NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ME KOKO

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مبدئيا انا مش مشخصنها معا بلد او حد معين بس ازاي في اطفا سوالب في الخليج وبيعملو فيديوهات وحاجات غريبة في سن قبل البلوغ بيعرفو منين وازاي الحاجات دي انا مش مصدوم مش اول مرة اشوف كدة بس حبيت اتناقش معاكم لو حد عندة سبب او معلومة ياريت اللي فاهم بس يرد عشان متوقع ان هلاقي هبد ملوش علاقة بالبوست

مبدئيا انا مش مشخصنها معا بلد او حد معين بس ازاي في اطفا سوالب في الخليج وبيعملو فيديوهات وحاجات غريبة في سن قبل البلوغ بيعرفو منين وازاي الحاجات دي انا مش مصدوم مش اول مرة اشوف كدة بس حبيت اتناقش معاكم لو حد عندة سبب او معلومة ياريت اللي فاهم بس يرد عشان متوقع ان هلاقي هبد ملوش علاقة بالبوست
بسبب الوافيدين الاسياوين

• عجبني
التفاعلات: وليد ليو 3
للأسف زمان كان فيه فصل مبالغ فيه بين الذكور والاناث وده زود المثلية في الجنسين

• عجبني
التفاعلات: ME KOKO
بمعني وضحلي اكتر
الهنود معروف ان شهوتهم عالية وغريبة والفلبينين برضه زيهم ف بيجرو ******* دي ف سكتهم والموضوع يبدء ينتشر من *** لطفل وهكذا

• عجبني
التفاعلات: وليد ليو 3 و ME KOKO
الهنود معروف ان شهوتهم عالية وغريبة والفلبينين برضه زيهم ف بيجرو ******* دي ف سكتهم والموضوع يبدء ينتشر من *** لطفل وهكذا
تمام فهمتك يا غلي شكرا للتوضيح

للأسف زمان كان فيه فصل مبالغ فيه بين الذكور والاناث وده زود المثلية في الجنسين
يمكن بس بعتقدش بردو دة السبب الاساسي بس كلام عبودي تقريبا صح ☝عموما رائيك يحترم

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كل بلد مليانة سوالب

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%