NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قصيرة شاب وخطيبته وصاحبه بيتحرشو بامي واختي في طابور الشاطئ

dayouth_376

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
6 أبريل 2022
المشاركات
14
مستوى التفاعل
7
نقاط
25
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
ثنائي الميل
اهلا انا اسمي عمر والقصة دي حصلت بنسبة ١٠٠٪ السنة الي فاتت كانت سنة الفيروس لذلك في فصل الصيف كانت الشواطئ بتستقبل اعداد معينة فقط وكان بيطلعو ناس ويدخلو ناس بسبب العدد وكثرة الزحام كل ساعة الا ربع وكان شاطئ شعبي فا روحت انا وابي وامي واختي وابي قطع تذاكر وانشغل بعيد عننا في محاولة الدخول وخلال الساعة دي في عشرات الناس بتقف قدام الشاطئ مستنية الدخول فا امي واختي كانو واقفين جنبي بس بعيد حاجة بسيطة وكنت شايفهم كويس ، كان واقف جنبي شاب وخطيبته وصاحبه والشاب هاري خطيبته تحسيس وعمال يتحرش بيها بعد ربع ساعة من الدوبان فايده قالتله مش قادرة هقع من طولي ومرضتش تخليه يكمل وهو كان لسه هايج وبتاعه قايم وانا متابعهم وسخنان اوي لحد ما بدأ يتكلم معاها عن الستات الي حواليهم فالطابور لحد ما بدأ يتكلم عن امي ( اوصفلكو امي ست شيك و***** وبتلبس عبايات ضيقة مبينة حجم طيزها الكبير اوي وصدرها الامهاتي الي نافر ورفيعة ٤٦ سنة مهتمة بنفسها ) فا لقيته عمال يقول لخطيبته اووف شوفي المرا الي طيزها تسد الشط دي ويوصف فيها ويتغزل وخطيبته عمالة تضحك وانا هيجت اوي خصوصا انا كان بيوصفها هو وصاحبة وخطيبته ، فا قلها تعالي نقرب منها انا هنا خوفت بس قولت اتفرج واعمل مش شايف فا خطيبته وقفت علي يمين امي وهو وصاحبه وقفو وراها ، وبدأ يخبط فيها كانه مش واخد باله لحد ما حط ايده علي طيزها ومشالهاش فا هي ابتدت تشيل ايده بهدوء وهو مش بيشلها وبدأ يفعص فطيزها وهي بتقاوم فا راح حاطط ايده الاتنين وصاحبه حط ايده الاتنين وبقا في اربع ادين علي اطياز ماما قدامي فجاة فا هي اتخضت ونطت لقدام وبتبص وراها عشان تحوشهم راحت خطيبته ماسكة دماغها ومنعتها تلف وقالتلها متخافيش يا حبيبتي كل حاجة هتخلص بسرعة امي كانت لسه هتزعق راحت قالتلها بصوت واطي اسكتي يا مرا بدل ما تزعقي وتتفضحي انتي وجوزك ومسكت دراعها وامي بتقاوم لسه لاكن علي مين كان في اربع ايدين بتنهش فلحمها الطري وكان في صوباعين مغروسين في الفلقة وامي مكانتش لابسة غير كلوت بسبب الشط ولما الناس ابتدت تاخد بالها العيال دارو اديهم ورا خطيبته وامي سكتت عشان متتفضحش لاكن مش معتوقة وانا هرمون الدياثة بقا فالسما ، لما اني مبقتش علي بعضها اختي اخدت بالها فا قربت منها وشافت الي بيحصل فا فكرت تقف وراها وتداريها راحت خطيبته زقاها وبعدتها لحد ما بقت تشد اديهم وهما مش معبرنها فا شدت ايد واحد منهم جامد راح ماسك ايدها وحاطتها علي زبه وقفش فايدها وراح التاني واقف قدامها عملو عليها كماشة فا هنا انا قلقت عليها وبدأت اتحرك ناحيتها لقيت صاحبه بيقولها وهو واقف قدامها ووشها فوش. وقريب منها بسبب الطايور ، راح قايلها : بت انتي باين عليكي بنت بنوت وانا ممكن افضك بصباعي ده واضيع مستقبلك فا هي اترعبت وسكتت وسمعت امي بتقولها معلش وبتطبطب علي ايدها فا رجعت وقفت وراهم ولمدة تلت ساعة كمان كنت شايف ايديهم بتاكل فلحم امي واختي وواحد منهم طلع طرف كلوت اختي من البنطلون بتاعها لحد ما الباب اتفتح ودخلنا
القصة دي كل احداثها حقيقية
 
  • عجبني
  • حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: Mazen mohamed, Dr.zb, Anazabir و 15 آخرين
جميل اوي يا ميرو
 
  • عجبني
التفاعلات: dayouth_376 و abdalhaliim
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
برافو عليك
 
  • عجبني
التفاعلات: dayouth_376 و abdalhaliim
اهلا انا اسمي عمر والقصة دي حصلت بنسبة ١٠٠٪ السنة الي فاتت كانت سنة الفيروس لذلك في فصل الصيف كانت الشواطئ بتستقبل اعداد معينة فقط وكان بيطلعو ناس ويدخلو ناس بسبب العدد وكثرة الزحام كل ساعة الا ربع وكان شاطئ شعبي فا روحت انا وابي وامي واختي وابي قطع تذاكر وانشغل بعيد عننا في محاولة الدخول وخلال الساعة دي في عشرات الناس بتقف قدام الشاطئ مستنية الدخول فا امي واختي كانو واقفين جنبي بس بعيد حاجة بسيطة وكنت شايفهم كويس ، كان واقف جنبي شاب وخطيبته وصاحبه والشاب هاري خطيبته تحسيس وعمال يتحرش بيها بعد ربع ساعة من الدوبان فايده قالتله مش قادرة هقع من طولي ومرضتش تخليه يكمل وهو كان لسه هايج وبتاعه قايم وانا متابعهم وسخنان اوي لحد ما بدأ يتكلم معاها عن الستات الي حواليهم فالطابور لحد ما بدأ يتكلم عن امي ( اوصفلكو امي ست شيك و***** وبتلبس عبايات ضيقة مبينة حجم طيزها الكبير اوي وصدرها الامهاتي الي نافر ورفيعة ٤٦ سنة مهتمة بنفسها ) فا لقيته عمال يقول لخطيبته اووف شوفي المرا الي طيزها تسد الشط دي ويوصف فيها ويتغزل وخطيبته عمالة تضحك وانا هيجت اوي خصوصا انا كان بيوصفها هو وصاحبة وخطيبته ، فا قلها تعالي نقرب منها انا هنا خوفت بس قولت اتفرج واعمل مش شايف فا خطيبته وقفت علي يمين امي وهو وصاحبه وقفو وراها ، وبدأ يخبط فيها كانه مش واخد باله لحد ما حط ايده علي طيزها ومشالهاش فا هي ابتدت تشيل ايده بهدوء وهو مش بيشلها وبدأ يفعص فطيزها وهي بتقاوم فا راح حاطط ايده الاتنين وصاحبه حط ايده الاتنين وبقا في اربع ادين علي اطياز ماما قدامي فجاة فا هي اتخضت ونطت لقدام وبتبص وراها عشان تحوشهم راحت خطيبته ماسكة دماغها ومنعتها تلف وقالتلها متخافيش يا حبيبتي كل حاجة هتخلص بسرعة امي كانت لسه هتزعق راحت قالتلها بصوت واطي اسكتي يا مرا بدل ما تزعقي وتتفضحي انتي وجوزك ومسكت دراعها وامي بتقاوم لسه لاكن علي مين كان في اربع ايدين بتنهش فلحمها الطري وكان في صوباعين مغروسين في الفلقة وامي مكانتش لابسة غير كلوت بسبب الشط ولما الناس ابتدت تاخد بالها العيال دارو اديهم ورا خطيبته وامي سكتت عشان متتفضحش لاكن مش معتوقة وانا هرمون الدياثة بقا فالسما ، لما اني مبقتش علي بعضها اختي اخدت بالها فا قربت منها وشافت الي بيحصل فا فكرت تقف وراها وتداريها راحت خطيبته زقاها وبعدتها لحد ما بقت تشد اديهم وهما مش معبرنها فا شدت ايد واحد منهم جامد راح ماسك ايدها وحاطتها علي زبه وقفش فايدها وراح التاني واقف قدامها عملو عليها كماشة فا هنا انا قلقت عليها وبدأت اتحرك ناحيتها لقيت صاحبه بيقولها وهو واقف قدامها ووشها فوش. وقريب منها بسبب الطايور ، راح قايلها : بت انتي باين عليكي بنت بنوت وانا ممكن افضك بصباعي ده واضيع مستقبلك فا هي اترعبت وسكتت وسمعت امي بتقولها معلش وبتطبطب علي ايدها فا رجعت وقفت وراهم ولمدة تلت ساعة كمان كنت شايف ايديهم بتاكل فلحم امي واختي وواحد منهم طلع طرف كلوت اختي من البنطلون بتاعها لحد ما الباب اتفتح ودخلنا
القصة دي كل احداثها حقيقية
حلاوتك
 
طيب ينفع يا عمر اومال لو كان اسمك عمرو بقي كنت دخلت معاهم ولا ايه
 
نفسى يحصل معايا
 
جدع يا خول
 
برافو عليك كمل
 
دي لو كانت جابت دكر بط كان هيبقى أفيدلها منك يا عرص
 
  • عجبني
التفاعلات: المهندس الجاد
معرص وديوث
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%