NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

elftak

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
19 مارس 2023
المشاركات
72
مستوى التفاعل
191
نقاط
1,208
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
عدم الإفصاح
بصوا هي اول مرة اكتب في حياتي فلو فيه اخطاء عدوها
الجزء ده مفيهوش سكس
الاسماء كلها مستعارة
لكن القصة حقيقية ١٠٠٪
اسمي المستعار جمال
وقت احداث القصة كنت ٢٤ سنة
خلصت جيش وقولت لبابا يساعدني افتح محل لصيانة الكمبيوتر اللي كنت متميز فيه جدا
ومكنتش اعرف ان دي هتفتحلي ابواب عالم الجنس بالشكل ده
اه صح نسيت اوصفلكم شكلي
انا طويل ١٨٥ سم
ولوني قمحي يعني مش ابيض ولا اسمر بين البنين
وزبري طوله حوالي ١٨ سم وعريض وفيه عروق كدة حاجة تشرف
صعيدي بقي 😂😂
المهم كان ليا واحد صحبي اسمه سيد متجوز وانا تقريبا عايش معاهم في البيت
اه علي فكرة احنا ساكنين في منطقة شعبية متوسطة
المهم
لما فتحت المحل كنت بروح شغلي الصبح وارجع اخر النهار افتح المحل وفضلت كدة فترة
طبعا لو احتجت شاي او قهوه او ادخل الحمام كنت بدخل عند سيد صحبي سواء كان موجود او مش موجود هو ابوه متوفي وعايش مع امه في شقة دور ارضي كنت امه ديما تقعد قدام الباب ومتدخلش الا بليلل
لما بقيت ادخل عنده كتير استئذن من امه وادخل بقيت بشوف مراته كتير وهي موطية وهي رفعه الجلبية وتمسح ومواقف كتير زي دي غصبن عني كان زبري بيقف شاب بقي ومحروم وهي لاحظت ده بس مكنتش بتقول لجوزها وكنت حاسس انها مبسوطة بيه
اسمها مروة
امورة قوي وجسمها ابيض قشطة هي قصيرة شوية بس عليها جسم كيرفي كرباج كنت بحسد سيد عليه
نرجع لموضوعنا
سيد جاتلة شغلانة في بلد تانية وكان المفروض انه يسافر طول الاسبوع و يرجع يوم الخميس ويمشي الجمعة بليلل
سيد شغله كان مع حريم المهم راح البلد دي وخربها علاقات مع النسوان والبنات في المكان اللي فيه وكان بيصورهم صور فقط ومهما موطين او مفلقسبن في الشغل
مراتة مسكت الصور علي الموبيل
وابتدي الحوار ده بينا
مروة :. شايف يا جمال صحبك
جمال:مالة عمل ايه لو زعالك في حاجة املصلك ودانة
مروة وهي حزينة : الشغل اللي راحة بيكلم فيه ستات وبنات
جمال : طيب ايه الجديد ما هو طول عمره شغله بيحكم عليه بكدة
مروة :لا مش ده قصدي قصد انه مغوط معاهم في الكلام وبيتكلموا في حاجات قليلة الادب
جمال : بقلق : انتي بتقولي ايه سيد عمره ما يعمل كدة ده بيحبك
مروة : انا ليا عندك طلب واول مرة اطلب منك حاجة
جمال : اتفضلي
احلف باغلظ الايمانات انك هتساعدني
جمال : حلفت ليها
قلتلي انا هدخل المخزن اللي في المحل وانت تجيب سيد وتكلم معاه وتحاول تعرف هو علي علاقة بحد ولا لا
قوتلها انا كده بسلم صحبي لا مش هيحصل
قعدت تحاول معايا يمين شمال مرديش
مروة طيب عايزة منك طلب
جمال : ايه تاني
مروة : انا بس عايزك تقولي يعرف عليا حد ولا لأ من غير تفاصيل
جمال : ما هي هي كدة انا برضة بسلمة
مروة لقيتها فتحت في العياط بشحتفه
صعبت عليا الصراحة
قولت ليها صدقيني لو عارف او مش عارف خلاص اللي حصل حصل بلاش ننكش فيه علشان مش هينوبك منه الا وجع القلب
تسمعي نصحيتي
انا مبتكلمش معاها في اي حاجة تخص الحنس خالص ولا بعيد ولا من قريب
قوتلها بصي متأخذنيش في كلامي انا عارف سيد كويس مبيفكرش غير في بتاعه شطارتك بقي تخليه مبيصش برة بأسلوبك معاه في علاقتكوا الخاصة
لقيت وشها احمر بكسوف كدة وقالتلي كل اللي بيطلبوا مني بعملوا اعمل ايه تاني
جمال : انا مش عايز اوضح اكتر من كدة علشان ميصحش بس لو عايزة تعرفي ايه اللي يتعمل اقولك من كسوف
مروة قول يا جمال انا عارفة انك بتحبني وبتحب سيد وعايزنا سعداء مع بعض
جمال : اتقمصت بقي دور الخبير وانا اصلا عمري ما شفت كس قبل كدة 😂😂
انتي اخر مرة جوزك نام معاكي فيها امتي
مروة بكسوف : الاسبوع اللي فات كان عندي ظروف منمش معايا
جمال : طيب ده معناه انه هيجي الاسبوع ملهوف عليكي اسمعي بقي كلامي انتي تجهزي جو رومانسي في اوضة النوم وقميص نوم كدة سكسي جامد من عندك وهو يكون بيحبة ولامؤخذة يعني تنتفي كل شعر جسمك وتعطري الاوضة ولما يجي ينام معاكي تحسسيه انه بطل العالم في الجنس وان بيعمل اللي محدش يقدر يعمله وياريت ومن غير كسوف كدة لو تخدي لبانة من اللي طالعة اليومين دول من اللي بتهيج الحريم ومرة علي مرة هتلاقي سبد مش شايف واحدة غيرك
مروة بشبق حقيقي : انا نفسي في ده اوووووي بس اللبانة ديه اجبها منين
جمال انا هجبهالك بس ابقي ادعيلي
مروة شكرا يا جمال الف شكر وقامت اديتني بوسة علي خدي فاجئة انا زبري وقف في سعتها وهي لاحظت لاني لقيتها بتبص عليه وقلتلي يا بخت مراتك بيك هتعرف تمتعها
عارف انكوا هتمتوا والجنس يجي بس انا بحكي القصة زي ما حصلت من غير تجويد
مروة طيب بقولك سيد جي النهاردة كمان اربع ساعات انا هسمع كلامك واقوم اجهز نفسي وانت ابقي هات ليا اللبان اللي قولت عليه
جمال : ماشي يا جميل الليلة ليلتك يا معلم
مروة يسمع من بقك **** وسيد يبطل عك
جمال انتي او مراتي انا عمري ما ابص علي واحدة في العالم حد يبقي معاه القمر ويبص علي النجوم
مروة لقيته كدة ساهمت وسرحت وبعد دقيقة كدة قامت قلتلي انا ماشية
ببص علي الجلبية من عند طيزها لقيتها غارقنا عسل
زبري وقف وقتلها عليه بصتلي وضحكت ومشيت وكان البت قدام المحل طلعت من المحل علي البيت وانا كلمت واحد صحبي يجبلي اللبان ملقاش قومت جبتلها لبان تشكلس وقوتلها هو ده حتي بنفس الطعم اللبان العادي صدقت 😂😂
المهم سيد جه من الشغل عدي عليا في المحل
سيد : ازيك يا عرص
جمال : تصدق ان مفيش عرص غيرك وحشني ياض يا بن المتناكة
سيد وانت كمان اخبارك ايه
جمال : تعبان وعايز انيك ما تلف ارزعك واحد
سيد وهو بيضحك : هتموت بلبنك
جمال : طيب خش يا كسمك اديك داخل تنيك للصبح وانا هفضل بلبني
سيد : لا انيك ايه بقولك ايه انا جاي محلوب
جمال يا بن المرا مش توفر لبنك لمراتك يا كسمك
سيد انت عارف انا احب اخد من كل مرة قطفة والنسوان هناك علي ابوة وشرقنين قوي
جمال طيب ما تخدني معاك يا كسمك نعمل دويتو مع بعض
سيد بعينك يا كسمك يلا عايز حاجة انا هدخل اخد دش واتعشي واطلعلك
جمال مستنيك يا معرص
وطبعا سيد جيه الاجازة ومشي ومنكش مراتة اللي هاجت جامد من اللبانة بالوهم طبعا
وجت واشتكتلي وقلتلي انها هتطلب الطلاق بس واحنا بنتكلم حصلت حاجة غريبة
لقينا البوكس وقف قدام المحل وواحد من الجيران جاي متكلبش خدوه وطلعوا بيه علي الشقة اللي فوق مروة وكان فيه جريمة قتل علي مخدرات وهو راح سلم نفسة واعترف وجه عمل الجريمة قدام المباحث ومشي
طبعا مروة كانت ميتة من الرعب ومكنش جوزها موجود
انتهي الفصل الاول
 
  • عجبني
  • حبيته
  • جامد
التفاعلات: Mr. Cock, EL FNAN, بحب التحرش و 20 آخرين
بداية طيبة ..
بالتوفيق فى القادم .
 
  • عجبني
التفاعلات: ابو زوبر جنانن
بصوا هي اول مرة اكتب في حياتي فلو فيه اخطاء عدوها
الجزء ده مفيهوش سكس
الاسماء كلها مستعارة
لكن القصة حقيقية ١٠٠٪
اسمي المستعار جمال
وقت احداث القصة كنت ٢٤ سنة
خلصت جيش وقولت لبابا يساعدني افتح محل لصيانة الكمبيوتر اللي كنت متميز فيه جدا
ومكنتش اعرف ان دي هتفتحلي ابواب عالم الجنس بالشكل ده
اه صح نسيت اوصفلكم شكلي
انا طويل ١٨٥ سم
ولوني قمحي يعني مش ابيض ولا اسمر بين البنين
وزبري طوله حوالي ١٨ سم وعريض وفيه عروق كدة حاجة تشرف
صعيدي بقي 😂😂
المهم كان ليا واحد صحبي اسمه سيد متجوز وانا تقريبا عايش معاهم في البيت
اه علي فكرة احنا ساكنين في منطقة شعبية متوسطة
المهم
لما فتحت المحل كنت بروح شغلي الصبح وارجع اخر النهار افتح المحل وفضلت كدة فترة
طبعا لو احتجت شاي او قهوه او ادخل الحمام كنت بدخل عند سيد صحبي سواء كان موجود او مش موجود هو ابوه متوفي وعايش مع امه في شقة دور ارضي كنت امه ديما تقعد قدام الباب ومتدخلش الا بليلل
لما بقيت ادخل عنده كتير استئذن من امه وادخل بقيت بشوف مراته كتير وهي موطية وهي رفعه الجلبية وتمسح ومواقف كتير زي دي غصبن عني كان زبري بيقف شاب بقي ومحروم وهي لاحظت ده بس مكنتش بتقول لجوزها وكنت حاسس انها مبسوطة بيه
اسمها مروة
امورة قوي وجسمها ابيض قشطة هي قصيرة شوية بس عليها جسم كيرفي كرباج كنت بحسد سيد عليه
نرجع لموضوعنا
سيد جاتلة شغلانة في بلد تانية وكان المفروض انه يسافر طول الاسبوع و يرجع يوم الخميس ويمشي الجمعة بليلل
سيد شغله كان مع حريم المهم راح البلد دي وخربها علاقات مع النسوان والبنات في المكان اللي فيه وكان بيصورهم صور فقط ومهما موطين او مفلقسبن في الشغل
مراتة مسكت الصور علي الموبيل
وابتدي الحوار ده بينا
مروة :. شايف يا جمال صحبك
جمال:مالة عمل ايه لو زعالك في حاجة املصلك ودانة
مروة وهي حزينة : الشغل اللي راحة بيكلم فيه ستات وبنات
جمال : طيب ايه الجديد ما هو طول عمره شغله بيحكم عليه بكدة
مروة :لا مش ده قصدي قصد انه مغوط معاهم في الكلام وبيتكلموا في حاجات قليلة الادب
جمال : بقلق : انتي بتقولي ايه سيد عمره ما يعمل كدة ده بيحبك
مروة : انا ليا عندك طلب واول مرة اطلب منك حاجة
جمال : اتفضلي
احلف باغلظ الايمانات انك هتساعدني
جمال : حلفت ليها
قلتلي انا هدخل المخزن اللي في المحل وانت تجيب سيد وتكلم معاه وتحاول تعرف هو علي علاقة بحد ولا لا
قوتلها انا كده بسلم صحبي لا مش هيحصل
قعدت تحاول معايا يمين شمال مرديش
مروة طيب عايزة منك طلب
جمال : ايه تاني
مروة : انا بس عايزك تقولي يعرف عليا حد ولا لأ من غير تفاصيل
جمال : ما هي هي كدة انا برضة بسلمة
مروة لقيتها فتحت في العياط بشحتفه
صعبت عليا الصراحة
قولت ليها صدقيني لو عارف او مش عارف خلاص اللي حصل حصل بلاش ننكش فيه علشان مش هينوبك منه الا وجع القلب
تسمعي نصحيتي
انا مبتكلمش معاها في اي حاجة تخص الحنس خالص ولا بعيد ولا من قريب
قوتلها بصي متأخذنيش في كلامي انا عارف سيد كويس مبيفكرش غير في بتاعه شطارتك بقي تخليه مبيصش برة بأسلوبك معاه في علاقتكوا الخاصة
لقيت وشها احمر بكسوف كدة وقالتلي كل اللي بيطلبوا مني بعملوا اعمل ايه تاني
جمال : انا مش عايز اوضح اكتر من كدة علشان ميصحش بس لو عايزة تعرفي ايه اللي يتعمل اقولك من كسوف
مروة قول يا جمال انا عارفة انك بتحبني وبتحب سيد وعايزنا سعداء مع بعض
جمال : اتقمصت بقي دور الخبير وانا اصلا عمري ما شفت كس قبل كدة 😂😂
انتي اخر مرة جوزك نام معاكي فيها امتي
مروة بكسوف : الاسبوع اللي فات كان عندي ظروف منمش معايا
جمال : طيب ده معناه انه هيجي الاسبوع ملهوف عليكي اسمعي بقي كلامي انتي تجهزي جو رومانسي في اوضة النوم وقميص نوم كدة سكسي جامد من عندك وهو يكون بيحبة ولامؤخذة يعني تنتفي كل شعر جسمك وتعطري الاوضة ولما يجي ينام معاكي تحسسيه انه بطل العالم في الجنس وان بيعمل اللي محدش يقدر يعمله وياريت ومن غير كسوف كدة لو تخدي لبانة من اللي طالعة اليومين دول من اللي بتهيج الحريم ومرة علي مرة هتلاقي سبد مش شايف واحدة غيرك
مروة بشبق حقيقي : انا نفسي في ده اوووووي بس اللبانة ديه اجبها منين
جمال انا هجبهالك بس ابقي ادعيلي
مروة شكرا يا جمال الف شكر وقامت اديتني بوسة علي خدي فاجئة انا زبري وقف في سعتها وهي لاحظت لاني لقيتها بتبص عليه وقلتلي يا بخت مراتك بيك هتعرف تمتعها
عارف انكوا هتمتوا والجنس يجي بس انا بحكي القصة زي ما حصلت من غير تجويد
مروة طيب بقولك سيد جي النهاردة كمان اربع ساعات انا هسمع كلامك واقوم اجهز نفسي وانت ابقي هات ليا اللبان اللي قولت عليه
جمال : ماشي يا جميل الليلة ليلتك يا معلم
مروة يسمع من بقك **** وسيد يبطل عك
جمال انتي او مراتي انا عمري ما ابص علي واحدة في العالم حد يبقي معاه القمر ويبص علي النجوم
مروة لقيته كدة ساهمت وسرحت وبعد دقيقة كدة قامت قلتلي انا ماشية
ببص علي الجلبية من عند طيزها لقيتها غارقنا عسل
زبري وقف وقتلها عليه بصتلي وضحكت ومشيت وكان البت قدام المحل طلعت من المحل علي البيت وانا كلمت واحد صحبي يجبلي اللبان ملقاش قومت جبتلها لبان تشكلس وقوتلها هو ده حتي بنفس الطعم اللبان العادي صدقت 😂😂
المهم سيد جه من الشغل عدي عليا في المحل
سيد : ازيك يا عرص
جمال : تصدق ان مفيش عرص غيرك وحشني ياض يا بن المتناكة
سيد وانت كمان اخبارك ايه
جمال : تعبان وعايز انيك ما تلف ارزعك واحد
سيد وهو بيضحك : هتموت بلبنك
جمال : طيب خش يا كسمك اديك داخل تنيك للصبح وانا هفضل بلبني
سيد : لا انيك ايه بقولك ايه انا جاي محلوب
جمال يا بن المرا مش توفر لبنك لمراتك يا كسمك
سيد انت عارف انا احب اخد من كل مرة قطفة والنسوان هناك علي ابوة وشرقنين قوي
جمال طيب ما تخدني معاك يا كسمك نعمل دويتو مع بعض
سيد بعينك يا كسمك يلا عايز حاجة انا هدخل اخد دش واتعشي واطلعلك
جمال مستنيك يا معرص
وطبعا سيد جيه الاجازة ومشي ومنكش مراتة اللي هاجت جامد من اللبانة بالوهم طبعا
وجت واشتكتلي وقلتلي انها هتطلب الطلاق بس واحنا بنتكلم حصلت حاجة غريبة
لقينا البوكس وقف قدام المحل وواحد من الجيران جاي متكلبش خدوه وطلعوا بيه علي الشقة اللي فوق مروة وكان فيه جريمة قتل علي مخدرات وهو راح سلم نفسة واعترف وجه عمل الجريمة قدام المباحث ومشي
طبعا مروة كانت ميتة من الرعب ومكنش جوزها موجود
انتهي الفصل الاول
عاش استمر
 
الجزء الثاني
بعد ما البوليس مشي
لقيت مروة بتقولي انا هخاف انام لوحدي وسيد مش موجود كلمت سيد قالي مش هقدر اجي قعدت اكلمة ان الموضوع كبير والدنيا مقلوبة في الشارع قالي اتصرف يا صحبي فعلا احنا في موسم شغل وانا اللي ماسك المصنع مقدرش اجي
في الوقت ده انا امي كانت تعبانة وكنت بعملها تحاليل وكنت رايح استلمها ولما استلمتها كانت النتيجة انها هتحتاج تعمل عملية وانا كنت خايف علي امي ومنهار
عديت من قدام البيت عند سيد لقيت امه قاعدة برة سلمت عليها ودخلت لمروة اطمنها ومسكت فيا اقعد شوية علشان خايفة
والعيال نايمين وهي عايزة حد يقعد معاها قوتلها ماشي وانا بحاول اني اجل مروحي للبيت علشان نتيجة التحاليل اللي معايا
مروة مالك يا جمال
جمال مفيش بس نتيجة التحاليل بتعت امي مخوافني
مروة ان شاء **** خير متخفش
جمال وعينة مدمعة :انا خايف عليها قوي
مروة بصتلة كدة ومشت ايدها علي ايده وقالت متشلش هم حاجة كله هيبقي كويس
جمال بصتلها لقيت عينيها بترجوة يقعد مش فاهم بقي ساعتها هي هايجة ولا خايفة بس حبيت اجس النبض
عايز اشرب كوبية شاي من ايديكي
مروة بس كدة انت تؤمر
جمال مش دلوقتي انا هوصل البيت وربع ساعة وجاي
مروة بس متتأخرش عليا وانا هعملك كوبية شاي جامدة بس خليك معايا
جمال تمام ماشي
رحت البيت بلغت ابويا واتوصلنا مع الدكتور وحجزنا ميعاد الكشف ونزلت تاني قفلت الباب الازاز للمحل ودخلت لمروة
جمال ها عملتي الشاي
مروة لا مستنيك لما تيجي
جمال طيب قومي اعمليها
قامت تعمل الشاي لقيتها بتنده عليا وبتقولي جمال معلش كدة تعالي شوف البوتجاز مش عايز يولع ليه
انا طبعا في اللحظة دي اتأكدت انها عايزة تتناك بس قولت احرص برضو
وانا رايح عليها رفعت زبري لفوق في البنطلون علشان لما احك فيها تحس بيه وهو طبعا كان وقف زي الحديدة ومحولتش اداريه
دخلت المطبخ لقتها موطية بتبص علي الفرن معرفش ليه كانت مفقوسه قوي انها عايزة تفلقس قدامي
دخلت عليها رشقتة في طيزها من ورا وبقولها هو فيه حاجة في الفرن
لقتها غمضت عينها كدة وقلتلي لا بس قولت اجرب اولعها
جمال طيب فين الانبوبة
مروة واحنا ثابتين علي نفس الوضع
اهيييي بس بدلع وابتدت تحرك طيزها علي خفيف علي زبري
زقتها قدامي كدة ناحيو الانبوبة وقوتلها شمي كدة فيه ريحة غاز واستني شوية علشان تتأكدي فضلت دقيقة كدة وهي مفلقسة وانا زبري هيفرتك البنطلون وبتحرك طيزها علي خفيف قوي لفوق وتحت
وفجاءة لقيت ام سيد دخلت عليزة تدخل الحمام
لقيتها بتقولي استخبي استخبي وانا اساسا **** علي الولية وانا داخل بس معرفش من اللغبطة استخبيت ورا الثلاجة وهي طلعتها ووالولية في الحمام جت واحدة جارتهم قعدت معاهم شوية في الانترية وانا مزنوق جنب الثلاجة
قعدو بتاع ربع ساعة في رغي ابن متناكة ملوش لازمة وطبعا مروة مش مديهم وش ولا بتفتح كلام علشان يمشوا وفعلا شوية ومشيت جارتهم وام سيد طلعت تقعد تاني قدام البيت
مروة لقيتها جت اترمت في حضني وقلتلي حقك عليا انا كنت خايفة يشفوك واتفضح
جمال وتفضحي ليه مهو انا كدة كدة بدخل عندك عادي
مروة علشان اللي كنا بنعمله قبل ما يدخلوا علينا
جمال ده كان حلو قوي وانا كنت قاصد بصراحة
مروة جمال علشان خطري انا تعبانة قوي بس مش عايزة اخون جوزي
جمال اقولك علي حاجة انا عمري ما لمست واحدة قبل كدة وعايز اول واحدة تكون انتي
مروة يا جمال انا تعبانة بلاش كلامك ده
كل ده وهي في حضني وانا عمال احسس علي ظهرها وهي ساحت في ايدي وغمضت عنيها اديتها بوسة شفايف رومانسية وقعدت احسس علي رقبتها وامسك بزها
وسحبتها وحدة وحدة ناحية اوضة النوم ونيمتها علي السرير
قعدت احك زبري من علي الهدوم لقتها ساكتة وسيباني اعمل اللي عايزه وفجاءة لقيت الشرموطة اللي جواها طلعت
كل كلمة اتقلت اتقالت في الحقيقة بالضبط مع اختلاف الاسماء طبعا
جمال ابوس ايديك نكيني وكفي النار اللي كسي نيكني وريحني انا محتاجة زبرك قوي عايزة لبنك بسرعة قبل ما المرة اللي برة دي تيجي ريحني وقلعت السلاب وقعدت تقولي كسي اهو قدامك مش زبرك كان بيقف عليه اهو بيترجك تنيكة
جمال هريحالك كسك متقلقيش
طلعت زبري وقعدت افرش في كسها من برة
لقيتها اترعشت ونزلت شهواتها من اول لمسة
وانا طبعا ولا فاهم ولا عارف زي الحمار وفاكرها بتعمل حمام علي نفسها
قوتلها مالك قالتلي ابوس ايدك نيكني وريحني
انا رحت رزعة فكسها وقعدت ادب فيها بتاع خمس دقايق كدة وهي عينيها قلبت لفوق كدة
وقعدت احححححح ايه الزوبر الجامد ده
ده انا متحوزة خول علي كدة
اوووووووف
قوتلها هجيب قلتلي هاتهم في كسي اوعة تطلعة انا كنت خايف لتحمل مني بس لقيتها لفت رجيلها علي وسطي وايديها لفت علي كتفي وكلبشت فيه انا لقيت نفسي قدام كل الهيجان ده منزل شلال لبن من زبري
كمية لبن غريبة لدرجة انها طلعت برة كسها وزبري لسه جوة
هي بصت كدة وقلتلي
جمال انت بتنيك حلو قوي قوي .
انا من كتر النهجان مردتيش
قومت دخلت الحمام نظفت نفسي وخرجت من غير ولا كلمة
بلوم نفسي اني خنت سيد صحبي انا مش طبعي الخيانة
نزلت فتحت المحل قعدت شوية لقيتها بصة من الشباك وحطه ايديها علي خدها وعنيها مدمعة
شورت ليها تيجي
لبست العباية وجت
قعدت معايا في المحل
مروة احنا ايه اللي عملنها ده يا جمال
جمال معلش يا مروة غصبن عني واوعدك انها مش هتكرر
مروة وعد يا جمال مش هتعمل اللي عملتة تاني
جمال مروة بقولك ايه انا معملتش كدة لوحدي اذا كنت تعبان قيراط انتي كنتي تعبانة ٢٤ ولا نسيتي كلامك وانا نايم معاكي
مروة وهي بتعيط اعمل ايه ما صحبك هو اللي وصلني لكدة بقلة اهتمامة وماشيه مع النسوان المعفنة اللي معاه في الشغل
جمال خلاص يا مروة غلطة ومش هتكرر
مروة وعد يا جمال
جمال وعد يا مروة
عدي يومين كدة وسيد نزل من الشغل اجازة و بعد ما مشي مروة جتلي المحل تاني يوم
انا بهزار صباحية مباركة يا عروسة
مروة بخيبة عروسة ايه ونيلة ايه
جمال ايه ده هو سيد مدسش علي الزرار ورفع الشعار
مروة لا هو داس علي الزار بس معرفش يرفع الشعار
جمال بأستغراب يعني ايه
مروة يعني شاف نفسة بس من غير ما يراعي شعوري
جمال مروة انا مش فاهم
مروة علشان مبتفهمش انت كمان
جمال مروة اقولك علي حاجة وتستري عليا
مروة وهي بتضحك قول متخفش
جمال انا مبعرفش انيك ازاي كويس
مروة جمال احنا مش اتفقنا
جمال وانا عند كلامي بس انا عايز افهم منك وخصوصا بعد اللي حصل احنا اتفقنا انه مش هيتكرار بس ده ميمنعش اني افهم منك
مروة عايز تفهم ايه
جمال كل حاجة عايز اللي انيكها تقول انا متنكتش من راجل قبلك ولا بعدك
مروة انت عارف يا جمال انت جامد في الموضوع ده وامكانياتك كويسة وبتاعك حلو كبير بس عندك مشكلة
جمال ايه هي
مروة مبترضعش بز اللي بتنكها
جمال يا مروة انا لما كنت بنكيك
مروة بصتلة كدة
جمال اسف لما كنت معاكي كنت خايف حد من العيال يصحي ولا ام سيد تدخل علينا وتبقي فضيحة وبعدين دي كانت اول مرة ليا في حياتي ومعرفش اعمل ايه
مروة اول مرة ايه يا جمال انت هتعملهم عليا انا
جمال وحياة غلوتك اول مرة وكل الخبرة اللي عندي من افلام السكس اللي بتفرج عليها
مروة بجد يا جمال اللي بتقوله
جمال انا مبحبش احلف كتير
مروة طيب بص انت صعبت عليا في كلامك انا هعمل معاك الصح
جمال ازاي
بص ام سيد بكرة رايحة عند بنتها بالنهار اطلعلي لما تمشي
جمال ما انا هكون في الشغل
مروة باين عليك حمار بجد مترحش الشغل وخليك في المحل من الصبح
جمال ماشي بس هنعمل ايه
مروة مش بتقول انك المرة اللي فاتت كنت خايف حد يدخل علينا و كانت اول مرة
جمال اه
مروة طيب احنا هنعمل الموضوع ده مرة تاني بس مش هيتكرر دي اخر مرة وتوريني امكانيتك هيكون عندك اربع ساعات بحلهم
جمال بس دي اخر مرة وعد
مروة وعد
تاني مرحتش الشغل اكلت كويس وطلعت ضربت عشرة علشان اطول معاها
فتحت المحل بدري وقعدت مستني لحد ما ام سيد سلمت عليا وهي ماشية علشان تروح لبنتها ومروة فتحت الشباك وشورتلي ادخلها بعد عشر دقايق
عدت عشر دقايق كدة ودخلت
لقيت مروة لبسة حتت قميص نوم اسود يادوب مداري طيزها و مفتوح من الصدر
انتهي الجزء الثاني
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Algzar9999, EL FNAN, بحب التحرش و 7 آخرين
بصوا هي اول مرة اكتب في حياتي فلو فيه اخطاء عدوها
الجزء ده مفيهوش سكس
الاسماء كلها مستعارة
لكن القصة حقيقية ١٠٠٪
اسمي المستعار جمال
وقت احداث القصة كنت ٢٤ سنة
خلصت جيش وقولت لبابا يساعدني افتح محل لصيانة الكمبيوتر اللي كنت متميز فيه جدا
ومكنتش اعرف ان دي هتفتحلي ابواب عالم الجنس بالشكل ده
اه صح نسيت اوصفلكم شكلي
انا طويل ١٨٥ سم
ولوني قمحي يعني مش ابيض ولا اسمر بين البنين
وزبري طوله حوالي ١٨ سم وعريض وفيه عروق كدة حاجة تشرف
صعيدي بقي 😂😂
المهم كان ليا واحد صحبي اسمه سيد متجوز وانا تقريبا عايش معاهم في البيت
اه علي فكرة احنا ساكنين في منطقة شعبية متوسطة
المهم
لما فتحت المحل كنت بروح شغلي الصبح وارجع اخر النهار افتح المحل وفضلت كدة فترة
طبعا لو احتجت شاي او قهوه او ادخل الحمام كنت بدخل عند سيد صحبي سواء كان موجود او مش موجود هو ابوه متوفي وعايش مع امه في شقة دور ارضي كنت امه ديما تقعد قدام الباب ومتدخلش الا بليلل
لما بقيت ادخل عنده كتير استئذن من امه وادخل بقيت بشوف مراته كتير وهي موطية وهي رفعه الجلبية وتمسح ومواقف كتير زي دي غصبن عني كان زبري بيقف شاب بقي ومحروم وهي لاحظت ده بس مكنتش بتقول لجوزها وكنت حاسس انها مبسوطة بيه
اسمها مروة
امورة قوي وجسمها ابيض قشطة هي قصيرة شوية بس عليها جسم كيرفي كرباج كنت بحسد سيد عليه
نرجع لموضوعنا
سيد جاتلة شغلانة في بلد تانية وكان المفروض انه يسافر طول الاسبوع و يرجع يوم الخميس ويمشي الجمعة بليلل
سيد شغله كان مع حريم المهم راح البلد دي وخربها علاقات مع النسوان والبنات في المكان اللي فيه وكان بيصورهم صور فقط ومهما موطين او مفلقسبن في الشغل
مراتة مسكت الصور علي الموبيل
وابتدي الحوار ده بينا
مروة :. شايف يا جمال صحبك
جمال:مالة عمل ايه لو زعالك في حاجة املصلك ودانة
مروة وهي حزينة : الشغل اللي راحة بيكلم فيه ستات وبنات
جمال : طيب ايه الجديد ما هو طول عمره شغله بيحكم عليه بكدة
مروة :لا مش ده قصدي قصد انه مغوط معاهم في الكلام وبيتكلموا في حاجات قليلة الادب
جمال : بقلق : انتي بتقولي ايه سيد عمره ما يعمل كدة ده بيحبك
مروة : انا ليا عندك طلب واول مرة اطلب منك حاجة
جمال : اتفضلي
احلف باغلظ الايمانات انك هتساعدني
جمال : حلفت ليها
قلتلي انا هدخل المخزن اللي في المحل وانت تجيب سيد وتكلم معاه وتحاول تعرف هو علي علاقة بحد ولا لا
قوتلها انا كده بسلم صحبي لا مش هيحصل
قعدت تحاول معايا يمين شمال مرديش
مروة طيب عايزة منك طلب
جمال : ايه تاني
مروة : انا بس عايزك تقولي يعرف عليا حد ولا لأ من غير تفاصيل
جمال : ما هي هي كدة انا برضة بسلمة
مروة لقيتها فتحت في العياط بشحتفه
صعبت عليا الصراحة
قولت ليها صدقيني لو عارف او مش عارف خلاص اللي حصل حصل بلاش ننكش فيه علشان مش هينوبك منه الا وجع القلب
تسمعي نصحيتي
انا مبتكلمش معاها في اي حاجة تخص الحنس خالص ولا بعيد ولا من قريب
قوتلها بصي متأخذنيش في كلامي انا عارف سيد كويس مبيفكرش غير في بتاعه شطارتك بقي تخليه مبيصش برة بأسلوبك معاه في علاقتكوا الخاصة
لقيت وشها احمر بكسوف كدة وقالتلي كل اللي بيطلبوا مني بعملوا اعمل ايه تاني
جمال : انا مش عايز اوضح اكتر من كدة علشان ميصحش بس لو عايزة تعرفي ايه اللي يتعمل اقولك من كسوف
مروة قول يا جمال انا عارفة انك بتحبني وبتحب سيد وعايزنا سعداء مع بعض
جمال : اتقمصت بقي دور الخبير وانا اصلا عمري ما شفت كس قبل كدة 😂😂
انتي اخر مرة جوزك نام معاكي فيها امتي
مروة بكسوف : الاسبوع اللي فات كان عندي ظروف منمش معايا
جمال : طيب ده معناه انه هيجي الاسبوع ملهوف عليكي اسمعي بقي كلامي انتي تجهزي جو رومانسي في اوضة النوم وقميص نوم كدة سكسي جامد من عندك وهو يكون بيحبة ولامؤخذة يعني تنتفي كل شعر جسمك وتعطري الاوضة ولما يجي ينام معاكي تحسسيه انه بطل العالم في الجنس وان بيعمل اللي محدش يقدر يعمله وياريت ومن غير كسوف كدة لو تخدي لبانة من اللي طالعة اليومين دول من اللي بتهيج الحريم ومرة علي مرة هتلاقي سبد مش شايف واحدة غيرك
مروة بشبق حقيقي : انا نفسي في ده اوووووي بس اللبانة ديه اجبها منين
جمال انا هجبهالك بس ابقي ادعيلي
مروة شكرا يا جمال الف شكر وقامت اديتني بوسة علي خدي فاجئة انا زبري وقف في سعتها وهي لاحظت لاني لقيتها بتبص عليه وقلتلي يا بخت مراتك بيك هتعرف تمتعها
عارف انكوا هتمتوا والجنس يجي بس انا بحكي القصة زي ما حصلت من غير تجويد
مروة طيب بقولك سيد جي النهاردة كمان اربع ساعات انا هسمع كلامك واقوم اجهز نفسي وانت ابقي هات ليا اللبان اللي قولت عليه
جمال : ماشي يا جميل الليلة ليلتك يا معلم
مروة يسمع من بقك **** وسيد يبطل عك
جمال انتي او مراتي انا عمري ما ابص علي واحدة في العالم حد يبقي معاه القمر ويبص علي النجوم
مروة لقيته كدة ساهمت وسرحت وبعد دقيقة كدة قامت قلتلي انا ماشية
ببص علي الجلبية من عند طيزها لقيتها غارقنا عسل
زبري وقف وقتلها عليه بصتلي وضحكت ومشيت وكان البت قدام المحل طلعت من المحل علي البيت وانا كلمت واحد صحبي يجبلي اللبان ملقاش قومت جبتلها لبان تشكلس وقوتلها هو ده حتي بنفس الطعم اللبان العادي صدقت 😂😂
المهم سيد جه من الشغل عدي عليا في المحل
سيد : ازيك يا عرص
جمال : تصدق ان مفيش عرص غيرك وحشني ياض يا بن المتناكة
سيد وانت كمان اخبارك ايه
جمال : تعبان وعايز انيك ما تلف ارزعك واحد
سيد وهو بيضحك : هتموت بلبنك
جمال : طيب خش يا كسمك اديك داخل تنيك للصبح وانا هفضل بلبني
سيد : لا انيك ايه بقولك ايه انا جاي محلوب
جمال يا بن المرا مش توفر لبنك لمراتك يا كسمك
سيد انت عارف انا احب اخد من كل مرة قطفة والنسوان هناك علي ابوة وشرقنين قوي
جمال طيب ما تخدني معاك يا كسمك نعمل دويتو مع بعض
سيد بعينك يا كسمك يلا عايز حاجة انا هدخل اخد دش واتعشي واطلعلك
جمال مستنيك يا معرص
وطبعا سيد جيه الاجازة ومشي ومنكش مراتة اللي هاجت جامد من اللبانة بالوهم طبعا
وجت واشتكتلي وقلتلي انها هتطلب الطلاق بس واحنا بنتكلم حصلت حاجة غريبة
لقينا البوكس وقف قدام المحل وواحد من الجيران جاي متكلبش خدوه وطلعوا بيه علي الشقة اللي فوق مروة وكان فيه جريمة قتل علي مخدرات وهو راح سلم نفسة واعترف وجه عمل الجريمة قدام المباحث ومشي
طبعا مروة كانت ميتة من الرعب ومكنش جوزها موجود
انتهي الفصل الاول

كمل يا برنس​

 
عاش استمر
 
بصوا هي اول مرة اكتب في حياتي فلو فيه اخطاء عدوها
الجزء ده مفيهوش سكس
الاسماء كلها مستعارة
لكن القصة حقيقية ١٠٠٪
اسمي المستعار جمال
وقت احداث القصة كنت ٢٤ سنة
خلصت جيش وقولت لبابا يساعدني افتح محل لصيانة الكمبيوتر اللي كنت متميز فيه جدا
ومكنتش اعرف ان دي هتفتحلي ابواب عالم الجنس بالشكل ده
اه صح نسيت اوصفلكم شكلي
انا طويل ١٨٥ سم
ولوني قمحي يعني مش ابيض ولا اسمر بين البنين
وزبري طوله حوالي ١٨ سم وعريض وفيه عروق كدة حاجة تشرف
صعيدي بقي 😂😂
المهم كان ليا واحد صحبي اسمه سيد متجوز وانا تقريبا عايش معاهم في البيت
اه علي فكرة احنا ساكنين في منطقة شعبية متوسطة
المهم
لما فتحت المحل كنت بروح شغلي الصبح وارجع اخر النهار افتح المحل وفضلت كدة فترة
طبعا لو احتجت شاي او قهوه او ادخل الحمام كنت بدخل عند سيد صحبي سواء كان موجود او مش موجود هو ابوه متوفي وعايش مع امه في شقة دور ارضي كنت امه ديما تقعد قدام الباب ومتدخلش الا بليلل
لما بقيت ادخل عنده كتير استئذن من امه وادخل بقيت بشوف مراته كتير وهي موطية وهي رفعه الجلبية وتمسح ومواقف كتير زي دي غصبن عني كان زبري بيقف شاب بقي ومحروم وهي لاحظت ده بس مكنتش بتقول لجوزها وكنت حاسس انها مبسوطة بيه
اسمها مروة
امورة قوي وجسمها ابيض قشطة هي قصيرة شوية بس عليها جسم كيرفي كرباج كنت بحسد سيد عليه
نرجع لموضوعنا
سيد جاتلة شغلانة في بلد تانية وكان المفروض انه يسافر طول الاسبوع و يرجع يوم الخميس ويمشي الجمعة بليلل
سيد شغله كان مع حريم المهم راح البلد دي وخربها علاقات مع النسوان والبنات في المكان اللي فيه وكان بيصورهم صور فقط ومهما موطين او مفلقسبن في الشغل
مراتة مسكت الصور علي الموبيل
وابتدي الحوار ده بينا
مروة :. شايف يا جمال صحبك
جمال:مالة عمل ايه لو زعالك في حاجة املصلك ودانة
مروة وهي حزينة : الشغل اللي راحة بيكلم فيه ستات وبنات
جمال : طيب ايه الجديد ما هو طول عمره شغله بيحكم عليه بكدة
مروة :لا مش ده قصدي قصد انه مغوط معاهم في الكلام وبيتكلموا في حاجات قليلة الادب
جمال : بقلق : انتي بتقولي ايه سيد عمره ما يعمل كدة ده بيحبك
مروة : انا ليا عندك طلب واول مرة اطلب منك حاجة
جمال : اتفضلي
احلف باغلظ الايمانات انك هتساعدني
جمال : حلفت ليها
قلتلي انا هدخل المخزن اللي في المحل وانت تجيب سيد وتكلم معاه وتحاول تعرف هو علي علاقة بحد ولا لا
قوتلها انا كده بسلم صحبي لا مش هيحصل
قعدت تحاول معايا يمين شمال مرديش
مروة طيب عايزة منك طلب
جمال : ايه تاني
مروة : انا بس عايزك تقولي يعرف عليا حد ولا لأ من غير تفاصيل
جمال : ما هي هي كدة انا برضة بسلمة
مروة لقيتها فتحت في العياط بشحتفه
صعبت عليا الصراحة
قولت ليها صدقيني لو عارف او مش عارف خلاص اللي حصل حصل بلاش ننكش فيه علشان مش هينوبك منه الا وجع القلب
تسمعي نصحيتي
انا مبتكلمش معاها في اي حاجة تخص الحنس خالص ولا بعيد ولا من قريب
قوتلها بصي متأخذنيش في كلامي انا عارف سيد كويس مبيفكرش غير في بتاعه شطارتك بقي تخليه مبيصش برة بأسلوبك معاه في علاقتكوا الخاصة
لقيت وشها احمر بكسوف كدة وقالتلي كل اللي بيطلبوا مني بعملوا اعمل ايه تاني
جمال : انا مش عايز اوضح اكتر من كدة علشان ميصحش بس لو عايزة تعرفي ايه اللي يتعمل اقولك من كسوف
مروة قول يا جمال انا عارفة انك بتحبني وبتحب سيد وعايزنا سعداء مع بعض
جمال : اتقمصت بقي دور الخبير وانا اصلا عمري ما شفت كس قبل كدة 😂😂
انتي اخر مرة جوزك نام معاكي فيها امتي
مروة بكسوف : الاسبوع اللي فات كان عندي ظروف منمش معايا
جمال : طيب ده معناه انه هيجي الاسبوع ملهوف عليكي اسمعي بقي كلامي انتي تجهزي جو رومانسي في اوضة النوم وقميص نوم كدة سكسي جامد من عندك وهو يكون بيحبة ولامؤخذة يعني تنتفي كل شعر جسمك وتعطري الاوضة ولما يجي ينام معاكي تحسسيه انه بطل العالم في الجنس وان بيعمل اللي محدش يقدر يعمله وياريت ومن غير كسوف كدة لو تخدي لبانة من اللي طالعة اليومين دول من اللي بتهيج الحريم ومرة علي مرة هتلاقي سبد مش شايف واحدة غيرك
مروة بشبق حقيقي : انا نفسي في ده اوووووي بس اللبانة ديه اجبها منين
جمال انا هجبهالك بس ابقي ادعيلي
مروة شكرا يا جمال الف شكر وقامت اديتني بوسة علي خدي فاجئة انا زبري وقف في سعتها وهي لاحظت لاني لقيتها بتبص عليه وقلتلي يا بخت مراتك بيك هتعرف تمتعها
عارف انكوا هتمتوا والجنس يجي بس انا بحكي القصة زي ما حصلت من غير تجويد
مروة طيب بقولك سيد جي النهاردة كمان اربع ساعات انا هسمع كلامك واقوم اجهز نفسي وانت ابقي هات ليا اللبان اللي قولت عليه
جمال : ماشي يا جميل الليلة ليلتك يا معلم
مروة يسمع من بقك **** وسيد يبطل عك
جمال انتي او مراتي انا عمري ما ابص علي واحدة في العالم حد يبقي معاه القمر ويبص علي النجوم
مروة لقيته كدة ساهمت وسرحت وبعد دقيقة كدة قامت قلتلي انا ماشية
ببص علي الجلبية من عند طيزها لقيتها غارقنا عسل
زبري وقف وقتلها عليه بصتلي وضحكت ومشيت وكان البت قدام المحل طلعت من المحل علي البيت وانا كلمت واحد صحبي يجبلي اللبان ملقاش قومت جبتلها لبان تشكلس وقوتلها هو ده حتي بنفس الطعم اللبان العادي صدقت 😂😂
المهم سيد جه من الشغل عدي عليا في المحل
سيد : ازيك يا عرص
جمال : تصدق ان مفيش عرص غيرك وحشني ياض يا بن المتناكة
سيد وانت كمان اخبارك ايه
جمال : تعبان وعايز انيك ما تلف ارزعك واحد
سيد وهو بيضحك : هتموت بلبنك
جمال : طيب خش يا كسمك اديك داخل تنيك للصبح وانا هفضل بلبني
سيد : لا انيك ايه بقولك ايه انا جاي محلوب
جمال يا بن المرا مش توفر لبنك لمراتك يا كسمك
سيد انت عارف انا احب اخد من كل مرة قطفة والنسوان هناك علي ابوة وشرقنين قوي
جمال طيب ما تخدني معاك يا كسمك نعمل دويتو مع بعض
سيد بعينك يا كسمك يلا عايز حاجة انا هدخل اخد دش واتعشي واطلعلك
جمال مستنيك يا معرص
وطبعا سيد جيه الاجازة ومشي ومنكش مراتة اللي هاجت جامد من اللبانة بالوهم طبعا
وجت واشتكتلي وقلتلي انها هتطلب الطلاق بس واحنا بنتكلم حصلت حاجة غريبة
لقينا البوكس وقف قدام المحل وواحد من الجيران جاي متكلبش خدوه وطلعوا بيه علي الشقة اللي فوق مروة وكان فيه جريمة قتل علي مخدرات وهو راح سلم نفسة واعترف وجه عمل الجريمة قدام المباحث ومشي
طبعا مروة كانت ميتة من الرعب ومكنش جوزها موجود
انتهي الفصل الاول
عااااش حلوة القصه
 
عاش جدا والجزء الجديد امتا
 
الجزء الثاني
بعد ما البوليس مشي
لقيت مروة بتقولي انا هخاف انام لوحدي وسيد مش موجود كلمت سيد قالي مش هقدر اجي قعدت اكلمة ان الموضوع كبير والدنيا مقلوبة في الشارع قالي اتصرف يا صحبي فعلا احنا في موسم شغل وانا اللي ماسك المصنع مقدرش اجي
في الوقت ده انا امي كانت تعبانة وكنت بعملها تحاليل وكنت رايح استلمها ولما استلمتها كانت النتيجة انها هتحتاج تعمل عملية وانا كنت خايف علي امي ومنهار
عديت من قدام البيت عند سيد لقيت امه قاعدة برة سلمت عليها ودخلت لمروة اطمنها ومسكت فيا اقعد شوية علشان خايفة
والعيال نايمين وهي عايزة حد يقعد معاها قوتلها ماشي وانا بحاول اني اجل مروحي للبيت علشان نتيجة التحاليل اللي معايا
مروة مالك يا جمال
جمال مفيش بس نتيجة التحاليل بتعت امي مخوافني
مروة ان شاء **** خير متخفش
جمال وعينة مدمعة :انا خايف عليها قوي
مروة بصتلة كدة ومشت ايدها علي ايده وقالت متشلش هم حاجة كله هيبقي كويس
جمال بصتلها لقيت عينيها بترجوة يقعد مش فاهم بقي ساعتها هي هايجة ولا خايفة بس حبيت اجس النبض
عايز اشرب كوبية شاي من ايديكي
مروة بس كدة انت تؤمر
جمال مش دلوقتي انا هوصل البيت وربع ساعة وجاي
مروة بس متتأخرش عليا وانا هعملك كوبية شاي جامدة بس خليك معايا
جمال تمام ماشي
رحت البيت بلغت ابويا واتوصلنا مع الدكتور وحجزنا ميعاد الكشف ونزلت تاني قفلت الباب الازاز للمحل ودخلت لمروة
جمال ها عملتي الشاي
مروة لا مستنيك لما تيجي
جمال طيب قومي اعمليها
قامت تعمل الشاي لقيتها بتنده عليا وبتقولي جمال معلش كدة تعالي شوف البوتجاز مش عايز يولع ليه
انا طبعا في اللحظة دي اتأكدت انها عايزة تتناك بس قولت احرص برضو
وانا رايح عليها رفعت زبري لفوق في البنطلون علشان لما احك فيها تحس بيه وهو طبعا كان وقف زي الحديدة ومحولتش اداريه
دخلت المطبخ لقتها موطية بتبص علي الفرن معرفش ليه كانت مفقوسه قوي انها عايزة تفلقس قدامي
دخلت عليها رشقتة في طيزها من ورا وبقولها هو فيه حاجة في الفرن
لقتها غمضت عينها كدة وقلتلي لا بس قولت اجرب اولعها
جمال طيب فين الانبوبة
مروة واحنا ثابتين علي نفس الوضع
اهيييي بس بدلع وابتدت تحرك طيزها علي خفيف علي زبري
زقتها قدامي كدة ناحيو الانبوبة وقوتلها شمي كدة فيه ريحة غاز واستني شوية علشان تتأكدي فضلت دقيقة كدة وهي مفلقسة وانا زبري هيفرتك البنطلون وبتحرك طيزها علي خفيف قوي لفوق وتحت
وفجاءة لقيت ام سيد دخلت عليزة تدخل الحمام
لقيتها بتقولي استخبي استخبي وانا اساسا **** علي الولية وانا داخل بس معرفش من اللغبطة استخبيت ورا الثلاجة وهي طلعتها ووالولية في الحمام جت واحدة جارتهم قعدت معاهم شوية في الانترية وانا مزنوق جنب الثلاجة
قعدو بتاع ربع ساعة في رغي ابن متناكة ملوش لازمة وطبعا مروة مش مديهم وش ولا بتفتح كلام علشان يمشوا وفعلا شوية ومشيت جارتهم وام سيد طلعت تقعد تاني قدام البيت
مروة لقيتها جت اترمت في حضني وقلتلي حقك عليا انا كنت خايفة يشفوك واتفضح
جمال وتفضحي ليه مهو انا كدة كدة بدخل عندك عادي
مروة علشان اللي كنا بنعمله قبل ما يدخلوا علينا
جمال ده كان حلو قوي وانا كنت قاصد بصراحة
مروة جمال علشان خطري انا تعبانة قوي بس مش عايزة اخون جوزي
جمال اقولك علي حاجة انا عمري ما لمست واحدة قبل كدة وعايز اول واحدة تكون انتي
مروة يا جمال انا تعبانة بلاش كلامك ده
كل ده وهي في حضني وانا عمال احسس علي ظهرها وهي ساحت في ايدي وغمضت عنيها اديتها بوسة شفايف رومانسية وقعدت احسس علي رقبتها وامسك بزها
وسحبتها وحدة وحدة ناحية اوضة النوم ونيمتها علي السرير
قعدت احك زبري من علي الهدوم لقتها ساكتة وسيباني اعمل اللي عايزه وفجاءة لقيت الشرموطة اللي جواها طلعت
كل كلمة اتقلت اتقالت في الحقيقة بالضبط مع اختلاف الاسماء طبعا
جمال ابوس ايديك نكيني وكفي النار اللي كسي نيكني وريحني انا محتاجة زبرك قوي عايزة لبنك بسرعة قبل ما المرة اللي برة دي تيجي ريحني وقلعت السلاب وقعدت تقولي كسي اهو قدامك مش زبرك كان بيقف عليه اهو بيترجك تنيكة
جمال هريحالك كسك متقلقيش
طلعت زبري وقعدت افرش في كسها من برة
لقيتها اترعشت ونزلت شهواتها من اول لمسة
وانا طبعا ولا فاهم ولا عارف زي الحمار وفاكرها بتعمل حمام علي نفسها
قوتلها مالك قالتلي ابوس ايدك نيكني وريحني
انا رحت رزعة فكسها وقعدت ادب فيها بتاع خمس دقايق كدة وهي عينيها قلبت لفوق كدة
وقعدت احححححح ايه الزوبر الجامد ده
ده انا متحوزة خول علي كدة
اوووووووف
قوتلها هجيب قلتلي هاتهم في كسي اوعة تطلعة انا كنت خايف لتحمل مني بس لقيتها لفت رجيلها علي وسطي وايديها لفت علي كتفي وكلبشت فيه انا لقيت نفسي قدام كل الهيجان ده منزل شلال لبن من زبري
كمية لبن غريبة لدرجة انها طلعت برة كسها وزبري لسه جوة
هي بصت كدة وقلتلي
جمال انت بتنيك حلو قوي قوي .
انا من كتر النهجان مردتيش
قومت دخلت الحمام نظفت نفسي وخرجت من غير ولا كلمة
بلوم نفسي اني خنت سيد صحبي انا مش طبعي الخيانة
نزلت فتحت المحل قعدت شوية لقيتها بصة من الشباك وحطه ايديها علي خدها وعنيها مدمعة
شورت ليها تيجي
لبست العباية وجت
قعدت معايا في المحل
مروة احنا ايه اللي عملنها ده يا جمال
جمال معلش يا مروة غصبن عني واوعدك انها مش هتكرر
مروة وعد يا جمال مش هتعمل اللي عملتة تاني
جمال مروة بقولك ايه انا معملتش كدة لوحدي اذا كنت تعبان قيراط انتي كنتي تعبانة ٢٤ ولا نسيتي كلامك وانا نايم معاكي
مروة وهي بتعيط اعمل ايه ما صحبك هو اللي وصلني لكدة بقلة اهتمامة وماشيه مع النسوان المعفنة اللي معاه في الشغل
جمال خلاص يا مروة غلطة ومش هتكرر
مروة وعد يا جمال
جمال وعد يا مروة
عدي يومين كدة وسيد نزل من الشغل اجازة و بعد ما مشي مروة جتلي المحل تاني يوم
انا بهزار صباحية مباركة يا عروسة
مروة بخيبة عروسة ايه ونيلة ايه
جمال ايه ده هو سيد مدسش علي الزرار ورفع الشعار
مروة لا هو داس علي الزار بس معرفش يرفع الشعار
جمال بأستغراب يعني ايه
مروة يعني شاف نفسة بس من غير ما يراعي شعوري
جمال مروة انا مش فاهم
مروة علشان مبتفهمش انت كمان
جمال مروة اقولك علي حاجة وتستري عليا
مروة وهي بتضحك قول متخفش
جمال انا مبعرفش انيك ازاي كويس
مروة جمال احنا مش اتفقنا
جمال وانا عند كلامي بس انا عايز افهم منك وخصوصا بعد اللي حصل احنا اتفقنا انه مش هيتكرار بس ده ميمنعش اني افهم منك
مروة عايز تفهم ايه
جمال كل حاجة عايز اللي انيكها تقول انا متنكتش من راجل قبلك ولا بعدك
مروة انت عارف يا جمال انت جامد في الموضوع ده وامكانياتك كويسة وبتاعك حلو كبير بس عندك مشكلة
جمال ايه هي
مروة مبترضعش بز اللي بتنكها
جمال يا مروة انا لما كنت بنكيك
مروة بصتلة كدة
جمال اسف لما كنت معاكي كنت خايف حد من العيال يصحي ولا ام سيد تدخل علينا وتبقي فضيحة وبعدين دي كانت اول مرة ليا في حياتي ومعرفش اعمل ايه
مروة اول مرة ايه يا جمال انت هتعملهم عليا انا
جمال وحياة غلوتك اول مرة وكل الخبرة اللي عندي من افلام السكس اللي بتفرج عليها
مروة بجد يا جمال اللي بتقوله
جمال انا مبحبش احلف كتير
مروة طيب بص انت صعبت عليا في كلامك انا هعمل معاك الصح
جمال ازاي
بص ام سيد بكرة رايحة عند بنتها بالنهار اطلعلي لما تمشي
جمال ما انا هكون في الشغل
مروة باين عليك حمار بجد مترحش الشغل وخليك في المحل من الصبح
جمال ماشي بس هنعمل ايه
مروة مش بتقول انك المرة اللي فاتت كنت خايف حد يدخل علينا و كانت اول مرة
جمال اه
مروة طيب احنا هنعمل الموضوع ده مرة تاني بس مش هيتكرر دي اخر مرة وتوريني امكانيتك هيكون عندك اربع ساعات بحلهم
جمال بس دي اخر مرة وعد
مروة وعد
تاني مرحتش الشغل اكلت كويس وطلعت ضربت عشرة علشان اطول معاها
فتحت المحل بدري وقعدت مستني لحد ما ام سيد سلمت عليا وهي ماشية علشان تروح لبنتها ومروة فتحت الشباك وشورتلي ادخلها بعد عشر دقايق
عدت عشر دقايق كدة ودخلت
لقيت مروة لبسة حتت قميص نوم اسود يادوب مداري طيزها و مفتوح من الصدر
انتهي الجزء الثاني
كمل يا برنس
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو الكاتب موجود اقول له متى ستكمل قصتك هذه ولو مش موجود اقول لكل الكتاب من لديه القدرة على إكمالها فليكملها مشكورا وله هدية من المشرفين نحن في انتظاركم على احر من الجمر
 
بصوا هي اول مرة اكتب في حياتي فلو فيه اخطاء عدوها
الجزء ده مفيهوش سكس
الاسماء كلها مستعارة
لكن القصة حقيقية ١٠٠٪
اسمي المستعار جمال
وقت احداث القصة كنت ٢٤ سنة
خلصت جيش وقولت لبابا يساعدني افتح محل لصيانة الكمبيوتر اللي كنت متميز فيه جدا
ومكنتش اعرف ان دي هتفتحلي ابواب عالم الجنس بالشكل ده
اه صح نسيت اوصفلكم شكلي
انا طويل ١٨٥ سم
ولوني قمحي يعني مش ابيض ولا اسمر بين البنين
وزبري طوله حوالي ١٨ سم وعريض وفيه عروق كدة حاجة تشرف
صعيدي بقي 😂😂
المهم كان ليا واحد صحبي اسمه سيد متجوز وانا تقريبا عايش معاهم في البيت
اه علي فكرة احنا ساكنين في منطقة شعبية متوسطة
المهم
لما فتحت المحل كنت بروح شغلي الصبح وارجع اخر النهار افتح المحل وفضلت كدة فترة
طبعا لو احتجت شاي او قهوه او ادخل الحمام كنت بدخل عند سيد صحبي سواء كان موجود او مش موجود هو ابوه متوفي وعايش مع امه في شقة دور ارضي كنت امه ديما تقعد قدام الباب ومتدخلش الا بليلل
لما بقيت ادخل عنده كتير استئذن من امه وادخل بقيت بشوف مراته كتير وهي موطية وهي رفعه الجلبية وتمسح ومواقف كتير زي دي غصبن عني كان زبري بيقف شاب بقي ومحروم وهي لاحظت ده بس مكنتش بتقول لجوزها وكنت حاسس انها مبسوطة بيه
اسمها مروة
امورة قوي وجسمها ابيض قشطة هي قصيرة شوية بس عليها جسم كيرفي كرباج كنت بحسد سيد عليه
نرجع لموضوعنا
سيد جاتلة شغلانة في بلد تانية وكان المفروض انه يسافر طول الاسبوع و يرجع يوم الخميس ويمشي الجمعة بليلل
سيد شغله كان مع حريم المهم راح البلد دي وخربها علاقات مع النسوان والبنات في المكان اللي فيه وكان بيصورهم صور فقط ومهما موطين او مفلقسبن في الشغل
مراتة مسكت الصور علي الموبيل
وابتدي الحوار ده بينا
مروة :. شايف يا جمال صحبك
جمال:مالة عمل ايه لو زعالك في حاجة املصلك ودانة
مروة وهي حزينة : الشغل اللي راحة بيكلم فيه ستات وبنات
جمال : طيب ايه الجديد ما هو طول عمره شغله بيحكم عليه بكدة
مروة :لا مش ده قصدي قصد انه مغوط معاهم في الكلام وبيتكلموا في حاجات قليلة الادب
جمال : بقلق : انتي بتقولي ايه سيد عمره ما يعمل كدة ده بيحبك
مروة : انا ليا عندك طلب واول مرة اطلب منك حاجة
جمال : اتفضلي
احلف باغلظ الايمانات انك هتساعدني
جمال : حلفت ليها
قلتلي انا هدخل المخزن اللي في المحل وانت تجيب سيد وتكلم معاه وتحاول تعرف هو علي علاقة بحد ولا لا
قوتلها انا كده بسلم صحبي لا مش هيحصل
قعدت تحاول معايا يمين شمال مرديش
مروة طيب عايزة منك طلب
جمال : ايه تاني
مروة : انا بس عايزك تقولي يعرف عليا حد ولا لأ من غير تفاصيل
جمال : ما هي هي كدة انا برضة بسلمة
مروة لقيتها فتحت في العياط بشحتفه
صعبت عليا الصراحة
قولت ليها صدقيني لو عارف او مش عارف خلاص اللي حصل حصل بلاش ننكش فيه علشان مش هينوبك منه الا وجع القلب
تسمعي نصحيتي
انا مبتكلمش معاها في اي حاجة تخص الحنس خالص ولا بعيد ولا من قريب
قوتلها بصي متأخذنيش في كلامي انا عارف سيد كويس مبيفكرش غير في بتاعه شطارتك بقي تخليه مبيصش برة بأسلوبك معاه في علاقتكوا الخاصة
لقيت وشها احمر بكسوف كدة وقالتلي كل اللي بيطلبوا مني بعملوا اعمل ايه تاني
جمال : انا مش عايز اوضح اكتر من كدة علشان ميصحش بس لو عايزة تعرفي ايه اللي يتعمل اقولك من كسوف
مروة قول يا جمال انا عارفة انك بتحبني وبتحب سيد وعايزنا سعداء مع بعض
جمال : اتقمصت بقي دور الخبير وانا اصلا عمري ما شفت كس قبل كدة 😂😂
انتي اخر مرة جوزك نام معاكي فيها امتي
مروة بكسوف : الاسبوع اللي فات كان عندي ظروف منمش معايا
جمال : طيب ده معناه انه هيجي الاسبوع ملهوف عليكي اسمعي بقي كلامي انتي تجهزي جو رومانسي في اوضة النوم وقميص نوم كدة سكسي جامد من عندك وهو يكون بيحبة ولامؤخذة يعني تنتفي كل شعر جسمك وتعطري الاوضة ولما يجي ينام معاكي تحسسيه انه بطل العالم في الجنس وان بيعمل اللي محدش يقدر يعمله وياريت ومن غير كسوف كدة لو تخدي لبانة من اللي طالعة اليومين دول من اللي بتهيج الحريم ومرة علي مرة هتلاقي سبد مش شايف واحدة غيرك
مروة بشبق حقيقي : انا نفسي في ده اوووووي بس اللبانة ديه اجبها منين
جمال انا هجبهالك بس ابقي ادعيلي
مروة شكرا يا جمال الف شكر وقامت اديتني بوسة علي خدي فاجئة انا زبري وقف في سعتها وهي لاحظت لاني لقيتها بتبص عليه وقلتلي يا بخت مراتك بيك هتعرف تمتعها
عارف انكوا هتمتوا والجنس يجي بس انا بحكي القصة زي ما حصلت من غير تجويد
مروة طيب بقولك سيد جي النهاردة كمان اربع ساعات انا هسمع كلامك واقوم اجهز نفسي وانت ابقي هات ليا اللبان اللي قولت عليه
جمال : ماشي يا جميل الليلة ليلتك يا معلم
مروة يسمع من بقك **** وسيد يبطل عك
جمال انتي او مراتي انا عمري ما ابص علي واحدة في العالم حد يبقي معاه القمر ويبص علي النجوم
مروة لقيته كدة ساهمت وسرحت وبعد دقيقة كدة قامت قلتلي انا ماشية
ببص علي الجلبية من عند طيزها لقيتها غارقنا عسل
زبري وقف وقتلها عليه بصتلي وضحكت ومشيت وكان البت قدام المحل طلعت من المحل علي البيت وانا كلمت واحد صحبي يجبلي اللبان ملقاش قومت جبتلها لبان تشكلس وقوتلها هو ده حتي بنفس الطعم اللبان العادي صدقت 😂😂
المهم سيد جه من الشغل عدي عليا في المحل
سيد : ازيك يا عرص
جمال : تصدق ان مفيش عرص غيرك وحشني ياض يا بن المتناكة
سيد وانت كمان اخبارك ايه
جمال : تعبان وعايز انيك ما تلف ارزعك واحد
سيد وهو بيضحك : هتموت بلبنك
جمال : طيب خش يا كسمك اديك داخل تنيك للصبح وانا هفضل بلبني
سيد : لا انيك ايه بقولك ايه انا جاي محلوب
جمال يا بن المرا مش توفر لبنك لمراتك يا كسمك
سيد انت عارف انا احب اخد من كل مرة قطفة والنسوان هناك علي ابوة وشرقنين قوي
جمال طيب ما تخدني معاك يا كسمك نعمل دويتو مع بعض
سيد بعينك يا كسمك يلا عايز حاجة انا هدخل اخد دش واتعشي واطلعلك
جمال مستنيك يا معرص
وطبعا سيد جيه الاجازة ومشي ومنكش مراتة اللي هاجت جامد من اللبانة بالوهم طبعا
وجت واشتكتلي وقلتلي انها هتطلب الطلاق بس واحنا بنتكلم حصلت حاجة غريبة
لقينا البوكس وقف قدام المحل وواحد من الجيران جاي متكلبش خدوه وطلعوا بيه علي الشقة اللي فوق مروة وكان فيه جريمة قتل علي مخدرات وهو راح سلم نفسة واعترف وجه عمل الجريمة قدام المباحث ومشي
طبعا مروة كانت ميتة من الرعب ومكنش جوزها موجود
انتهي الفصل الاول
كمل
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%