NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: ki1inG
عاش مع اني حاسس اني توهت

جاامد يفنان
المسابقة دي هتخلص امتى ؟
عايزين نشوف السلسلة التانية

نتمني متتأخرش بالجديد

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

ختامها مسك يا محترف وشوقتنا للسلسله الجديده المجمعة يا غالى وطبعاً أكيد أنت حتبدع فيها يا مبدع لأنك بتاع الحوارات المبهمة اللى بتخلى الواحد وهو بقرأ بيشغل دماغة ألف مرة والآخر مبيوصلش لحاجة ههههههههه..
برافو عليك وعلى مجهودك الكبير وتسلم ايدك ومنتظرين السلسلة الجديدة..

مع خالص تحياتى...

بجد حاجه حلوه اوى وعظيمه تسلم ايدك بجد منتظرين الجديد على نار وتحياتى لك على المجهود الرائع فى القصه تسلم ايدك

نهاية رائعة

احا يا عم هى ناقصه سحلت دماغ

• بيضحكني
التفاعلات: Elnamr
  • بيضحكني
  • حبيته
انت علمت ايه ياعم انت
ايه التسويحه دي
دخلت ٣ قصص افشخ من بعض ف قصه واحده
مستنيها ع نار
بس عايز طلب الشامي ينتقم من كل اللي شهدو ضده بصراحه اتبضنت منهم وعايز اشفي غليلي منهم ولاد الكلب دول 😂😂😂😂😂😂
وكمان حاجه سالم والشامي وتامر يبقو مع بعض مش ضد بعض ياحب 😂😂😂
ومن دلوقتي محدش فيهم يموت فاهم أعم انت
تسويحه اي بس احنا بنعمل جمداااااان يصحبييي ممنوعااااات يا صحبييي لي يسطا ينتقم منهم ده كان غصب عنهم هق هق لو مع بعض مش ضد بعض زي منتا بتقول هيبقا الحماس والقصه فين؟؟لازم يبقو ضد بعض او ع الاقل اتنين ضد واحد بلص لازم فيهم اللي يموت يسطا القصه اسمها نهايه اللعبه ده لو مموتهمش كلك اصلأ😂😂😂🔥

• بيضحكني
التفاعلات: Mo Elmasry
يسطا احا يلعن ميتين شكلك انت عملت ايه انت سيحت دماغي حرفيا مليون قصه دخلوا في بعض وضرب نار ودمار وسلسله متأكد انها هتبقي من افشخ سلاسل المنتدي لما تنزل بس تكتك فيها يمزاج علشان تبقي دمار الدمار حرفيا والواد النمر ده كان واحشني فشخ حبيبي ياض يا هيما😂❤️
وبجد الجزء ده كان فشيخ نيك بس مشهد التحقيق ده زعلت فشخ فيه وكان نفسي الشامي يمسك في زماره كل واحد فيهم وهما بيشهدوا ضده فكرني بقصه كانت فب المنتدي القديم لو تعرف اسم القصه ابقي قولوا لاني ناسيه 😂 كان عرف واحده ولبس قضيه اتهام في قتلها واللي في العماره شهدوا عليه وكان اخواته كانوا بيتعذبوا مش فاكر الاسم بس حافظ القصه 🙂
ومستني قصه "نهايه اللعبه" علي نار يا عالمي 🔥❤️
هتبقي فشيخه فعلا بس لو اتكتبت بمزاااج😂انا مش عارف قصدك ع قصه اي بصراحه انا واخد الفكره من مسلسل البرنس لما اخواتو شهدو ضدو😂😂🔥

اعمل فيك ايه بضانى فرقعت من العظمه😂😂😂❤️
قصة نهايه اللعبة هتنزل بعد المسابقة صح؟
طب وقصة الشوق والدم هتنهيها امتى أحداثها لسه مخلصتش😃😂
واخيرا دخل العلق ابراهيم البروفيسور كشخصيه رئيسيه فى قصة نهايه اللعبة يفشخهم هناك😂😂❤️
كويس انها فرقعت من العظمه😂هنكمل الشوق والدم قبل السلسله الختاميه دي مفيش دخول بقا لحد هما منهم وفيهم يقتلو بعض بقا😂😂🔥

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%