NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

شرمطة في السرير مع ست قحبة متناكة جوزها مش مكيفها

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
إنضم
8 سبتمبر 2021
المشاركات
45,841
مستوى التفاعل
11,983
نقاط
19,256
kjl6py81ju.jpg

كانت بثينة زميلته في العمل. كانت مدام فوق الثلاثين بأربعة أعوام . فرسة بكل معنى الكلمة ولكنها ست محرومة قحبة متناكة جوزها مش مكيفها في البيت. جسم مليان مش مرهرط . مشدود و عفي بطياز فتاكة مليانة و بزاز كبيرة قافزة لقدام. كانت مع ياسر المراجع المالي , 30 سنة طويل نحيف بس زبه كبير تخين يكيف أي واحدة , في شركة استيراد الأجهزة الطبية تشتغل محاسبة تبع الإدارة المالية. ياسر نام معاها قبل كده كتير و ناكها في السرير بس مش مصدق أن زبره ينام منه. كان راكبها في يوم في شقته لأن مراته عند بيت أبوها هي و العيال و فجاة سألتها : ياسر…بيبي مالك ؟!! زبه نام منه وهو راكبها و بقت مش حاسة بيها. مقدرتش تستنى و تصبر فراحت بكفها تتحسس طيزه خلسة و وصلت لخرم طيزه وراحت مدخله فيه صباع ناعم طري أوي سخن!!
دي كانت أول مرة ياسر يتبعبص فيها سواء من واحدة برة البيت أو من مراته أو من أي ست . بس بثينة طلعت ست قحبة متناكة جوزها مش مكيفها فكانت هايجة أوي وراحت في شرمطة سريعة تبعبصه!! طبعاً ده هيجه جامد و زبره وقف تاني و عاوده انتصابه و بدا نيكه تاني بس بعد ما صفعها على وشها وهو بيزعق و يقول: انت بتبعبصيني يا قحبة؟! زعلت بثينة و دموعها نزلت وزعقت: انت بتضربني أنا يا شرموط… يا متناك…فراحت بقت ولية تانية هايجة ومن عافيتها و جسمها الفاجر اللي كله نشاط راحت قالباه من فوق منها و جابته على ظهره على السرير!! طبعاً ياسر بقى يضحك و بثينة بتفرده زي العيل في السرير وراحت راكباه و فرشخت وراكها السمينة فوق وسطه وراحت تنط فوق زبه!! بشرمطة في السرير فرشخت فخاد ياسر و مسكت زبه اللي كان نص واقف نص نايم وراحت عاصره بايدها ومالت عليه ببقها و هي بتهمس: يالا .. هات يامتناك …و راحت تحطه في بقها الصغير و تبلعه و وراح لسانها يعلو ويهبط وزبه يتحول لشعلة نار في فمها وهي لأنها ست قحبة متناكة جوزها مش مكيفها مش عاوزة تسيبه و تطلعه من بقها!
ياسر استرد نشاطه فمسك بثينة من شعرها و رماها على السرير فقعدت على أربعتها على ركبها و ايديها في وضعية الكلبة و ركبها كانه راكب فرسة جامحة! كانت بثينة هايجة و تتشرمط شرمطة في السرير جامدة أوي فصرخت : ااااااااه أوي أوي لا بالراحة بالراحة أوووووووف يخرب بيتك… مقدرش ياسر يتحكم في نفسه لانه كان خلاص عاوز ينيكها. و فعلاً ركبها و فضل ينيك فيها وهي تأن و يجعها اوي لدرجة انه فشخها نيك! سحب زبه وهي متفشخة خالص و متفرهدة فزعقت أغنج ست قحبة متناكة واستفزته كانها عاوزة تجيب آخره: أووووف هروح الشغل بكرة ازاي يا خول ..مش بالراحة؟ طبعاً الدم غلي في نافوخ ياسر و مكنش لسة ارتوى منها و من كسها. كان عارف أن دي شرمطة في السرير منها انها كانت بتهرب من جوزها اللي مكنش مكيفها و كان بينيكها تأدية واجب مش يدلعها و يشخلعها و يحسسها بأنوثتها! كان بثين تلجأ لياسر لماتا تكون خلاص تعبت فتسلم كسها ليه ! هجم عليها نيمها على ضهرها و فشخها و اكل كسهال ما بين لحس و عض و مصمصة لحد ما تعبها جامد أوي! بقت تترجاه يسكت عنها و أنه يدخله فيها: أبوس إيدك دخله .. دخل بقاااااا.. وفعلاً قعد ما بين فخادها و بزبه الطويل بقا يلاعب مشافر كسها الوارمة من الهيجان و ساب رأس زبه على شفايف كسها عشان يداعب رغبتها لشوية . وشهها الأبيض اتورد جامد و احمر من الشهوة و الدم و الرغبة في انها تتناك و ملامحها بقت ملامح ست قحبة متناكة لبوة جوزها مش مكيفها و عاوزة تتناك بأي شكل!! كانت ملامح الرغبة الجامحة الكامنة ورا ست في التلاتين متجوزة و عندها ولد وبنت بس مش متكيفة في بيتها تشعل رغبة ياسر!! ياسر كان هاين عليه ياكلها اكل من شرمطتها معها عالسرير فمد أيديه على بزازها الحلوة وراح يقفش فيهم و يعصرهم عصر شديد و دفع زبه جوا كسها فشهقت بثينة وزامت و تأوهت جامد اوي و ملامحها عبرت عن نشوتها: أاااااه أووووف بحبك يا يااااااسر. .. بعشق زبك و راحت تطلع من بقها أحات و تأففات تشعل رغبىة ياسر أوي: أحححح يا سوووووورة ححح ياحبيبي نكني يا خول …نكني يا متناك…. نكني … كانت تشتمه في أسخت شرمطة على السرير عشان هي عارفة أنه لما بيتشتم كدا بيهيج أكتر!! كانت القحبة مجرباه و عارفة مفتاحه! ياسر بقا يسمع كدا و يصفعها على فخادها لحد ما احمروا اوي وهو بيدفع زبه بعنف داخل كسها و كانه فقد أعصابه و بقا آلة بترقص وهو بيدفع و يزق زبه بكامل طاقته وهو يصفعها على جسدها !! كانت بثين قحبة متناكة تتلذذ بكل ده و تان جامد!
 
  • عجبني
التفاعلات: Wael moon
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%