NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة سفرية المتعة (البداية) | السلسلة الأولي | ـ حتي الجزء التاسع 16/6/2022

جميله يا نجم استمر وياريت تزود الاحداث شويه وكده حلو زيادة الجنس عن الحد ده بتخلى القصه تمل من احداثها وطريقة السرد حلوه يا ريت متتاخرش ف الاجزاء اللي جايه

جامد اويي مستني الجديد يا برنس

استمر يا غالي زي ما انت وسيبك من الشعلقه على الحيطه وطيرنا في عالم الخيال والفانتازيا بخيالك

جامده ياسطا اكمل الروعة

يخربيت جمدانك يسطا انا لسة قاري الجزء وحرفيا انت مغبتش اونطة بس ياريت متتاخرش علينا يسطا تاني لان القصة جامدة و**** خلصانة ❤️

يا جدعان انتم بتقروا القصه دي ازاي انا عاوز اقرائها بس مخفيه

برنس المجرة كمل يابوب

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
القصه حلوه وفكرتها جامده بس حاول ماتوسعش منك اوي في موضوع الجن والنفخ الزياده في الشخصيه اتعملت في قصص كتير هنا ومبقاش ليها طعم

الجديد امتي يغالي ولا انتا وقفت ولا ايه.بص مش عشان واحد قالك كلمتين ملهومش لازمه تزعل او تحط ف دماغك..لا يسطا كسم اي حد و اي حد كسمه ركز علي اللي حابب قصتك وركز علي اللي انتا شايف انو هيعجب الناس واي حد هيتريق عليك مش هينتقدك ويقولك تعمل اي عشان تخلي القصه احلي..اعرف ان اللي قالك كدا خول ومتاخدش علي كلامه.بالتوفيق يغالي

• عجبني
التفاعلات: BTI5A
الجديد امتي يغالي ولا انتا وقفت ولا ايه.بص مش عشان واحد قالك كلمتين ملهومش لازمه تزعل او تحط ف دماغك..لا يسطا كسم اي حد و اي حد كسمه ركز علي اللي حابب قصتك وركز علي اللي انتا شايف انو هيعجب الناس واي حد هيتريق عليك مش هينتقدك ويقولك تعمل اي عشان تخلي القصه احلي..اعرف ان اللي قالك كدا خول ومتاخدش علي كلامه.بالتوفيق يغالي
يا غالي في جديد بس حاليا مشغول فشخ و التلفون باظ ف هأخر اسبوع او اقل

قصة رائعة

• عجبني
عاش يسطا اتجه على مارفل بقى

ايه يا غالي ليه متأخر كتير كده
حاول متركزش مع الأرأء اللي تحبطك وكمل

• عجبني
فينك يا كينج مختفي مش عويدك

• عجبني