ليه يعنى 15 دقيقه ب 2000 جنيه ليه ده انا كدا دقيقتى اغلى من عمرو دياب …هو يوم زفت من اوله)

جميل/(جميل زميلى فى البنك وصاحبى من ايام الجامعه واتعينا فى البنك سوا علشان ابوه كان شغال فى البنك وسحبنا انا وهو فى البنك قبل مايطلع معاش) ايه يا رامى مالك

انا/سبنى يا جيمى انا حاموت

جميل/يا ساتر ليه يا ابنى

انا/الوليه المفتريه خصمتلى 5 ايام علشان ربع ساعه تاخر تخيل

جميل/ ياعم كويس ده لسه رفده منى النهارده الصبح قبل ما تيجى

انا/ايه منى …ازاى

جميل/ابدا يا سيدى …بتقولها يا منى الشغل بتاعك فى اخطاء منى انت عارفها سخنت قالتلها انا معايا ماجيستر فى المحاسبه ميتقليش الكلام ده ….. بس يا خويا قالتلها مع السلامه

انا/على ايه الجبروت ده كله

جميل/انت عبيط يا ابنى ولا مش فاهم …مدام انجى دى هى وجوزها يعتبره اكبر عملاء للبنك هنا وقبل كدا كان عيلتها كلهم اعضاء فى البنك ياعم ده البنك من غيرهم حايفلس ….تحمد ر….. بقى انها جت على 5 ايام …واشتغل بقى

انا/ماشى (انجى كانت رمز لست القويه اللى تخاف تقرب منها زى النار والفراشه كدا من بره شكلها مزه جدا تشبه لنرمين الفيقى كدا بس لما تقرب منها تحس انك بتتعامل مع عادل ادهم فى فيلم جحيم تحت الماء وعلشان انا ماليش تجارب مع حد فاكنت بتجنب التعامل معاها بس الخساره فى الحوار ده ان منى سابت البنك اصل عزيزى القارء منى ده كانت حاجه كدا كنافه بالقشطه هى طول 165 سنتى وزن 55 وعندها بزاز ازاى معرفش وبزاز محترمه كمان كانت تقف معانا فى البريك لو بتقولك ان الجو بره حر تحس انها بتغنى مش بتتكلم وشعر اسود طويل محترم وهى بيضه فا التركيبه دى تديك واحده مزه فشخ سوبر لبن ومن كتر ما انا اتحرق دمى انها مشيت نسيت انى فى البنك وبقول بصوت عالى ) ليه ليههههه( لقيت فوق دماغى)

انجى/ليه ايه يا رامى

انا/(بصيت لقتها فى وشى نفسى اديها بوكس اطبق وشها بنت الجزمه دى لكن جبت وراه طبعا) اصل السيستم واقع يا فندم وكنت بعت اميل لاداره الشركه وبعد ما بعت السيستم وقع فاموصلش

انجى/سيستم ايه اللى واقع السيستم شغال

جميل/ لا كان واقع ثوانى يا فندم ورجع على طول

انجى/طيب بعد كدا افتكر انك فى مكان عام مينفعش تتكلم بصوت عالى كدا

انا/اسف يا فندم

انجى/تمام كمل شغلك (مشيت)

انا/حبيبى يا جيمى متحرمش منك

جميل/عد الجمايل يا سيدى بس انت لسه صرخت كدا فجاه

انا/لا كدا بفكر فى دماغى بس تقريبا دماغى بتسرب صوت هههههههه

جميل/اقعد هزر كدا وشكلك حاتوحشنا ههههههه

انا/لا خلاص اهو حاشتغل اطلبلى كابتشينو على حسابك علشان اركز هههههههههههه( وسط كل الاحداث دى كنت نسيت اللى حصل امبارح وركزت فى الشغل لحد ماجالى تليفون من كريم)الو

كريم/ممكن تفسرلى انا ليه نايم فى سريرك ومن غير بنطلون هو ايه اللى حصل بنا …اوى تقولى انك فقدتنى اعز ما املك (اعد يضحك)

انا/لا يا مز لسه بس انا بسببك اتخصملى 5 ايام ل2000 جنيه وبصراحه حاتدفعهم انت انا ماليش دعوه

كريم/ايه 5 ايام ب2000 جنيه ليه انت شغال فى بنك

انا/اه يا مسطول شغال فى بنك

كريم/اه لو كدا ماشى احلى 2000 جنيه يتحولولك رصيد على الموبيل كل شهر 100 جنيه مرضى يا ابا

انا/ولا غور انا غلطان كنت سبتك وابوك كان مدك على رجليك

كريم/ ليه يا عم عيل ده انا كيمو صاحب اكبر محل قطع غيار سيارات فى صلاح الدين (منطقه فى اسكندريه مشهور بقطع غيار السيارات المستعمل) ابويا انا يمدنى

انا/وينيكك كمان لو عايز

كريم/ شكلك تعرف ابويا اكتر منى هو جرب معاك ولا ايه (ضحك)

انا/بقولك ايه انا مش فايق انجز عايز ايه

كريم/ياعم عايز بنطلونى حاطلع لامك كدا ازاى انا اصلا مش فاكر حاجه خالص من امبارح اخر حاجه فكرها قوتلك جيبلك جته حشيش جحيم وبعد كدا مش فاكر اى حاجه

انا/انا قولت اللى بتشربه ده حايضيعك ..كريم انت جبت الموبيل اللى بتكلمنى منه منين

كريم/من جيب البنطلون …..اوباااااااا لامواخذه يا زميلى سمحنى انا شايفه بوكسر معلش بص انا حانام وصحينى كمان 3 ايام ماشى باى

انا/(كريم كان لسه مش فايق فابيقول اى كلام وانا كنت بضحك بس وسط الكلام ركزت مع كلمه انا مش فاكر اى حاجه من امبارح يعنى كدا احنا فى الامان وبرضو تفكيرى اتقسم لجزئين

الاول

كريم ده اخويا الصغير واللى حصل ده لازم يتنسى علشان احنا عليه كلنا اخوات واخته حاتبقى مراتى ولو حصل شق فى العيله حاخسر كل حاجه

التفكير التانى

دى فرصه متتعوضش اول مره اشوف ديوث بجد مش افلام سكس وخلاص صحيح هو ديوث على مرات عمى واخته اللى حاتبقى مراتى بس كميه المتعه فى الموضوع كبيره جدا امه دى كانت بنسبالى **** وصوت وخلاص انا مش شايف منها غير عنيها وبصراحه مكنتش عارف هى حلوه ولا اى كلام بس بعد الفيديوهات لا دى ملفايه جامده نيك انا بحب البيض وهى بيضه قشطه احلى من ايمان كمان ونفس الوقت اللى بيسلمها ابنها ولو انا مستغلتش الموضوع غيرى حايركب وساعتها ممكن ايمان تبقى مراتى والقى صورها عند حد غريب انا لازم اوقف كريم ويبقى متعته دياثته معايا انا وبس حمايه للعيله مش اكتر ……انا عارف عزيزى القارى انك مش مصدقنى بس بينى وبينك تخيل كدا اللى انت شايفه فى افلام السكس التقيله بقى واقع قدامك زى مثلا المزه مايا خليفه مستنياك فى البيت بالبيبى دول بزمتك حاتسبها ولا تروح تفرتكها….. انا قولت زيك برضو كدا …بس ازاى اوصل لكريم وافرمته الموضوع لو متعملش صح حاخسر كل حاجه المفروض اوصل لكريم ومنها الباقى سهل انا معايا من الاول ايمان هى بس مرات عمى ليلى وبعدها ابقى ملكت العيله كلها بس ازاى) ازاى

انجى/ازاى ايه يا رامى

انا/(فى دماغى…احااااااااا بقى هو كل ما اقول كلمتين تبقى فوق دماغى)ازاى الاميل موصلش لحد دلوقتى

انجى/انت النهارده شكلك مش تمام يا رامى

انا/معلش يا فندم موضوع ماما قلقنى شويه انا عارف ان الامور الشخصيه مالهاش مكان فى الشغل زى ما حضرتك بتقولى دايما …..بس انا اسف الموضوع شغلنى شويه

انجى/(طبعا الكلمتين اللى قولتهم انقذونى من انجى فاسكتت وقالتلى ) تمام مفيش مشكله المهم فى عميله مهمه جايه عايزاك تقابلها وتقنعها انها تعمل حساب عندنا هنا فى البنك وحاول تقدملها كل التسهيلات انا مش عايزاها تمشى من هنا زعلانه

انا/اكيد يا فندم متقلقيش خالص انا حاتصرف (مشيت انجى وجاتلى مدام ساميه سيده اعمال بس من النوع البلدى اوى هى وجوزها عندهم مراكب صيد ومطعم سمك مشهور اوى وهى جايه علشان تعمل حساب علشان بنوك الحكومه زحمه وهى شغلها بيتعطل) اهلا يا فندم اتفضلى

ساميه/اهلا بيك يا استاذ …مدام انجى قالتلى انك حاتعمل المطلوب وزياده

انا/طبعا يا فندم ده مدام انجى موصيه على حضرتك

ساميه/طبعا دى انجى دى حببتى واحسن زبونه فى المحل عندى …بس انا مشوفتكش فى المحل عندى قبل كدا هو انت مبتحبش السمك ولا ايه

انا/لا ازاى هو فى اسكندرانى ميحبش السمك بس حضرتك المحل عندك اكبر من طموحاتى بشويه (ضحكت)

ساميه/ الغالى يرخص لغالى ..تعالى انت بس انت والمدام وليك خصم 20 % حلو

انا/ ده كدا رضا جدا …اول لما اتجوز اجيب المدام واجى

ساميه/ ايه ده هو انت مش متجوز(بصتلى بصه كدا وعنها لمعت مفهمتش ليه فى الاول لكن حانعرف بعد كدا)

انا/لا لسه بدور وربنا يسهل

ساميه/**** يسهلك الامور يااستاذ بس شد حيلك اصل هو شويه وبيبقى كبر وتعب وميعرفش يصد

انا/(وقتها مكنتش فاهم انها بتكلم على زبرى فابكل برائه سالت)هو ايه ده

ساميه/(ضحكت اوى) البنى ادم يا استاذ بيكبر ….شكلك ابيض خالص

انا/(ضحكت وكملت الكلام عادى واخدت كارت من مدام ساميه بخصم فى المحل وبصراحه الصدمه الكبيره انى مكنتش بحب السمك اوى بس كلنا فى الشغل بنكذب عادى المهم روحت وكل تفكيرى ازاى حاوصل لكريم وفضلت كدا يومين لحد ما وصلت لفكره بنت حرام وظبطتها وكلمت كريم)الو

كريم/ايه يا رميو

انا/بقولك تيجى السابع بكره

كريم/لا مش فاهم ايه الحوار

انا/حتتين ملبن يا معلم بس حاجه ولاد ناس اوى

كريم/ولاد ناس عرفتهم منين انت ههههههه

انا/انا غلطان امشى انا حاعمل بيه ليله وابقى شهريار كمان غور

كريم/لا خلاص بس فهمنى ايه الحوار جبتهم منين ده انت خام

انا/واحده منهم حا تفتح حساب فى البنك وبهزر معاها بعد ما اتكلمنا كتير فابقولها عايزين صوره لمصدر الدخل وانا بهزر لقتها رفعت الجيبه وفتحتلى رجليها بتقولى صور اهو المصدر

كريم/احاااااااااااااااااااااااااااا بجد يا رامى ….لا انا راشق فى

المصلحه دى

انا/قشطه انا اتفقت معاها هى وصحبتها بس الواحده ب 1000 جنيه

كريم/عبيط انا اجبهملك الواحده على 300 يا مبدئ

انا/خلاص انا حادفع وانت مع نفسك

كريم/ لا ميصحش اسيك يا خام انت يستغلوك لازم اشارك

انا/تعجبنى …بكره الساعه 11 تامن طلوع البنات وانا حابقى مرتب الاعده المهم انا حاجز البت ام شعر اصفر علشان لازم اعاين مصدر الدخل بنفسى

كريم/ياسلام وانا حاتدينى ايه بقى

انا/لا متخفش انا شوفت صوره صحبتها اجمد منها يا معلم بس انا بحافظ على عملاء البنك ولازم اضحى علشان شغلى

كريم/ماشى يا مضحى معادنا بكره

انا/(عده اليوم وطبعا انا جهزت الاعده والبنات جم وانا اخدت ام شعر اصفر وكريم ونانى راحوا الاوضه التانيا)

كريم/مالك شكلك خايفه انا مبخوفش على فكره

نانى/لا انا مش خايفه بس انا فى حاجه فى الاول عايزاك تعرفها

كريم/حاجه ايه

نانى/(قلعت الجيبه) انا معنديش كس انا عندى ده(ورتها زبها هى شيميل مش بت )

كريم/(كريم بالم ) اوبااااااااا ….دى جديده دى يا ابن ايه يا رامى

نانى/ايه وحشه

كريم/لا وحشه ايه هى جديده بس عليا مشوفتش شيميل قبل كدا فى الحقيقه

نانى/وايه رايك فى اللى شايفه(نانى كان وتكه بجد جسم حلو اوى وبزاز وفى نفس الوقت عليها زبر محترم اوى فالو انت بتحب البنات حلوه ولو بتحب الولاد حلوه برضو على راى شلبوكه وعلشان كدا الواد كريم كان مبالم )

كريم/لا مزه جامده جدا جدا جدا

نانى/طيب انا عندى كذا اختيار واختار انت

1 تنكنى

2 انيكك

3 تنكنى وانيكك

ها يا قلبى تحب ايه وانا معاك

كريم/(كريم اعد يبص لنانى ولزبرها وبعدها قالها ) انا حاختار رقم 3 انيك واتناك بس نفس اجرب الزبر ده فى طيزى بس بشرط

نانى/ايه يا روحى

كريم/ده سر بنا عايزين نقضى وقت حلو سوا اتفقنا

نانى/اتفقنا يا روحى تحب تعمل ايه الاول

كريم/ الاول انيك اسخن زبرى الاول

نانى/ماشى يا قلبى (وفعلا نام كريم فوق نانى ودخل زبره فى طيزها

كريم/(بعد ما نانى ناكت كريم بزبرها واتكيف وهى كمان وخلصت انا والبت اللى كانت معايا طلعنا فى الصاله ولبسنا انا وكريم والبنات وجيه وقت الحساب انا اديت البت ال2000 جنيه فانانى قالت)

نانى/لا لسه فى 500 كمان

انا/ليه بقى ما احنا متفقين من قبل ماتيجوا

نانى/لا احنا اتفقنا على انى اتناك لكن انا نكت واتاكت يبقى كدا فى 500 زياده

انا/ايه يا شرموطه اللى بتقوليه ده نكتى مين

كريم/خلاص يا نانى اديها يا رامى وحاحسبك

نانى/عرفت الشرموطه ناكت مين

كريم/ماخلاص بقى يا كس امك خلصنا

انا/(انا طبعا عزيزى القارئ اللى عامل الحوار ده وجايب نانى مخصوص ومديها 1000 جنيه زياده علشان تعمل الحوار ده وقولتها انى عارف ان ابن عمى بيتناك بس عايز اعمل فيه مقلب والبت قدام الفلوس قالت ماشى والخطه مشيت تمام بس كان لازم اعمل مصدوم وعلشان كدا قولت اقولك عزيزى القارئ علشان متتفاجئش لما تلقينى مصدوم يالا بينا) ايه الموضوع يا كريم

كريم/خلاص يا رامى حاسبهم خاليهم يغورو

انا/حاضر(ادتهم الفلوس ونزلوا ) ممكن تهدا بقى اهم نزلوا

كريم/وانا كمان نازل …مخنوق

انا/اصبر يا كريم انا لازم افهم

كريم/(بعصبيه)عايز تفهم ايه …أه ناكت ابن عملك خول خلاص ارتاحت

انا/(حاولت اهديه)اهدا يا كريم انا عمرى ماقولت كدا انا يا حمار ستر وغطا عليك انا بس اتفاجئت بس انا معاك فى اى حاجه انا اخوك الكبير ومينفعش تقفش كدا منى

كريم/(كريم مع كلامى هدى وكان مكسوف منى بس كلامى طمنه)اعمل ايه يا رامى انت فاهم كل واحد فينا فى حاجات بتسخنه انا الموضوع ده بيولعنى

انا/ياعم ايه الكلام المحترم ده انا مش مقتنع انه انت اللى بتتكلم قولى عايز تقول ايه

كريم/يا متناك بقولك انا بولع لما ست تلعب فى طيزى وتلحس خرمى … واحا اوى لو تدخل ايدها جواها….. ولا تكون زى نانى ويبقى عندها زبر بتنيك بيه

انا/(كان لازم اعمل ان الكلام هيجنى) احاااااااااا يا كريم ده موضوع ابن وسخه يولع

كريم/مش بقولك انا نكت كتير بس مبكيفش غير كدا

انا/يعنى انت عملت كدا قبل كدا كتير؟

كريم/مش كتير ….اصل الشرموطه اللى تعمل فيك كدا لازم يكون ليها مواصفات خاصه

انا/زى ايه ؟

كريم/شخصيتها لازم تبقى قويه وتكون وهى بتنيكك مستمتعه زيك بظبط علشان تبقى بتنيك بمزاج

انا/(كنت عايز كريم يطمنى خالص فاكان لازم اجيبه سكه) احا يا كريم كلامك هيجنى اوى (نزلت البنطلون وبقيت بحلب زبرى على كلامه )

كريم/ايه يا متناك هجت ولا ايه

انا/اه يخربيتك ولعت على الاخر انا اصلى بحب الحاجات المجنونه فى النيك

كريم/انت ……لا مصدقش…. ده انت ممل

انا/ماشى يا عم

كريم/لا بجد قولت عملت ايه مجنون

انا/بصراحه معملتش بس ساعات كدا بيبقى فى شويبه حاجات مجنونه فى دماغى بيبقى نفسى اعملها

كريم/زى ايه اصدمنى

انا/لا خلاص مش مهم

كريم/مش مهم ايه يا عرص ماتقول

انا/اصل …ا…

كريم/ايه ماتقول اكيد مش حاتبقى اصعب منى

انا/اصل بصراحه خايف لما اقول تزعل منى

كريم/بقولك ايه انا ستات تنكنى اه لكن رجاله لا

انا/لا ياعم انت بتقول ايه …ألموضوع حاجه تانيا

كريم/ماتنطق

انا/صراحه من غير ماتزعل منى ساعات كدا ….بفكر …

كريم/بتفكر فى ايه

انا/بفكر فى انى ….مع امك ….

كريم/(كريم لما سمع منى الكلام متعصبش بس كان باين عليه انه اتفاجئ)يخربيتك ..انت بتقول ايه

انا/ما انا قولتك حاتزعل …خلاص بلاش يالا ننزل

كريم/لا استنى ننزل فين …فهمنى الاول بتفكر فى ايه

انا/بصراحه ….منظرها وهى ب**** بيولعنى اوى اوى ….لما بتيجى عندها البيت ببقى عايز اطلع عليها وانا عريان وادخل زبرى فى بوقها

كريم/يابن الفاجره تعمل فى امى كدا ….ده انا حافشخك …المهم قولى ايه تانى اشوف دماغك الخربانه دى حاتوصل لفين

انا/صراحه بيبقى نفسى وهى عندنا مع امى اشربهم حاجه تهيجهم وانكهم هما الاتنين سوا

كريم/(كريم هنا كان استوى وبدء يلعب فى زبره على كلامى)حاتعمل فيه ايه

انا/انت عارف ان امك شرموطه اوى

كريم/اه اوى…..بس عرفت منين

انا/انا بشوفها بتنزل عندنا بال**** على اللحم انا ببقى شايف كسها وهى قاعده

كريم/(بقى بيدك فى زبره جامد) احااااا….وايه تانى

انا/تعد الشرموطه تفتحلى رجليها علشان اشوف كسها عايزانى انيك ولا ايه

كريم/اه هه ه ه ه…نكها ..فى كسها المنفوخ ده

انا/عايزه تتناك شكل ايوك بقى مبيكيفهاش …..ولا هى بتحب تتناك من الرجاله الغرب

كريم/اوففف …اه ه هى كسها هايج على طول عايزه تتناك طول الوقت

انا/وانا نفسى ارزع فى كسها على طول …بس انت حاتبقى فين فى الوقت ده

كريم/(بيدعك زبره جامد) حابقى على السرير جمبها حارفعلك رجليها علشان تدخل زبرك فى كسها وتكيفها الوسخه دى

انا/(كلام كريم جننى انا كمان فايقيت بحلب زبره معرفش عملت كدا ليه بس كنت هايج نيك)اححححح

كريم/بتعمل ايه ؟

انا/بحلب زبك على امك علشان تدخله فى طيزها المتناكه

كريم/احححححححححح ……هى كمان بتتناك فى طيزها؟

انا/امال اى حد يزنقها على السلم يرفع ال**** ويرزع فى طيزها

كريم/يا لبوه انا قولت انها هايجه وبتتناك

انا/اصل جسمها جنان انت لو شوفتها وهى عريان حاتولع

كريم/شوفته …دى جسمها ملبن بت اللبوه

انا/يخربيتك شوفته فين

كريم/انا صورتها كذا مره وهى بتستحمى وهى بتعمل حلاوه لكسها كسها كبير ومنفوخ اوى

انا/(انا كنت عايز اسيح كريم على الاخر علشان يوافق على اللى حاقوله فابيقت بلعب فى زبره وبضانه اوى)ايه رايك تساعدنى انيكها ونمبسط كلنا

كريم/اه ه ايدك مولعانى يا متناك ……قولى حاتنكها ازاى بس الموضوع صعب

انا /ولا صعب ولا حاجه …انا وانت ندخل عليها وننكها وهى اكيد حاتمبسط بدل ما تتناك فى الشارع تتناك مننا احسن

كريم/الشرموطه دى متبشبعش انا عارفها كويس

انا/على الاقل حسد شويه (بقيت تحلب واسيب علشان كريم يسيح)ووقتها حاخليها تلحس طيزك

كريم/احححح وتبعبصنى با صوابعها الكبيره

انا/حاتبعصك لحد ماتكيفك على الاخر

كريم/اححح وانت بتعمل ايه يا متناك

انا/انا حابقى برزع فى كسها المولع ومع كل رزعه تبعبصك وتحلب زبك وتمصه

كريم/كفايه يا رامى انا خلاص مش قادر

انا/لسه الشرموطه كسها وطيزها عايزنا …انا عايز انكها لحد ما اجبهم فى بوقها

كريم/لا هاتهم على صدرها وانا الحسهم …..نفسى امص لبن الرجاله على جسم امى المتناكه

انا/اوففف لبنى حايبقى نار على جسمها ….ماتيجى نعمل كدا الاسبوع الجى …ابوك يسافر ونروح انا وانت ننكها

كريم/ياريت بس صعب …ايمان حاتبقى فى البيت مينفعش

انا/يبقى لازم ايمان تبقى معانا (وهنا وقفت حلب زب كريم)

كريم/وقفت ليه يا متناك كمل زبرى نار

انا/(رجعت احلب بس براحه علشان كان ده اهم جزء فى الخطه) ايمان لازم تبقى معانا علشان نعرف ننيك الشرموطه

كريم/ازيك يا خول

انا/ايمان لازم تبقى موافقه على اى حاجه نعملها وعلشان كدا لازم نخليها متقولش على اى حاجه لا

كريم/وحاتعمل كدا ازاى

انا/حانكها واخليها شرموطتى

كريم/اه ه ه يا ابن المتناكه ولعتنى زياده ….انا امنيتى اشوفها بتتناك من الرجاله واعرص عليها اللبوه دى

انا/سبلى انا الحوار ده انا حافضل وراها لحد ما اخليها اوسخ شرموطه تعرفها …وخاليك القواد بتاعها كمان

كريم/(كريم مستحملش وجاب كميه لبن رهيبه الواد كان سخن اوى اوى من الكلام وبعدها انا كمان جبيتهم على الارض وبعدها كريم فاق من اللى حصل وقام نزل واليوم ده عدا وفضل كريم متجنبنى اسبوع لحد ما قبلته فى المحل )

انا/ايه يا بتاع انت مبتردش ليه عليا

كريم/لا مفيش شويه مشاغل وكدا

انا/ولاه انا اللى مربيك حاتصتعبط عليا فى ايه مالك ؟

كريم/ما انا فاهم انت زودتها اوى المره اللى فاتت وقولت كلام مينفعش يتقال …(المحل كان فاضى) يا متناك ا نت عايز تنيك امى واختى انت اتجننت

انا/ياعم ما انت عارف ان الحوار من الاول كلام وقوتلك انه خيال مالك بقى ياعم

كريم/تتخيل با امى واختى ده مرات عمك يا خول بقولك ايه امشى يارامى

انا/ياعم بطل عبط دى كانت قعده وخيال وخلاص واوعدك مش حاتكلم فى الحوار ده تانى

كريم/(بعد وقت انا وكريم مع الهزار والضحك والجد وكدا عدا الموضوع ورجعنا نتكلم تانى كل مره كنت اجبله افلام محارم او منقابات ولو جبت بنات اجبهالك ***** وتقلع فى البيت ووشويه شويه نرجع نتكلم تانى وحبه اقطع خالص لحد مابقى هو اللى يقولى لو جبتلك حد تنيكه تحب مين ,,,,كنت دايما اقوله امك ….ونحلى با اختك ….وهو كان بيهيج اوى اوى والحوار ده استمر تلات شهور لحد ما الزبون بقى مستوى وبقى يحكيلى امه لابسه ايه فى البيت واخر مره خاليته يصورلى وهى اعده بجلبيه البيت وفى مره قالى وهو هايج اوى انه بيمص كلوتات ايمان اخته بس مقالش انه بيبقى عليها لبن زى ماقالى وهو شارب واعدت اسخنه لحد ما وصلت انه اقتنع انه ينيك امه بس الموضوع ده مينفعش طول ما ايمان مش معانا وهنا كانت الخطه بقى )

انا/ها يا كيمو ايه رايك

كريم/يا رامى اعقل الحوار ممكن يقلب سواد علينا ايمان لسه بنت بلاش احسن

انا/بعد كل ده …انت مش عايز تنيك امك ولا ايه ؟

كريم/نفسى يا عم …بس مش عارف حانعملها ازاى (هنا كنت خلاص سيطرت على كريم هو شهوته هى اللى بتحركه وبقالنا كام شهر بزن عليه لحد مابقى حايعمل اى حاجه علشان يوصل انه ينيك امه )

انا/بص يا سيدى حاتعمل اللى حاقولهولك بظبط (الخطه كانت انه يبعت رساله لايمان انه فى الدور السابع وعايزها فوق فاتطلع وفعلا طلعتلى على اساس رساله اخوها وكان كريم اعد فى شقتهم تحت فى الدور التانى وبعد ساعه نزلت ايمان وهى شعرها مش متساوى وشكلها مش مظبوط)

كريم/ايه يا بت مالك

ايمان/(بخضه)لا.. مفيش انا تمام

كريم/)بيكلم امه)مشوفتيش موبيلى يا ماما انا مش عارف راح فين …

ايمان/انا حادخل اخد دش (مشيت ايمان وبعدها كريم كلمنى )

كريم/ايه طمنى؟

انا/عيب عليك اول لما دخلت ظبطتها تقفيش وبوس اختك شرموطه اوى يا كريم

كريم/احححححححححح …قوتلك (كريم بعد ما بقينا خلاص واحد انا وهو حكالى ان هو كان بيمص كلوتات ايمان وهى عليها لبن رجاله وهو مبسوط اوى من انها شرموطه وعلشان كدا مش معترض انى انا كمان انكها ماهى بتتناك من الغرب عادى المهم بعد ما ايمان طلعت من الحمام دخل كريم وراها على طول ومص لبنى كله من على كلوتها زى ما قوتله انى حاعمل كدا واغرق كلوتها بالبنى )

انا/(طبعا عزيزى القارئ انت مش فاهم ايمان عملت كدا ازاى انا بعت رساله لايمان من موبيل كريم ولما طلعت فهمتها انى عملها مفاجئه ونكتها عادى خالص ولما نزلت اتفاجئت بس بوجود كريم لكن هى متعرفش اى حاجه من اتفقنا انا وهو وبصراحه انا كنت شايف انى كدا بنقذ العيله لان ممكن اى حد يوصل مع كريم للى انا وصلته فا يبقى جحا أولى بلحم توره وكانت الدنيا ماشيه عنب اوى اوى لحد ما كريم كلمنى تانى يوم فى البنك)ايه يا قلبى عامل ايه؟

كريم/ هيجان موت يا رامى يخربيك دماغك انا جبتهم 4 5 مرات كل ما افتكر اللى انت عملته فى اختى وانى انا اللى سلمتهالك با ايدى بهيج موت موت

انا/علشان تعرف بس قوتلك حاتبقى جامده نيك …قولى ايه رايك فى لبنى على كلوت اختك

كريم/جامد اوى اوى احلى من اخر مره كان طعمه مر اوى

انا/هى اخر مره كانت امتى؟

كريم/من يومين اللى ايمان كانت معه لبنه طعمه وحش اوى

انا/ايه؟(من يومين انا مكنتش مع ايمان ,,,, ورامى بيقول ان فى لبن كان على كلوتها …معنى كدا ان ايمان شرموطه بجد ..وبتتناك من حد تانى …معقول انا كل ده كانت ايمان بتستحمرنى اوى كدا وانا بغطى على شرمطتها وسط كل ده انا نسيت انى بكلم كريم فى التليفون وقولت بصوت عالى) يا بت الشرموطه

انجى/ (فى الوقت ده دخلت انجى مديره البنك عليا)انت بتقول ايه يا رامى

انا/(بصراحه مكنتش مركز مع حاجه ودمى محروق انا فى الاخر طلعت اريال ومن عصبيتى شوط فيها) ايههههههههههه هو مفيش غيرى فى ام البنك ده يا شيخه كس امك بقى على كس ام البنك على كس ام فلوسك اللى مخاليه واحده فاشله زيك تبقى مديره انا زهقت ولا اقولك انا سيبهولك اشبعى باامه انا قرفت منك ومن الشغل ومن الكل (طبعا انجى مديره البنك خافت ومشيت على طول وبعدها انا حسيت بالمصيبه اللى انا عملتها انا خسرت شغل كل الناس تحلم بيه وحاطلع بفضيحه وقولت انا كدا روحت فى داهيه وفى نفس الوقت جالى جميل صحبى )

جميل/انت هببت ايه

انا/انا …ايه اللى حصل؟

جميل/معرفش بس مدام انجى عايزك فى مكتبها وصوتها متعصب على الاخر

انا/تمام كدا بقت تمام اوى اوى

…………… نكمل الحلقه الجايه……

الحلقة الثالثة

بعتذر عن التاخير لظروف غصب عنى
(نرجع للقصه

كنا وقفنا انى نكت ايمان بنت عمى وهى
نزلت واخوها كريم مص كلوتنها وبلع لبنى كله وانا كنت فى قمه الاثاره من الموضوع ده وطبعا ايمان مكنتش تعرف حاجه عن الموضوع انا بنكها عادى وبس قدام كريم هو اللى سلمنى اخته علشان انكها والدنيا كانت ماشيه تمام لحد ما كريم قالى ان لبنى المره دى حلو مش زى اخر مره من يومين كان مر وانا منكتش ايمان من اسبوع ومعنى كدا ان ايمان بتخونى وانا طلعت قرطاس فا اتعصبت وقولت يا بت الشرموطه وكانت انجى مديره البنك وقفه جمبى وبتقولى بتقول ايه فا اتعصبت وشتمتها وبعد ما مشيت طلبتنى فى مكتبها )

انا/(دحلت المكتب وانا اصلا مش مجمع غير انى طلعت قرطاس وان ايمان كانت بتشتغلنى و معنى كدا انها ممكن تكون بتتناك فى كسها وهى بتقولى لا علشان مكتشفش انها شرموطه فاكل ده كان مخلينى متعصب على كل حاجه ومش هممنى اى حاجه) ايوا

انجى/(محضره ملفى )انت اكيد عارف المصيبه اللى انت عملتها انا ممكن اسامحك بس لازم تعتذر قدام البنك كلها وحايتخصم منك شهرين وحاتبقى فى درجه اقل فى البنك …ماشى

انا/ايه …لا طبعا

انجى/طيب دى الاوراق بتاعتك ومشوفش وشك تانى فى البنك

انا/(كان فى مثل دايما فى دماغى انا بامشى بيه لو حاتموت موت راجل وبصراحه انا قولت خلاص انا حامشى من البنك وحاعد طول عمرى اقول ياريت كنت رديت فاقولت دى فرصتى)وانتى فكرك انا زعلان ده انا اسعد واحد فى الدنيا بقالى سنتين شغال تحت مديره حماره مبتفهمش حاجه ولولا فلوسك انتى وجوزك ماكنتش تبقى فى المكان ده المكان ده عايز عقل مش شرموطه زيك

انجى/شرموطه ؟؟؟

انا/ايه مش عجبك شرموطه دى الشرموطه بتفهم عنك على الاقل بتعرف تدير شغلها كويس مش زيك متخلفه وغبيه مفيش قرار اخدتيه فى البنك غير وخرب الدنيا… اقولك انا حامشى ومش ندمان انى مشيت خاليكى انتى يا لبوه مكمله فيها

انا/(بصراحه انا مكنتش متوقع انى اقول كدا بس انا كنت مبسوط كنت مضغوط جدا منها ودايما شايف انها مديره فاشله بس الواحد بيسكت ويتحمل بس كنت خلاص انفجارت المهم طلعت من البنك من غير ما اخد حاجه من على مكتبى ولا حتى افهم جميل ايه اللى حصل وهو اعد يرن عليا وانا فى الاخر كلمته قوتله انى اتخانقت مع انجى ومشيت ومش عارف ايه اللى حايحصل وبعدها روحت وانا مش فاهم اى حاجه موضوع ايمان ده كان مجننى لكن بصراحه لو ايمان كانت بتشتغلنى يبقى انا كدا كل ترتيبى لحياه والارتباط طلع فستك وغير كدا انا رامى اللى كنت شايف نفسى محصلتش تيجى عيله زى ايمان 22 سنه تشتغلنى وكدا هى بتتشرمط من امتى كل دى كانت اساله مش لقى ليها اجابه وبصراحه معرفتش اعمل ايه غير انى اروح ادخل اوضتى واحاول انام لحد ماكريم كلمنى بليل )

كريم/ايه يا برنس فينك

انا/اهو مريح شويه جسمى وجعنى

كريم/ايه الشرموطه طلعت جامده عليك ولا ايه

انا/لا اختك دى شرموطه بجد لازم تتعب

كريم/اححح …انت عارف انا نفسى فى ايه

انا/فى ايه

كريم/نفسى اشوفها بتتناك بجد بس مش عارف ازاى

انا/(فى الوقت ده برغم كل المصايب اللى انا فيها كلام كريم هيجنى اكتر فكره انه يشوف اخته بتتناك قدامه دى جامده جدا وتهيج اجدع زبر)

كريم/الووو ..انت معايا يا عم

انا/اه يا معلم معاك …بقولك ..ايه رايك لو خلتها تتناك قدامك بجد

كريم/اوفففف بجد ..ازاى

انا/مالكش فيه بقى المهم فى شرط لازم تعمله

كريم/شرط ايه ؟

انا/عايز كلوت من بتاع امك يكون ريحه كسها فيها

كريم/اححح يا متناك عايز كس امى كمان

انا/امال ..انا كس اختك وامك دلوقتى حايدوقوا زبرى ويكيفوا منه كمان

كريم/احححح طيب بس علشان كلامه كمان وحاجبهم

انا/انا يامتناك حاخليك تجبهم من غير ماتلمس زبرك …المهم تجبلى كلوت امك النهارده وحاقولك حانعمل ايه

كريم/حاتعمل بيه ايه يا متناك

انا/حاشم كسها الوسخ واشوف عسلها رحتوه ايه وحاربطه على زبرى واحلبه بيه

كريم/بس يا متناك جبتهم ..يخربيتك هيجتنى موت

انا/امال حاتعمل ايه لما تشوفنى زنقها بجد وارفع ال**** بتاعها وارزعه فى طيزها

كريم/نكها الشرموطه دى طيزها كبيره اوى عايزه تتركب وتتناك

انا/طيب يالا نص ساعه وتكون عندى فى الدور السابع يالا

كريم/ماشى يا قلبى

انا/(بعد ما قفلت مع كريم كل اللى فى دماغى كنت عايز اعرف هل ايمان فعلا كانت بتشتغلنى ولا كريم بيقول كدا علشان يهيجنى على اخته والمصيبه انى مكنتش اقدر اسال ايمان لانه اول حاجه حاتقولى عرفت منين وهنا موضوع كريم حايتكشف وانا كنت شايف ان لو ايمان عرفت انى خليت اخوها الكبير عرص ديوث عليها هى وامها اكيد مش حاتكلمنى تانى وعلشان كدا قولت لازم ابقى اعرف كل حاجه لوحدى وفعلا بعد نص ساعه طلعت فوق ولقيت كريم اعد بيحلب زبره ويبعبص نفسه وهو بيشم كلوت امه كان كلوت قطن اسود عادى مش مغرى خالص بس فكره ان ده كلوت مرات عمى وان ابنها اللى جيبهولى كان مهيجنى فشخ وكريم كمان كان هايج )

انا/ايه يا عرص الكلوت ده بتاعى انا

كريم/مش قادر يا متناك ….كل ما افكر فى كلامك اهيج اكتر وخصوصا الكلوت ده لسه مغيره حالا

انا/يعنى ريحه كسها لسه فيه

كريم/اه يا متناك شم(حط الكلوت على منخيرى اكيد مش ريحه حلوه بس فكره انه ريحه كس مرات عمى هيجتنى ومن غير ما احس لقتنى بحلب زب كريم وهو بيشممنى كلوت امه )

انا/اححححححححححح يا متناك رحته جامده فشخ

كريم/شم يا شرموط كلوت امى وكسها كانت بتضرب سبعه ونص وهى لابسه بس العسل مغرقه ازاى

انا/هى كانت بتضرب على كسها وهى بتتخيل انى بنكها

كريم/اححح هى الوسخه بتفكر فيك انت

انا/امال …امك متناكه من زمان كانت بتغرينى وعايزانى انكها من زمان بس كنت خايف منك

كريم/وايه اللى غيرك دلوقتى

انا/عرفت انك عرص ديوث نفسك تشوف امك بتتناك منى وده اللى مخلينى عايز انكها دلوقتى يا عرص

كريم/اححححححححح يا متناك(مع حلب زبر كريم والكلام جابهم على ايدى )

انا/ايه يا متناك تانى ..بقولك ايه الحس اللبن ده كله يالا يا متناك

كريم/حاضر ..حاضر

انا/يالا مص (مص كريم اللبن بتاعه من على ايدى كله وكان هنا انا بقيت بتعامل مع كريم انه السليف بتاعى بيسمع كلامى فى كل حاجه وده كان مهيجنى عليه اوى المهم بعد ما مص كل اللبن المنظر كان مهيجنى اوى فاقوتله انا حاجبهم)

كريم/هاتهم

انا/لا انا حاجبهم فى كلوت امك وانت تمصه علشان تتعوض لما انكها تمص لبنى من على كلوتها زى ما مصيت لبنى من على كلوت اختك

كريم/هاتهم ..هاتهم على كلوت امى الشرموطه خالينى امص لبنك اللى غرق كلسها بعد ماكيفتها نيك اللبوه

انا/طيب لف كلوت امك على زبرى واحلبه يالا يا متناك

كريم/حاضر اهو (لف كريم الكلوت على زبرى وطبعا مع الاثاره دى كلها زبرى غرق الكلوت لبن ) احححح كل ده لبن على كس امى

انا /اه يا متناك ..يالا ورينى وانت بتمص لبنى وهو مغرق كسها هى فتحالك رجليها وبتقول مص لبن رامى من على كسى يا كريم …..

كريم/احححح …حاضر يا ماما

انا/نضف كسى كله يا كريم من لبن الرجاله اللى بينكونى من ورا ابوك العرص

كريم/(كريم صوته اتغير وبقى هايج اوى)ايوا ابويا عرص سيبك تتناكى من الرجاله وهو مش عارف …اممممممممممممم…امممممممممممممم (بيمص الكلوت بسرعه وهو هايج اوى اوى )

انا/انا عايز انيك امك بقى يا كريم مجتش عليا ما الرجاله كلها بتنكها

كريم/انت تامر يا حبيبى نكها زى ما انت عايز

انا/خلاص نرتبها ودلوقتى يا متناك نضف كسها كله من اللبن علشان يبقى كسها نضيف

كريم/اوامرك يا حبيبى اممممممممم اممممممممم

انا/(بعد ما خلصنا اللى حصل ده وهدينا انا وكريم قالى انى بقيت بهيجه اوى اوى وان ده بيخليه مش واعى للبيقوله ولا اللى بيعمله وده بيضيقه فا انا قوتله )

انا/يا قلبى احنا بنهزر طول ما الحاجه بنا متقلقش احنا بنهيج بعض وخلاص لكن اكيد انا مش حاجى جمب امك دى مرات عمى يا جدع قوم بقى علشان ننزل انا بعد المجهود ده محتاج اكل (طبعا عزيزى القارئ انت فاهم ان كل ده كلام انا كنت خلاص كل تفكير فى كس مرات عمى وازاى اوصل ليها عن طريق ابنها العرص بس كان لازم اهدى كريم علشان يبقى تحت امرى وميقومش بس الفكره كلها كانت ازاى اتاكد من ايمان هى بتشتغلنى ولا فعلا شرموطه )

انا/المهم روحت البيت وانا كل تفكيرى ازاى اتاكد من ايمان وازاى اعرف هى فعلا بتخونى ولا الواد كريم كان كل مره بيمص لبنى من على كلوت اخته وفاكره لرجاله مختلفه بس الفكره ازاى المهم روحت دخلت الاوضه بتاعتى والصبح جالى تليفون من جميل صحبى) الو

جميل/ايه يا ابنى فينك

انا/اهو موجود خير يا جيمى على الصبح ارغى

جميل/ شكله مش خير يا رامى …الساحره الشريره(ده اللقب بتاع انجى فى البنك)

انا/مالها

جميل/بعتت الامن النهارده لم كل حاجه كانت على مكتبك فى كراتين ونقلوها عندها فى المكتب بتاعها

انا/كل حاجه ايه الملفات يعنى

جميل/ياعم ركز بقولك كل حاجه دى حتى الشاليه المعفنه اللى انت بتسقيها كل يوم اخدتها كل حاجه حتى صورتك انت وعيلتك اللى على المكتب ….هو انت نيلت ايه يا رامى فهمنى

انا/(فى دماغى حاوقوله ايه قوتلها ان الشرموطه احسن منها لو جميل عرف يبقى البنك كله حايعرف والموضوع حايكبر ووحاتبقى فضيحه وممكن معرفش اشتغل فى اى بنك تانى الاحسن انى اسكت وجميل اصلا اهبل ومش حايربط الاحداث ببعض اى حاجه حاقولها حايصدقها)

جميل/ايه يا بنى انت معايا؟

انا/اه يا جيمى بس مش فاهم ايه اللى حصل انا اخر مره كلمتها كان عادى مش عارف بقى هى ناويه على ايه على العموم اعرف الدنيا وكلمنى وانا لحد ما الدنيا تستقر انا فى البيت

جميل/طيب انت فى البيت ليه طلما انت معملتش حاجه ..ماتقولى الحقيقه يا رامى انا عايز اساعدك

انا/ياعم جميل ماتهدئ على امى شويه …بقولك مش عارف فى ايه فجاه انجى قلبت عليا ومش فاهم ليه ..وانت كل شويه قولى الحقيقه …ياعم يعنى حاكون سرقت البنك المعفن بتاعنا ده وانت متعرفش

جميل/طيب اهدى بس انا خايف عليك …انت عارف انت غالى عندى اد ايه

انا/عارف يا جيمى بس انا كنت نايم وانت ادنى الخبر فى دماغى على الصبح ومش فاهم فى ايه اصل …على العموم حافوق واكلمك يالا سلام(طبعا انا قفلت مع جميل وشايف الدنيا سوده انت عارف عزيزى القارى انا عامل زى اللى كان داخل ينيك واتفاجئ بكس اسود فحمه انا كنت كدا شغال فى بنك باخد الفات بنيك بنت عمى واكتشفت ان اخوها معرص والدنيا حلوه فجاه الشغل طار احتمال كبير بنت عمى تطلع مدورها فى طيزها وانا اللى خسران فى كل ده وعلشان كدا كان يومى هباب وطين على الاخر …صحيت لقيت البيت فاضى ناديت على ابويا او امى محدش رد فاكلمت امى )انتى فين يا ماما

امى/حبيبى انا وابوك نزلنا مع عمك ومراته اصل اختها تبعانه فى المستشفى فانزلنا معاهم من الصبح

انا/ياستر ليه خير

امى/ابدا هى كانت بتعدى الكورنيش والاشاره مقفوله فجاه جات عربيه كسرت الاشاره وخبطتها

انا/اوففف …ياساتر وبعدين

امى/نشكر ر….. محصلش حاجات كتيره بس دراعها اتكسر وادينا بنعمل اشاعه على الجسم كله …

انا/خير خير …انا قولت كس اسود

امى/بتقول ايه

انا/بقولك..انا قولت هو يوم اسود

امى/ متقولش كدا **** حايسهل المهم بقولك …احنا فى مستشفى (اسم مستشفى جوز انجى) بتاعه جوز المديره بتاعتك ..متكلمها توصى علينا لاحسن الدنيا هنا غاليه نار

انا/(اقولها ايه انا دى لو عرفت انهم من طرفى ممكن يولعوا فيهم) لا بلاش يا امى بلاش

امى/ليه؟

انا/اصل المديره متخنقه مع جوزها ولو عرف انكم من طرفها ممكن يزود عليكم اكتر

امى/لا اكتر من كدا ايه دى اخت مرات عمك دى غلبانه خالص …على العموم حانخلص هنا واكلمك يالا سلام

انا/سلام يا امى(ايه المصايب دى على الصبح بس …ثوانى كدا ركز معايا عزيزى القارئ دلوقتى انا جدى وجدتتى فى اسوان علشان بيقضوا الشتاء هناك وابويا وامى مع عمى ومراته فى المستشفى يعنى كدا البيت فاضى مفهوش غير انا وكريم وايمان …اوبا بقى جاتلى فكره بنت كلب بس لازم اتاكد الاول طلعت الموبيل وكلمت كريم)الو ..انت فين ؟

كريم/انا فى المستشفى مع خالتى اصل بعيد عنك وهى بت…

انا/ياعم عارف عربيه خبطتها الف سلامه الف سلامه …المهم ..اخلع كدا من جمبهم علشان عايزك فى حوار

كريم/طيب ثوانى(كريم قام من جمب العيله وكلمنى)ايوا فى ايه

انا/هى اللبوه اختك فين دلوقتى

كريم/بس يا زفت بلاش الكلام ده هنا حاتفضحنى

انا/ياعم انجز ايمان فين

كريم/معانا هنا كل العيله هنا انت الوحيد اللى مجتش

انا/ياعم وانا مالى خالتك اتنيلت ولا ماتت حتى انا اصلا معرفهاش …خالينا فى المهم …حد سامع اللى حاقولهولك

كريم/لا انجز

انا/ايه رايك تشوف اختك اللبوه بتتناك قدام عنيك

كريم/اححححح…يخربيتك انا زبرى وقف ….حاتعمل ايه

انا/دى بتاعتى بقى انا حاكلمها تيجى البيت وانت حاتوافق انها تمشى لوحدها بس المهم انت تمشى قبلها با اى طريقه واوصل البيت واطلع استنانى على السطح فوق ضرورى …ماشى

كريم/ماشى يخربيتك ..على اللى بتعملوا فيا …المهم انجز علشان احنا مش مطولين فى المستشفى

انا/خلاص اقفل وانا حاتعامل (قفل كريم طلبت ايمان على طول)الو فينك يا قمر

ايمان/فى المستشفى يا رامى خالتى عملت حادثه كبيره كانت بتعدى الكورنيش وعربيه خبطتها

انا/ياساتر …معقول مش ممكن ايه الناس دى ..وهى بخير طمنينى

ايمان/ اه جبست دراعها اليمين وفى احتمال يبقى فى شرخ فى الرجلين بس لسه حانتاكد

انا/اه لا سلمتها طيب اجى بدل ما انتى لوحدك معاها

ايمان/لا انا مش لوحدى العيله كلها كنا

انا/العليه كلها عندك ومحدش يقولى اخص بجد …طيب مابقولك ايه …طلما ما الكل عندك وانا هنا لوحدى ..ماتيجى

ايمان/(ضحكت بسكوف كدا)بطل قله ادب بقى

انا/يا قلبى وحشانى وعايز اقولك كلام كتير واهو محدش حايركز معانا المهم يالا بقى علشان نلحق قبل مايرجعوا

ايمان/صعب حاقولهم ايه ؟

انا/قولهم عندك محاضره مهمه ..حاتجيبى ورق ..اى حاجه يالا يا قلبى

ايمان/خلاص حاتصرف بس من غير شقاوه كتير

انا/لا انتى حانشرب واحد لبن سخن بس

ايمان/(ضحكت)مجنون …يالا باى(راحت ايمان وقالت انها عايزه تمشى علشان فى واحده صحبتها جبتلها المحاضره وحاتشرحلها وكانت الصدمه)

عمى/لا يا ايمان انتى حاتعدى هنا مع امك علشان لو احتاجات حاجه مينفعش تمشى

ايمان/يابابا المحاضره مهمه وصحبتى دى بتنسى لو مشرحتش المحاضره النهارده حاتنساها

عمى/ايه العبط ده يعنى حاتنساها ويوم الامتحان حاتدخل با ايه …قولت خلاص مفيش مرواح

كريم/هى دى صحبتك نسمه اللى قريبه من البيت؟

ايمان/(بصت لكريم وقالت ان دى فرصتها الاخيره) اه هى

كريم/خلاص معلش يا بابا تروح تاخد المحاضره وترجع بعدها وانا كدا كدا حاروح اشيك على المحل واعدى اخدها ونرجع سوا تمام

عمى/(عمى كان واخد طبع ان الولد احسن من البنت وان كريم اى حاجه يقولها موافق عليها وعلشان انا عارف كدا قوتله ساعدها تمشى وفعلا عمى وافق وكريم اخد ايمان وطلعوا على البوابه)

كريم/اى خدمه يا ستى

ايمان/حبيبى يا كريم **** يخليك ليا

كريم/بس عايز منك خدمه

ايمان/خير؟

كريم/معلش ادفعيلى فاتوره نت المحل علشان النت حايقف وانا بتابع الكاميرات على النت

ايمان/خلاص وانا راجعه

كريم/لا دلوقتى انا رايح على المحل اظبط الدنيا علشان ارجع المستشفى …اقولك ادفعى الفاتوره وانا اظبط الدنيا واروح انا على المستشفى وانتى تعالى براحتك بس المهم الفاتوره تدفع

ايمان/خلاص ماشى (راحت ايمان من ناحيه وكريم من ناحيه وكريم كلمنى)

كريم/الو يا معلم

انا/ايوا ..طمنى (حكالى اللى حصل بالتفاصيل زى ماحكتلوكم فوق)

كريم/وهى دلوقتى حاتروح تدفع الفاتوره وتيجلك يا ست نسمه

انا/اوبا ..اختك دى طلعت مش سهله …(جالى تليفون على الويتنك) اقفل اختك على الويتنك يا عرص ,,ألمهم متتاخرش(قفلت) الو

ايمان/ايه ياقلبى ..انا خلعت بالعافيه ..ألمهم الزفت كريم دبسنى ادفع فاتوره النت بتاعت المحل ..معلش ياروحى حاتاخر شويه

انا/اخص بقى هو الزفت ده بيعمل كدا ليه ..على العموم انا مستنيكى متتاخريش(قفلت معها وكلمت كريم كان وصل وركن عربيه بعيد عن البيت علشان ايمان متشكش ..عزيزى القارئ نصيحه لما تعمل مصيبه فكر فى كل حاجه حتى التفاصيل الصغيره خالص المهم كريم جيه وطلع فوق السطح بس جوا السلم بحيث هو يشوف بير السلم بس اللى تحت مايخدش بالوا وكان بيسالنى ليه هنا قوتله اصبر بس وحاتعرف وفعلا ايمان وصلت وكانت مكلمه كريم انها خلاص دفعت وكريم قفل موبيله الصوت علشان لو رن والدنيا بقت تمام وبعد حوالى ساعه رن جرس باب شقه الدور السابع )اهلا

ايمان/حبيبى وحشتنى اوى

انا/وانتى كمان ياروح قلبى

ايمان/ايه مالك واقف قدام الباب كدا ليه

انا/اصل النهارده يوم الجنان …حانعمل حاجه جديده

ايمان/حاجه ايه

انا/(حضنت ايمان جامد واخدتها بره الشقه على الاسلم وقفلت الباب واعدت ادعك فى كس ايمان من فوق الهدوم كانت لبسه بنطلون اسود قماش بس ناعم فاكانها مش لبسه )

ايمان/اممممم ..يا مجنون بس ..مش قادره ..صوتى حايعلى بس

انا/عالى برحتك يا قلبى ..مفيش فى العماره غيرنا صوتى برحتك طلعى اهاتك واتشرمطى برحتك

ايمان/اح ح ح بقى يا رامى قوتلك بلاش الطريقه دى انا واحده محترمه

انا/محترمه بره لكن معايا انتى لبوتى وشرموطتى انا بس(انا بدعك فى كسها بعد مافكيت البنطلون)

ايمان/ايوا يا روحى انا لبوتك …انت خدمتك ومش حاكون لغيرك

انا/(بصيت لكريم فوق وهو شايف ايدى بتدعك فى كس اخته وايدى التانيا كانت بتبعبصها ودى كانت اول مره يشوف كس اخته على الحقيقه وانا علشان اساعده نزلت البنطلون والكلوت لتحت علشان يبقى شايف كويس وبصراحه نظره عينه كانت مهيجانى فشخ وانا شايفه بيحلب زبره وهوهايج عليها)

ايمان/رامى تعالى ندخل ..انا جسمى فك خالص منك

انا/انا عايزك كدا يا لبوه علشان انيكك برحتى

ايمان/فى طيزى بس احنا متفقين

انا/(بصيت لكريم) اه طبعا ..كسك بعد الفرح …علشان محدش يلمسوا غيرى

ايمان/طبعا ياروحى ده بتاعك انت وبس

انا/طبعا(فى دماغى ..اه يا لبوه و طلعتى فعلا بتشتغلينى وبتتناكى بره من الرجاله ده انا حاطلع ميتين اهلك انتى واخوكى وحانيكك قدام ابوكى وامك كمان )

ايمان/كفايه بقى يا رامى انا تعبت

انا/احنا لسه عملنا حاجه ….. ودلوقتى بقى انزلى يا روحى مصى سيدك عايزه واقف على الاخر

ايمان/امرك يا روحى(نزلت ايمان على ركبها وانا بصراحه بحب الحركه دى اوى انك تبقى واقف وشايفها بتمص زبرك بكل قوتها من كتر ماهى هايجه وفعلا فى الوقت ده كنت بشاور لكريم فى الخباثه واقوله بس بتمص جامد وهو راح طلع من وراه السلم وبيبص عليها وبيحلب زبره جامد بس هى مش بتشوفه وانا المنظر كان مخلينى مولع اوى اوى وعلشان كدا كدا بزوق راس ايمان لحد اخر زوبرى واطلعه وابصلها) ايه يا شرموطه ولعتينى اوى

ايمان/جريتك يا سيدى وخدمتك

انا/وانا كنت سخن لوحدى وهى كل ما يولع بس مكنتش عايز اخلص فاروحت مقومها وخاليت وشها للباب وخليت طيزها بارزه لبره شويه ورزعت فيها )

ايمان/اححححح ..ده جامد اوى اوى …ده مش زبرك ده

انا/اه يا لبوه جبتلك زبر مطاطتى علشان انيكك بيه علشان اكيفك على الاخر

ايمان/حرام عليك ..انا مش قادره عليك حاتبقى واحد تانى

انا/عايز اوسع طيزك علشان انيكك برحتى

ايمان/حرام عليك انت وسعتها خالص بزبرك انا خايفه ماما تشوفها وتعرف انى بتناك فيها

انا/وامك تشوف طيزك ليه يا لبوه

ايمان/ما انا ساعات بدخل احميها لما بتبقى تعبانه

انا/احححححح (بقيت برزع جامد)

ايمان/ايه يا شرموط ..هجت على امى ولا ايه

انا/ لا يا روحى انا مبهجش غير عليكى انا بس منظرك وانتى عريانه معاها جننى

ايمان/وانت فين وانا معاها يا جزمه

انا/انا معاكم فى الحمام بس هى مش شيفانى سخنيها وادعكى فى كسها كويس علشان لما تشوفنى وانا بنيكك تبقى سايحه ماتتكلمش

ايمان/احححح يا رامى ..انت كلامك بيولعنى دماغك دى نار

انا/دماغى بس طيب وده (رزعت زبرى بجد فيها)

ايمان/اه ه ه ه ه ه ه ه ….ده اجمد من التانى واحلى نكنى بلاش المطاطى ده

انا/حاضر ياروحى (اعدت ارزع فى طيزها بس مطولتش الاثاره عاليه اوى وانا كنت مولع لوحدى فاقوتلها حاجبهم)

ايمان/هاتهم فى بوقى لبنك وحشنى اوى

انا/لا انا عندى فكره اجن (اخدت الكلوت من على الارض وحطيته على وش ايمان ونزلتها على ركبها وغرقت وشها باللبن فااللى بلعته بلعته والباقى جيه فى الكلوت )

ايمان/مجنون بجد …بهدلتنى ..افتح علشان اخد شاور

انا/لا يا قلبى انتى حاتنزلى كدا لحد بتكم تشاورى برحتك

ايمان/انزل ايه يا مجنون ….طيب هات هدومى

انا/قولت كدا يدوب بالبلوزه اللى عليكى وتنزلى براحه واشوف طيزك بتتمرجح مع كل سلمه

ايمان/لا انت النهارده مش طبيعى ..انت واخد حاجه

انا/اه واخد على خاطرى منك …يالا يا لبوه قبل مايجوه وتتقتلى فى الدور الرابع (ضحكنا)

ايمان/بموت فيك وفى جنانك (ايمان كانت مجنونه زى فاسمعت الكلام ونزلت يدوب ببلوزه وطيزها وفخاده كلها عريانه ولما جت تاخد الهدوم ادتها البنطلوت وقوتلها الكلوت خلاص اتصادر وهى ضحكت ونزلت وهى هلكانه من النيك وانا كمان وتابعتها لحد ماوصلت الشقه وقفلت فاشورت للعرص اللى فوق)تعالى

كريم/ احححححححححححححححححححح …يخربيتك يا فاجر … فاجرررررررررر …ايه اللى انت عملته فى البت ده يا متناك

انا/ده اقل حاجه تتعمل مع شرموطه زيها …ألمهم انت دلوقتى

كريم/انا ايه؟

انا/عايزك تمص الكلوت ده تخليه مفهوش ولا نقطه

كريم/لا مش قادر انا جبتهم 3 مرات على منظر ايمان وهى بتتناك

انا/انا معنديش كلمه لا دى ياله ياعرص مص (وفعلا اخد كريم الكلوت واعد يمص فيه…وانا بقيت احلب زبره الموضوع ده بقى بيهيجنى انه يمص الكلوت وانا احلب زبره)

كريم/امممممممممم امممممممممممم ….لبنك حلو اوى يا رامى …اممممممممم.

انا/انت دلوقتى بتمص عسل كس اختك اللى نزل وانا بفرشها ومعها لبنى اللى مغرق كلوتها

كريم/ حلو اوى اوى …طعمه حلو اوى …احسن ميه مره من اللى البن اللى كان على كلوتها امبارح

انا/(فوقت فجاه)ايه انت بتقول ايه يا متناك …

كريم/بقولك لببنك طعمه احلى امبارح كان كلوتها غرقان لبن طعمه مر اوى ..انا مستحملتش واخدت بعدها حته كنافه من كتر ماهو مر انا/امبارح؟(انا امبارح مكنتش فى البيت اصلا ….يا بت الشرموطه بقى كدا يا ايمان بتخونينى وتقوليلى كسى بعد الجواز وانتى مدوراها على البحرى )كريم الموضوع ده كان امتى بظبط

كريم/يعنى بعد ما ايمان رجعت من بره بحاولى ساعه كدا استنين لما الدنيا هديت ودخلت جبت كلوتها من سبت الغسيل ومصيته بس مر اوى

انا/خلاص خلاص …يالا انزل شوف حاترجع المستشفى ولا ايه علشان الدنيا متكشفش

كريم/تمام …بس انت مالك قفلت فجاه ليه كدا

انا/لا تعبت بس فااخد شاور وانام ..يالا يا كريم قبل ما الناس ترجع

كريم/خلاص ماشى يا عم ..ده مجنون بجد (نزل كريم براحه جدا وطلع اخد العربيه وكلم ايمان فاقالتله انها تعبانه وحاتروح على طول وكريم كلم عمى وعرف ان مرات عمى حاتبات مع اختها وعمى وبابا وماما راجعين و ايمان على بليل تبقى تروح تاخد هدوم واكل وانا فى الوقت ده كنت خلاص شايف ان الدنيا رجعت تانى كس اسود بس ازاى اواجه ايمان الموضوع زفت من كل حاجه فى الوقت ده كان فى نمره بترنلى غريبه بس مكنتش برد علشان مش رايق ومكنتش متسجله على النت المهم شويه والكل رجع وانا عملت انى كنت تعبان واجزت من الشغل لحد ما اكلنا وشربنا الشاى كلنا واعدت انا وبابا وعمى بنتكلم وكريم كان نزل المحل بس المره دى بجد واحنا بنتكلم حصل حاجه غريبه)

عمى/الواحد زهق خلاص

ابويا/ايه بس مالك

عمى/ما انت فاهم النقرص حايموتنى مش عارف اقف وقايمه الممنوعات اد كدا

انا/معلش يا عمى داء الملوك بقى

عمى/يااخى اتنيل …يعنى وانا باخد الدواء حاقول انا والملك فاروق زى بعض (ضحك اوى ) شباب ضايع

انا/ماشى يا عمى

عمى/طيب قوم هاتلى مايه علشان اخد الدواء وشوفى اى حاجه حلوه علشان الدواء ده طعمه مر ..مر اوى

انا/(انا هنا حصل تجميد للزمن والاحداث..واتفكرت كلام كريم ان اللبن اللى على كلوت ايمان كان مر ..مر اوى … ودلوقتى كلام عمى ان الدواء مر ..مر اوى ..ومعروف ان اللبن ده بيبقى طعم اخر حاجه انت اكلتها او شربتها قبل النيك ب 3 ساعات …احا ..انت يا عمى اللى بتنيك ايمان؟)

ارجو تكون الحلقه دى عجبتكم ونكمل الحلقه الجاية

الحلقه الرابعه

فى الحلقه السابقة وقفنا عند لما اكتشفت ان اللبن اللى بيمصه كريم من كلوت اخته ايمان طعمه مرر ومكنش مفهوم ايه الفكره لحد ما جيه عمى وبيقول انه بياخد دواء مر اوى وكان واحد من الاصدقاء كان بيقول ان اللبن مالوش اى علاقه بالاكل فى الجسم وبصراحه ياأصدقاء ده كلام غلط عن تجربه ودراسه وانت لو قريت سلاح مرات خالى الفتاك حاتعرف منين كريمه انا كان البطل بيجرب معاها وكانت بنقول طعم اللبن ايه هو انا كنت عايز ابعتلك بس انت داخل على انك ضيف فابخاول اوضحلك الصوره المهم بعد ما اكتشفت كدا قولت لازم اتاكد لازم ممكن تكون صدفه بس المصيبه اتاكد ازاى لو قولت لايمان انى شاكك فيها حاكشف كل حاجه وحاتبقى مصيبه وممكن يكون كريم بيهيس بس فى نفس الوقت قال ان الكلوت كان غرقان امبارح معنى كدا ان الحوار ده امبارح وانا مقابلتش ايمان امبارح يبقى جابت اللبن منين والمصيبه هنا اما تكون بتصيع مع حد غريب او مع ابوها والاتنين اوسخ من بعض بس اتاكد ازاى انا مش عارف)

عمى/ايه يا عم السرحان كل ده علشان قولتلك هاتلى حاجه حلوه ..انت بخيل لمين ده ابوك ايده مخرومه زيى

انا/لا يا حبيبى معلش فى حوار كدا معكننى

عمى/طيب اتنيل الاول هاتلى مايه وحاجه حلوه وتعالى صدعنى بمشاكلك(عمى كان متعود يتكلم ويهزر معايا فا الطريقه دى عادى جدا بينا وكان ابويا نازل فنزل وسبنى انا وعمى فى البيت)

انا/(بعد ما اخد الدواء والحلو اعدنا نتكلم ) بص يا عمى ده سر بنا وارجوك ميطلعش

عمى/ (عمى حس ان الموضوع بجد ) خير يا زفت قلقتنى

انا/انا اتخانقت فى الشغل وتقريبا كدا اترفدت

عمى/يخربيتك ليه؟

انا/المديره بتاعتى كانت حطانى فى دماغها اوى وبتلكك على كل حاجه واخرها مره اتاخرت خصمتلى 5 ايام وبعدها 5 تانى ولما اعترضت حولتنى للتحقيق وعلشان كدا مش عارف اعمل ايه

عمى/امممم …طيب ماتشوف شغل تانى

انا/مش عارف اعمل ايه انا بقيت 31 سنه وكنت مرتاح اوى فى الشغل ده لولا الوليه دى

عمى/وخلاص حصل مفيش قدامك حل تانى حضر السى فى بتاعك ونشوف و••••• يسهل …ابوك عرف؟

انا/لا ابوس ايدك ده سر بنا انت عارف ابويا اى حاجه بتحصل فى الكوكب بيبقى انا الغلطان وانا مش حمل ضغط من الحاج

عمى/اممم طيب خلاص انا حاحاول اشوفلك حاجه وانت برضو حاول وبلغنى ماشى يا زفت

انا/(ضحكت )ماشى يا عمى (انا كنت بحور على عمى وبرضو كنت محتاج اكلم مع حد فى الموضوع بس كلام عمى معايا وهزاره كان مخلينى مش متوقع ان عمى يعمل كدا مع بنته .مكنتش فاهم حاجه وحاولت افكر ازاى اتاكد وفضلت سهران طول الليل افكر لحد ما نمت ومصحتش غير على امى بتصحينى)

امى/اصحى يا رامى كل ده نوم

انا/ايه يا ماما فى ايه

امى/فى ايه يا ابنى مش لازم تصحى لشغلك كدا حاتتاخر

انا/شغل ايه يا ماما انا (هوب افتكرت انها متعرفش) انا حاقوم حاضر (قوم ولبست وانا مش عارف حاروح فين الساعه 8 الصبح بس مقدميش حل تانى المهم لبست وكله تمام)

امى/بقولك ايه يا حبيبى …اتغدا بره النهارده علشان حانروح المستشفى لاخت مرات عمك علشان احتمال تطلع النهارده

انا/انا مش فاهم طلعتلنا منين الست دى انا اصلا مسمعتش عنها قبل كدا

امى/معلش يا ابنى دى ظروفها زى الزفت جوزها طلقها وسافر وسابها رجاله معندهاش اصل ..

انا/حلاص يا ماما علشان حاتاخر نكمل بليل سلام يا حببتى(طبعا انا مكنش فيا دماغ اسمع الهرى ده كله وعلشان كدا خلعت وعملت انى نازل وبعدها طلعت على الدور السابع وقفلت الموبيل ونمت لحد الساعه 3 الضهر صحيت فتحت الموبيل لقيت رسايل كتير من كريم فاكلمته)الو

كريم/ايه يا عم هو مفيش مدير بنك غيرك ولا ايه

انا/ارغى فيه ايه

كريم/ مالك يا عم فيه ايه ؟

انا/لا شويه حورات فى الشغل

كريم/**** يقويك خلاص تمام روح انت

انا/يا زفت انجز فى ايه

كريم/ياعم براحه انا كنت عايزك فى حاجه عبيطه خلاص حاتصرف

انا/لا قول انا تمام فى ايه قلقتنى

كريم/لا ياعم ده حوار عبط انا قولت لو انت قريب من البيت تعدى على بتنا اصل مفيش حد فى البيت كلنا فى المستشفى مع خالتى وماما شالت فيشه التلاجه قبل ماتنزل فا خايفه على الاكل يبوظ فالو تعرف تعدى على البيت تحط الفيشه بدل ما اطخ المشوار رايح جى علشان شويه وحانيجى كلنا البيت

انا/طيب يا فالح انا حافتح الباب ازاى

كريم/ياعم فى نسخه مفتاح عند بيت جدى تحت وانت معاك المفتاح زبينا كلنا انزل خد المفتاح حتلقيه فى النيش فى مداليه مكتوب عليها رقم 3

انا/خلاص انا قدامى ربع ساعه اطلع من الشغل واكلمك ماشى يالا سلام (طبعا قفلت وانا مش فاهم دى حاجه مفيده ولا لا بس انا قولت لعمى انى سايب الشغل لو الكلام اتقال قدامه حايعرف انى بكذب فامكنش قدامى غير اكلمه افهم هو فين) الو

عمى/ايوا يا رامى

انا/انت فين يا عمى

عمى/انا فى مشوار شغل وبعدها طالع على المستشفى خير فى حاجه

انا/لا يا حبيبى انا كنت عايز كريم وموبيله مش مجمع فا افتكرت انك معه

عمى/لا انا ساعه كدا وارحله كلمه على موبيل مرات عمك لو عايزه ضرورى

انا/خلاص يا باشا انا حاتعامل سلام(حلو اوى كدا طبعا نزلت جرى اخدت المفتاح وطلعت دخلت شقه عمى طبعا انا كنت دخلتها كتير بس فكره انى لوحدى اول حاجه طبعا حطيت الفيشه بعد كدا دخلت اوضه ايمان وشوفت درج الكلوتات بتاعتها فكره انك بتعمل حاجه مجنونه ده كان مجننى لوحدى بعد ربع ساعه اتصلت بكريم وقوتله ان كله تمام وانى حاقفل وانزل وطبعا قفلت ودخلت على اوضه الكنز اوضه عمى ومراته بصراحه الموقف كان مهيجنى فشخ مش حاخبى عليك عزيزى القارئ كنت حاموت واجبهم على سرير عمى او فى اوضتهم بس قولت حاتكشف فاكنت هايج بس بحاول امسك نفسى المهم اعدت اعاين الاوضه وهدوم مرات عمى كان اغلب الهدوم **** وحاجات تحتيها بس مكنش ظاهر اى هدوم تسخن وبرضو كنت حاموت واخد كلوت من كلوتاتها القطن الكبيره وخصوصا هى مقلبظه بس قولت ممكن مرات عمى تقلق وهنا كنت اللى فى مغاره على بابا بس ممنوع ياخد حاجه بس الفكره كانت كفايه ..طبعا عزيرى القارئ حاتقولى كنت حطيت كاميرات فى البيت بس انا راضى ذمتك انا قدامى ساعه والناس تيجى وغير كدا احط كاميره فين ومحدش يعرف انها موجوده اكيد حاتتشاف وعلشان كدا لفيت شويه فى البيت ودخلت الحمام عندهم جبتهم فى كلوت بتاع ايمان كان فى سبت الغسيل وطلعت كلمت كريم وانا فى بتنا )الو…ايه يا كيكو جى امتى

كريم/يعنى خلاص اهو ساعه بالكتير

انا/طيب بقولك ايه انا قفلت الدنيا بس سبتلك هديه فى الحمام فى كلوت ايمان

كريم/يا ابن الزانيه …ايه يا عم هو على طول واقف كدا

انا/ياعم خلاص انا غلطان ..انا حانزل اشيله وخلاص

كريم/لا ياقلبى انا حاروح احلى بيه

انا/ايوا كدا اتعدل …المهم لما تروح بلغنى علشان عايزك فى حوار

كريم/خير فى حاجه ؟

انا/لا ده حوار شغل كدا…. يالا طير يا معلم (قفلت معه وانا هايج فشخ شويه وكنت حانيك الكنبه فاقولت انزل اقعد فى اى كافيه وخلاص وفعلا نزلت اخدت الابتوب ودخلت على مواقع وظايف بعت ال سى فى بتاعى فى كذا شركه وبنك ومصالح ومكاتب محاسبه مسبتش حد المهم وانا فى الكافيه لقيت تلات بنات اندر ايدج يامعلم لبس ضيق فشخ وشعر سايح وصدر كل واحده منهم اكبر من اختها وقاعدين يهزروا مع بعض حاجه اخر شرمطه بيشيشوا وضحك بصوت عالى انا مركزتش معاهم اوى علشان ده عادى فى الكافيه ده وغير كدا انا مبحبش اقتحم خصوصيه حد لحد للاسف ما جه راجل كبير شويه قرر يقولهم ان كدا عيب)

راجل/عيب يا بنتى اللى بتعملوا ده

بنت1/وانت مالك يا جدوا…

بنت2/بس يا بت ده تلاقيه عايز يقعد معانا ومكسوف (ضحكوا اوى)

راجل/انا غلطان …

بنت3/اه غلطان ويالا هوينا بقى

بنت2/يا بت متدخليش على الراجل بصدرك كدا لا يجيلوه سكته (ضحكوا اوى)

انا/(انا هنا مستحملتش كنت شايف ان ده راجل كبير ودول شراميط فاقومت ورحت لهم ) جراه ايه يا شرموطه منك ليها …هو علشان الراجل محترم ..مش بيرد على الاوساخ اشاكلكم …لا يا لبوه منك ليا المكان ده للناس المحترمه مش عرفين تبقوا محترمين تبقى تغورا فى ستيت داهيه

بنت2/ وانت مالك

انا/مالى فى جيبى وحادفعلكم الحساب علشان تغوروا من هنا (الكافيه ده انا كنت معروف فيه اوى من زمان فاجيه المدير وطرد البنات وانا قوتله انا اللى حادفع الحساب واعتذرت للراجل وجبتله نعناع على حسابى علشان كان مصدوم من اللى وصلتله البنات فى السن ده وانا بصراحه كان الموضوع معصبنى بس هديت وقولت خلاص وكان بعد الشد ده كله ان كريم كلمنى وقالى)

كريم/انت فين يا قلبى

انا/انا فى كافيه اللى جمب البيت ..انتو فين

كريم/احنا خلاص روحنا وانا حليت ياروحى خلاص (طبعا هنا انا كنت نسيت الموقف وكل حاجه ورجعت لتخيل ان كريم بلع لبنى مع على كلوت اخته فى حمامهم وهنا زبرى قام وكان لازم امشى علشان الراجل حايفهمنى غلط ) طيب يا كيكو الف هنا يا حبيبى

كريم/مرسيي يا روحى …انت كنت عايزنى فى ايه

انا/اه بقولك انا نص ساعه كدا واروح حا رنلك اطلعلى السابع

كريم/هو حوار شغل ولا ايه يا متناك ؟

انا/يا زفت بقولك شغل ..بس مش عايز حد يعرف

كريم/ماشى يا قلبى اوصل البيت وكلمنى (روحت البيت وطلعت السابع وكريم طلعلى )

انا/ايه يا عم كل ده بتطلع كام دور

كريم/اابويا يا سيدى مصدع دماغى على شغل وكلام كتير وخالتى تحت ..

انا/حلاص حاتكيلى مشاكل حياتك انجز

كريم/ما انت اللى بتسال ..خير عايز ايه

انا/انا جبتلك هديه

كريم/ايه ده بجد ؟

انا/اه يا قلبى جواه فى الاوضه بتاعتك ..ادخل وقولى رايك

كريم/(دخل كريم وهو مش فاهم ايه المفاجئه فتح باب الاوضه لقى مفاجئه …..) يخربيتك ايه ده

انا/مكنش ينفع اشوفهم ومجبهمش

كريم/مجنون(المفاجئه كانت طقم داخلى من بتاع امه وجلبيه و**** كل حاجه منهم على شماعه ) طيب ايه

انا/(جيت من ضهر كريم وحضنته ) بصى يا قلبى انا نفسى انيك امك اوى ….بس لحد ما يحصل لازم اعمل بروفه عليها الاول

كريم/امممم …انت عايز ايه

انا/بصراحه انا عايز انيك العيله كلها بديت ب ايمان وبعدها انت يا قلبى وبعدها احلى بفريده امك

كريم/اححححح يا مجنون يا رامى …حاتعمل ايه

انا/حاعمل كل خير يا قلبى ودلوقتى اقلع والبس امك كله واطلعلى الصاله بره عندى ليك مفاجئه تانيا (طلعت وانا هنا براهن على كريم لو قفش يبقى كل حاجه باظت لو وافق يبقى كدا بدايه مرحله جديده بنا …وبعد 10 دقايق كانت المفاجئه)

كريم/(طلع كريم لابس لبس امه كله وال**** ومش باين منه غير عنيه )

انا/اوبااااااا….جامد اوى …..ازيك يا مرات عمى

كريم/تمام ..يا رامى يا ابنى…ازيك وابوك عامل ايه وامك

انا/تمام يا مرات عمى …عايز اقولك ان ال**** يجنن عليكى

كريم/(كريم بيتكلم انه امه) ولد عيب ..أنا مرات عمك مينفعش تقولى الكلام ده

انا/جراه ايه يا لبوه ما انا عارف انك شرموطه وبتتناكى فى طيزك وكسك طول الوقت

كريم/اححححح ..مين قالك

انا/ابنك كريم قالى وانا بنيكه

كريم/الخول ده ..اهم حاجه عنده طيزه تتناك مش مهم امه

انا/متخفيش يا مرات عمى سرك فى بير بس انا مش حابقى اقل من الناس التانيا

كريم/يعنى ايه مش فاهمه

انا/مش فاهمه ايه يا شرموطه عايز انيكك (طلعت زبرى وانا كل اللى فى دماغى ان قدامى مرات عمى ونسيت ان ده كريم ) مصى يا متناكه يالا يا شرموطه

كريم/(رفع ال**** وبدء يمص) حاضر يا روحى انا فريده الشرموطه …..بحب اتناك من الرجاله (كان بيمص وهو هايج اوى وهو متخيل ان امه بتتناك من رجاله وانا كنت هايج وانا شايف كريم قدامى شرموطه وهو بلبس امه )نكنى …نيك فريده المتناكه ..ام الخول نكنى …طفى نار كسى

انا/(انا كنت جايب **** بس بتاع مرات عمى بس طقم الداخلى ده كنت مشتريه طقم ضيق علشان يقفل على زبر كريم ويبقى ضاغط عليه اوى فاكانه كس هو مقفل على زبره خالص وفى نفس الوقت فى فتحه انه يتناك فى طيزه ) عايز ايه يا شرموطه

كريم/عايزه اتناك ….كسى تعبنى اوى ..جووزى خول مبيكيفنيش خول زى ابنه

انا/(فى الوقت ده كريم بيمص زبرى وانا اعد ادعك فى زبره جواه الكلوت وهو بال****) هو ابنك خول يا فريده

كريم/خول اوى وبيعرص عليا انا واخته ….نفسه يشوفنا بنتناك من الشارع كله قدام عينه

انا/اححححح وايه كمان

كريم/(كريم هنا بيتكلم عن نفسه بالسان امه )ده خول اوى …ده صورنى وانا فى الحمام وانا بستحمى وبدل الفيديو بتاعى بفيديو مرات واحد صاحبه بتستحمى

انا/احححححح ……وشكلها ايه مرات صاحبه دى

كريم/صاروخ …مزه اوى اوى …..وجوزها نفسه يشوفها بتتناك من حد غريب

انا/طيب يا مرات عمى كريم منكهاش ليه

كريم/نكها كريم نكها وجاب لبنه جواها كمان …

انا/ازاى؟

كريم/جوزها حضرها وكلم كريم راحله البيت وناكها قدامه وصورها فيديو والخول كريم معاه نسخه من الفيديو ده

انا/(فى الوقت ده انا هجت اكتر يخربيتك يا كريم ده انت طلعت مصيبه بس قولت الموضوع ده عايز فوقه اخلص هنا واشوف حوار الفيديو ده )اححححححححححححح يا مرات عمى ده كريم ده خول اوى (قفشت على زبر كريم اوى )

كريم/اححححححححححح ..وانا مالى هو اللى خول

انا/علشان تربيتك الوسخه يا متناكه ….وعلشان كدا لازم اعقبك

كريم/حاتعمل ايه

انا/حانيكك …بس بحاجه جديده (طلعت زبر صناعى ) شايفه يا متناكه ده …الزبر ده كان فى طيز بنتك ايمان امبارح ونكتها بيه على السلم ودلوقتى حايدخل طيزك وانيكك بيه

كريم/(كريم هنا هاج اوى وبقى بيتكلم على نفسه)احححححححح يا رامى كفايه مش قادر …انا هجت اوى

انا/وده المطلوب يا متناك …الزبر ده نكت بيه اختك امبارح وحانيكك بيه النهارده شم كدا (شممتهوله) شامم طيز اختك الشرموطه

كريم/احححححح ..مش قادر ….حاموت والكلوت ده ماسك عليا اوى

انا/انا قاصد يا كس امك علشان زبك يبقى متكتف وانت بتتناك عايزك حيحان

كريم/لسه يا رامى كفايه بقا…انت سخنتنى اوى …..

انا/انا عايز كدا يا مزتى

كريم/عايز ايه تخلينى شرموطه …انت بتعمل فيا ايه …كفايه كدا

انا/(هنا كنت نسيت كل حاجه وزقيت كريم ورفعت ال** ورشقت الزبر فى طيز كريم وانا متخيل انى بنيك امه وهى ب** وفكره ان الزبر ده كان فى طيز ايمان وبعدها فى طيز كريم كانت مولعانى واعدت انيك فيه لحد ما جبهم فى الكلوت وغرق الدنيا وانا طبعا جبتهم عليه وعلى ال**** غرقت الدنيا واعدت انا وهو ميتين من اللى حصل وكريم قام وقمت اخدت حمام انا لما فوقت كنت شايف انى زوتها اوى وان الهيجان نسانى نفسى بجد ولما كريم طلع انا قولت حايقفش منى وحاتبقى مصيبه)

كريم/ايه يا مجنون اللى انت عملته ده ؟

انا/معلش يا كريم انا …

كريم/معلش ايه بس حارجع الهدوم ازاى كدا وهى غرقانه لبن كدا

انا/يعنى المشكله فى الهدوم ؟

كريم/طبعا ..امى لو لقت الهدوم كدا حاتعمل مصيبه

انا/(انا هنا لقيت ان كريم مزعلش فا امبسطت ان الدنيا عدت وبصراحه قولت كدا فل اوى اوى انا حاعمل بلاوى الفتره الجايه )

كريم/ياعم سيبك من السرحان ده قولى حانعمل ايه فى الهدوم

انا/متخفش يا متناك دى مش هدوم امك اصلا انا جبت طقم زيه من بره وانت علشان حيحان هجت على طول

كريم/يا ابن اللبوه …يعنى انت هيجتنى كل ده على هدوم مش بتاعت امى

انا/شوفت ..تخيل بقى لو جبتلنا هدومها بجد …حاعمل فيك ايه يا مزتى

كريم/لا كفايه بقى ارحمنى انا طيزى اتهرت …بس اوعى يكون الزبر ده كمان مش اللى اتناكت بيه ايمان

انا/ايه يا متناك ما انت كنت واقف وشايفه وهو بيرشق فى طيز اختك ده انا عملت كدا مخصوص يا قلبى علشان تتناكى بيه يا مزتى

كريم/احححححح ..يا رامى كفايه بقى انت بتهيجنى اوى وانا على اخرى اصلا

انا/طيب ماتيجى نعمل واحد تانى

كريم/يخربيتك ..ارحم امى بقى ..انا نازل يا متناك …خالتى تحت وعايز اعد معاها …

انا/خلاص امشى يا زفت انت اللى خسران ياله (المهم كريم نزل بس انا فى دماغى مرات صاحبه اللى اتناكت دى نزلت ولقيت ماما بتقولى )

امى/ايه يا رامى كنت فين كل ده

انا/كنت بخلص شويه حاجات كدا متعبه يا ماما

امى/طيب يا حبيبى ••••• يديك الصحه ..المهم عايزين بكره نزور اخت مرات عمك ..وانت راجع من الشغل هات علبه شكولاته حلوه كدا

انا/شكولاته ليه هى مش فى بيت عمى فوق ايه لازمته

امى/الاصول يا حبيبى انت رايح تزور واحده عيانه المهم متتاخرش بكره فى الشغل .

انا/خاضر يا امى (طبعا كان لازم اقوم انام غلشان امى حاتصحينى 8 الصبح ولازم انزل علشان متشكش فى حاجه المهم الصبح جيه وانا قومت زى الجزمه صحيت ولبست وطلعت السابع انام زى كل يوم وبعدها على الساعه 1 الضهر نزلت فى الخباثه وروحت جبت الشكولاته وروحت الكافيه لحد 4 وكنت فى البيت على 5 كدا واتغديت وعلى الساعه 7 لبسنا كلنا وقولنا حانروح نزور اخت مرات عمى وبصراحه كنت شايف ان الموضوع سخيف بس اهو زياره المريص واجبه وخلاص وفعلا طلعنا وخبطنا على الباب وايمان فتحتلنا ودخلنا كاننا ضيوف فى مشهد انا مش مصدق اللى بيحصل بجد ايه المجانين دول بس اهو ريح الزبون وخلاص )

ابويا/الف سلامه و••••• تقوملنا بالسلامه

مرات عمى/••••• يخليك …مكنش ليه لازم كل ده

امى/لا يا حببتى متقوليش كدا دى حاجات بسيطه

انا/(حوار ممل كله نخع على بعض وانا بصراحه مكنتش مهتم لحد ما طلعت اخت مرات عمى بال** برضو بس حاجه كدا طول وجسم مقلبظ طبعا مش باين حاجه منها بس فكره انها كمان بال** احححح الموضوع بقى يهيج فشخ وكنت انا بكلم مع كريم وفجاه دخلت بنت حوالى 17 18 سنه محجبه ولابسه طويل ومحترم ومكسوفه )

مرات عمى/تعالى يا اسماء انتى مكسوف ده مفيش حد غريب (بتعرفها علينا) اسماء بنت اختى ثانويه عامه بس هى بتتكسف معلش

اسماء/(ابتسمت ابتسامه خفيفه كدا واعدت ساكته طول الاعده الممله دى وبعدها اتعشينا كلنا وانا بغسل ايدى اسماء جت تغسل ايدها فانا من باب المجامله قوتلها)

انا/سلم ايدك يا اسماء الاكل كان هايل

اسماء/دى خالتى وايمان اللى عاملين الجاجه انا يدوب طلعت الطباق

انا/برضو سلم ايدك …تعالى اغسيلى ايدك انا خلصت

اسماء/تمام بس خد بالك انا زعلانه منك

انا/انا ؟ زعلانه ليه

اسماء/ايه يا وحش انت بس اكيد معرفتنيش ما انت شتمتنى انا وصحابتى فى الكافيه امبارح

انا/امبارح ….ده امتى

اسماء/لحقت تنسى ده انت قولت علينا شراميط واوساخ

انا/(اوبااااااااا ثوانى كدا عزيزى القارئ هى اسماء المحجبه المحترمه دى كانت واحده من البنات التلاته الشراميط اللى فى الكافيه بتوع امبارح اللى كانوا لابسين ضيق وشعرهم مكشوف عادى ….انا عن نفسى اتفاجئت)

اسماء/ايه اتفاجئت ولا ايه (ضحكت بصوت واطى)

انا/يخربيتك انتى كنتى معاهم

اسماء/اه ..وبصراحه لولا ان دخلتك عجبتنى كنت مسحت بيك ارضيه الكافيه كله

انا/اوبااااااااااااا …طيب ليه بس

اسماء/ياجدع داخل بتشتمنا وتقول علينا شراميط وعايزنا نسكت (وهى بتتكلم كانت بتقرب عليا لحد مابقيت مزنوق بنها وبين الحيطه)

انا/ما انتو هزقتوه الراجل برضو ومكنش ينفع كدا

اسماء/ماشى مع ان الراجل اللى بتتكلم عليه ده بعد ماطلعنا طلع ورانا واتفق مع سها ورحتله البيت

انا/(اوباااااااا تانى ثوانى كدا سها دى اكيد واحده من صحبتها ورحلته البيت اكيد مش عشان تديلوا الدواء اوبا الراجل كان بيشتغلنى وانا جبتله نعناع على حسابى وفى الاخر طلعوا بنات شقط)هو انتو ….

اسماء/بص يا قمر اللى قوتهولك ده سر اكيد محدش يعرف عنى حاجه انا قدام العيله اسماء الغلبانه المحترمه

انا/طيب ما انا ممكن اقولهم عكس كدا

اسماء/محدش حايصدقك فاخلينا صحاب احسن علشان انت عجبتنى من اول لما شوفتك واتصدمت لما عرفت انك من العيله

انا/صحاب صحاب ولا فى اكتر

اسماء/(ضحكت )ايوا كدا انا بحب اللى يجى فى السالك …بص يا قمر انا بمص ب 100 وممكن اجبلك صحابى التلاته تعمل ليله من الف ليله ب 500 جنيه بس

انا/(اوبا تالت عزيزى القارئ كدا كتير اسماء طلعت قواده كمان احيه احيه احيه )وهما بيمصوا برضو ولا فى اكتر

اسماء/ سما طيزها مفتوحه لكن احنا لا بس حساب سما لوحده غير ال 500

انا/قشطه جدا …طيب انا معايا 100جنيه فى جيبى ومش عايزها ايه رايك؟

اسماء/افتح السوسته وهات ال100 جنيه

انا/حاتبلعيهم ؟

اسماء/لا لما اخد عليك الاول (فتح انا السوسته وهى دخلت ايدها طلعت زبرى انا كنت مش مصدق اللى بيحصل وبعد كدا اخدت ايدى وحاطتها على بزازها وهى بتدعك براحه فى زبرى وبتبص فى عينى بصه بت شرموطه تهيج الصخر وبعد كدا تفت على زبرى ونزلت تمص فيه واحنا فى الحمام والميزه ان الكل كان مشغول وهى مكنتش بتمص دى كانت شفاط بت كلب محترفه اعدت تمص وبعد كدا قامت نامت على حضنى وانا واقف وقالتلى)

اسماء/ هات فى كسى عايزه لبنك يغرقه …كسى مولع من زبرك …اه ه ه ه ه ..

انا/(مفتكرش كتير اكيد بعد الكلام ده انا جبتهم على الارض فى ثوانى )

اسماء/تمام يا قلبى ..انت طلعت عسل ..دى اسهل 100 جنيه جبتها

انا/لا ده فى الاول بس بعد كدا انا خاطول اوى واتعبك

اسماء/حانشوف حايحصل بجد ولا كلام (ظبطت ال**** بتاعها وهى طلعه بستنى فى خدى ) دى هديه منى (طلعت)

انا/(يخربيتك ايه الشرموطه دى لا كدا كتير عليا انا زبرى خلاص حاينفخر من اللى بيحصلى ….المهم طلعت ونزلنا البيت وكلمت كريم واعدنا نتكلم فى اى كلام فى الموبيل لحد فى نص الكلام سالته) هى اسماء دى انت محكتليش عليها قبل كدا مع انها بنت خالتك

كريم/ياعم حاحكيلك ايه بس دى بت مقفله معقده لا بتهزر ولا بتضحك ولا الهواء طول الوقت ساكته

انا/مين …أسماء؟

كريم/اه يا عم دى مره خرجنا سوا جيت امسك ايدها كانت حاتلم عليا الناس

انا /مين …اسماء؟

كريم/ايوا يا سيدى اخر مره بقولك نروح سينما انا وهى وايمان قالتلى لا وزعلت وقالتلى انت فاكرنى من البنات اللى تعرفهم وقفشت عليا

انا/مين …اسماء

كريم/ايه يا رامى انت مش حافظ غيرها ولا ايه

انا/لا بس مش عارف مش متوقع ان اسماء تكون كدا

كريم/ياعم وانت حاتعرفها منين …دى زى ما بقولك كدا مقفله اوى

انا/اه وانت مهتم بيه اوى كدا ليه ؟

كريم/بصراحه شايف انها الزوجه المناسبه ليا محترمه ومن عيله ودى اللى بجد تضمنها انها تصون بيتك

انا/لا فى دى عندك حق بجد …انت متعرفش انا حابقى مبسوط ازاى لما تتجوز ..انا تقريبا حابقى كل يوم عندك

كريم/بيت اخوك يا رامى تشرفنى فى اى وقت …هو انا مش مقتنع بيها علشان حاسس انها مقفله اوى ومش حاتفهم دماغى بس ماما بتزن عليا علشان اخطوبها

انا/يازين ما طنط اختارت بجد انت عارف بعد الكلمتين دول انا حبيت امك زياده

كريم/(ضحك) اشمعنا يا علق

انا/لا ده بعدين بقى يالا علشان عايز انام الساعه 3 الصبح

كريم/طيب فهمنى متسبنيش كدا

انا/ياعم التنح حابقى افهمك يالا غور بقى سلام (قفلت واعدت اضحك ..احيه يا ولاد الراجل الخول والست قواده يالاهوى ايه النيله دى ده كدا حاتبقى زى الفل وكدا كدا كريم بيحب الدياثه واسماء حاتعيشوا فيها يخرابى على اللى بيحصل ايه الكوكب اللى احنا فيه ده …فجاه التليفون رن) اكيد الحمار ده انا مش قوتله حانام …الو

صوت/الو

انا/ايوا مين

صوت/معرفتش صوتى ؟

ارجو يكون الجزء ده عجبكم نكمل الحلقه الجايه

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Kimo119، مان 1975 و EL FNAN
جامد نيك كمل 🔥

• عجبني
التفاعلات: النمر الاسمر
منقولة

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: mode ana و النمر الاسمر
كمل

• عجبني
تم أضافة الجزء الثاني يوجد بلاغ أن قصتك منقولة

• عجبني
تم أضافة الجزء الثاني يوجد بلاغ أن قصتك منقولة
يمكن حضرتكم اضافه (منقول) بس على فكرة مش من منتدانا علشان انا بحثت فى منتدى نسوانجى مش موجوده عموما ممكن إضافة منقول

• عجبني
التفاعلات: BٍِASM17 اسطورة القصص
شقة الدور السابع

الحلقه الاول

انا اسمى رامى عندى 30 سنه شغال فى بنك اجنبى عايش فى اسكندريه فى سيدى بشر بحرى عايش انا وعيلتى فى عماره العيله البيت كان 7 ادوار انا فى الدور التانى وعمى فى الدور التالت علشان ابويا اتجوز الاول وجدى وجدتتى فى الدور الاول وباقى السبع ادوار فاضى علشان كانت خطه جدى ان الاحفاد يتجوز برضو فى البيت كان الدور شقه فا انا واخد الدور الرابع وعيال عمى الدور الخامس والسادس والسابع ده فاضى خالص انا ابن وحيد ماليش اخوات وعلشان كدا كنت قريب اوى من ولاد عمى اللى عايشين معايا فى العماره كان كريم ابن عمى الصغير واخته ايمان هما اخواتى بجد بنخرج سوا وبنعد مع بعض طول الوقت كريم كان 25 سنه وايمان 22 سنه احنا كنا عيله فعلا محترمه انا ابويا وامى شداد اوى ونفس الشئ عمى ومراته كانت ***** يمكن مشوفتش وشها غير مرات قليله اوى وكنت بتعامل معاها زى امى بظبط وكنت مستغرب جدا من اللى بيقول ان فى مشاكل فى بيوت العيله …انا كنت شايف غير كدا كان اللى بينا كل حب وكان البيت …. اسف على المقدمه الطويله بس ده تمهيد اللى حايقول عليه احداث القصه

انا/(فى يوم كنت راجع من الشغل على الساعه 5

كنت راجع مستوى بصراحه فالقيت كريم ابن عمى بيرن) ايوا يا زفت

كريم/ زفت؟ ايه يا عم الرد ده

انا/اخلص انا دماغى على الاخر

كريم/خلاص يا عم براحتك انا كنت عندى ليك حاجه حلوه بس خلاص

انا/(كريم من زمان هو برايز بنسبالى كان هو اللى بيجبلى افلام السكس والحشيش برغم انه اصغر منى ب 5 سنين بس هو كان عنده جراءه اكتر منى فالما يقولى حاجه حلوه يبقى لازم اقعد واسمع علشان فى مفاجئه جايه) حاجه حلوه ايه

كريم/لا خلاص يا قلبى ..معطلكش بقى ..سلام وقفل الخط)

انا/(اعدت ارنله اكتر من 15 مره لجد ما رد)

كريم/ايوا مين؟

انا/مين ايه يا زفت

كريم/زفت تانى ..طيب سلام

انا/لا خلاص انا اسف …ايوا يا استاذ كريم يا فخر عيلتنا

كريم/ايوا كدا اتعدل

انا/ماشى ..المهم ايه الحاجه الحلوه

كريم/معايا حاجه ملبن بجد ..حاجه كدا من بتاعت الدور السابع

انا/احا بجد (الدور السابع ده دور النيك كنت انا وكريم لما نجيب نسوان نخدهم الدور السابع علشان الاخير ومحدش بيسمع حاجه والميزه ان جدى كدا مشطب العماره كلها وفرشها كمان فا ياباشا كانت بتبقى درمغه بجد فاتسمع الدور السابع اعرف انك حاتنيك ) بجد ولا ايه

كريم/ياعم مالك هو انا فى مره طلعت معاك قليل ..المهم حاندخلها ازاى العماره

انا/ايه ده ندخلها …هى واحده بس

كريم/اه بس مكنه بجد

انا/وانا حاجى اقفلك على الباب ولا ايه انت عارف انا ماليش فى الجماعى والحاجات دى

كريم/ياعععععم …الجماعى يا جاهل يبقى حريم وانت وبس لكن انت وانا منجتمعش فى حرمه

انا/امال حانعمل ايه

كريم/حانخدها بدور انت الاول علشان انت بتجبهم بسرعه (ضحك اوى)

انا/عارف ان لولا امك محترمه كان زمانك سمعت حاجات فيها دلوقتى

كريم/ياعم انت اللى محترم بزياده حد يقول حاجات فيها ده انت غلبان …المهم حاندخلها ازاى انجز

انا/ هى جايه امتى؟

كريم/ياعم دى جاهزه لو دلوقتى ماشى

انا/لا اهدا دلوقتى جدك وابوك وابويا حايشفشخونا احنا …اصبر ل 10 11 يكونوا ناموا وننجز قشطه

كريم/قشطه(وفعلا اتفقنا على الساعه 11 كان الكل خلاص حاينام وايمان بتذاكر فى البيت وكريم معروف انه بيجى يسهر معايا ونلعب على الكمبيوتر فى شقتتى اللى فى الدور التالت علشان منعملش ازعاج وطلما احنا فى البيت فانسهر برحتنا وطبعا الشرموطه جت لبسه لبس محترم جدا وجات قدام باب البيت دخلت وكريم معها تحت وانا بامن السلم لحد ماوصلنا لسابع ودخلنا وقفلنا وهنا بدات الاحداث بقى )

انا/(كانت اسمها مى مزه بجد طول 160 سم وزن حوالى 80 كيلو بطايه كدا وبزاز ملبن بجد والاجمد من كدا انها كانت شرموطه اوى)

مى/ها مين اللى حايركب الاول

كريم/ايه يا مى براحه معانا واحد محترم (بيتكلم عليا)

مى/(ضحكت بشرمطه) محترم وايه يا روحى اللى مطلعك هنا

كريم/معلش جى ياخد الايجار وماشى (ضحك)

انا/بقولكم ايه حابقى التريقه بتاعتكم ولا ايه

كريم/لا يا قلبى بنهزر معك متقفش كدا …. بقولك ايه يا مى عايز الاستاذ رامى ابن عمى يطلع مبسوط اوى اوى يالا علشان الراجل عنده شغل بدرى يخلص ويروح ينام واحنا نقضيها لصبح يا قلبى

مى/اومرك يا كيكو يا حبيبى …يالا يا استاذ

انا/(بصراحه انا كنت هايج اوى علي مى جسمها مجننى وكانت قاعده معانا بالكلوت بس فا انا كنت حاموت وانيك وفعلا دخلت انا ومى ركز كدا معايا عزيزى القارى انا ابن ناس معايا فرسه بجد فاطبعا فرق السرعات اخدت معها ربع ساعه بالعافيه وجبتهم وانا مش مصدق انى جبتهم بسرعه كدا ولما طلعت)

كريم/يخربيتك انت لحقت …ايه يا رامى ده انت ملحقتش تسخن (بيضحك اوى)

انا/ياعم تعبان من الصبح و..

كريم/ايوا والدراع بايظ وكس مى دايق ….اخص على الرجاله اقول للشراميط اصحابى ايه …رامى مقدرش (بيضحك)

انا/بقولك ايه بطل رخامه

كريم/يابطه ….انزل يا رامى وخالى امك تعملك كبايه لبن كبيره علشان تعوض المجهود الجبار اللى عملته

انا/غور يا زفت انا اللى غلطان انى بغطى عليك (ونزلت وانا مضايق من كلام كريم هو بهزار اه لكن كنت عارف انه حايفضل يعيرنى بالحكايه دى وهنا فكرت انى لازم امسك عليه حاجه علشان لو اتكلم اقوله حافضحك شغل عيال اوى بس انا وكريم كنا كدا من زمان ناقر ونقير المهم طلعت الشقه تانى وفتحت براحه وقولت حاصوره بالموبيل وهو بينيك مى واقولك حاوريها لابوك وفعلا كان سايب الباب مفتوح دخلت ولسه بصوره لقيت المفاجئه)

كريم/(كريم كان نايم على ضهره ومى بتمص زبره وحطه صباعين فى طيز كريم وهى بتمص زبره وهو هايج على الاخر من اللى بتعمله مى انا اتصدمت من اللى بشوفه احنا كل مره كنا بنجيب بنات كان كل واحد بيبقى فى اوضه وكريم يحاسبهم وخلاص عمرى ماشوفته بينيك حد او بيعمل ايه معاهم بصراحه المنظر كان غريب عليا اوى وخصوصا ان فتحه طيز كريم كانت واسعه صوابع مى كانت بتلعب فيها عادى جدا والموضوع شكله مش اول مره يعمل كدا وانا وقفت اصور وانا مش عارف ايه اللى انا شايفه ده والمصيبه ان وانا بتفرج زبرى وقف تانى برغم انى كنت لسه جيبهم معرفش بقى السر كان ايه هل علشان منظر صوابع مى فى طيز كريم ولا ان كريم ابن عمى بيتعمل فيه كدا انا كان اول مره اشوف الحركه دى فى الجنس …المهم صورت يمكن 3 دقايق ومى بتمص وبتلعب وضهرها للباب فامش شيفانى وكريم نايم على ضهره ومكيف اوى وفجاه مى زودت المص واللعب فى كريم فاحسيت انه حايجبهم فاقفلت ونزلت بسرعه وانا مش عارف اعمل ايه فى المصيبه اللى انا شوفتها دى )

انا/(نزلت شقتى ونمت والصبح اتصلت بالبنك اخدت اجازه واعدت افكر ايه اللى حصل ده ….طيب لو انا قولت لكريم انى شوفته اكيد ده حايكسر اللى بنا وانا وكريم اخوات فاقررت انى انسى الموضوع وامسح الفيديو وكانه محصلش وفعلا طلعت الموبيل ولسه حادوس على الفيديو علشان امسحه .بصيت كدا روحت شغلته بدل ما امسحه وبصراحه نفس الاحساس جالى زبرى وقف وكل ما كانت مى تدخل صوابعه فى طيز كريم اسخن الفيديو 3 دقايق انا شوفته اكتر من 100 مره لحد ما جبتهم وفضلت هايج برضو مكنتش لقى تفسر للموضوع ده وكنت شايف انه غلط بكل المقايس لكن فكره انه غلط انه مينفعش كان سبب انه يسخنى اكتر بعدها دخلت على موقع افلام جنسيه واعدت ادور لحد مالقيت الانواع دى من الافلام وكانت النوعيه دى كلها بتبقى ان الزوجه بتجيب راجل غريب ينكها هى وجوزها والافلام دى كانت بتهيجنى اكتر لما افكر ان مرات كريم ممكن تعمل كدا الموضوع ده كان مهيجنى جدا جدا وفضلت كدا لحد مجالى تليفون)الو

صوت/ايه يا حبيبى فينك

انا/فى البيت ياروحى كسلت انزل

صوت/ليه مالك فى حاجه

انا/لا قولت بس اخد يوم بريك كدا دلع يعنى انتى عامله ايه

صوت/اهو خلصت الجامعه عندى محاضره كمان 3 ساعات ومكسله احضرها

انا/طيب ماتيجى نروح السابع اصلك وحشانى اوى

صوت/الخوف نتاخر مش عايز مشاكل فى البيت

انا/ما انتى بتقولى فى محاضره كمان تلات ساعات …انجزى بس قبل ما اللى فى البيت يرجعوا

صوت/ماشى بس من غير شقاوه

انا/عيب عليكى ده انا رامى الكيوت

صوت/ماشى يا كيوت لما اجيلك

انا/قشطه اول لما توصلى تحت كلمينى

صوت/اتفقنا(وفعلا اول لما وصلت تحت كلمتنى واخدتها فى الخباثه طلعنا الدور السابع

صوت /وحشتنى اوى يا رامى

انا/(طبعا صوت دى ليها اسم بس هى بصراحه مفاجئه دى ايمان اخت كريم الصغيره انا وهى بنحب بعض من زمان والموضوع بقى بنا انى بعاملها زى مراتي بظبط بس من غير نيك فى كسها وبصراحه احنا بقلنا سنين على كدا بفرشلها كسها وارضع من بزازها وهى كمان بتمص زبرى وتبلع لبنى وكذا مره كنت اجيب لبنى فى كلوتها واخليها تنزل بيه كدا وتغيره تحت فى بيتها كانت بتحب الجنان زيى فا اى حاجه بتوافق عليها )

ايمان/وحشتنى اوى اوى يا رامى

انا/وانتى كمان يا روحى وحشتينى اوى اوى (حضنتها وبقيت بفك هدومها)

ايمان/وبعدين مش قولنا بلاش شقاوه

انا/ينفع يبقى معايا احلى بنت فى الدنيا بنت عمى ومعملش شقاوه

ايمان/طيب مش عايزين نعمل زى المره اللى فاتت لولا لحقت نفسى فى الاخر كنت حاتفتح كسى

انا/وفيها ايه ما انا حاتجوزك واكيد ابوكى مش حايرفضنى يعنى

ايمان/اه بس افرض بقى يافالح قالك زى الافلام اشوف الدم بتاع شرفها حانعمل ايه بقى

انا/يابنتى مش حايحصل الكلام ده قديم اوى

ايمان/معلش ريحنى احنا حلوين اوى كدا ولما بتسخن بتجبهم فى طيزى وعلشان لما نتجوز نعمل حاجه جديد علشان متزهقش منى

انا/بتقولى ايه يا عبيطه ده انتى حلم عمرى ….بقولك ايه حانقضيها كلام ياله علشان ميعاد ترجعى فى ميعادك العادى

ايمان/حاضر يا روحى(نزلت ايمان على ركبها وبقت بتمص زبرى ايمان طولها 170 سنتى و65 كيلو رفيعه وبزازها صغيره بس انا بحبها جدا وفعلا كنت ناوى اوى لما تخلص الكليه نتجوز بس مش عايز ابين قدام حد كنت شايف ان ده رومانسى اكتر وفعلا كنت بحبها اوى ولما بتبقى معايا هنا كنت بتعامل معاها انها مراتى فعلا وهى كانت بتولعنى بتمص زبرى جامد اوى وكنا بنعمل 69 سوا وامص كسها)

ايمان/احححح يا رامى لسانك بيولعنى ….اححححح

انا/انتى شوفتى حاجه لما تجربى زبرى فى كسك وهوا بيرزع فيكى

ايمان/اححححح ياريت نفسى فيه اوى اوى

انا/طيب ما تيجى بقى

ايمان/حبيبى وحيات حبنا بلاش

انا/حاضر ياروحى (كنت بمص كسها وهى بتحلب زبرى وفجاه معرفش منين جالى الفكر ده ان انا وايمان وكريم مع بعض على السرير وايمان بتبعبص كريم اخوها احاااااا المنظر ده ولعنى اوى لدرجه انى قومت ونيمت ايمان على بطنها ورفعت طيزه وبقيت برزع جامد)

ايمان/اى ى ى ى ىى براحه يا رامى فى ايه ….اه هه ه ههه براحه بتاعك جامد اوى اى ….ايه اللى سخنك كدا

انا/(مقدرش اقولها انا اتخيلت ايه بس كنت هايج اوى اوى اوى لحد ماجبتهم فى طيزها وهى نامت مهدوده من كتر الرزع فى طيزها …شويه كدا وقمنا نستحمى)

ايمان/مقولتليش ايه اللى سخنك كدا فجاه وخلاك تغتصبنى كدا يا جزمه

انا/ولا حاجه وضع كدا بحاول اعمله لو نفع حاتهيجى انتى كمان اوى

ايمان/وضع ايه

انا/لا ده مفاجئه …لو حصل بس حايبقى فشيخ …بس محتاج ترتيب شويه

ايمان/انا مش فاهمه حاجه

انا/متقلقيش حاتفهمى بعدين المهم يالا علشان تلحقى تنزلى (المهم استحمينا ولبست انا وايمان واعدت تحلب زبرى لحد ماجبتهم على كلوتها ولبسته زى ما احنا بنعمل كل مره ونزلت هى وكسها غرقان بلبنى فى كلوتها وانا شويه كدا نزلت على البيت اكلت ونمت من التعب وصحيت على الساعه 8 على تليفون كريم ) الو

كريم/اكلم سوسن المستعجله لوسمحت

انا/عايز ايه يا زفت

كريم/مفيش بطمن عليك اوعى وانا بكلمك تجبهم عليها (ضحك) انا مستعجله مستعجله اوى

انا/مش حانخلص بقى

كريم/ايه يا عم بهزر معك متبقاش قافش كدا

انا/ماشى يا سيدى احكى

كريم/الحق عليا معايا حته حشيش جحيم قولت نعمل دماغ سوا

انا/طيب والحريم

كريم/لا اهدا بقى هو ايه كل يوم اهدا مش عايزين نتقفش المهم جهز الحاجه وانا حاجلى اخدك على الساعه 10 كدا ونطلع

انا/ماشى يا فائد (كريم كان بيشيل ورق البفره وكل حاجه عندى علشان انا اوضتى محدش بيدخلها علشان قوتلهم فى ورق بيضيع وكدا فاممنوع حد يدخل وانا مش موجود المهم قومت جهزت الحاجه وجبت كام فيلم سكس من اللى على الكمبيوتر حطتتهم على الفلاشه علشان نشغلهم على الشاشه واحنا بنشرب الحشيش )

كريم/(طلعنا فوق انا وكريم والحوار كان عادى جدا انا مش مبين حاجه وهو بيهزر وبيضحك ولفينا الحشيش وشربت سجاره كانت تقيله مردتش اشرب تانى كريم كان طفس قاعد يشرب حشيش ونبيت ابيض كنت حايب ازازه من السوق الحره لما كنت مسافر الاتنين خلوا كريم راح خالص وانا اصلا كنت برضو مش مجمع اوى وفى وسط كل ده جيه فى فيلم لوحده ***** بتروح لواحد الشقه وينكها الفيلم ده معروف اوى ووسط ما الفيلم شغال كريم قال)

كريم/احححح بس الشرموطه دى شبه امى بظبط نفس الجسم والبزاز المدافع دول

انا/(انا كنت مش واعى اوى بس مجمع شويه) انت ادرى انا مشوفتش امك ملط ههههههه

كريم/انا شوفتها كتير اوى …وبقولك انها نفس الجسم

انا/شوفتها فين يا كذاب

كريم/شوفتها وهى بتستحمى ومصورها كمان

انا/(هنا ابتديت اركز فى الكلام) مصور مين

كريم/امى

انا/ده فين

كريم/على الموبيل كله على الموبيل

انا/يعم انت هجاص

كريم/هجاص طيب هات الموبيل وانا اوريك

انا/(انا مش مصدق اللى بيقوله فااديته الموبيل) ورينى شكلك جايب فيلم وفكرها امك يا زفت

كريم/ياعم اسكت بس ادى الفيديو …ها شبها الوليه اللى فى الفيلم ولا لا

انا/(ببص فى الموبيل لقيت شكل حمام بيت عمى انا عرفه وببص لقيت مرات عمى عريانه وبتتستحمى عادى بتغسل جسمها ويتدعك كسها نضافه عادى مش هيجان بس من الواضح ان كريم كان سايب الموبيل يصور وهى بتسحمى ) يخربيتك دى …دى (هنا فوقت وقولت اشوف لو فى فيديو تانى فقولت ) لا دى مش شبها خالص فى فيديوهات تانيا

كريم/(كريم كان عامل دماغ عاليه وانا اتوقع انه كان واخد حبايه الحشيش ميعملش كل ده ) الفيديوهات كتير قلب برحتك

انا/(معقول اللى بيقوله ده بقلب فى الموبيل لقيت فيدوهات لمرات عمى وهى بتستحمى وهى بتمسح البيت والارض وطيزها باينه وهى من غير **** وانا بقلب لقيت مصيبه اكبر صور كلوتات منهم كلوتات ايمان انا عرفهم واكيد صور الكلوتات التانيا دى لمرات عمى فى الوقت ده افتكرت حاجه ايمان قالتهالى )

فلاش باك

ايمان/مش حاتصدق اللى حصل امبارح رجعت بعد ما نزلت من عندك ودخلت غيرت هدومى ومن التعب نسيت اغسل الكلوت من اللبن بتاعك

انا/وبعدين

ايمان/الصبح لقيت الكلوت فى سبت الغسيل لوحده وناشف انا مش عارفه وصل هناك ازاى بس كويس اننا متفضحناش

رجعنا للواقع

انا/(فكرت كدا معقول يكون كريم لقى الكلوت وصوره بس الكلوت كان عليه لبنى معقول يكون عرف ان اخته اتناكت من حد وسكت معملش مصيبه ولا هو كان مستمتع بده اوبااااااا انت يا كريم ديوث وانا مكنتش واخد بالى كل ده بس موضوع الكلوت ده ممكن يكون اتكرر كتير وفى كل مره كان بيسكت ولا دى مره وخلاص انا مش عارف بس مع كل ما كنت بفكر كان زبرى بيهيج اوى اوى فكرت ان كريم ديوث على اخته او امك دى جننتنى وفكره حد ممكن يكون شاف الفيديوهات دى ولا انا بس شوفتها بالصدفه بصراحه فكرت بسرعه ونقلت كل الصور والفيديوهات على موبيلى لان كريم كان مش معانا اصلا وفعلا بعد مانقلتها رجعتله الموبيل بس جاتلى فكره قولت اتاكد بيها هو بيفكر ازاى )

انا/ايه يا كيكو شكلك تقلت ولا ايه

كريم/مين ده انا جامد ومكمل للصبح

انا/ياعم روح ده انت تلقيك جيتهم مرتين تلاته فى هدومك

كريم/مين ده ياعلق انت تجيب 5 مرات وانا ابقى لسه بسخن

انا/طيب تعالى نعمل مسابقه نشوف مين يحلب زبره ويجب الاول

كريم/تعالى يا خول وانا حاوريلك

انا/(قلعت انا وكريم وشغلته الفيلم بتاع ال***** اللى شبه امه)يص يا واد امك الشرموطه اهى

كريم/اه جسمها نار الشرموطه بس بزاز امى حلوه ازاى

انا/جسمها نار بصراحه هو حد شاف جسمها غيرك

كريم/اه كام واحد انا بعتلهم صورها بس من غير مايبان وشها

انا/ناصح يا كيكو نفسك تعمل معاها ايه الشرموطه دى

كريم/نفسى اشوفها بتتناك فى الشارع ياخدوها فى حته ضلمه ويعملوا عليها حفله المتناكه دى

انا/وانت مش حاتنكها

كريم/لا انا بتستمتع اكتر لما اشوفها بتتناك قدامى …انا بحب كدا اوى …أقولك سر بس اوعى حد يعرف

انا/لا متخفش قول

كريم/الشرموطه الصغيره كمان بتتناك

انا/مين

كريم/ايمان القحبه كل يومين تلاته ترجع البيت كلوتها مليان لبن رجاله

انا/ياراجل ماممكن يكون عسل من كسها او مايه انت حاتعرف منين

كريم/حاعرف منين ايه انا كل مره كنت بمص كلوتها وابلع اللبن كله ..الشرموطه بيبقى كلوتها غرقان

انا/وده من امتى بيحصل

كريم/من زمان اوى دى شرموطه زى امها انا عارف (بيحلب زبره اوى )اح نفسى اشوفها وهى بتتناك من 5 رجاله كل زبرى فى حته فيها المتناكه دى

انا/طيب وانت حاتبقى فين وهى بتتناك

كريم/حابقى واقف بتفرج واحلب زبرى عليها لحد مايجبوا لبنهم عليها حانزل امص من على جسمها وامص ازبرهم مكان كس اختى واقولهم اللى ناك كويس حاخليه ينيك امى

انا/ يعنى انا يا كريم لو قوتلك عايز انيك امك واختك قدامك توافق

كريم/طبعا يا حبيبى وامصلك اكساسهم كمان علشان تنيك على طول المهم تسبنى امص لبنك عليهم

انا/احححححححح(طبعا جبتهم من الكلام اللى كريم قالوا وهو اصلا بيقول اى كلام وبصراحه مكنتش عارف ده اى كلام ولا ده فعلا اللى عايز يعمله ولما اتخدر طلع اللى جواه كله وبصراحه فيديوهات مرات عمى خلتنى افكر فيها بنظره تانيا غير اللى كنت شايفها قبل كدا بال**** بس ازاى اتاكد من ميول كريم هو ديوث ولا لا و ازاى اجيب مرات عمى وايمان على سريرى قدام كريم ده اللى حانعرفه فى الجزء الجاي

الحلقه الثانيه

(كنا وقفنا لما روحت انا وكريم شقة الدور السابع وهو كان واخد حبايه مخدره مع شربه للحشيش والنبيت فاكان بيقول كل حاجه وهو مش حاسس وساعتها شوفت فيديوهات هو مصورها لامه اللى هى مرات عمى وهى بتستحمى فى الحمام وفيديوهات تانيه وهى بتمسح الارض وفى الفيديوهات كان جسمعها كله باين من غير ال**** اللى دايما بتلبسه حتى وهى معانا فى بيت العيله وبرضو لقيت صور لكلوتات ايمان اخت كريم اللى انا بحبها وكريم قالى انها بتتناك لانه كان بيمص اللبن اللى بيبقى فى كلوت اخته لما بترجع من بره ومكنش يعرف ان ده لبنى انا وانى انا اللى بنيك اخته وانزلها من عندى كلوتها غرقان لبن وهنا اتاكدت ان كريم ديوث على اهل بيته بس انا مكنتش عارف اتصرف ازاى )

انا/(طبعا انا نزلت من البيت وسبت كريم فوق وهو قالع البنطلون وكان بيحلب زبره وانا نزلت وهو بات فى البيت فى شقة الدور السابع فوق وعلى الساعه 8 الصبح وانا نازل البنك طلعت اصحيه علشان مننكشفش وعمى يقفش عليه علشان طبع عمى برغم انه الصغير بس كان طبعه جامد اوى ) اصحى يا زقت

كريم/(مش مجمع) بس يا بت بقى

انا/بت ايه يخربيتك اصحى الساعه 8 ولو ابوك صحى ولقاك بره حاتبقى مصيبه

كريم/ ابويا مين؟

انا/لا مفيش وقت للهزار ده (دخلت جبت مايه ورشيتها عليه)

كريم/ اححححححححح ايه ده ؟

انا/اصحى يا حيوان حاتاخر على الشغل

كريم/ايه يا رامى حد يعمل كدا

انا/ياسيدى انا اسف المهم قوم يالا (لقيته نام تانى ) اصحى بقى يا زفت (الوقت كان اتاخر ومفيش فايده شلت كريم ونزلت بيه لشقتى فى التانى الميزه كريم كان رفيع وخفيف وانا كان جسمى اقوى منه وعلشان كدا دايما كنت انا بضربه واحنا عيال المهم نزلته فى سريرى تحت كان بابا وماما نايمين لسه قفلت عليه وبعت رساله لماما ان كريم بات معايا فى الاوضه وده امر عادى فى العيله وكلمت عمى هو اصلا بيصحى بدرى قوتله ان كريم عندى علشان ميقلقش والدنيا مشيت تمام وروحت البنك متاخر ربع ساعه وكان فى وشى مديرتى مدام انجى مديره البنك ست 55 سنه بس مديره بنك يا جماعه فلوس ومركز تشوفها تقول 30 بالكتير معها عربيه بي ام وجوزها مدير مستشفى استثمارى كبيره فى ميامى وكانت دايما تغلس عليا )

انجى/ الساعه كام دلوقتى يا رامى

انا/ الساعه 9.10 حضرتك

انجى/الساعه 9.14 يعنى تسعه وربع حضرتك متاخر ليه كل ده

انا/انا اسف يا استاذه اصل والدتى كانت تعبانه وكنت بدورلها على دواء

انجى/لو الوالده تعبانه ممكن تسيب الشغل وتعد جمبها خالص ده حايكون افضل من انك تتاخر كل ده

انا/يا فندم دول 14 دقيقه والبنك اصلا فاضى

انجى/حتى لو 5 دقايق ده مبدء …اتفضل على شغلك مخصوم منك 5 ايام

انا/ليه حضرتك

انجى/(بصتلى اوى ) بتقول حاجه ؟

انا/لا يا فندم بعد اذنك ….(بكلم نفسى).اشوف فيك يوم يا كريم يا ابن ….عمى 5 ايام ليه يعنى 15 دقيقه ب 2000 جنيه ليه ده انا كدا دقيقتى اغلى من عمرو دياب …هو يوم زفت من اوله)

جميل/(جميل زميلى فى البنك وصاحبى من ايام الجامعه واتعينا فى البنك سوا علشان ابوه كان شغال فى البنك وسحبنا انا وهو فى البنك قبل مايطلع معاش) ايه يا رامى مالك

انا/سبنى يا جيمى انا حاموت

جميل/يا ساتر ليه يا ابنى

انا/الوليه المفتريه خصمتلى 5 ايام علشان ربع ساعه تاخر تخيل

جميل/ ياعم كويس ده لسه رفده منى النهارده الصبح قبل ما تيجى

انا/ايه منى …ازاى

جميل/ابدا يا سيدى …بتقولها يا منى الشغل بتاعك فى اخطاء منى انت عارفها سخنت قالتلها انا معايا ماجيستر فى المحاسبه ميتقليش الكلام ده ….. بس يا خويا قالتلها مع السلامه

انا/على ايه الجبروت ده كله

جميل/انت عبيط يا ابنى ولا مش فاهم …مدام انجى دى هى وجوزها يعتبره اكبر عملاء للبنك هنا وقبل كدا كان عيلتها كلهم اعضاء فى البنك ياعم ده البنك من غيرهم حايفلس ….تحمد ر….. بقى انها جت على 5 ايام …واشتغل بقى

انا/ماشى (انجى كانت رمز لست القويه اللى تخاف تقرب منها زى النار والفراشه كدا من بره شكلها مزه جدا تشبه لنرمين الفيقى كدا بس لما تقرب منها تحس انك بتتعامل مع عادل ادهم فى فيلم جحيم تحت الماء وعلشان انا ماليش تجارب مع حد فاكنت بتجنب التعامل معاها بس الخساره فى الحوار ده ان منى سابت البنك اصل عزيزى القارء منى ده كانت حاجه كدا كنافه بالقشطه هى طول 165 سنتى وزن 55 وعندها بزاز ازاى معرفش وبزاز محترمه كمان كانت تقف معانا فى البريك لو بتقولك ان الجو بره حر تحس انها بتغنى مش بتتكلم وشعر اسود طويل محترم وهى بيضه فا التركيبه دى تديك واحده مزه فشخ سوبر لبن ومن كتر ما انا اتحرق دمى انها مشيت نسيت انى فى البنك وبقول بصوت عالى ) ليه ليههههه( لقيت فوق دماغى)

انجى/ليه ايه يا رامى

انا/(بصيت لقتها فى وشى نفسى اديها بوكس اطبق وشها بنت الجزمه دى لكن جبت وراه طبعا) اصل السيستم واقع يا فندم وكنت بعت اميل لاداره الشركه وبعد ما بعت السيستم وقع فاموصلش

انجى/سيستم ايه اللى واقع السيستم شغال

جميل/ لا كان واقع ثوانى يا فندم ورجع على طول

انجى/طيب بعد كدا افتكر انك فى مكان عام مينفعش تتكلم بصوت عالى كدا

انا/اسف يا فندم

انجى/تمام كمل شغلك (مشيت)

انا/حبيبى يا جيمى متحرمش منك

جميل/عد الجمايل يا سيدى بس انت لسه صرخت كدا فجاه

انا/لا كدا بفكر فى دماغى بس تقريبا دماغى بتسرب صوت هههههههه

جميل/اقعد هزر كدا وشكلك حاتوحشنا ههههههه

انا/لا خلاص اهو حاشتغل اطلبلى كابتشينو على حسابك علشان اركز هههههههههههه( وسط كل الاحداث دى كنت نسيت اللى حصل امبارح وركزت فى الشغل لحد ماجالى تليفون من كريم)الو

كريم/ممكن تفسرلى انا ليه نايم فى سريرك ومن غير بنطلون هو ايه اللى حصل بنا …اوى تقولى انك فقدتنى اعز ما املك (اعد يضحك)

انا/لا يا مز لسه بس انا بسببك اتخصملى 5 ايام ل2000 جنيه وبصراحه حاتدفعهم انت انا ماليش دعوه

كريم/ايه 5 ايام ب2000 جنيه ليه انت شغال فى بنك

انا/اه يا مسطول شغال فى بنك

كريم/اه لو كدا ماشى احلى 2000 جنيه يتحولولك رصيد على الموبيل كل شهر 100 جنيه مرضى يا ابا

انا/ولا غور انا غلطان كنت سبتك وابوك كان مدك على رجليك

كريم/ ليه يا عم عيل ده انا كيمو صاحب اكبر محل قطع غيار سيارات فى صلاح الدين (منطقه فى اسكندريه مشهور بقطع غيار السيارات المستعمل) ابويا انا يمدنى

انا/وينيكك كمان لو عايز

كريم/ شكلك تعرف ابويا اكتر منى هو جرب معاك ولا ايه (ضحك)

انا/بقولك ايه انا مش فايق انجز عايز ايه

كريم/ياعم عايز بنطلونى حاطلع لامك كدا ازاى انا اصلا مش فاكر حاجه خالص من امبارح اخر حاجه فكرها قوتلك جيبلك جته حشيش جحيم وبعد كدا مش فاكر اى حاجه

انا/انا قولت اللى بتشربه ده حايضيعك ..كريم انت جبت الموبيل اللى بتكلمنى منه منين

كريم/من جيب البنطلون …..اوباااااااا لامواخذه يا زميلى سمحنى انا شايفه بوكسر معلش بص انا حانام وصحينى كمان 3 ايام ماشى باى

انا/(كريم كان لسه مش فايق فابيقول اى كلام وانا كنت بضحك بس وسط الكلام ركزت مع كلمه انا مش فاكر اى حاجه من امبارح يعنى كدا احنا فى الامان وبرضو تفكيرى اتقسم لجزئين

الاول

كريم ده اخويا الصغير واللى حصل ده لازم يتنسى علشان احنا عليه كلنا اخوات واخته حاتبقى مراتى ولو حصل شق فى العيله حاخسر كل حاجه

التفكير التانى

دى فرصه متتعوضش اول مره اشوف ديوث بجد مش افلام سكس وخلاص صحيح هو ديوث على مرات عمى واخته اللى حاتبقى مراتى بس كميه المتعه فى الموضوع كبيره جدا امه دى كانت بنسبالى **** وصوت وخلاص انا مش شايف منها غير عنيها وبصراحه مكنتش عارف هى حلوه ولا اى كلام بس بعد الفيديوهات لا دى ملفايه جامده نيك انا بحب البيض وهى بيضه قشطه احلى من ايمان كمان ونفس الوقت اللى بيسلمها ابنها ولو انا مستغلتش الموضوع غيرى حايركب وساعتها ممكن ايمان تبقى مراتى والقى صورها عند حد غريب انا لازم اوقف كريم ويبقى متعته دياثته معايا انا وبس حمايه للعيله مش اكتر ……انا عارف عزيزى القارى انك مش مصدقنى بس بينى وبينك تخيل كدا اللى انت شايفه فى افلام السكس التقيله بقى واقع قدامك زى مثلا المزه مايا خليفه مستنياك فى البيت بالبيبى دول بزمتك حاتسبها ولا تروح تفرتكها….. انا قولت زيك برضو كدا …بس ازاى اوصل لكريم وافرمته الموضوع لو متعملش صح حاخسر كل حاجه المفروض اوصل لكريم ومنها الباقى سهل انا معايا من الاول ايمان هى بس مرات عمى ليلى وبعدها ابقى ملكت العيله كلها بس ازاى) ازاى

انجى/ازاى ايه يا رامى

انا/(فى دماغى…احااااااااا بقى هو كل ما اقول كلمتين تبقى فوق دماغى)ازاى الاميل موصلش لحد دلوقتى

انجى/انت النهارده شكلك مش تمام يا رامى

انا/معلش يا فندم موضوع ماما قلقنى شويه انا عارف ان الامور الشخصيه مالهاش مكان فى الشغل زى ما حضرتك بتقولى دايما …..بس انا اسف الموضوع شغلنى شويه

انجى/(طبعا الكلمتين اللى قولتهم انقذونى من انجى فاسكتت وقالتلى ) تمام مفيش مشكله المهم فى عميله مهمه جايه عايزاك تقابلها وتقنعها انها تعمل حساب عندنا هنا فى البنك وحاول تقدملها كل التسهيلات انا مش عايزاها تمشى من هنا زعلانه

انا/اكيد يا فندم متقلقيش خالص انا حاتصرف (مشيت انجى وجاتلى مدام ساميه سيده اعمال بس من النوع البلدى اوى هى وجوزها عندهم مراكب صيد ومطعم سمك مشهور اوى وهى جايه علشان تعمل حساب علشان بنوك الحكومه زحمه وهى شغلها بيتعطل) اهلا يا فندم اتفضلى

ساميه/اهلا بيك يا استاذ …مدام انجى قالتلى انك حاتعمل المطلوب وزياده

انا/طبعا يا فندم ده مدام انجى موصيه على حضرتك

ساميه/طبعا دى انجى دى حببتى واحسن زبونه فى المحل عندى …بس انا مشوفتكش فى المحل عندى قبل كدا هو انت مبتحبش السمك ولا ايه

انا/لا ازاى هو فى اسكندرانى ميحبش السمك بس حضرتك المحل عندك اكبر من طموحاتى بشويه (ضحكت)

ساميه/ الغالى يرخص لغالى ..تعالى انت بس انت والمدام وليك خصم 20 % حلو

انا/ ده كدا رضا جدا …اول لما اتجوز اجيب المدام واجى

ساميه/ ايه ده هو انت مش متجوز(بصتلى بصه كدا وعنها لمعت مفهمتش ليه فى الاول لكن حانعرف بعد كدا)

انا/لا لسه بدور وربنا يسهل

ساميه/**** يسهلك الامور يااستاذ بس شد حيلك اصل هو شويه وبيبقى كبر وتعب وميعرفش يصد

انا/(وقتها مكنتش فاهم انها بتكلم على زبرى فابكل برائه سالت)هو ايه ده

ساميه/(ضحكت اوى) البنى ادم يا استاذ بيكبر ….شكلك ابيض خالص

انا/(ضحكت وكملت الكلام عادى واخدت كارت من مدام ساميه بخصم فى المحل وبصراحه الصدمه الكبيره انى مكنتش بحب السمك اوى بس كلنا فى الشغل بنكذب عادى المهم روحت وكل تفكيرى ازاى حاوصل لكريم وفضلت كدا يومين لحد ما وصلت لفكره بنت حرام وظبطتها وكلمت كريم)الو

كريم/ايه يا رميو

انا/بقولك تيجى السابع بكره

كريم/لا مش فاهم ايه الحوار

انا/حتتين ملبن يا معلم بس حاجه ولاد ناس اوى

كريم/ولاد ناس عرفتهم منين انت ههههههه

انا/انا غلطان امشى انا حاعمل بيه ليله وابقى شهريار كمان غور

كريم/لا خلاص بس فهمنى ايه الحوار جبتهم منين ده انت خام

انا/واحده منهم حا تفتح حساب فى البنك وبهزر معاها بعد ما اتكلمنا كتير فابقولها عايزين صوره لمصدر الدخل وانا بهزر لقتها رفعت الجيبه وفتحتلى رجليها بتقولى صور اهو المصدر

كريم/احاااااااااااااااااااااااااااا بجد يا رامى ….لا انا راشق فى

المصلحه دى

انا/قشطه انا اتفقت معاها هى وصحبتها بس الواحده ب 1000 جنيه

كريم/عبيط انا اجبهملك الواحده على 300 يا مبدئ

انا/خلاص انا حادفع وانت مع نفسك

كريم/ لا ميصحش اسيك يا خام انت يستغلوك لازم اشارك

انا/تعجبنى …بكره الساعه 11 تامن طلوع البنات وانا حابقى مرتب الاعده المهم انا حاجز البت ام شعر اصفر علشان لازم اعاين مصدر الدخل بنفسى

كريم/ياسلام وانا حاتدينى ايه بقى

انا/لا متخفش انا شوفت صوره صحبتها اجمد منها يا معلم بس انا بحافظ على عملاء البنك ولازم اضحى علشان شغلى

كريم/ماشى يا مضحى معادنا بكره

انا/(عده اليوم وطبعا انا جهزت الاعده والبنات جم وانا اخدت ام شعر اصفر وكريم ونانى راحوا الاوضه التانيا)

كريم/مالك شكلك خايفه انا مبخوفش على فكره

نانى/لا انا مش خايفه بس انا فى حاجه فى الاول عايزاك تعرفها

كريم/حاجه ايه

نانى/(قلعت الجيبه) انا معنديش كس انا عندى ده(ورتها زبها هى شيميل مش بت )

كريم/(كريم بالم ) اوبااااااااا ….دى جديده دى يا ابن ايه يا رامى

نانى/ايه وحشه

كريم/لا وحشه ايه هى جديده بس عليا مشوفتش شيميل قبل كدا فى الحقيقه

نانى/وايه رايك فى اللى شايفه(نانى كان وتكه بجد جسم حلو اوى وبزاز وفى نفس الوقت عليها زبر محترم اوى فالو انت بتحب البنات حلوه ولو بتحب الولاد حلوه برضو على راى شلبوكه وعلشان كدا الواد كريم كان مبالم )

كريم/لا مزه جامده جدا جدا جدا

نانى/طيب انا عندى كذا اختيار واختار انت

1 تنكنى

2 انيكك

3 تنكنى وانيكك

ها يا قلبى تحب ايه وانا معاك

كريم/(كريم اعد يبص لنانى ولزبرها وبعدها قالها ) انا حاختار رقم 3 انيك واتناك بس نفس اجرب الزبر ده فى طيزى بس بشرط

نانى/ايه يا روحى

كريم/ده سر بنا عايزين نقضى وقت حلو سوا اتفقنا

نانى/اتفقنا يا روحى تحب تعمل ايه الاول

كريم/ الاول انيك اسخن زبرى الاول

نانى/ماشى يا قلبى (وفعلا نام كريم فوق نانى ودخل زبره فى طيزها

كريم/(بعد ما نانى ناكت كريم بزبرها واتكيف وهى كمان وخلصت انا والبت اللى كانت معايا طلعنا فى الصاله ولبسنا انا وكريم والبنات وجيه وقت الحساب انا اديت البت ال2000 جنيه فانانى قالت)

نانى/لا لسه فى 500 كمان

انا/ليه بقى ما احنا متفقين من قبل ماتيجوا

نانى/لا احنا اتفقنا على انى اتناك لكن انا نكت واتاكت يبقى كدا فى 500 زياده

انا/ايه يا شرموطه اللى بتقوليه ده نكتى مين

كريم/خلاص يا نانى اديها يا رامى وحاحسبك

نانى/عرفت الشرموطه ناكت مين

كريم/ماخلاص بقى يا كس امك خلصنا

انا/(انا طبعا عزيزى القارئ اللى عامل الحوار ده وجايب نانى مخصوص ومديها 1000 جنيه زياده علشان تعمل الحوار ده وقولتها انى عارف ان ابن عمى بيتناك بس عايز اعمل فيه مقلب والبت قدام الفلوس قالت ماشى والخطه مشيت تمام بس كان لازم اعمل مصدوم وعلشان كدا قولت اقولك عزيزى القارئ علشان متتفاجئش لما تلقينى مصدوم يالا بينا) ايه الموضوع يا كريم

كريم/خلاص يا رامى حاسبهم خاليهم يغورو

انا/حاضر(ادتهم الفلوس ونزلوا ) ممكن تهدا بقى اهم نزلوا

كريم/وانا كمان نازل …مخنوق

انا/اصبر يا كريم انا لازم افهم

كريم/(بعصبيه)عايز تفهم ايه …أه ناكت ابن عملك خول خلاص ارتاحت

انا/(حاولت اهديه)اهدا يا كريم انا عمرى ماقولت كدا انا يا حمار ستر وغطا عليك انا بس اتفاجئت بس انا معاك فى اى حاجه انا اخوك الكبير ومينفعش تقفش كدا منى

كريم/(كريم مع كلامى هدى وكان مكسوف منى بس كلامى طمنه)اعمل ايه يا رامى انت فاهم كل واحد فينا فى حاجات بتسخنه انا الموضوع ده بيولعنى

انا/ياعم ايه الكلام المحترم ده انا مش مقتنع انه انت اللى بتتكلم قولى عايز تقول ايه

كريم/يا متناك بقولك انا بولع لما ست تلعب فى طيزى وتلحس خرمى … واحا اوى لو تدخل ايدها جواها….. ولا تكون زى نانى ويبقى عندها زبر بتنيك بيه

انا/(كان لازم اعمل ان الكلام هيجنى) احاااااااااا يا كريم ده موضوع ابن وسخه يولع

كريم/مش بقولك انا نكت كتير بس مبكيفش غير كدا

انا/يعنى انت عملت كدا قبل كدا كتير؟

كريم/مش كتير ….اصل الشرموطه اللى تعمل فيك كدا لازم يكون ليها مواصفات خاصه

انا/زى ايه ؟

كريم/شخصيتها لازم تبقى قويه وتكون وهى بتنيكك مستمتعه زيك بظبط علشان تبقى بتنيك بمزاج

انا/(كنت عايز كريم يطمنى خالص فاكان لازم اجيبه سكه) احا يا كريم كلامك هيجنى اوى (نزلت البنطلون وبقيت بحلب زبرى على كلامه )

كريم/ايه يا متناك هجت ولا ايه

انا/اه يخربيتك ولعت على الاخر انا اصلى بحب الحاجات المجنونه فى النيك

كريم/انت ……لا مصدقش…. ده انت ممل

انا/ماشى يا عم

كريم/لا بجد قولت عملت ايه مجنون

انا/بصراحه معملتش بس ساعات كدا بيبقى فى شويبه حاجات مجنونه فى دماغى بيبقى نفسى اعملها

كريم/زى ايه اصدمنى

انا/لا خلاص مش مهم

كريم/مش مهم ايه يا عرص ماتقول

انا/اصل …ا…

كريم/ايه ماتقول اكيد مش حاتبقى اصعب منى

انا/اصل بصراحه خايف لما اقول تزعل منى

كريم/بقولك ايه انا ستات تنكنى اه لكن رجاله لا

انا/لا ياعم انت بتقول ايه …ألموضوع حاجه تانيا

كريم/ماتنطق

انا/صراحه من غير ماتزعل منى ساعات كدا ….بفكر …

كريم/بتفكر فى ايه

انا/بفكر فى انى ….مع امك ….

كريم/(كريم لما سمع منى الكلام متعصبش بس كان باين عليه انه اتفاجئ)يخربيتك ..انت بتقول ايه

انا/ما انا قولتك حاتزعل …خلاص بلاش يالا ننزل

كريم/لا استنى ننزل فين …فهمنى الاول بتفكر فى ايه

انا/بصراحه ….منظرها وهى ب**** بيولعنى اوى اوى ….لما بتيجى عندها البيت ببقى عايز اطلع عليها وانا عريان وادخل زبرى فى بوقها

كريم/يابن الفاجره تعمل فى امى كدا ….ده انا حافشخك …المهم قولى ايه تانى اشوف دماغك الخربانه دى حاتوصل لفين

انا/صراحه بيبقى نفسى وهى عندنا مع امى اشربهم حاجه تهيجهم وانكهم هما الاتنين سوا

كريم/(كريم هنا كان استوى وبدء يلعب فى زبره على كلامى)حاتعمل فيه ايه

انا/انت عارف ان امك شرموطه اوى

كريم/اه اوى…..بس عرفت منين

انا/انا بشوفها بتنزل عندنا بال**** على اللحم انا ببقى شايف كسها وهى قاعده

كريم/(بقى بيدك فى زبره جامد) احااااا….وايه تانى

انا/تعد الشرموطه تفتحلى رجليها علشان اشوف كسها عايزانى انيك ولا ايه

كريم/اه هه ه ه ه…نكها ..فى كسها المنفوخ ده

انا/عايزه تتناك شكل ايوك بقى مبيكيفهاش …..ولا هى بتحب تتناك من الرجاله الغرب

كريم/اوففف …اه ه هى كسها هايج على طول عايزه تتناك طول الوقت

انا/وانا نفسى ارزع فى كسها على طول …بس انت حاتبقى فين فى الوقت ده

كريم/(بيدعك زبره جامد) حابقى على السرير جمبها حارفعلك رجليها علشان تدخل زبرك فى كسها وتكيفها الوسخه دى

انا/(كلام كريم جننى انا كمان فايقيت بحلب زبره معرفش عملت كدا ليه بس كنت هايج نيك)اححححح

كريم/بتعمل ايه ؟

انا/بحلب زبك على امك علشان تدخله فى طيزها المتناكه

كريم/احححححححححح ……هى كمان بتتناك فى طيزها؟

انا/امال اى حد يزنقها على السلم يرفع ال**** ويرزع فى طيزها

كريم/يا لبوه انا قولت انها هايجه وبتتناك

انا/اصل جسمها جنان انت لو شوفتها وهى عريان حاتولع

كريم/شوفته …دى جسمها ملبن بت اللبوه

انا/يخربيتك شوفته فين

كريم/انا صورتها كذا مره وهى بتستحمى وهى بتعمل حلاوه لكسها كسها كبير ومنفوخ اوى

انا/(انا كنت عايز اسيح كريم على الاخر علشان يوافق على اللى حاقوله فابيقت بلعب فى زبره وبضانه اوى)ايه رايك تساعدنى انيكها ونمبسط كلنا

كريم/اه ه ايدك مولعانى يا متناك ……قولى حاتنكها ازاى بس الموضوع صعب

انا /ولا صعب ولا حاجه …انا وانت ندخل عليها وننكها وهى اكيد حاتمبسط بدل ما تتناك فى الشارع تتناك مننا احسن

كريم/الشرموطه دى متبشبعش انا عارفها كويس

انا/على الاقل حسد شويه (بقيت تحلب واسيب علشان كريم يسيح)ووقتها حاخليها تلحس طيزك

كريم/احححح وتبعبصنى با صوابعها الكبيره

انا/حاتبعصك لحد ماتكيفك على الاخر

كريم/اححح وانت بتعمل ايه يا متناك

انا/انا حابقى برزع فى كسها المولع ومع كل رزعه تبعبصك وتحلب زبك وتمصه

كريم/كفايه يا رامى انا خلاص مش قادر

انا/لسه الشرموطه كسها وطيزها عايزنا …انا عايز انكها لحد ما اجبهم فى بوقها

كريم/لا هاتهم على صدرها وانا الحسهم …..نفسى امص لبن الرجاله على جسم امى المتناكه

انا/اوففف لبنى حايبقى نار على جسمها ….ماتيجى نعمل كدا الاسبوع الجى …ابوك يسافر ونروح انا وانت ننكها

كريم/ياريت بس صعب …ايمان حاتبقى فى البيت مينفعش

انا/يبقى لازم ايمان تبقى معانا (وهنا وقفت حلب زب كريم)

كريم/وقفت ليه يا متناك كمل زبرى نار

انا/(رجعت احلب بس براحه علشان كان ده اهم جزء فى الخطه) ايمان لازم تبقى معانا علشان نعرف ننيك الشرموطه

كريم/ازيك يا خول

انا/ايمان لازم تبقى موافقه على اى حاجه نعملها وعلشان كدا لازم نخليها متقولش على اى حاجه لا

كريم/وحاتعمل كدا ازاى

انا/حانكها واخليها شرموطتى

كريم/اه ه ه يا ابن المتناكه ولعتنى زياده ….انا امنيتى اشوفها بتتناك من الرجاله واعرص عليها اللبوه دى

انا/سبلى انا الحوار ده انا حافضل وراها لحد ما اخليها اوسخ شرموطه تعرفها …وخاليك القواد بتاعها كمان

كريم/(كريم مستحملش وجاب كميه لبن رهيبه الواد كان سخن اوى اوى من الكلام وبعدها انا كمان جبيتهم على الارض وبعدها كريم فاق من اللى حصل وقام نزل واليوم ده عدا وفضل كريم متجنبنى اسبوع لحد ما قبلته فى المحل )

انا/ايه يا بتاع انت مبتردش ليه عليا

كريم/لا مفيش شويه مشاغل وكدا

انا/ولاه انا اللى مربيك حاتصتعبط عليا فى ايه مالك ؟

كريم/ما انا فاهم انت زودتها اوى المره اللى فاتت وقولت كلام مينفعش يتقال …(المحل كان فاضى) يا متناك ا نت عايز تنيك امى واختى انت اتجننت

انا/ياعم ما انت عارف ان الحوار من الاول كلام وقوتلك انه خيال مالك بقى ياعم

كريم/تتخيل با امى واختى ده مرات عمك يا خول بقولك ايه امشى يارامى

انا/ياعم بطل عبط دى كانت قعده وخيال وخلاص واوعدك مش حاتكلم فى الحوار ده تانى

كريم/(بعد وقت انا وكريم مع الهزار والضحك والجد وكدا عدا الموضوع ورجعنا نتكلم تانى كل مره كنت اجبله افلام محاارم او منقابات ولو جبت بنات اجبهالك ***** وتقلع فى البيت ووشويه شويه نرجع نتكلم تانى وحبه اقطع خالص لحد مابقى هو اللى يقولى لو جبتلك حد تنيكه تحب مين ,,,,كنت دايما اقوله امك ….ونحلى با اختك ….وهو كان بيهيج اوى اوى والحوار ده استمر تلات شهور لحد ما الزبون بقى مستوى وبقى يحكيلى امه لابسه ايه فى البيت واخر مره خاليته يصورلى وهى اعده بجلبيه البيت وفى مره قالى وهو هايج اوى انه بيمص كلوتات ايمان اخته بس مقالش انه بيبقى عليها لبن زى ماقالى وهو شارب واعدت اسخنه لحد ما وصلت انه اقتنع انه ينيك امه بس الموضوع ده مينفعش طول ما ايمان مش معانا وهنا كانت الخطه بقى )

انا/ها يا كيمو ايه رايك

كريم/يا رامى اعقل الحوار ممكن يقلب سواد علينا ايمان لسه بنت بلاش احسن

انا/بعد كل ده …انت مش عايز تنيك امك ولا ايه ؟

كريم/نفسى يا عم …بس مش عارف حانعملها ازاى (هنا كنت خلاص سيطرت على كريم هو شهوته هى اللى بتحركه وبقالنا كام شهر بزن عليه لحد مابقى حايعمل اى حاجه علشان يوصل انه ينيك امه )

انا/بص يا سيدى حاتعمل اللى حاقولهولك بظبط (الخطه كانت انه يبعت رساله لايمان انه فى الدور السابع وعايزها فوق فاتطلع وفعلا طلعتلى على اساس رساله اخوها وكان كريم اعد فى شقتهم تحت فى الدور التانى وبعد ساعه نزلت ايمان وهى شعرها مش متساوى وشكلها مش مظبوط)

كريم/ايه يا بت مالك

ايمان/(بخضه)لا.. مفيش انا تمام

كريم/)بيكلم امه)مشوفتيش موبيلى يا ماما انا مش عارف راح فين …

ايمان/انا حادخل اخد دش (مشيت ايمان وبعدها كريم كلمنى )

كريم/ايه طمنى؟

انا/عيب عليك اول لما دخلت ظبطتها تقفيش وبوس اختك شرموطه اوى يا كريم

كريم/احححححححححح …قوتلك (كريم بعد ما بقينا خلاص واحد انا وهو حكالى ان هو كان بيمص كلوتات ايمان وهى عليها لبن رجاله وهو مبسوط اوى من انها شرموطه وعلشان كدا مش معترض انى انا كمان انكها ماهى بتتناك من الغرب عادى المهم بعد ما ايمان طلعت من الحمام دخل كريم وراها على طول ومص لبنى كله من على كلوتها زى ما قوتله انى حاعمل كدا واغرق كلوتها بالبنى )

انا/(طبعا عزيزى القارئ انت مش فاهم ايمان عملت كدا ازاى انا بعت رساله لايمان من موبيل كريم ولما طلعت فهمتها انى عملها مفاجئه ونكتها عادى خالص ولما نزلت اتفاجئت بس بوجود كريم لكن هى متعرفش اى حاجه من اتفقنا انا وهو وبصراحه انا كنت شايف انى كدا بنقذ العيله لان ممكن اى حد يوصل مع كريم للى انا وصلته فا يبقى جحا أولى بلحم توره وكانت الدنيا ماشيه عنب اوى اوى لحد ما كريم كلمنى تانى يوم فى البنك)ايه يا قلبى عامل ايه؟

كريم/ هيجان موت يا رامى يخربيك دماغك انا جبتهم 4 5 مرات كل ما افتكر اللى انت عملته فى اختى وانى انا اللى سلمتهالك با ايدى بهيج موت موت

انا/علشان تعرف بس قوتلك حاتبقى جامده نيك …قولى ايه رايك فى لبنى على كلوت اختك

كريم/جامد اوى اوى احلى من اخر مره كان طعمه مر اوى

انا/هى اخر مره كانت امتى؟

كريم/من يومين اللى ايمان كانت معه لبنه طعمه وحش اوى

انا/ايه؟(من يومين انا مكنتش مع ايمان ,,,, ورامى بيقول ان فى لبن كان على كلوتها …معنى كدا ان ايمان شرموطه بجد ..وبتتناك من حد تانى …معقول انا كل ده كانت ايمان بتستحمرنى اوى كدا وانا بغطى على شرمطتها وسط كل ده انا نسيت انى بكلم كريم فى التليفون وقولت بصوت عالى) يا بت الشرموطه

انجى/ (فى الوقت ده دخلت انجى مديره البنك عليا)انت بتقول ايه يا رامى

انا/(بصراحه مكنتش مركز مع حاجه ودمى محروق انا فى الاخر طلعت اريال ومن عصبيتى شوط فيها) ايههههههههههه هو مفيش غيرى فى ام البنك ده يا شيخه كس امك بقى على كس ام البنك على كس ام فلوسك اللى مخاليه واحده فاشله زيك تبقى مديره انا زهقت ولا اقولك انا سيبهولك اشبعى باامه انا قرفت منك ومن الشغل ومن الكل (طبعا انجى مديره البنك خافت ومشيت على طول وبعدها انا حسيت بالمصيبه اللى انا عملتها انا خسرت شغل كل الناس تحلم بيه وحاطلع بفضيحه وقولت انا كدا روحت فى داهيه وفى نفس الوقت جالى جميل صحبى )

جميل/انت هببت ايه

انا/انا …ايه اللى حصل؟

جميل/معرفش بس مدام انجى عايزك فى مكتبها وصوتها متعصب على الاخر

انا/تمام كدا بقت تمام اوى اوى

…………… نكمل الحلقه الجايه……
فى انتظار القادم بعد هذه البداية الروعة

• عجبني
القصة للكاتب العظيم :
مودى هانى
و اصلها منتدى نسوانجى

• عجبني