NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع ده بقيت بلاحظه بقالي فترة ان في شباب كتير جدا من سني بقوا غريبين جدا
اللي بقا ديوث واللي بقا سالب
او يكونوا موجب عادي بس يكون بيهزر مع اصحابه بشرف مامته واخته او يبعبصوا بعض في الشارع
او يكون مدمن العادة
شباب اليومين دول بقا غريب لدرجة اني بقيت خايفه اني لما اجي اتجوز يكون واحد زي كده
انتوا ايه رايكم ؟
اي اغلبها مش حقايق الا الاخيره

او يكونوا موجب عادي بس يكون بيهزر مع اصحابه بشرف مامته واخته او يبعبصوا بعض في الشارع
او يكون مدمن العادة
شباب اليومين دول بقا غريب لدرجة اني بقيت خايفه اني لما اجي اتجوز يكون واحد زي كده
انتوا ايه رايكم ؟
الموضوع ده منتشر بنسبه كبيره جدا من الشباب بس هتلاقي اللي دماغهم مش كده بس قليلين جدا

او يكون مدمن العادة
انتوا ايه رايكم ؟
زي ماانتي خايفه يطلعلك واحد اخلاقه زي ماقلتي هما كمان خايفين تطلعي انتي من نصيبهم🤣🤣

الجيل الاقى النت التليفونات وكل حاجه قدامه مفتوحه يشوف الهو عايزه
ده غير قله الرقابه من الأهل كمان كل شي بقي سهل
مبروك الذهبية

شباب الاندر ايدج عليهم حاجات غريبة فعلا 🤣

او يكون مدمن العادة
انتوا ايه رايكم ؟
متفقة جدا معاكي

طب ما انتي مثلا بتدخلي علي منتدي جنسي وبتتعاملي مع رجاله هنا اكيد وبتشتهي منهم ، اكيد لو ده حصل بدون علم جوزك لما تتجوزي هيبقي خيانه ، التحرر بقي بيمنع الخيانه دي لان كل حاجه هتبقي بمشاركته لو هو كده

او يكون مدمن العادة
انتوا ايه رايكم ؟
انا من راى بما انى شاب انا بعمل العاده وبس بقيت صحابى يهزرو ويشتمه بعض بالاهل ويجوا معايا خط احمر فى حدود بينا وفى حدود للهزار نرجع لموضوع العاده وموضوعك انا واخد قرار ان مفيش جواز وانا مدمن على العاده عشان انا كده بلغبط الدنيا معايا ومع البنت اللى اتجوزها عشان بقت زى الادمان واظلمها معايا وهى ملهاش زنب فى كده او احرج نفسي ومش اقدر اشبع رغابتها وهتكون كسره ليا انا ما كتر العاده اكيد ليها عواقب عشان كده انا ادخل نفسي في كل ده ليه بلاها جواز احسن غير لما اكون قده وده من وجه نظرى

او يكون مدمن العادة
انتوا ايه رايكم ؟
سهولة الوصول للمواقع الاباحية مع غياب دور الآباء لازم يعمل كده

في فرق بين اني جايه اقول اني شرموطه وبعمل العادة وبين اني بسلي وقتي وزي ما قلت اللي هتجوزه ميكنش عنده مشكله عن ماضية وبعدين لو هناخدها عليك مراتك المستقبليه هتقولها انك كنت هنا ؟ او امك واختي عارفين انك هنا ؟
ماهو لو ماعندوش مشكلة مع ماضكي يبقي كده متحرر، اللي هو خطوة صغيرة كمان ويبقي ديوث بعني كده حضرتك بتناقضي نفسك، وبعدين مراتي ولا اختي ولا امي اكيد مايعرفوش اني هنا، انتي نسيتي ان تفكيري معاق؟ يعني رغم وجودي هنا، بس لو لقيت واحدة منهم هنا هخلص عليها بدون مبالغة.
انا مادعيتش ان وجودي هنا شئ عادي زي حضرتك، فا مينفعش تستخدمي معايا نفس القياس

حصل معايا في واحد اتقدملي ولما سالت عليه كتتير عرفت انو كان مصاحب واحده وسابتو عشان ديوث بس المشكله مش في كده دا متدين جدا جدا جدا

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: tito elnopy
عندك حق انا اهو سليف وهموت واتجوز واحدة تنكني وتفشخني😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حصل معايا في واحد اتقدملي ولما سالت عليه كتتير عرفت انو كان مصاحب واحده وسابتو عشان ديوث بس المشكله مش في كده دا متدين جدا جدا جدا
مايمكن الىل سابته بتحور مغلولة منه ليه كلامها مصدق !!!

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
او يكون مدمن العادة
انتوا ايه رايكم ؟
يعني بنات اليومين دول كويسين اوي
ما تشوفب انتي بتعمل ايه هنا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%