NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حبيبي يا صحبي ايوه يسطا انا بحد التعديل بمعني اللي انته شايفه وحش قول عليه عشان انا احوال احسنه بس محدش بيعمل كده😂فلعموم شكراً نيك حبيبي يسطا واكيد الصوره جامده كده كده😂😂😂🤎
حبيبي
و ياريت تزود المشاهد الجنسية لأن دي قصة جنسية في الاول و الاخر
بس بصراحه هي حلوة اوي كده من غير جنس برضو

نعم تالت ورابع
متخلنيش ارجع أشك ف خالد تاني اجدع انت 😂😂😂😂😂
مفاجأه ايه اكتر من كدا بقى ناوي ع ايه يابرفيسور
متقولش انها اخو قمر هيبقى ليه دور ف حاجه 🤔🤔🤔🤔
صدقني دول خمسه مش ٤ كمان😂لا ياعم اخو قمر اي بس انا فاضلي شويه وهخلص التاسع صدقني كميه مفاجأت هتشتم بسببها😂😂😂

عظمة على عظمة يا برنس و**** تسلم ايدك بجد يا حبيب اخوك ❤❤

وكله كوم وحتة المباركة للاهلى دى كوم تانى ❤❤
حبيبي يابرنس تسلم ي اخويااااا بلص لازم نبارك للأهلي طبعاً😂❤️❤️

حبيبي
و ياريت تزود المشاهد الجنسية لأن دي قصة جنسية في الاول و الاخر
بس بصراحه هي حلوة اوي كده من غير جنس برضو
اللي متابعني عارف ان الجنس ف قصصي قليل أنا بكتب قصه وبحط مشهد او اتنين عشان تفضل في القسم ده غير كده مكنتش حطتهم اصلا⚡❤️

صدقني دول خمسه مش ٤ كمان😂لا ياعم اخو قمر اي بس انا فاضلي شويه وهخلص التاسع صدقني كميه مفاجأت هتشتم بسببها😂😂😂
انت ناوي ع ايه طيب
خمسه مين بقى هنجيب ناس من المنتدى والا ايه 😂😂😂
اقولك حط الولد موسى ف وسطهم 😅😅😅😅
ماهو كدا عزيز وشمس برشامه خالد ممكن
اقولك حاجه الواد طارق ممكن يكون ليه دور بردو
اصل شمس جابت نفس الكوتش منين والا دا كوتش مشابه ليه🤔🤔🤔🤔🤔
دماغي لفت ياعم الحاج 😂😂😂
انزل بالتاسع حالا

بتاعه التوئم😂😉😉😉
احيييه تصدق موضوع العربيه مجاش ف بالي خالص
تبقى ضربة معلم لو التوأم معاهم
بس هرجع واقولك عرفوهم منين والا كدا الشعراوي يدخل تاني من المشكوك فيهم
والا انت عايز ايه بالظبط اجدع انت 😒😒🤔🤔

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

تحفة يا برووووف.. الواحد لو قرأ أى حاجة ولو بسيطة لك حكون سعيد جداً من كتاباتك..لكن أنت عبقرى وقصصك ممتعة ومجهود مميز ورائع وتسلم ايدك يا باشا.. ومنتظرين الجزء التاسع..
مع خالص تحياتى..​

انت ناوي ع ايه طيب
خمسه مين بقى هنجيب ناس من المنتدى والا ايه 😂😂😂
اقولك حط الولد موسى ف وسطهم 😅😅😅😅
ماهو كدا عزيز وشمس برشامه خالد ممكن
اقولك حاجه الواد طارق ممكن يكون ليه دور بردو
اصل شمس جابت نفس الكوتش منين والا دا كوتش مشابه ليه🤔🤔🤔🤔🤔
دماغي لفت ياعم الحاج 😂😂😂
انزل بالتاسع حالا
بص انا مش هرد بكلام واتوهك بس انا هنزل الجزء اهو وشوف بنفسك😂❤️

احيييه تصدق موضوع العربيه مجاش ف بالي خالص
تبقى ضربة معلم لو التوأم معاهم
بس هرجع واقولك عرفوهم منين والا كدا الشعراوي يدخل تاني من المشكوك فيهم
والا انت عايز ايه بالظبط اجدع انت 😒😒🤔🤔
عايز كل خير و**** ياريت بعد متشوفو الجزء محدش يشتم بس😂

• بيضحكني
التفاعلات: M o u s a

تحفة يا برووووف.. الواحد لو قرأ أى حاجة ولو بسيطة لك حكون سعيد جداً من كتاباتك..لكن أنت عبقرى وقصصك ممتعة ومجهود مميز ورائع وتسلم ايدك يا باشا.. ومنتظرين الجزء التاسع..
مع خالص تحياتى..​
و**** انته كلام ورأيك فوق دماغي بجد تسلم نيك يمحترم..وببشرك بجزء تاسع عالي نييييك 😂❤️❤️❤️

♪يا أهلاً وسهلاً بيكم فـــــي"شـقـــــــــــة الــــدور الـســــــــادس{قــــريـــــــه التعــــــابيـــــــــــــــن}"♪
[{°الجــــــــــــزء الـتــــاســـــــع°}]
وكيل النيابه:كانت بتكلم مين..؟؟
زياد:انا مش عارف
وكيل النيابه:طب نزلت بالفلوس
زياد:ايوه نزلت
وكيل النيابه:انته شوفت هيا عطيتها لمين..؟؟؟
زياد:ايوه روحت في البلكونه بصيت عليها كانت بتديها
الظابط:عارف انته الواحد ده عارف شكله اسمه.!؟
زياد:ايوه المعلم عزيز كان بيتعارك معاهم في الشارع هو واحد منهم
وكيل النيابه:أنته عارف شكلو..!؟
زياد:ايوه عارفه

[•الـشـــــــامـــــــي•]
""قاعد في وسط الرجاله فتحت تيلفوني عشان انفذ اللي الاتفاق اللي اتفقنا عليه واكلم عزيز..لقيت رقم متسجل صاحبييي رانن كتير فشخ..ثواني ورن تاااني..قومت بعدت عن الرجاله وفتحت ورديت""
انا:اسمعي عليا الحرام لو رنيتي تاني لهوديكي ورا الشمس
البنت:اسمعني يا شامي اللي ماتت تبقا صحبتي وانته شريك ف احنا ف الهوا سوا بلاش تخلع
انا:كلمه كمان وهتزعلي مني حامد انتي اللي جريتي رجلي للحوار ده انا كان مالي اصلا
شمس:نطاط الشقق بقا بيجلي وخايف دلوقت
انا:وكنت خايف من قبل منفذ..لما اتقابلنا قبل بعد مخرجت من السجن قولتلك كل واحد من طريق وملناش علاقه ببعض تاني بلاااش انا يا شمس انا غشيم
شمس:انتو تلاته انا واحده
انا:لا انا لوحدي التوئم بكتيره هياخده سنتين تلاته لو اتمسكو انا شايل شايل انتي ضيعتيني
شمس:طب نفكر اكيد ليها مخرج
انا:مخرجها انك مترنيش تاني عشان متزعليش مني.
((بقفل المكالمه في وشهااا..اسف يجدعان محدش يشتم بس انا قولت مفاجأه))

[{°فلاااااااااش باااااااااك°}]
"""مشهد من بدايه الجزء الثااااني"""
""كنت نطيت في عز الليل عشان اسرق بيت جمب بيت سكن الطلبه بتاعي كنت منمر عليه وبعد مدخلت البيت وكنت هتمسك من الشاب اللي في حدود ال١٦ سنه اللي صحي فجأه في البيت..وكنت لاقيت الكتاب..نزلت من البيت تشبيك علي حيطان البيت والمواسير..في اللحظه دي كانت شمس طالعه من البيت زعلانه وراحه عند صحبتها شيماء ف شافتني وانا نازل من البيت سرقه..بس انا مشوفتهاش كنت اتحركت وبعدت عن السكن بتاعي عشان مينفعش اخش السكن بالماسك اللي كنت لابسه عشان الكاميرات..بعدت عن السكن وقلعت الماسك وظهر وشي..اللي في الجانب الاخر شمس فاتحه كاميره الفيديو في موبايلها ومرقباني وبتصور ووشي ظاهر عندها3D لحد ملفيت ودخلت السكن ووقفت شمس وقفلت الفيديو اللي مسكته عليا وانا بسرق ووشي فيه ظاااهر""
""تاني يوم بعد العاركه مع برشامه مش مع عزيز كنت اتعرفت في المنطقه وعرفت اسمي شمس اللي كانت شيفاني وانا بتخانق...بعد الخناقه دخلت علي الفيسبوك وفضلت تبحث عن اسمي شمال ويمين مبيجيش انجليزي وعربي مفيش..دخلت علي فيسبوك عم رجب صاحب العماره وبحثت في الاصدقاء برده مفيش بس لقت فيسبوك خالد صحبي دخلت عليه وجابتني بسهوله من ع الاكونت بتاعه انا واحد علق حاطت الانستا والواتساب بتاعي في"معلومات"الفيس فدخلتلي واتساب وقصت حته من الفيديو اللي هيا مصورهولي وبعتته وكتبتلي عيزااك في مصلحه..شويه وانا رديت."
انا:عيزاك.!؟يعني يوم م اقع اقع علي ايد بنت؟؟
شمس:حظك بقا..هاا قولت اي؟
انا:مصلحه اي انتي مين اصلا
شمس:انا واحده كانت ماشيه بليل وفي فدماغها حوار مش عارفه تنفذه فلقيتك صورتك وبهددك دلوقت عشان تنفذه معايا
انا:ده تهديد بالشوكه والسكينه ده!المصلحه مبتتقالش في التيلفون عندك حوار قابليني ونتكلم.!
شمس:ولو غدرت.!؟
انا:علي حسب المبلغ
شمس:بتاع فلوس انته يعني.؟
انا:حضرتك انتي مصوراني بسرق لب يعني ولا اي مش فاهم
شمس:خلاص نتقابل ونشوف

(بعدها بساعات كلمتني واتفقنا ننزل نقابل بعض..في كافيه هيا متعوده تقعد فيه علطول..روحت وعرفتها وقعدت معاها علي التربيزه)
شمس:هتشرب اي
انا:مفيش ورك فرخه وشويه رز ولا حاجه يعني عايزين نتمزج واحنا بنسمع الكلام
شمس بتبصلي:..............
انا:اممممم تمام نسكافيه
((شمس بتطلب المشروباات وبتبصلي))
شمس:بس انته بتسرق لي مش باين عليك الفقر يعني
انا:تيجي تمسحي الفيديو اللي معاكي بالحب وانا امشي ولا كأننا نعرف بعض
شمس بتبتسم:موافقه بس بعد منخلص حوارنا
انا:طب هو اي حوارنا اصلا.؟؟
شمس:عايزه امشي من بيت ابويا مش عايزه اعيش معاهم..ف كل الحكايه هتلبس قناع وتعمل نفسك خاطفني ونطلب الفلوس من بابا وبعدها تسيبني بس
انا:مفقوسه دي يعني بسيطه تخلي ابوكي يشك فاهمه..عايزه حاجه اصيع
شمس:طب شوف وانا معاك اهو بس بسرعه عشان زهقت من البيت
((قعدنا نفكر بلا فايده فمشينا..وخلال الساعات كانت بتكلمني وانا مسحول في حوار الكتاب والقريه والمشاكل ومش عارف راسي من رجلي وبكرفلها بالطريقه..لحد يوم مكنت بحرق الكتاب علي البوتجاز وظهرتلي روقا في المطبخ واختفت وبعدها جاتلي المكالمه دي لو تفتكرو))
لقيت رقم متسجل(صاحبي) بيرن عليا.
انا:ايوه يا باشا
صوت بنت:عملت اي انا محتاجه الفلوس وانته بتنيمني
انا:بحضر خطه تنفع معانا بس انا فحوارات من كل حته والدنيا بتبهوق مني
البنت:قدامك ٢٤ ساعه وتخلصني"بتقفل السكه"
انا:حكم القوي يبنت المتناكه
((لو كنتو ركزتو في الاحداث شويه كنتو عرفتو مين القاتل من بدري نيك..بعد مرور ساعات رنت شمس تااني ولاكن لتخبرني انه قد حان الوقت))
انا:ايوه
شمس:ساعتين وتبقا عندي في الكافيه
انا:اسمعيني انا مش عبد عندك انا بكافأه اخلص منك وامسح الفيديو ده
شمس:٢٠ الف جنيه يخلوك تفكر في الموضوع شويه عن كده
انا:ومالو نفكر في الموضوع..نصايه وابقا عندك
﴿﴿نزلت روحت الكافيه كانت قاعده شمس ومعاها عمرو وعمر التوئم..أنا كنت اعرفهم معرفه خفيفه فشخ سلمت عليهم كلك وقعدت﴾﴾
شمس:دلوقت عمر وعمرو معانا وهياخدوني معاهم في العربيه دلوقت وهديك رقم بابا ترن عليه وتطلب ١٠٠ الف جنيه
انا:يبنت الحلال افهمي مش منطقيه احنا فمكان عام اصلا كاميرات ودنيا مقلوبه
شمس:انته عارف انا قاعده فين انا سايبه البيت ومرميه عند صحبتي
عمر:محمد عنده حق يا شمس خطتك سهله مشكوك في آمرها
شمس:خلاص فكرو انتو
انا:بتحبي صحبتك دي قد اي.؟
شمس:اكيد بحبها اوي يعني ده انا سايبه بيتي وقاعده عندها
انا:طب وفيها اي لو اتخطفتي من عندها من البيت
شمس:ازاي ظش فاهمه
انا:يعني الناس تخش الشقه يلاقو صحبتك مضروبه مثلا او فاقده الوعي وانتي مش موجوده وبعدها ابوكي يوصله المكالمه دي هتبقا متصدقه اكتر
عمرو:حلوه فشخ دي انا لو ابوكي هتدخل عليا
شمس:بس دي محتاجه تخطيط عشان هيبقا فيها بوليس وتحقيق دي
أنا:اسمعي ياست انتي هتخدري صحبتك دي وتسرقي كل اللي ف البيت وتكركبيه بحيث لما حد يدخل الشقه يعرف ان اللي عمل كده كان جاي يسرق وتنزلي تمشي تختفي
شمس:غلط طبعاً ده الشارع مرشق كاميرات هتشاف لو نزلت لوحدي اكيد
عمر:ساهله هاجي انا وعمر بالعربيه بتاعتنا ونلبس أقنعه وندخل البيت لحد متنزلي ونطلع ماسكينك من البوابه ونرميكي في العربيه
أنا:حلوه ومضمونه برده عااش
شمس:وانته هتعمل اي..؟
أنا:مليش دور بجد كان نفسي اشارك في العمل الوطني ده تتعوض بقا
عمرو:هتبقا في الشقه ساعه الناس مهتدخل والآمن يجي
أنا:لا طبعاً استحاله اعمل حاجه زي كده
عمرو:بص ي شامي عشان نعمل الحاجه يبقا نعملها صح...دايما في الافلام الضحيه قبل متتخدر او تتسرق او تتقتل بيبقا ليها حد بتستنجد بيه انته هتبقا الحد ده.
أنا:ازاي.!؟
عمرو:يعني هيا طبعاً مش عرفاك يعني انته اللي هترن علي الرقم بتعها بالطريقه وطبعاً مش هيا اللي هترد شمس اللي هترد وتستنجد بيك وانته سجل المكالمه صورها فيديو اعمل اللي تعمله المهم بعد متفوق في شقتها يبقا معاك دليل انك ملكش يد في حاجه فاهمني
أنا:يجدعان انا ممكن البس قضيه بسبب كده.
شمس بتبصلي:في الحالتين في قضيه(تقصد الفيديو)
عمر:بالهداوه وبالعقل هتعدي سهله اوي
عمرو:بالظبط فكر في خطه تكلمها بيها وسجل فيديو ولا حاجه
أنا:لما قولت سجل فيديو للمكالمه فكرتني بلعبه بلعبها انا والعيال..لعبه الشايب..دايما بنصور الاحكام وهيا بتتنفذ.
شمس:ده اي علاقته باللي احنا فيه.!؟
أنا:في حكم بنعمله كل واحد ممنا بيكتب رقم وبنختار رقم عشوائي بنرن عليه بنقولو اي كلام وبنقفل وبيبقا كل ده متصور..يعني لو أمكن ممكن اغير الارقام كلها برقم صحبتك ولما اللي عليه الحكم يرن انتي تستنجدي بيه وكل ده هيبقا متصور.
عمرو:كده خلاص القصه خلصت.
عمر:الحكومه لازم توصل قبل م الشامي وصحبتها يفوقو لان لو الاهالي وصلت قبل الحكومه الشامي هيموت في ايدهم
شمس:وانا مش هعرف استنجد في المكالمه حاسه اني هبوظ الدنيا
عمرو:الشامي هياخد الفيديو اللي هيصورو ويطلع يبلغ بيه وحكومتنا في التحرك بطيئه هيكون وصل هنا واتخدر كمان قبل مهما يوصلو
أنا:وانا لما يسألوني بعد مفوق عرفت بيتها ازاي اقولهم اي
عمرو:هعمل معاك شات او مكالمه اول متسجل الفيديو تبعتلي الرقم وتقولي اعرفلي عنوانه ضروري وبعد متبلغ وتطلع من القسم ابعتلي رساله استعجلني هبعتلك بعدها العنوان وتطلع بيه علطول علي البيت
أنا:ولو خدو رقمك واستدعوك هتقولهم اي.!؟
عمر:اخويا عمرو خريج حاسبات ومعلومات فهيسلك وهما هيعرفو انه فاهم في المجالد
أنا بقلق:تمام ولو اتقبض عليا ومصدقونيش
شمس:يبن الحلال ركز هبقا انا ظهرت بعد الخطف واكيد هيستدعوني وهقول انك مكنتش موجود فيالشقه وهتطلع
عمرو:شمس مش هتعرف تستنجد شوفي تسجيل طيب
شمس:تسجيل ايه ده.؟
عمر:يقصد فيديو ولا حاجه لما الرقم يرن حطيه علي السماعه وشغليه
((فضلنا ندور علي فيديو وتسجيلات لحد ملقينا واحد مناسب واحد بتستنجد وهوب وهوب بتموت بطلقه رصاصه))
أنا:ده تمام بس صوت الرصاصه
عمر:ممكن نقصها
شمس:مش مستاهله يا جماعه انا هقفل الفيديو قبلها
أنا:هتنفذو امته
شمس:يوم ولا اتنين كده
عمرو:هحتاج سواق منا هنزل انا وعمر ندخل العماره طبيعي يبقا في حد سايق العربيه
عمر:بسيطه ياعم الشباب كتير
أنا:طب العربيه اللي هتيجي الكاميرات هتجيب النمر بتاعتها
عمر:متقلقش اخوك مقلب نص نمر عربيات البلد هنعلق نمره اي نمره

((يوم الجريمه الغير مقصووووووووووده))
"طبعاً كنت اقنعت الشباب اننا نلعب الشايب في الوقت اللي شمس قالتلي عليه عشان يبقا مناسب مع بعض..عند شمس وشيماء دخلو البيت بعد ممنعم وطارق سرقوه وكان باين علي البيت انه متبهدل شيماء فضلت تجري من هنا لهنا تطمن علي الحاجه وشمس حقنه التخدير في شنطتها بس مش عارفه تستعملها خايفه تطلعها من شنطتها تنكشف..كان عند شيماء في اوضتها تمثال فرعوني كبير شويه وحجاره تقيل محطوط علي الكوميدينو جمب السرير قربت شمس منه ومسكته في ايدها اللي بتترعش وقامت نازله بيه علي دماغ شيماء اللي وقعت والدم سال من دماغها في وسط الأوضه شمس اتخضت ومبقتش عارفه تتصرف بعد مرور خمس دقايق بعتتلي رساله نفذ كنت انا باعد بلعب مع الشباب شوفت الرساله وحذفت الشات والرقم خاالص كنت خدت رقم شيماء طبعا ومجهز الورق في جيبي لعبنا واقترحت الحكم وكتبنا الارقام لو تفتكرو في الوقت ده الشعراوي قام يشرب ف الرجاله فخدت مستنياه انا استغليت الموقف وغيرت الورق في السر وشغلت الكاميره ورنينا وسمعنا استنجاد صوت بنت بينا وفي الأخر صوت طلقه والمكالمه بتتقفل..شمس من الخوف صوت الطلقه ظهر بالخطأ منها مبقتش عارفه تتصرف راحت قدام باب الشقه فتحته وكانت جايه تنزل من الخوف ومتكملش الخطه وانا لما اوصل البس القضيه من خوفها فتحت الباب وقبل متقفله وراها شافت كوتش طارق الأبيض وافتكرت تهديده لصحبتها بالقتل جريت جوه الشقه لبست كيس في ايدها وخدت الكوتش وقفلت باب الشقه ودخلت التمثال مرمي وسط الدم مسكت الكوتش بالكيس وفضلت تعوصه ددمم من بره وبعدها جابت طرحه من بتاعه صحبتها ومسحته رجعته ابيض تاني بس تحت الفحص والكلام بتاع النيابه هيظهر انه عليه الدم الجلد بيمتص نسبه صغيره..رجعت بره الشقه وحطته تاني مكااانه..ودخلت الشقه..كانت عارفه صحبتها بتشيل الفلوس فين عشان طارق بيحاول ياخدها..رفعت ملايه السرير الفرشه كانت سوسته فتحت السوسته وطلعت زي شنطه صغيره مليانه فلوس...ده محدش يعرف مكانه غير شيماء وشمس...بعد مرور زمن طويل وصلها رساله من الشامي انه طالع بعد مبلغ وكلم عمرو علي معرفه العنوان وكل ده انذكر قبل كده..جريت شمس فتحت الباب واستخبت بالتمسال ورا باب الاوضه..احا احنا اتفقنا علي تخدير..وصلت تحت ودخلت من البوابه لقيت الوئم قاعدين علي السلم من تحت وقالعين الأقنعه...دوركم سهل يولاد المتناكه..طلعت الشقه لقيت الباب مفتوح ودخلت بدور في الأوض مش لاقي حد وصلت عن الاوضه الاخيره فتحت الباب لقيت شيماء في الارض سايحه في دمها وشمس بالتمسال مستخبيه ورا الباب قربت خطوه خطوه ولقيت الضربه نازله علي دماغي من ورا مفوقتش غير وانا في المستشفي...شمس مش عارفه انا ميت ولا عايش بس شيفاني بتنفس مسكت الكيس اللي كانت ماسكه بيه الكوتش وحطت فيه طرحه صحبتها والتمثال وحطتهم في قلب الفرشه بتاعه السرير وقفلت السوسته تاني كل ده بحزر انها متبهدلش الملايه بتاعه السرير او الفرشه بالدم عشان سلاح الجريمه ميظهرش دخلت غسلت ايدها بسرعه وبهدلت الشقه خالص بقا وخدت شنطه الفلوس..وخدت حقن المخدر من شنطتها وتيلفونها وتيلفون شيماء وسابت تيلفوني عشان الفيديو عليه..ومسحت شاتي بينها ورقمي وكل حاجه..سابت شنطتها وخدت حقن المخدر عشان التفتيش..وغسلت الكوتشي بتاعها من الدم من تحت وظبطت الحمام بعدها..وغسلت ايدها..وظبطت الحوض بعد..نزلت وقفلت الباب..نازله جري..قابلت التوئم اللي في ثانيه شدو الأقنعه..عمر كان ملصق حته لصق علي دراعه سحبها وشدها علي بوق شمس...واخد منها الحاجه اللي ف ايدها..ومسكها هو وعمر كانهم خاطفينها وطلعو من البوابه وحدفوها في العربيه واتحركو...بعد مطلعو من المنطقه شال اللصق من علي بوقها..وفهمها عشان لما يستدعوكي ويسألوكي لي مصوتيش وانتي مخطوفه..هيا فهمت وحكتله كل اللي حصل طبعاً اتخضو جامد..لا اترعبو دي وصلت للقتل""

((بعدد خروووووجي من الحبسس بعد ظهور شمس..اتقاااابلناااا))
شمس:كفاااره يا بطل
أنا:احنا متفقناش علي قتل يا شمس انا كنت ممكن اموت فيها
شمس:وأديك ممتش انبسط بالفلوس متعقدهاش بقا
أنا:احا وهيا فين الفلوس دي انا ممكن البسها
شمس:أنا الشاهده الوحيده وهنكر اي حاجه ضدك روق بقا
أنا:ومين اللي هيلبسها
شمس:جارها اللي فوشها
أنا:وده هيحصل ازااااي.؟
((حكتلي اللي عملته في الكوتش بتاااعه))
أنا:ايوه وده الحكومه هتعرف بالكوتش بتاااعه ازاي
شمس:يبني أنا ممكن اروح اقول كان لابس كوتش واحد اتنين تلاته واقربهم من طارق بحيث يكشفوه لواحدهم
أنا:انا لو وقعت الكل هيقع معايا أنا عايز فلووسي
شمس:كلمني لما ارجع البيت ال٣٠ الف بتوعك هناك
أنا:مش كانو ٢٠ ولا ذوتي ١٠ عشان كنت هموت فيها
شمس:لا بيت شيماء كان فيه ٥٥ الف جنيه عمر اخد ١٠ وعمرو ١٠ والسواق ٥ وانته ٣٠ لان انته اللي كنت ف الوش
أنا:طب وال١٠٠ الف فلوس ابوكي
شمس:لا دي حاجه تخصني أنا
((رجعت البيت كالعاده وكلمتها وروحت اخدت الفلوس وأخوها زياااد شافني وأنا بستلم منها الفلوس..دي كل الحكايه عزيزي القارئ..يتبقا لغز واحد فقط..من الذي كان يتنكر في ملابس الشغاله..؟؟))
[{°عوووودده من الفلاااااااش باااااك°}]

""كنت نايم علي ضهري في الأرض بعيد عن العربيه ولقيت عمرو جاي قاعد جمب دماااغي""
عمرو:شمس كلمتك..!؟
أنا:كنت رايح اكلم عزيز عشان أمي كلمتني شمس وقالت انها مسيرها هتقع ف ايد الحكومه قفلت التيلفون وقعدت قعدتي دي
عمرو:كلنا هنقع لو مقعدناش مع بعض وشوفنا حل لحوارنا ده
أنا:عمرو أنا دماغي فيها حوارات بالكوم وانته شايف اهو مش عارف أوصل ل أمي
عمرو:قوم اقعد خلينا نعمل المكالمه وساعتها امك هترجع
أنا:خايف لتكون مش ف بيته ساعتها دماغي هتقف وهبقا تحت ايده
عمرو:احنا دخلنا منطقتهم ونيمنا رجالته علي بطونهم ف قادرين ندخل بيته ونجيبه تحت رجلينا
""روحت قعدت في حته ضلمه عشان اللي ورايا ميظهرش في الفيديو اللي هكلمه منه وميعرفش مكاني ورنيت رصيد علي تيلفون شهد اختي اللي معااه دقايق ورد عزيز""
عزيز:يا مرحب بإبن الغاليه
أنا:هقفل ودقيقه وهرن عليك نت فيديو عايز اشوفك وانته بتكلمني..دقيقه بالظبط والطلقه مش هتفارق دماغ ابن اخوك
عزيز:أمك معايا بلاش لعب بالنار.
أنا:ولا أكني سمعت حاجه..وااه فكك من جو تحديد موقعي لانك هتوصل مش هتلاقيني فبلاش تتعب نفسك..فاضل من الدقيقه ٣٠ ثانيه
((قفلت في وشه وثواني ورنيت نت علي رقم شهد اختي تاني ثواني وفتح وكان قاعد علي كنبه في البيت وورا منه برواز متعلق فيه آيات قرآنيه))
عزيز:اي اقتنعت ان اخرك فاضي
أنا:اقتنعت ايوه..عشان كده امي تبقي معايا ابن اخوك يبقي ف حضنك
عزيز:معنديش مشكله...بعدها هجيبك راكع تاني
أنا:اشوف أمي..وبعدها نشوف مين اللي هيركع للتاني
عزيز:ااه حقك تطمن طبعاً بس ده بعد مشوف الواد اللي معاك
""بشاور للشعراوي بيفتح شنطه العربيه وبيجرجر برشامه في الارض لحد مبيرميه جمبي وبيفتح عمرو نور العربيه في اتجاه برشامه عشان وشه يبان في الكاميرا بوجهه الكاميرا علي وشه وبشد اللصق اللي علي بوقه""
أنا:دورك اشوف أمي
عزيز:انته كويس ياض يبرشامه.؟؟
برشامه:كويس كويس اوعي ولاد الحرام دول يضغطو عليك بياا
انا لبرشامه:دكر بروح امك(ببص لعزيز)اشوف أمي بدل معليا الحرام ابعهولك كوالي في اكياس
عزيز بينده:تعاااالي يا سندس كلمي ابنك
أنا:انته بتعمل اي..مبلاش شغل اللف والدوران ده
عزيز:انته طلبت امك وخود هيا معاك اهي(بيهرب من المكالمه من بعد مسماح ماتت..سندس ظهرت في الكاميره ماسكه الفون ووراها طرقه الصاله بتاعه البيت طبيعي جداً)
أنا:عايز اشوف سماح
سندس بتوتر:انته لي حابب تضيع نفسك
أنا بزعيق:اسمعيني انتي مش هتديني درس ف الأخلاق..أنا قولت كلمه قولت عايز اشوف سماح أمي وبس انتي مال امك اضيع نفسي ولا مضيعش متشغليش بالك بروح امك
عزيز بياخد الفون وبيمشي في البيت:عجبني فيك انك مش خايف وبتزعقلنا..ده يدل انك متوتر جامد وبعد متتسبب في قتل الست الوالده هتقعد وتراجع كلامك ان طريقتك هيا السبب في اللي بيحصلكم
((بيفتح باب اوضه وبيدخل وبيقرب علي السرير كانت سماح ايدها مربوطه في السرير وبوقها مش متلصق ومتغطيه وعينها مغمضه...انا افتكرتها نايمه))
عزيز:شوفت انا قلبي طيب ازاي انته جايبلي برشامه متبهدل شوفت الست الوالده نايمه ومبسوطه ازاي..مشكلتي معاك مش مع امك.
انا:عايز اكلمها
عزيز:لما تستلمها يحلو...حدد ميعادك وبعد م أمك ترجعلك بيوم...عايزك تبقا تتمشي انته واصحابك وتحفرو قبركم مش هتعيش وحياه امك اللي نايمه ع السرير دي....سلااااام
((قفلت المكالمه وقفلت الفون والشعراوي لصق بوق برشامه ورماه تاني في شنطه العربيه))
خالد:العمل دلوقت اي.؟
أنا:شوفولنا شقه نقعد فيها
عمرو:كده مش هنبقا ف خطر
الشعراوي:هتدخل بيته وتخرج ازاي ب أمك.؟؟
أنا:قعدتنا هنا غلط شوفولنا حته تلمنا وبعدها يحلها الحللال
عمر:الشقه عليا سهله في فندق واقع في دخله البلد ورخيص فشخ لانه واقع في قلب بعضه اصلا المفروض الناس اللي مش لاقيه بتقعد هناك عشان رخيص
خالد:طب متتكلم من بدري يمعلم لي رامينا الرميه دي..؟

[•الـمـعـلـــم عـــزيـــز•]
""نزل قابل مرسي اللي مش طايقو اصلا بس المصلحه قبل كل حاجه"
عزيز:هتخطف رجلك لحد حميد بتاع الكاميرات بكره الصبح الساعه ١٠ عايزه يجيلي البيت ومعاه كذا نوع كاميره جاهزين للتركيب
مرسي:أوامرك يا معلم اعتبره حصل""مرسي بيتحرك ويمشي""
عزيز بصوت واطي:عشان تبقا تلعب مع سيدك يا خول
""صوت سرينه عربيه البوليس داخله الشارع طايره كانو عربيتين شرطه البلكونات بسرعه اتنصبت بالناس الكل وقف..العربيات عدت علي عزيز وداخله الشارع جوه عربيه كسرت ووقفت قدام بيت شمس والتانيه قدام بيت رجب اللي كنت ساكن عنده الشارع اتلم ونزلو من العربيات عساكر مسلحين...خلاااص القاتل اتكشف هو وشريكه ودي عمليه قبض علي المتهم رسميه وليس استدعاء..آمر خارج من النيابه...تامر واخته قمر وآمه واقفين علي البلكونه...الشارع كله واقف منصوب النصبه التمام..العساكر نزلت من بيت رجب مفيش حاجه..مفيش حد مننا موجود...ونزلو من بيت شمس..كانو اهلها رجعو من التحقيق من بدري..والحكومه جايه مفاجآه بغرض ان شمس تبقا موجوده ولاكن نزلو من البيت فاضيين ركبو العربيات واتحركو تاني والناس واقفه بتسأل بعضها اي اللي بيحصل""

""كنا وصلنا الفندق فندق اي ياعم ده بيت واقع المهم اي حاجه تلمنا وخلاص الاوضه كان فيها سريرين التوئم في اوضه برشامه والشعراوي في اوضه كامل اخويا وخالد في اوضه أنا وشهد في أوضه""
دخلنا اوضتنا انا وشهد كانت علي قدها خالص يعني مروحه سقف متربه فشخ كرسيين وتربيزه وسط وكل سرير ليه دولاب درفه واحده اللي هو الحديد بتاع الجيش ده بس كده تقريبا..قعدنا بهدومنا مفيناش دماغ نفكر بيها""
شهد:ماما هترجع صح..؟؟
أنا:متقلقيش انا هخلص كل حاجه أخوكي جمبك
""في صوت دب جامد في الأوضه اللي جمبي""
أنا:وده اي ده بقا
شهد:هو المكان واقع مستني اي يعني
أنا:لا أنا عايز أنام عشان اصحا فايق أنا مش فاضي لوجع القلب ده
""كانت الشباب راحت كلها ف النوم واللي صاحي فهو مفتح عينه بس جسمه عليالسرير من التعب وقعده العربيه شهد نامت شايفها رايحه في النوم علي سريرها انا سريري جمب حيطه الحيطه دي في حد من الجمب التاني بيخبط فيها حاجه لان كل معيني تقفل تفتح تاني علي صوت حاجه بتنخبط في الحيطه...زهقت مش عارف اغمض كده وجسمي تاعبني..قومت فتحت الباب كانت الأوضه اللي فيها الشعراوي و ابط فيها برشامه في السرير كانت علي يميني والاوضه اللي معرفش مين جواها وبيخبط دي علي ايدي الشمال قفلت باب اوضتي ورايا وروحت عند باب الأوضه التانيه وخبط علي الباب..خبط تاني صوت رجلين جايه في اتجاه الباب""
صوت بنت:مين.؟؟
أنا:حضرتك انا في الأوضه اللي جمبك ومش عارف انام من الخبط اللي عندك
(((الباب بيتفتح وبتفاجئ بشمس بتفتح الباب وماسكه في ايدها كوره تنس..هيا دي اللي كانت بتتحدف في الحيطه..يعني كانت قاعده ع السرير وبتحدف الكوره في الحيطه وبترجعلها تاااني وهكذا)))
شمس:جاي عشان صوت الخبط ولا عشان عايز تتكلم
أنا:أوضه وصاله
شمس:هيا ايه دي.؟؟
أنا:الدنيا أوضه وصااله
شمس:ادخل عشان عيزاك يا شامي بلاش تعند دماغك كده انته بتغرق المركب كلها
أنا:هو أنا هدخل عادي بس انتي لازم تفهمي أنها خلصت يعني حتي لو الحكومه عرفت احنا مفيش ف ايدنا حاجه نعملها
((بدخل الاوضه بتيجي شمس تقفل الباب بصد ايدها وبفتحو تاني))
أنا:معايا اختي و اخويا لو قلقت اختي وملقتنيش ف السرير وانا طلعت من عندك هيحصل حوار
شمس:انته بتعمل اي هنا اصلا
أنا:حوار كده متشغليش بالك
شمس:عربيات البوليس النهارده كانت مغرقه المنطقه كلها طلعو بيت رجب عشان يقبضو عليك وهكذا راحو بيتنا احنا اتكشفنا
أنا:وعرفو منين مين اللي كشفنا.؟؟
شمس:أنا معرفش بس اللي اعرفو دلوقت اني قريب هسافر بحري هعتمد طريق ايطاليا وهطلع بره البلد كلها
أنا:انتي لو كنتي التزمتي بكسم الخطه مكنش حصل ده كلو
شمس:واهو اللي حصل بلاش نكسر في بعض بالكلام احنا ف الأمر الواقع
أنا:الأمر الواقع بيقول ان كل واحد مننا معاه دماغه وزي مدماغك توديك بقا
شمس:انا قولت اعرفك عشان ابقا وقفت معاك للأخر
أنا:قوليلي يا شمس انتي تعرفي التوئم منين
شمس:مش حابه احكيلك
أنا:بس أنا عرفت واتحكالي..أنتي مقتلتيش صحبتك بالغلط زي محنا فاهمين انتي كنتي بتحبي طارق.؟؟
شمس:ازاي وهو حاول معايا كذا مره وكان بيحاول يسرق صحبتي
أنا:حاول معاكي اي ده ناكك يا شمس..بقولك اتحكالي كل حاجه
شمس:مهما كان متدخلش الموضوع ده في حكايه قتل شيماء
أنا:انتي وسخه ولبستينا كلنا في الحيط بسبب غريزه جواكي انتي عايزه ترضيها انا كفائه اشقك بالطول دلوقت بس دماغيمنعاني بتقولي متوسخش ايدك
شمس:اللي يسمعك دلوقت ميشوفكش وانته بتتنطط علي المواسير بتسرق ده انته حرامي يا شامي انا وسخه وانته اوسخ انته مش ملاك..انتو كنتو كروت ورق لعب وانا خلصت وكروتي اتحرقت..وبحاول اقف واساعدك..فمتخليش خيالك يهيألك انك انضف مني لا انته اوسخ مني مره واتنين وتلاته.
أنا:يمكن انتي عندك حق بس انا يبنت الناس كنت راضي بحياتي اللي انتي ضيعتيها مني((بخرج من الاوضه وبقفل الباب ورايا وبدخل اوضتي وبقفل الباب ورايا وبريح جسمي علي السرير لحد مبروووووح فييييييي النوووووووووم وبحلم بحلم ك العاده))

[{°الـحـلــــــم°}]
""بعد مرور ١٤ يوم من ساعه ظهور الرسمه الرابعه في ناس حاولت تقتل المجذوب ومعرفتش كان دايما سابق بخطوه وزي اللي حاسس باللي بيحصل((حكايه السلاله هحكيها في بدايه الجزء العاشر الجزء الختامي للقصه)) ١٤ يوم والمجذوب مندهش علي حد ١٤ يوم والمجذوب طبيعي جداً..لحد موصل ليل الليله ال١٤ من وقت ظهور العلامه الرابعه مسك المجذوب حلته والظلطه في ايده وجاب القريه من اولها وبقا يخبط بس ميتكلمش..لحد م الناس بدأت تطلع مخضوضه مستنيه اسم تعرفه..المجذوب بيخبط وصوت الحله النحاس بيرن..لحد متكلم))
المجذوب:الأسياد عرفونا زمان...العاصفه هتهدم المكان..الأسياد عرفونا زمان...العاصفه هتهدم المكان
راجل عجوز:عاصفه اي ابعد عننا بقا ياخي انته شيطان
شاب:اسكت يابا هيلعنا ده مجذوب وساحر ده مكشوف عنه ال****
المجذوب بيخبط:السحر سااد ياولد..العاصفه هتاكل البلد.
((جاي ورا مراد المجذوب اخته روقا بعين واحده والدم يسيل من الأخري الشعر طويل ونازل علي وجهها وبجوارها اصحابها اللي اتلعنو معاها بنت العمده وجارتهم..ووراهم جيش من التعابين مالي الشارع والتلاته في صوط واحد لسانهم بينطق بجمله وااحده [{°الـســـم هيصبـح
زي الـــدم وهـيـســري زي النـــار وسطـكـــو°}]
((بتتكرر الجمله المجذوب بيخبط علي الحله وروقا واصحابها ينطقون بجمله الختام الي حد منتصف الليل الناس مزهوله ايه اللي بيحصل الناس بقت بتحدفهم بالحجاره ويتجرحو والدم يسيل ولاكن قد حانت النهايه..يرموهم بالمايه جرادل مايه تتحدف عليهم ولاكن مره اخري قد حانت النهايه يا عزيزي..جاء منتصف الليل وجاء معه الهلاك..جاء منتصف الليل وجائت معه العاصفه..جاء منتصف الليل وقد حانت النهايه..الجميع ينظر الي المجذوب..وروقا واصحابها الملعونون..الجميع ينظر الي كم الثعابين الذي يفوق ال٢٠٠ الف ثعبان..ويظهر من العدم صوت عالي وكأنه انفجار..ينظر الجميع الي بعضهم..وتسبق الرمال العاصفه بدأت الرمال في الظهور والهيجان...والرياح اشتدت مره تلو الاخري..وبدئوا اهل القريه في الهروب الي منازلهم...الصوت عالي التعابين تذحف في اتجاه البيوت..المجذوب في نص الشارع يرفع ايده للسمااء الذي امطرت...ويضحك ضحكه ساااخره...وينطق بصوت عالي ويرددها((النهايه))..أنا في الحلم واقف في وسط الشارع..رمال العاصفه اشتدت والرياح اشتدت وتخلع الشجر من الجذور..ثم ينظر الي المجذوب في الحلم..ويقترب مني ويبتسم ابتسامه بلهاء وينطق ويقول:[ريحه السمك فاحت فاحت..سماح مع الأموات راحت..ويكرر..ثم ايد من العدم اتحطت علي كتفي من ورا لفيت ببص لقيتها روقا شكلها رعبني..فوقت من الحلم نطيت من علي السرير قعدت..قاعد علي السرير عرقان وبنهج بفكر في اللي أنا شوفته اي..سماح مين اللي ماتت..استحاله طبعاً..قاعد بنهج وتعبان..وشايف شهد اختي نايمه قدامي علي السرير..جبت تيلفوني وفتحته واستنيته يفتح شوفت الساعه كانت ٦ الصبح..قفلت التيلفون باور تاني..ومددت جسمي علي السرير بفكر ف اللي بيحصلي""

[•الـمـعـلـــم عـــزيـــز•]
"كانت الساعه حوالي ١٠ الصبح..كانت سماح جثه بدأت تفوح منها الرائحه..عزيز وسندس واقفين جمب السرير اللي عليه سماح ومعاهم عامودين ثلج عشان الجثه حطو كل عمود في جمي لسماح وكسروا كذا حته وحطوهم فوق صدرها وحوالين رقبتها..طلعو الصاله وبالطريقه عزيز خلي سندس تنزل السوق تجيب كذا حاجه هو عايزها فواكهه او حاجه...ف الوقت ده مرسي كان طلع هو والراجل بتاع الكاميرات اللي عزيز كان طلبه امبارح..عزيز طلب منه ٣ كاميرات ميبانوش واحده تكشف كل الصاله وواحده تكشف اوضه نوم سندس وواحده تكشف المطبخ..ومطلبش حاجه للأوضه اللي فيها سماح..نفذ صنايعي التركيب وخلص دنيته ووصل الكاميرات بتيلفون عزيز ونزل هو وومرسي وعزيز مبسوط خلاص انها بتخلص""

""كنا اتجمعنا في اوضه الشعراوي كلنا وبقول اللي هيتعمل""
أنا:خالد انته اكتر من اخويا انا لو الدنيا وقعت مش عايز اختي يحصلها حاجه انته مفكر انا مبخدكش معايا عشان انته متسدش لا يصحبي انا بسيب معاك اغلي حد ف حياتي يعني انا واثق فيك ثقه جامده
خالد:شهد وكامل ف رقبتي يا اخويا
كامل:لا انا هاجي معاااك
أنا:انته اكبر مني يا كامل وانته فاهم بالعقل انته عمرك مكنت بتاع مشاكل طول عمرك هادي وفحالك فبلاش نغلط غلطه تضيعنا كلنا ب** عليك خليك جمب اختك..التوئم اخواتي..برشامه تحت ايدك يا عمرو انته واخوك..لو حصل ومرجعتش ب** عليكم متسيبوش حقي.
الشعراوي:طب وانا ولا نسيتني
أنا:فضهر بعض يا صحبي

""حل الليل علي البلد وجاء وقت النوم اتجهت انا والشعراوي وعلي ضهري شنطه الضهر ركبنا موصلات لحد قبل اول المنطقه ونزلنا...علي بعد اكتر من ٤٠ متر مرسي واقف وشايفنا بننزل من الميكروباص والمنطقه فاضيه خالص...بيطلع تيلفونه وبيرن علي عزيز""
مرسي:الو يا معلم
عزيز:ايوه يا مرسي طمني هاا
مرسي:الصناره غمزت ونجوم الليل ظهرو
عزيز:كويس اوي(بيقفل المكالمه)
"وبيطلع تيلفون صغير من جيبه وبيرن علي الحكومه بيبلغ عن قضيه قتل في كذا كذا وبيديلهم العنوان ومبيرداش يقول اسمه..بيقفل المكالمه وبيطلع الشريحه من التيلفون كان قاعد قدام الورشه بيكسر الشريحه وبيرميها في الأرض وبالكوتش بيجمع فوقها الرمل...وصلت انا والشعراوي المنطقه ولمحنا مرسي داخل الشارع بنبص عليه لقيناه رايح في اتجاه عزيز اللي قاعد قدام ورشته."
الشعراوي:العلق لسه صاحي منمش
أنا:مفيش مشكله
الشعراوي:يعني اي لو دخلنا هنخرج بيها ازاي
أنا:الخطه البديله كنت مجهزها انته مهمتك انك تراقب الجو تحت عشان ميطلعش عليا فجأه..وأنا هدخل وهخرجها للسطوح لحد ميقفل وينام وهبقا انزل بيها
الشعراوي:لو دخل الشقه وراح بعدها وملقاش امك مش هينام وهتتمسك ع السطح كده
أنا:ساعتها هقولك هنعمل اي..دلوقت افتح تيلفونك وخليه هزاز وانا كذالك..وتابع معايا
""لفيت من ورا البيت في الضلمه وبدأت اطلع علي مواسير البيت لحد موصلت لشباك المطبخ اللي كان مفتوح..في نفس اللحظه عزيز قاعد علي كرسي ومتابع الكاميرات وشايفني بدخل الشقه..حضرت قزازه الدوا والمنديل وبليت المنديل..خرجت الصاله اللي كان نورها قايد..والكاميرا جيباني..وعزيز ولا اكنه فاتح فيلم سينمائي..ومرسي بيقفل باب الورشه..تيلفوني هز ف جيبي..فتحت بسرعه""
الشعراوي:بيقفلو الورشه
أنا بصوت واطي:طالع البيت يعني ولا قاعد
الشعراوي:خليك معايا لا طالعين لبرا مش طالع البيت
أنا:طب تابع وأنا معاااك
""ماشي وف ايدي المنديل فتحت باب اوضه اللي كنت شايف عزيز بيفتحها في الفيديو كول ريحتها كانت وحشه..الجذوب قال ريحه السمك فاحت فاحت...قربت من السرير لقيتها سماح وحواليها التلج..اتسمرت مكاني مش مستوعب اللي بيحصل احا..سماح ماتت..قربت منها بخطوات بطيئه وقعدت علي الأرض جمب دماغها..ايدي مسكت ايدها لوحدها..والدمعه فارت من عيني..شفتي بتترعش وعيني بتنزف بالدموع..شريط حياتي بيتعرض قدامي..الذكرايات كلها بتتعرض قدامي..لساني عاجز انه ينطق بحرف واحد..دماغي مش مستوعبه الموقف.
أنا بدموع:ماما..ماما(بسحب نفسي بصعوبه)ردي يا حبيبتي انا جاي عشان نمشي..شهد وكامل مستنينك..ردي ونبي يا ماما..مه متسيبنيش..قولتلك متسمعيش كلام بابا قولتلك قوليلو مش جايه معااك..ونبي يا ماما ردي عليا..هروح الكليه وهلتزم وهرضيكي و****..بس متمشيش
""للأسف لحظه ومكتوبه علي كل واحد فينا..لحظه فراق لحظه وداع..قالها مراد من شويه ودلوقت البروفيسور يقولها هيا دي النهايه..البدايه الغلط لازم تنتهي بنهايه غلط..قعدت جمب سماح علي الارض مش مستوعب اللي بيحصل انا ايه اللي وصلني لكدا..دقايق بتمر معايا شايفها بالبطيئ نسيت انا هنا ليي..ولاكن عيني فتحت لأجل الإنتقام..ولاكن كلها دقايق وتنتهي الرحله..قومت وقفت وطلعت الصاله وعيني مرغرغه بالدموع مش شايف قدامي اتجهت في اتجاه باب اوضه مقفول..عزيز يتابع الكاميرات من كافيه بعيد عن الشارع..فتحت باب الأوضه دخلت كانت سندس نايمه علي السرير..قربت منها وبكل قوتي مسكت شعرها فتحت عينها شافتني اتخضت من اللي بيحصل هل ده حلم ولا ده واقع وبنعيشه..شديتها من شعرها علي الأرض..وهيا ماسكه في رجل البنطلون..وخايفه ومن كتر الخوف مش قادره انها تصوت حتي رميتها في الصاله بعد حاله سحف علي الأرض مسحت بيها الشقه..قعده علي ركبتها قدامي..نزلت علي وشها بإيدي ابكااس واقلام وانا بعيط ومجنوون زي المهبول مش مستوعب..هل أنا صح انا هقتل أمي..هل وهل وهل وهل..ولاكن مين يحوش ومين يمنع اللي بيحصل..عزيز بيتابع وايده علي راسه عارف ان ده هيحصل ولاكن عشان ينقذ نفسه كان لازم يبيع رخيص..زي اللي بتنضرب عشان ترضي نفسها كانت لازم تبيع رخيصه بردو..الدم يسيل من كل حته في وجهه سندس ببص للسقف لقيت نجفه..جبت كرسي وطلعت عليه وسندس في الأرض بتموت لا تقاوم..شديت بإيدي النجفه مره واتنين وقعتها..وظهرت الحديده اللي بتبقا في السقف عشان يتعلق فيها النجفه او المروحه..جبت شنطتي وطلعت منها حبل طخين سيكا وربطه جامد في الحديده وعملت فيه من تحت دايره مشنقه..سندس بتبصلي بتوسل وخايفه من الموت..نزلت جبتها من شعرها وبالضرب..كلبست ايدها ورا ضهرها..وبالقوه وقفتها فوق الكرسي ولبستها دايره المشنقه في رقبتها."
انا بدموع:أنتي ضيعتيني..دمرتيني..حتي الست اللي خدتني تربيني من بعد منتي مشيتي قتلتوها.
""سندس بتصوت جامد بتقاطعني وانا بتكلم بعزم ما عندي بضرب برجلي الكرسي اللي واقفه عليه بيتشد حبل المشنقه وبتتعلق سندس من رقبتها وبترفص في الجو..عزيز متابع والدمعه نزلت من عينه علي مراته..ولاكن احنا وصلنا لمرحله الراجل يصد قدام التاني..الكل قادر الكل يعرف الكل مسيره هيتحاسب..دقايق وكانت سندس متعلقه علي المشنقه مفارقه الحياه..دخلت الاوضه عند سماح قعدت جمبها علي السرير الممتلئ بالماء مكان الثلج السايح بعيط بحرقه..سمعت سرينه البوليس ولاكن جسمي رافض انه يتحرك..تيلفوني رن وانا الزمن واقف عندي.ببطئ جداً ايدي بتتحرك..رديت""
الشعراوي:اهرب حالا الحكومه داخله العماره
أنا بفوق:ههرب ازاي.
الشعراوي:اطلع علي السطح بسرعه دخلو العماره اتحرك
((ملحقتش اقفل المكالمه وسمع صوت باب الشقه بيترزع وبيتفتح الحكومه دخلت شافت سندس متعلقه دخلو الاوضه اللي انا فيها رفعو السلاح عليا وانا ببص لسماح وماسك ف ايدها وبعيط..قربو مني العساكر وبقو يشدو فيا لورا وانا ماسك ف ايد سماااح لحد م الأيد فارقت الأيد.......................

[{°نهــــــــــــايــــــــــــة الجــــــــــــزء الـتــاســــــــع°}]
عااااش جزء فشيييخ ي غاالي🤍🤍

تم أضافة الجزء التاسع

• معجبنيش
التفاعلات: جدو سامى 🕊️ 𓁈

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%