NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

أنا مُراد

ازيكوا يا شباب حبيت أتكلم معاكوا عن حاجه بحسها غريبه فيا و عايز افهم هو انا لوحدي كدا؟

بحس دايما لو الراجل شعر باطه طويل و مش محلوق بيهيجني و لو شعر زبه طويل كده و كبير بحس انه دكر معايا
و ساعات بحب عرقهم و أقرب من شعرتهم اللي هو ايه الرجوله دي كلها يا دكري تعالى اركبني

و بس كده
أتمنى الللي يقول يع و قرف يحاول مايكتبش تعليق كده لأن دي ميول حضرتك

مستني تعليقاتكوا💗

• عجبني
التفاعلات: Ali Ali994 و Mirogogo
أنا مُراد

ازيكوا يا شباب حبيت أتكلم معاكوا عن حاجه بحسها غريبه فيا و عايز افهم هو انا لوحدي كدا؟

بحس دايما لو الراجل شعر باطه طويل و مش محلوق بيهيجني و لو شعر زبه طويل كده و كبير بحس انه دكر معايا
و ساعات بحب عرقهم و أقرب من شعرتهم اللي هو ايه الرجوله دي كلها يا دكري تعالى اركبني

و بس كده
أتمنى الللي يقول يع و قرف يحاول مايكتبش تعليق كده لأن دي ميول حضرتك

مستني تعليقاتكوا💗
ده في سوالب كتير زي ميولك احيان الحاجة اللي تفتقدها بجسمك هي اللي تخليك تشوف قيمتها في غيرك وتخليك تنجذب ليها.. واحيان يكون اعتيادك للنظر بشكل دايم يخليك تدمن على هيك اشكال وهذا طبيعي نوع من المتعه والاثارة الجنسية.

ده في سوالب كتير زي ميولك احيان الحاجة اللي تفتقدها بجسمك هي اللي تخليك تشوف قيمتها في غيرك وتخليك تنجذب ليها.. واحيان يكون اعتيادك للنظر بشكل دايم يخليك تدمن على هيك اشكال وهذا طبيعي نوع من المتعه والاثارة الجنسية.
شكرا جدا لردك على سؤالي، كلامك مقنع جدا بس حاسس ان حبي ل ده ليه علاقه ب حبي للساديه؟

شكرا جدا لردك على سؤالي، كلامك مقنع جدا بس حاسس ان حبي ل ده ليه علاقه ب حبي للساديه؟
يعني ميولك تحب السادية والذل بس لسا مش مجرب وما بتحب السادية العنيفة

ميولك كدا برتاح انا للسالب الخاضع ويكون مطيع كمان

هيا تيبات كل واحد ولة تيبة انا بحب البنوتى الى يلبس ويتمكيج وبحلق شعر زبرى بس قليل

• عجبني
التفاعلات: شادو النياك
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
التفاعلات: شادو النياك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%