NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال سعدوني اجيب نودز من صحبتي او انيكها

ilovesex921

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مصاحب واحده جامده جداا نفسي اشوف جسمها عريانه و نفسي انيكها بجد مهيجاني اوي حد يقولي ازاي انيكها او حتى اخليها تبعت نودز و احنا كمان مرتبطين

• عجبني
التفاعلات: أموت فى الجنس و ابن المنيا
طب ولو هي محترمة فعلا انت عايزها تبقي شرموطة لية ؟

• عجبني
التفاعلات: sunflower080
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مرتبطين لاي درجه يعني +كلمني خاص

مصاحب واحده جامده جداا نفسي اشوف جسمها عريانه و نفسي انيكها بجد مهيجاني اوي حد يقولي ازاي انيكها او حتى اخليها تبعت نودز و احنا كمان مرتبطين
ي عم هو عافيه
وبعدين طالما هيا حلوة كده والدنيا فل اتجوزها

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى، sunflower080 و Moheb sex
طب ولو هي محترمة فعلا انت عايزها تبقي شرموطة لية ؟
مقولتش انها محترمه هي عادي مش فارق معاها و بتحبني نفسي اشوف حتى جسمها بس

ي عم هو عافيه
وبعدين طالما هيا حلوة كده والدنيا فل اتجوزها
لا مش عافيه انا نفسي بس اني اشوفها عريانه مش اكتر و مينفعش اتجوزها عشان كانت متعامله مع رجاله كتير و انا مش بحب كده ف متصاحب عليها عادي فاهم؟

• عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
متبقاش جنلف و تخش ع الناشف، خليك رهيف، يعني مثلا قولها مرا شوفت صورتك حلوة وحلمت بيكي هتسألك حلمت بايه هتقول سيكو سيكو و تبعت ايموشن ضحك و ساعتها الكلام هيفتخ لوحده

متبقاش جنلف و تخش ع الناشف، خليك رهيف، يعني مثلا قولها مرا شوفت صورتك حلوة وحلمت بيكي هتسألك حلمت بايه هتقول سيكو سيكو و تبعت ايموشن ضحك و ساعتها الكلام هيفتخ لوحده
لا حلوه تسلم يصاحبي ❤️😍

م تلعب بي بنات الناس عجباك اتجوزها وفكك من الكلام ده

• عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى و sunflower080
لا حلوه تسلم يصاحبي ❤️😍
متبقاش دلدول يستا اهم حاجه سيكا سيكا مش جنلف ع الناشف، حبه حبه هدلع جسمها يعني بلاش بزازك و القرف دا، سمي صدرها ميار و منار كسها بوبو زبرك عتريس و كدا، مثلا تقولها عتريس صحي هروح الحمام عشان ينام و اهم حاجه ايموشن ضحك و هي هتفهم

• عجبني
التفاعلات: ilovesex921
متبقاش دلدول يستا اهم حاجه سيكا سيكا مش جنلف ع الناشف، حبه حبه هدلع جسمها يعني بلاش بزازك و القرف دا، سمي صدرها ميار و منار كسها بوبو زبرك عتريس و كدا، مثلا تقولها عتريس صحي هروح الحمام عشان ينام و اهم حاجه ايموشن ضحك و هي هتفهم
نت بتقول اي انت كمان ده بدل ما تنصحه

كان نفسي اساعدك بس يابني ال مرتبط بواحده عاطفيا او جنسيا ولو زي ما بتقول انها جامده وافشخ واحده ف الكون ماظنش انو طالما وصلها هيعطل ع انو يكلمها ف الجنس او ياخد نودزات 🤦

كلمني وأنا هجيبلك نودز ليها

استرجل وهي لو شافتك راجل هتثق فيك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%