NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

xx_nour_xx

بقيت نسخه حزينه من انسان كان اصله جميل 💔
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
اوقات اللي حواليك مبيفهموش لفل ال explosion اللي بيكون جواك في وقت معين ولا ليك حيل لحد ولا انت قادر تتكلم مع حد مجرد بتصحي بتعمل حاجه روتينية في يومك وتقفل وتنام تاني في الفترة دي هتشوف ندالة وقلة اصل عمرك ما هتشوفهم في حياتك. لسببين الاولني انك في اعز وقت محتاج فيه حد يقولك انا جمبك بتلاقي ديما الطرف التاني سواء صديق بقا حبيب اخ الخ بيتدعي جميع الاسباب اللي في الدنيا عشان يبرر انو ازاي مكنش جمبك .. مع انك مش محتاج كل ده ..
هو مجرد ان اللي حواليك يفهمو لفل الوحش بالبلدي ! اللي وصلنا ليه فابعدو من تلقاء نفسكم احنا نفسنا مبنكونش شايفين وقتها غير الروتين اليومي من التعب والخنقة الخ الخ الخ. .. فمتجوش انتو وتقفلوها علينا من باب تاني وتق

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: T i to, مدام دعاء, Cool samy و 3 آخرين
صح دايمًا بأصعب ظروفك بس هتعرفي مين هو السند والاخ بجد
ومين هو اللي بس فالح بالحكي 🌸

ما ينفعش نلومهم
الأغلبية بتخاف
بتخاف من الضلمه و العمق الي بيفكرهم بمآسي حياتهم

اوقات اللي حواليك مبيفهموش لفل ال explosion اللي بيكون جواك في وقت معين ولا ليك حيل لحد ولا انت قادر تتكلم مع حد مجرد بتصحي بتعمل حاجه روتينية في يومك وتقفل وتنام تاني في الفترة دي هتشوف ندالة وقلة اصل عمرك ما هتشوفهم في حياتك. لسببين الاولني انك في اعز وقت محتاج فيه حد يقولك انا جمبك بتلاقي ديما الطرف التاني سواء صديق بقا حبيب اخ الخ بيتدعي جميع الاسباب اللي في الدنيا عشان يبرر انو ازاي مكنش جمبك .. مع انك مش محتاج كل ده ..
هو مجرد ان اللي حواليك يفهمو لفل الوحش بالبلدي ! اللي وصلنا ليه فابعدو من تلقاء نفسكم احنا نفسنا مبنكونش شايفين وقتها غير الروتين اليومي من التعب والخنقة الخ الخ الخ. .. فمتجوش انتو وتقفلوها علينا من باب تاني وتق
وممكن يكون الغلط من ناحيتك انت..لانك معرفتش توصل بدقه احساس انك محتاج حد جنبك...واللي حواليك مش فهموك او مش حسوك او مش خدو بالهم اصلا..انا مش بجزم ان فعلا اللوم عليك..لكن انا بعترف اننا احيانا من الخنقه بنبقي مغلقين بزياده ومبهمين قوي ..ونرجع نلوم علي بعض الاقرباء.

للاسف

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%