NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة رحلتي من الالتزام الي العهر انا و عائلتي - الجزء الاول - ٥/٢/٢٠٢٣

روقيه

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
20 ديسمبر 2023
المشاركات
17
مستوى التفاعل
200
نقاط
1,696
الجنس
أنثي
الدولة
مصر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
اهلا اترددت كتير قبل ما احكي لكم قصتي و ازاي كنت محترم انا و عائلتي و اتحولنا لشراميط
انا اسمي نورا و هحكيلكم الأحداث من الاول خالص

انا عمري وقتها ٢٠ سنه و كانت أول سنه في الجامعه و كنت كبيره نوعا ما لاني اتاخرت في دخول الجامعه و كمان في سنه موت بابا مدخلتش الامتحانات


انا طولي ١٦٠ سم ووزني ٥٧ كيلو بيضا و عيني عسلي و بزازي متوسطه و مشدوده و حلماتي بني و طيزي كبيره حاجه بسيطه و بارزه


و اختي نورهان ١٨ سنه طالبه في ثانوي طولها ١٥٦ سم و وزنها ٥٨ كيلو و بزازها متوسطه و طيزها متوسطه و بشرتها اغمق مني شويه و عيونها سودا


ماما الهام عمرها ٤٠ سنه بس اللي يشوفها يقول مدخلتش التلاتينات رغم أنها شقيت علينا من وقت وفاة بابا و اشتغلت حاجات كتير علشان تصرف علينا ماما طولها ١٥٦ سم ووزنها ٦٢ كيلو بيضا زيي و عيونها سودا بزازها كبيره بس مش مترهله و طيزها كبيره و بتلبس عبايات واسعه دايما بس بردوا طيزها بتكون باينه فيها


طبعا والدي مات و احنا صغيرين زي ما قولت
انا خلصت الثانويه و جالي كليه في محافظه تانيه و امي أصرت اني ادخل قسم بفلوس فيها و بعد نقاش طويل وافقت بس كنت متضايقه لاني هكون حمل زياده عليها
و يوم السفر حضرت هدومي و قبل ما انزل سلمت علي اختي

نورا : مع السلامه يا نورهان انا مسافره
نورهان : هتسفري خلاص يا حبيبتي
نورا : ايوه علشان الحق السنه من اولها
نورهان : طيب متقاعدي معانا شويه
نورا : عاوزه ابدا السنه جد من الاول و بعدين اهو انتي هترتاحي مني و تاخدي النت كله لوحدك
نورهان : هتوحشيني يا حبيبتي
نورا : و انتي كمان

بوسنا و حضنا بعض و نزلت مع ماما توصلني
طبعا مش عاوزه اقولكم كميه التحريش اللي حصلت لماما في الشارع بسبب طيزه اللي بارزه مع العلم انها لابسه واسع
وصلنا لمحطه الاتوبيس و بدأت ماما توصيني

الهام : حبيبتي خدي بالك من نفسك انتي اول مره تخرجي و تقعدي بره البيت لوحدك بس لولا الظروف
نورا : حاضر يا ماما متخافيش عليا انا هكون كويسه
الهام : و ذكري كويس و ملكيش دعوه بحد خصوصا انك هتقابلي ناس كتير أخلاقهم وحشه حاولي تبعدي عنهم
نورا : حاضر يا ماما من عينيا مش هخيب ظنك مع اني مش مقتنعه بالقسم و انك هتدفعي كتير اوي و ده ممكن يكون فوق طاقتك بس هرفع راسك أن شاء ****
الهام : يا حبيبتي كل ده فدا مستقبلك انت اهم حاجه خدي بالك من نفسك
نورا : حاضر يا ماما مع السلامه
الهام : مع السلامه يا حبيبتي

حضنا بعض و طلعت الاتوبيس و فضلت باصه من الشباك لغاية لما ماما اختفت و نمت شويه في الاتوبيس لغاية لما وصلت لمدينة البنات اللي هسكن فيها دخلت سالت علي المديره استاذه حنان


حنان ٤٥ سنه ست باين من ملامحها أنها شخصية صعبه طولها ١٦٧ سم ووزنها ٧٢ بزازها و طيزها كبار بشرتها خمريه و عينيها سودا


اول لما وصلت لمكتبها لقيتها بتقولي ادخلي
دخلت و سلمت عليها

نورا : اهلا ازي حضرتك يا استاذه حنان
حنان : اهلا يا نورا اخبارك ايه
نورا : الحمد لله كويسه انا جيت لحضرتك علشان الاوضه اللي ماما حجزتهالي
حنان : اه يا حبيبتي فاكره و اخترتلك كمان زميلة السكن بنت من عيله محترمه و في نفس كليتك
نورا : الف شكر لحضرتك ممكن اروحها دلوقتى
حنان : طبعا يا حبيبتي بس انا اللي هاجي اوصلك لانك جايه اول اسبوع في السنه و المشرفه مستاذنه أنها تاخد الاسبوع ده اجازه بس قبل ما اوصلك
لازم تعرفي أننا لينا نظام المدين بتقفل بابا الساعه ١٠ بليل و ممنوع الدخول بعد كده و ممنوع...... ( و طبعا قائمه طويله من الممنوعات ساعتها مكانتش فارقه معايا ) تمام يا حبيبتي
نورا : تمام

أخدتني و احنا في الطريق حسيت انها بتبص علي طيزي اللي كانت بارزه بس محطتش في بالي ودتني اوضه فيها سريرين واحد بتاعي وواحد بتاع زميلتي في السكن و كان واضح انها كانت جت بس مكنش جوا الاوضه في الوقت ده

حنان : دي اوضتك و لو عاوزه حاجه انا احيانا ببات في الاوضه اللي في وشكم

و سابتني و خرجت
دخلت الحمام و استحميت و في الوقت ده كانت ريم زميلتي في السكن جت من بره


ريم عمرها ٢٤ سنه ملكة جمال بيضا زي اللبن و عينيها خضرا و شعرها اصفر و طولها ١٦٠ سم و وزنها ٦١ كيلو بس تحس ان وزنها متوزع علي بزازها و طيزها


جت ريم بدأت تغير هدومها و لبست كلوت اسود و قميص نوم اسود يادوب مغطي تحت الكلوت بحاجه بسيطه و انا كل ده في الحمام ماخدتش بالي
بعد ما خلصت الحمام طلعت و كنت لافه الفوطه حلوين وسطي طلعت لاقيت ريم قدامي و بتبصلي و عينيها هتاكل جسمي اتكسفت و اخدت هدومي و دخلت الحمام و غيرت جوا و ريم برا بتضحك عليا
بعد ما خلصت طلعت كانت ريم قاعده علي السرير وحاطه رجل علي رجل و الكيلوت باين بصيت عليها و كنت محرجه
ألقاها جت ناحيتي و سلمت عليا و حضنتني و بتبوسني

ريم : مالك مكسوفه من ايه انا ريم معاكي في الكليه انا اكبر منك بدفعتين
نورا : لا مفيش حاجه بس مش متعوده حد غريب يشوف جسمي انا نورا
ريم قعدت تضحك و تقول : احنا بنات زي بعض هنعمل ايه يعني و لاقيتها جايه بستلم عليا و بتبوسني
طبعا اتحرجت و هي حست بكده
ريم : شكلك لسه جايه من السفر اسيبك تستريح

طبعا نمت بعد كده و روحت الجامعه و بدأت العام الدراسي و بقيت احضر محاضراتي بانتظام و بقي ليا زمايل بنات في الجامعه اعترفت عليهم و منهم اللي كان بيستغرب من اني انا و ريم قاعدين مع بعض في اوضه واحده و منهم اللي كان بينصحني اني ابعد عنها منهم واحده صحبتي اسمها مني ( هيجي ذكرها بعدين) و خصوصا أن ريم كان سمعتها أنها بتمشي مع ولاد كتير و لبسها متحرر و بتحب تلبس لبس ضيق و مبين جسمها و انا محتشمه بس اقولهم انها كويسه بس لبسها مش حلو
و عدي وقت و الدنيا كانت كويسه

لغاية ماا في يوم اصحي من النوم علي صوت اهات جايه من الحمام فا روح افتح الباب براحه و اتفاجئ باللي شوفته

( نكمل في الجزء اللي جاي
معلش الجزء ده مكنش فيه سكس و كان طويل بس كان تمهيد للي جاي)
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: يوسف 55, hani2022, بحب خالتي و 14 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بالتوفيق 👏
 
  • عجبني
التفاعلات: روقيه
حلوة كملي
 
  • عجبني
التفاعلات: اححخ و روقيه
اهلا اترددت كتير قبل ما احكي لكم قصتي و ازاي كنت محترم انا و عائلتي و اتحولنا لشراميط
انا اسمي نورا و هحكيلكم الأحداث من الاول خالص

انا عمري وقتها ٢٠ سنه و كانت أول سنه في الجامعه و كنت كبيره نوعا ما لاني اتاخرت في دخول الجامعه و كمان في سنه موت بابا مدخلتش الامتحانات


انا طولي ١٦٠ سم ووزني ٥٧ كيلو بيضا و عيني عسلي و بزازي متوسطه و مشدوده و حلماتي بني و طيزي كبيره حاجه بسيطه و بارزه


و اختي نورهان ١٨ سنه طالبه في ثانوي طولها ١٥٦ سم و وزنها ٥٨ كيلو و بزازها متوسطه و طيزها متوسطه و بشرتها اغمق مني شويه و عيونها سودا


ماما الهام عمرها ٤٠ سنه بس اللي يشوفها يقول مدخلتش التلاتينات رغم أنها شقيت علينا من وقت وفاة بابا و اشتغلت حاجات كتير علشان تصرف علينا ماما طولها ١٥٦ سم ووزنها ٦٢ كيلو بيضا زيي و عيونها سودا بزازها كبيره بس مش مترهله و طيزها كبيره و بتلبس عبايات واسعه دايما بس بردوا طيزها بتكون باينه فيها


طبعا والدي مات و احنا صغيرين زي ما قولت
انا خلصت الثانويه و جالي كليه في محافظه تانيه و امي أصرت اني ادخل قسم بفلوس فيها و بعد نقاش طويل وافقت بس كنت متضايقه لاني هكون حمل زياده عليها
و يوم السفر حضرت هدومي و قبل ما انزل سلمت علي اختي

نورا : مع السلامه يا نورهان انا مسافره
نورهان : هتسفري خلاص يا حبيبتي
نورا : ايوه علشان الحق السنه من اولها
نورهان : طيب متقاعدي معانا شويه
نورا : عاوزه ابدا السنه جد من الاول و بعدين اهو انتي هترتاحي مني و تاخدي النت كله لوحدك
نورهان : هتوحشيني يا حبيبتي
نورا : و انتي كمان

بوسنا و حضنا بعض و نزلت مع ماما توصلني
طبعا مش عاوزه اقولكم كميه التحريش اللي حصلت لماما في الشارع بسبب طيزه اللي بارزه مع العلم انها لابسه واسع
وصلنا لمحطه الاتوبيس و بدأت ماما توصيني

الهام : حبيبتي خدي بالك من نفسك انتي اول مره تخرجي و تقعدي بره البيت لوحدك بس لولا الظروف
نورا : حاضر يا ماما متخافيش عليا انا هكون كويسه
الهام : و ذكري كويس و ملكيش دعوه بحد خصوصا انك هتقابلي ناس كتير أخلاقهم وحشه حاولي تبعدي عنهم
نورا : حاضر يا ماما من عينيا مش هخيب ظنك مع اني مش مقتنعه بالقسم و انك هتدفعي كتير اوي و ده ممكن يكون فوق طاقتك بس هرفع راسك أن شاء ****
الهام : يا حبيبتي كل ده فدا مستقبلك انت اهم حاجه خدي بالك من نفسك
نورا : حاضر يا ماما مع السلامه
الهام : مع السلامه يا حبيبتي

حضنا بعض و طلعت الاتوبيس و فضلت باصه من الشباك لغاية لما ماما اختفت و نمت شويه في الاتوبيس لغاية لما وصلت لمدينة البنات اللي هسكن فيها دخلت سالت علي المديره استاذه حنان


حنان ٤٥ سنه ست باين من ملامحها أنها شخصية صعبه طولها ١٦٧ سم ووزنها ٧٢ بزازها و طيزها كبار بشرتها خمريه و عينيها سودا


اول لما وصلت لمكتبها لقيتها بتقولي ادخلي
دخلت و سلمت عليها

نورا : اهلا ازي حضرتك يا استاذه حنان
حنان : اهلا يا نورا اخبارك ايه
نورا : الحمد لله كويسه انا جيت لحضرتك علشان الاوضه اللي ماما حجزتهالي
حنان : اه يا حبيبتي فاكره و اخترتلك كمان زميلة السكن بنت من عيله محترمه و في نفس كليتك
نورا : الف شكر لحضرتك ممكن اروحها دلوقتى
حنان : طبعا يا حبيبتي بس انا اللي هاجي اوصلك لانك جايه اول اسبوع في السنه و المشرفه مستاذنه أنها تاخد الاسبوع ده اجازه بس قبل ما اوصلك
لازم تعرفي أننا لينا نظام المدين بتقفل بابا الساعه ١٠ بليل و ممنوع الدخول بعد كده و ممنوع...... ( و طبعا قائمه طويله من الممنوعات ساعتها مكانتش فارقه معايا ) تمام يا حبيبتي
نورا : تمام

أخدتني و احنا في الطريق حسيت انها بتبص علي طيزي اللي كانت بارزه بس محطتش في بالي ودتني اوضه فيها سريرين واحد بتاعي وواحد بتاع زميلتي في السكن و كان واضح انها كانت جت بس مكنش جوا الاوضه في الوقت ده

حنان : دي اوضتك و لو عاوزه حاجه انا احيانا ببات في الاوضه اللي في وشكم

و سابتني و خرجت
دخلت الحمام و استحميت و في الوقت ده كانت ريم زميلتي في السكن جت من بره


ريم عمرها ٢٤ سنه ملكة جمال بيضا زي اللبن و عينيها خضرا و شعرها اصفر و طولها ١٦٠ سم و وزنها ٦١ كيلو بس تحس ان وزنها متوزع علي بزازها و طيزها


جت ريم بدأت تغير هدومها و لبست كلوت اسود و قميص نوم اسود يادوب مغطي تحت الكلوت بحاجه بسيطه و انا كل ده في الحمام ماخدتش بالي
بعد ما خلصت الحمام طلعت و كنت لافه الفوطه حلوين وسطي طلعت لاقيت ريم قدامي و بتبصلي و عينيها هتاكل جسمي اتكسفت و اخدت هدومي و دخلت الحمام و غيرت جوا و ريم برا بتضحك عليا
بعد ما خلصت طلعت كانت ريم قاعده علي السرير وحاطه رجل علي رجل و الكيلوت باين بصيت عليها و كنت محرجه
ألقاها جت ناحيتي و سلمت عليا و حضنتني و بتبوسني

ريم : مالك مكسوفه من ايه انا ريم معاكي في الكليه انا اكبر منك بدفعتين
نورا : لا مفيش حاجه بس مش متعوده حد غريب يشوف جسمي انا نورا
ريم قعدت تضحك و تقول : احنا بنات زي بعض هنعمل ايه يعني و لاقيتها جايه بستلم عليا و بتبوسني
طبعا اتحرجت و هي حست بكده
ريم : شكلك لسه جايه من السفر اسيبك تستريح

طبعا نمت بعد كده و روحت الجامعه و بدأت العام الدراسي و بقيت احضر محاضراتي بانتظام و بقي ليا زمايل بنات في الجامعه اعترفت عليهم و منهم اللي كان بيستغرب من اني انا و ريم قاعدين مع بعض في اوضه واحده و منهم اللي كان بينصحني اني ابعد عنها منهم واحده صحبتي اسمها مني ( هيجي ذكرها بعدين) و خصوصا أن ريم كان سمعتها أنها بتمشي مع ولاد كتير و لبسها متحرر و بتحب تلبس لبس ضيق و مبين جسمها و انا محتشمه بس اقولهم انها كويسه بس لبسها مش حلو
و عدي وقت و الدنيا كانت كويسه

لغاية ماا في يوم اصحي من النوم علي صوت اهات جايه من الحمام فا روح افتح الباب براحه و اتفاجئ باللي شوفته

( نكمل في الجزء اللي جاي
معلش الجزء ده مكنش فيه سكس و كان طويل بس كان تمهيد للي جاي)
ف غاية الروعة كملى باقى الاجزاء متتاخريش علينا
 
  • عجبني
التفاعلات: اححخ و روقيه
جميله القصه فين الباقى بقا متأخرين كدا احنا
اهلا اترددت كتير قبل ما احكي لكم قصتي و ازاي كنت محترم انا و عائلتي و اتحولنا لشراميط
انا اسمي نورا و هحكيلكم الأحداث من الاول خالص

انا عمري وقتها ٢٠ سنه و كانت أول سنه في الجامعه و كنت كبيره نوعا ما لاني اتاخرت في دخول الجامعه و كمان في سنه موت بابا مدخلتش الامتحانات


انا طولي ١٦٠ سم ووزني ٥٧ كيلو بيضا و عيني عسلي و بزازي متوسطه و مشدوده و حلماتي بني و طيزي كبيره حاجه بسيطه و بارزه


و اختي نورهان ١٨ سنه طالبه في ثانوي طولها ١٥٦ سم و وزنها ٥٨ كيلو و بزازها متوسطه و طيزها متوسطه و بشرتها اغمق مني شويه و عيونها سودا


ماما الهام عمرها ٤٠ سنه بس اللي يشوفها يقول مدخلتش التلاتينات رغم أنها شقيت علينا من وقت وفاة بابا و اشتغلت حاجات كتير علشان تصرف علينا ماما طولها ١٥٦ سم ووزنها ٦٢ كيلو بيضا زيي و عيونها سودا بزازها كبيره بس مش مترهله و طيزها كبيره و بتلبس عبايات واسعه دايما بس بردوا طيزها بتكون باينه فيها


طبعا والدي مات و احنا صغيرين زي ما قولت
انا خلصت الثانويه و جالي كليه في محافظه تانيه و امي أصرت اني ادخل قسم بفلوس فيها و بعد نقاش طويل وافقت بس كنت متضايقه لاني هكون حمل زياده عليها
و يوم السفر حضرت هدومي و قبل ما انزل سلمت علي اختي

نورا : مع السلامه يا نورهان انا مسافره
نورهان : هتسفري خلاص يا حبيبتي
نورا : ايوه علشان الحق السنه من اولها
نورهان : طيب متقاعدي معانا شويه
نورا : عاوزه ابدا السنه جد من الاول و بعدين اهو انتي هترتاحي مني و تاخدي النت كله لوحدك
نورهان : هتوحشيني يا حبيبتي
نورا : و انتي كمان

بوسنا و حضنا بعض و نزلت مع ماما توصلني
طبعا مش عاوزه اقولكم كميه التحريش اللي حصلت لماما في الشارع بسبب طيزه اللي بارزه مع العلم انها لابسه واسع
وصلنا لمحطه الاتوبيس و بدأت ماما توصيني

الهام : حبيبتي خدي بالك من نفسك انتي اول مره تخرجي و تقعدي بره البيت لوحدك بس لولا الظروف
نورا : حاضر يا ماما متخافيش عليا انا هكون كويسه
الهام : و ذكري كويس و ملكيش دعوه بحد خصوصا انك هتقابلي ناس كتير أخلاقهم وحشه حاولي تبعدي عنهم
نورا : حاضر يا ماما من عينيا مش هخيب ظنك مع اني مش مقتنعه بالقسم و انك هتدفعي كتير اوي و ده ممكن يكون فوق طاقتك بس هرفع راسك أن شاء ****
الهام : يا حبيبتي كل ده فدا مستقبلك انت اهم حاجه خدي بالك من نفسك
نورا : حاضر يا ماما مع السلامه
الهام : مع السلامه يا حبيبتي

حضنا بعض و طلعت الاتوبيس و فضلت باصه من الشباك لغاية لما ماما اختفت و نمت شويه في الاتوبيس لغاية لما وصلت لمدينة البنات اللي هسكن فيها دخلت سالت علي المديره استاذه حنان


حنان ٤٥ سنه ست باين من ملامحها أنها شخصية صعبه طولها ١٦٧ سم ووزنها ٧٢ بزازها و طيزها كبار بشرتها خمريه و عينيها سودا


اول لما وصلت لمكتبها لقيتها بتقولي ادخلي
دخلت و سلمت عليها

نورا : اهلا ازي حضرتك يا استاذه حنان
حنان : اهلا يا نورا اخبارك ايه
نورا : الحمد لله كويسه انا جيت لحضرتك علشان الاوضه اللي ماما حجزتهالي
حنان : اه يا حبيبتي فاكره و اخترتلك كمان زميلة السكن بنت من عيله محترمه و في نفس كليتك
نورا : الف شكر لحضرتك ممكن اروحها دلوقتى
حنان : طبعا يا حبيبتي بس انا اللي هاجي اوصلك لانك جايه اول اسبوع في السنه و المشرفه مستاذنه أنها تاخد الاسبوع ده اجازه بس قبل ما اوصلك
لازم تعرفي أننا لينا نظام المدين بتقفل بابا الساعه ١٠ بليل و ممنوع الدخول بعد كده و ممنوع...... ( و طبعا قائمه طويله من الممنوعات ساعتها مكانتش فارقه معايا ) تمام يا حبيبتي
نورا : تمام

أخدتني و احنا في الطريق حسيت انها بتبص علي طيزي اللي كانت بارزه بس محطتش في بالي ودتني اوضه فيها سريرين واحد بتاعي وواحد بتاع زميلتي في السكن و كان واضح انها كانت جت بس مكنش جوا الاوضه في الوقت ده

حنان : دي اوضتك و لو عاوزه حاجه انا احيانا ببات في الاوضه اللي في وشكم

و سابتني و خرجت
دخلت الحمام و استحميت و في الوقت ده كانت ريم زميلتي في السكن جت من بره


ريم عمرها ٢٤ سنه ملكة جمال بيضا زي اللبن و عينيها خضرا و شعرها اصفر و طولها ١٦٠ سم و وزنها ٦١ كيلو بس تحس ان وزنها متوزع علي بزازها و طيزها


جت ريم بدأت تغير هدومها و لبست كلوت اسود و قميص نوم اسود يادوب مغطي تحت الكلوت بحاجه بسيطه و انا كل ده في الحمام ماخدتش بالي
بعد ما خلصت الحمام طلعت و كنت لافه الفوطه حلوين وسطي طلعت لاقيت ريم قدامي و بتبصلي و عينيها هتاكل جسمي اتكسفت و اخدت هدومي و دخلت الحمام و غيرت جوا و ريم برا بتضحك عليا
بعد ما خلصت طلعت كانت ريم قاعده علي السرير وحاطه رجل علي رجل و الكيلوت باين بصيت عليها و كنت محرجه
ألقاها جت ناحيتي و سلمت عليا و حضنتني و بتبوسني

ريم : مالك مكسوفه من ايه انا ريم معاكي في الكليه انا اكبر منك بدفعتين
نورا : لا مفيش حاجه بس مش متعوده حد غريب يشوف جسمي انا نورا
ريم قعدت تضحك و تقول : احنا بنات زي بعض هنعمل ايه يعني و لاقيتها جايه بستلم عليا و بتبوسني
طبعا اتحرجت و هي حست بكده
ريم : شكلك لسه جايه من السفر اسيبك تستريح

طبعا نمت بعد كده و روحت الجامعه و بدأت العام الدراسي و بقيت احضر محاضراتي بانتظام و بقي ليا زمايل بنات في الجامعه اعترفت عليهم و منهم اللي كان بيستغرب من اني انا و ريم قاعدين مع بعض في اوضه واحده و منهم اللي كان بينصحني اني ابعد عنها منهم واحده صحبتي اسمها مني ( هيجي ذكرها بعدين) و خصوصا أن ريم كان سمعتها أنها بتمشي مع ولاد كتير و لبسها متحرر و بتحب تلبس لبس ضيق و مبين جسمها و انا محتشمه بس اقولهم انها كويسه بس لبسها مش حلو
و عدي وقت و الدنيا كانت كويسه

لغاية ماا في يوم اصحي من النوم علي صوت اهات جايه من الحمام فا روح افتح الباب براحه و اتفاجئ باللي شوفته

( نكمل في الجزء اللي جاي
معلش الجزء ده مكنش فيه سكس و كان طويل بس كان تمهيد للي جاي)
 
  • عجبني
التفاعلات: اححخ
فين باقي الجزاء
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%